Beoordelingen over Hotel Lille Europe 3-sterren

avenue Le Corbusier, 59777 Lille, Frankrijk

#26 van de 52 hotels in Lille

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

De locatie is uitstekend, vlak bij centrum.

De privé-parking was voor ons moeilijk te vinden. We hebben de auto maar in een andere parkeergarage gezet.

De locatie is uitstekend, vlak bij centrum. Kamer is klein maar goed.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Super!

Helemaal niets!

De eerlijkheid en vriendelijkheid van het personeel. Bij het inpakken werd een ring vergeten. Wij werden onmiddellijk gecontacteerd om deze te komen ophalen. Nogmaals bedankt! De netheid van zowel de kamer als de badkamer. Ook het ontbijt verdient een pluim. Werd regelmatig aangevuld en was de 10 Euro zeker waard. Wij komen zeker terug!

Eenvoudig hotel, met goede prijs-kwaliteitsverhouding

Het hotel is perfect gelegen als je met de TGV moet vertrekken. Ook op wandelafstand van het stadscentrum. De kamers zijn eenvoudig, maar recent vernieuwd. Het personeel aan het onthaal was heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Erg fijn Hotel vlak bij centrum.

Misschien een tip: omdat het water in de kraan gechloreerd is zou een klein flesje plat water in de badkamer fijn zijn. Verder was het bed wat aan de harde kant

Mooie ruime, pas gerenoveerde kamer. Grote badkamer met ligbad, wastafel en toilet. Alles netjes en schoon Fijn dat er een ventilator op de kamer stond, op warme dagen is dat een prima service voor de gasten. Het ontbijt was prima met een ruime keus, croissant, chocobroodje, baguette, cereals, vruchtensappen en lekkere koffie. Een gekookt eitje erbij maakt het af (al zou roerei het helemaal perfect maken). Mooie grote ontbijtzaal met uitzicht over de stad. Genoeg ruimte in de ontbijtzaal. Erg vriendelijk personeel! Het hotel is uitstekend bereikbaar zowel vanuit Station Lille Flandres als Lille Europe

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Ligging hotel en hygiene kamer is mij goed bevallen.

De airco lucht/ventilatie ontbreekt.

De ligging van het hotel is perfect! In de buurt van de stations en natuurlijk Euralille, het overdekt centrum.

Een heel onspanne en relaxed weekend weg.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De ombijt was vrij simpel, ik had het wat meer uitgebreid willen zien.

De personeel waren heel vriendelijke en behulpzaam, de kamer was netjes en schoon. De prive parkeer garage is onder de hotel en met de lift naar boven was heel makelijk en snel.

Lokatie
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Receptie gebrekkig Engels Gesprek tussen collega's belangrijker dan aandacht voor klant Parkeerplaats moeilijk te vinden Geen airco aanwezig

Lokatie

Top locatie pal naast het winkelcentrum.

De kamer is klein. Ontzettend slecht geventileerd. Dat maakt de kamer heel warm. Ondanks de ventilator blijft het warm. Houd je de ramen open, dan komen de muggen binnen. Het babybedje was aan het versplinteren en met plakband en tie wraps vastgezet. Om de 2 dagen moest er een nieuwe wifi code bij de receptie gevraagd worden. Op bepaalde toestellen werkt de code eveneens niet. Het enige wat dan lukt, is om bij de receptie te hangen met een kleine wifi hotspot die geen bereik tot de kamer heeft. De minibar was kapot. Alle drankjes waren warm en er was geen mogelijkheid om eigen spullen gekoeld te houden. We gaan hier geen tweede keer naar toe. Het Citadine hotel beviel veel beter.

Top locatie pal naast het winkelcentrum. TV heeft de optie om programma's in het Engels te bekijken. Daarnaast kun je ook de HDMI aansluiting gebruiken.

Gunstige ligging ten opzichte van binnenstad.

Warmte van de kamers

Gunstige ligging ten opzichte van binnenstad. Goede bedden. Goed sanitair. Vriendelijk personeel. Mogelijkheid om parkeerplaats voor auto te reserveren. Kamers waren wel warm terwijl buiten temperatuur meeviel. Geen airco. Heel geschikt voor een bezoek aan het historische centrum van Lille

De ligging van het hotel viel tegen.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De ligging van het hotel viel tegen.het ligt tussen 2 stations. Een internationale en een regionale. De minderbedeelden hangen hier rond tot diep in de nacht. De kamer heeft geen airconditioning, maar door de herrie buiten moet het raam dicht blijven. Dit is de reden waarom wij 1 slapeloze nacht eerder zijn vertrokken.

Ondanks het lawaai was ik zeer tevreden over mijn verblijf in uw hotel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De herrie!!! Er werd gebouwd t.o. Het hotel dus gehei vanaf ‘s morgens 7 uur en een bushalte voor de deur. En omdat er geen airco was sliepen we met de ramen open.

De locatie , slechts 5 min vh centrum en naast een prachtig winkelcentrum! Top

Goede lokatie maar veel lawaai
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Er wordt flink gebouwd waardoor veel lawaai en met de auto moeilijk bereikbaar. De kamer was vreselijk warm zelfs met ventilator

De kamers zijn goed, ontbijt is goed, ligging ook

Goede uitvalsbasis voor weekendje Lille

Tapijt op de kamer & harde matrassen.

Het hotel is gelegen op een geweldige locatie! Vlakbij het centrum en in het shoppingcenter Euralille. Vriendelijk ontvangst & vlotte check-out. De kamer was zoals verwacht. Het enige minpunt was het tapijt op de kamer & de harde matrassen (voor iedereen anders). Het ontbijt was basis maar goed, met een leuk uitzicht!

Personeel was vriendelijk.

Geen airco en het was 30 plus graden. Zelfs met een ventilator niet uit te houden. Die kregen we overigens wel van het personeel. Stond eerst niet op de kamer. Wij waren liever doorgereden dan deze tussenstop te hebben gemaakt.

Personeel was vriendelijk. Ligging is prima.

Prima voor 1 nacht als je vlakbij het station wilt blijven.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Geen airco in het hotel. Vanwege het lawaai in de straat was het niet handig om het raam open te houden. Resultaat: weinig frisse lucht, ondanks een fan op de kamer. Een 2-beddenkamer heeft eigenlijk 1 groot bed met 2 matrassen. Gelukkig was ik uiteindelijk alleen, anders had ik dit heel onprettig gevonden.

Vriendelijk personeel.

Voor een weekendje zeker de moeite waard. Dichtbij centrum en shoppingcenter. Li
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Was bloedheet in de kamer. Raam openzetten hielp niet. Ook in de ontbijtzaal. Airco zeker gewenst!

Kamer ok behalve dat het veel te warm was. Dichtbij centrum. Direct naast Euralille als je van shoppen houdt. Privé parkeren mogelijk. Uiterst vriendelijk personeel, zeker bij receptie en ontbijtzaal.

leuke stedentrip. veel te zien. hotel ligt tegen het centrum.

op de website vermelden hoe de Parking werkt en waar de ingang is.

ontbijt was prima. accommodatie, kamer en personeel goed. minpuntje is de parking. je moet eerst inboeken om de code te krijgen van de parking. voor het hotel kun je de auto niet parkeren anders dan in de ondergrondse parking van euralille. sta je dus wel in de verkeerde parking!

Eens maar nooit weer.

De website geeft niet aan dat een plaats in de parkeergelegenheid van het hotel tevoren moet worden gereserveerd. De dichtstbijzijnde is 10 minuten lopen. De kamer stonk naar zweet en de matrassen zijn keihard.

Het uitzicht vanuit de ontbijtzaal.

Op de weg naar huis om te eten in één van ons favoriete restaurants.

Geen airco, verschrikkelijk bevangen kamer, geen koffie of theevoorzieningen geen uitzicht en een ramp om de vooraf gereserveerde parking te vinden. Bar gesloten.

...de locatie...dicht bij Euralille en het centrum van Lille...geïntegreerd in het shoppingcenter.

Heel leuk!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Heeft geen tuinje of een eigen terasje voor de rokkers...moest op straat gaan...

Het was een perfecte locatie. Heel vriendelijke personneel. Heel proper.

Locatie van het hotel.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De matrassen zijn hard. En daarnaast was het personeel bij in en - uitchecken niet al te vrolijk. Maar dat is een beetje muggenziften.

Locatie van het hotel. Daarnaast was dit een van de weinige hotels die een parkeergarage had. Daarnaast een simpel hotel. Je krijgt precies waarvoor je betaald.

Mijn echtgenote en ik vertoefden 3 nachten in het hotel naar aanleiding van een CITY TRIP .
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Bij het inchecken was mijn reservatie niet onmiddellijk traceerbaar, m.a.w. er bleek geen kamer gereserveerd te zijn op mijn naam. Na enig opzoekwerk kon de receptionist het probleem oplossen.

De kamer 603 was O.K., behalve de schuifdeur van het toilet die slecht functioneert. Het ontbijt was eveneens O.K. met een ruim assortiment en lekkere koffie.

ontbijt was prima

de wifi was niet goed, de matrassen op het bed vielen tegen, de geluidsisolatie (vooral sanitair) was ondermaats, geen 'bar'...

ontbijt was prima

Goede locatie hotel. Warme kamer en lawaaiige omgeving. Aardig personeel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De stroom uitval en veel lawaai

Eerste avond ,viel de stroom uit waardoor geen internet en tv meer. Na een uur weer stroom maar geen internet tv. Buiten veel,lawaai en warme kamer dus raam moet open.

Teleurstellend
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De tv deed het niet,geen beeld,geen wifi en de minibar deed het niet,kamer was vrij warm geen airco,geen mogelijkheid om smiddags voor we met de trein naar nederland gingen om wat te eten of te drinken

Wij hadden geen ontbijt

Prima, maar jammer geen wifi en herrie 's morgens vroeg.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Onze kamer was aan de straatkant en aan de overkant werd gebouwd, dus we werden om 7.00 wakker door de herrie van machines en allerlei bouwactiviteiten, en het verkeer. De wifi deed het niet en er was maar 1 fatsoenlijke tv-zender.

De locatie is top. Vlak bij Euralille en het station.

Ligging in het centrum
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Geen airco dus raam open; door ligging naast station hele nacht lawaai koffers en door verbouwing station last van bouw lawaai s morgens vroeg.

Ligging in het centrum

Verbleven een nacht, moesten de volgende dag vroeg de trein pakken. We hebben zodoende niet heel veel ervaring, maar het personeel was vriendelijk en behulpzaam en de prijs kwaliteit was goed. Ook toplocatie voor als je met de trein reist. Voor het verkennen van de stad hadden we een ander appartement.

Prima locatie

Zeer warme kamers, geen airco, met team open slapen en dan last hebben van buitengeluid

Goede prijs/kwaliteit verhouding! Prima ontbijt en vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Prima moderne hotel

De temperatuur in de kamer op de 8ste verdieping was te warm. Ik schat het op 23,24 graden. Raam kon open maar het bood weinig verkoeling.

Ontbijtbuffet met glutenvrije producten! Schone kamer.

De lokatie is vooral perfect voor mensen die met de trein...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Er was in de buurt van het hotel wel veel renovatie aan de gang, dit deel vd stad was wat meer vervallen dan ik had verwacht.

De lokatie is vooral perfect voor mensen die met de trein reizen. Beide stations liggen op loopafstand. (3, 4 minuten)

Een praktische mogelijkheid voor korte duur.

Het raam kon niet open en het was erg warm op de kamer. Slechte verbinding met wi-fi

De centrale ligging van het hotel in de stad. En de parkeergarage om de hoek

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

heerlijk in het centrum!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

de wifi was niet heel sterk en 's avonds helemaal niet aanwezig. de kamer waren erg warm.

de kamers waren fijn ingericht en we hebben heerlijk geslapen. het personeel was onwijs aardig en behulpzaam. voor een vegan als ik was er 's ochtends voldoende te eten (stokbrood, soja yoghurt, fruit). het hotel ligt op een paar minuten van het station en midden in het centrum, ideaal!

Heel aangenaam!

De locatie is heel erg praktisch, vlakbij het station en l'Aéronef waar we een concert bijwoonden. De receptionist gaf ons goed advies voor een restaurant. We vreesden op voorhand dat er geluidsoverlast zou zijn door de locatie, maar we hadden hier geen last van.

zelf wat leuks van germaakt
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

wouden andere kussens deze waren er niet , dat vinden wij niet raar , maar heel bijzonder

goede lokatie, parkeren op zich ook goed alleen wel aan de prijs,

Prima passend bij ons doel.

Wifi was niet bereikbaar. Geen waterkoker op de kamer om nog wat thee te maken.

Kamers prima qua omvang, goed bed, snel warm water in de douche, geen geluidsoverlast.

Prijs-kwaliteit niet goed, hotel prima maar niet voor die prijs.

Kamer veel te heet, kan jezelf niet reguleren, dus slecht geslapen. Raam ter verkoeling open is geen optie vanwege het lawaai.

Vlakbij station, prachtige shopping mall en oude prachtige centrum op loopafstand, ideaal gelegen dus.

• Standaard Kamer met 2 Bedden

WiFi. Temperatuur van de kamer.

Hetvwas vreselijk warm in de kamer. Raam was dicht getimmerd ,kon dus niet open. Daardoor erg slecht geslapen. Erg jammer ,ontbijt was goed .Wifi niet altijd goed, moesten vragen om de code. Had leuk geweest als die bij aankomst gewoon kenbaar was gemaakt. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Goede prijs/kwaliteit maar niet voor mensen met stofallergie

Voor mensen met een stofallergie zoals ik is het geen aanrader, de eerste nacht echt afgezien van mijn allergie. Raam opengezet en een kussen uit bed gegooid en de volgende nacht was het al wat beter.

De ligging was ideaal om het oude stadsgedeelte te bezoeken en dichtbij het station. Ligt vlak naast een winkelcentrum maar geen last van lawaai s'nachts.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

prijs kwaliteit ok, dicht bij l'aeronef

vast tapijt in kamer was niet proper en geeft 'oude' indruk door de foto's lagen de verwachtingen hoger dat wat we kregen.

prijs kwaliteit ok, dicht bij l'aeronef

Lekker ontspannend.

De kamers waren goed zeker prijs kwaliteit.Ligging is ook perfect.Ontbijt was goed voor zijn prijs. Het enige nadeel voor ons was dat het vrij warm was op de kamer,als je dit een nadeel wil noemen.

- lekker ontbijt voor een zeer aanvaardbare prijs

Niets, behalve misschien de te warme kamer maar een radiator sluiten en een raam openen doen wonderen

- lekker ontbijt voor een zeer aanvaardbare prijs - propere kamer en badkamer - uitstekend prijs/kwaliteit - gereserveerde parkeerplaats: goedkoop en praktisch

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Goed!

De communicatie over de parking, we hadden veel moeilijkheden om de parking te vinden. Dit kunnen ze eventueel ook al op hun pagina zetten.

De super centrale locatie!

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Het was veel te warm in de kamer en dit met de verwarming uit.

De kamer was proper en zeker ruim genoeg voor 1 nachtje. Badkamer proper met een schitterende douche. Uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel

Prima locatie. Goed bereikbaar en dicht bij het centrum.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

parkeergelegenheid. Reageren op mails: 2x geprobeerd om in contact te komen over het parkeren, zonder succes...

Het ontbijt was prima. Dat mag ook wel: kostte 13 euro...

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Aangenaam hotel, uitstekend gelegen dicht bij station en stadscentrum.

Inderdaad de afwezigheid van een bar of eventueel een automaat waar snacks en dranken te verkrijgen zijn.

Unieke ligging, mooie en propere kamers, vriendelijk personeel. Het ontbijt is ok, niet echt uitgebreid, maar het essentiële is aanwezig. Prachtig zicht vanuit de ontbijtruimte.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

goed en aangenaam verblijf

Uitleg over parking hotel en de code ..was verschillend check in en check out ..was ons niet meegedeeld .konden bijna niet van de parking

De hygiëne was uitstekend .mooie kamers Lekker ontbijt

Goede badkamer

Dit was zeker niet de superieure kamer !! Afstandsbediening tv werkte niet. Brandalarm ging af in het hotel !! Er is altijd wel iets, een vorige keer was er zelfs geen water !!

Goede badkamer Dicht bij station

Net hotel

De lounge en bar bieden geen optie om drinken, koffie of thee te kopen. Er is ook niet ergens een koffiemachine. Lounge is eigenlijk alleen gedurende het ontbijt bemand.

De kamers zijn heel schoon en personeel erg vriendelijk

Slecht

Temperatuur in de kamer was verschrikkelijk. Raam open zetten had blijkbaar ook weinig zin. Babybed was voorzien maar paste amper in de kamer. Daarbij kwam dat hun electronisch betalingstoestel niet werkte maar in plaats van dat te zeggen, staken ze het op mijn kaart. Hierdoor heb ik mijn bank en Atos moeten bellen die mij dan vertelde dat het probleem bij het hotel lag. Heel vervelend!

Badkamer proper en ruim

Kort maar goed!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Badkamer met schuifdeur kon niet op slot; (waarschijnlijk schuifdeur voor plaatsbesparing)

Prijs-kwaliteit was top! Kamers netjes-bedden ok-badkamer ok- ligging ok voor shopping,nabij station en grote markt!

Lille is een leuke stad en wij gaan zeker nog een keer terug.

Geluidsoverlast van de straat. Wij hadden een kamer aan de voorkant van het hotel. Omdat het warm was in het hotel en wij graag met raam open slapen hadden wij veel last van de geluiden op straat. Het hotel ligt tussen 2 treinstations in en daardoor ook veel geluid van rolkoffertjes en de stadsbussen die voor de deur stoppen. Volgende keer nemen wij een kamer aan de achterkant.

De ligging van dit hotel is heel goed. Je loopt binnen een paar minuten het oude centrum van Lille in en het grote winkelcentrum Euralille ligt om de hoek.

Uitgebreid ontbijt, propere kamers, rustig hotel

Er is parkeergelegenheid in ondergrondse garage maar is niet altijd duidelijk welke code je moet gebruiken. Codes werken ook niet altijd.

Uitgebreid ontbijt, propere kamers, rustig hotel

Prima verblijf voor weekend. Dicht bij centrum.

Kamer temperatuur veel te warm, zelfs in december. Nochtans geen chauffage aan. Venster dicht gedaan wegens geluid van ventilatie of airco van shoppingcenter. Er was iets in de kamer van minder zuurstof of zo...verstikkend. Dus s’morgens vroeg terug venster open, maar toch blij van weer in de buitenlucht te zijn.

Kamer voor 1 á 2 nachten excellent. Vriendelijk personeel. Ontbijt dik in orde, genoeg aanwezig

Helaas meer min dan plus punten

Geen verwarming op kamer 2° verdiep en koud warm water. Geen verwarming v/d ontbijtruimte, één koffiemachine is te weinig.

Vriendelijk personeel, hotel dicht bij het station en centrum v/d stad. Goed bed, voldoende ruimte in de kleerkast. Beveiligde wifi werkt goed

Goed Hotel voor een goede prijs

Mijn kamer was erg warm, want de kachel stond aan toen ik aankwam. Luchten is te doen, maar dan heb je wel straatgeluiden in de kamer. Dus iets minder warm stoken vind ik prettiger.

Lekker dicht bij het centrum en fijn dat er veilige parkeergelegenheid is.

Goede lokatie, vriendelijk personeel, goede prijs-kwaliteit verhouding

Het was erg warm op de kamer, en in november zelfs nog 2 muggen

De lokatie, wij kwamen om te shoppen en dan is een hotel naast het winkelcentrum perfect

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Goede locatie, voldoende comfort & vriendelijk personeel

Ontbijt 'a volonté is een goede start van de dag. Kamers proper en vriendelijk personeel. Handig de service om na het uit boeken, toch nog bagage te mogen achterlaten tot aan vertrek .

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Ontspannend, voor herhaling vatbaar!

Kamers zijn erg basic maar voldoende voor een paar daagjes Lille te bezoeken.

Het ontbijt is uitstekend voor zijn prijs. Wij voelden ons echt verwend! De locatie is fantastisch. Vlak bij het treinstation, maar toch direct bij het historisch centrum.

Matig hotel

Superior kamer was zeer klein. Superior betekent hier Nespresso koffie op kamer, niets meer. Ontbijt zeer standaard. Geen muziek in ontbijtruimte en totaal geen bediening. Tafel opdienen en vooral ook afruimen moet je zelf doen.

Lille de moeite waard om weer voor terug te konen, goede musea alles op loopafstand van hotel.

Wifi was in februari en ook nu een ramp. Parkeergelegenheid veilig, maar ook voor de 2de keer blijft het een gezoek en gedoe met codes. Veel muggen in de kamer die aan de tuin grensde.

Locatie en vriendelijkheid en behulpzaamheid personeel.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

kon dus beter alhoewel ik denk dat het hotel normaal gezien wel een goede score verdient
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

ik heb geen ontbijt genomen - er waren muggen in de kamer en ik heb niet kunnen slapen. ondanks het feit dat plannen werden opgestuurd voor de parking heb ik er ruim een half uur moeten naar zoeken.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

een leuk weekend, goede ligging van het hotel, vriendelijk personeel, alleen jammer van de wifi
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

de WIFI werkte bijna totaal niet, wel jammer als je een hotel neemt met WIFI om kontakte te kunnen houden met onze kinderen en mannen thuis.

het ontbijt was lekker, kamer in orde alleen de vuilbak in de badkamer is niet praktisch.

Goed hotel voor een stedentripje naar Lille.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Geen lounge om even rustig te zitten en geen gelegenheid overdag om een kop koffie te pakken.

Goede kamer. Goede ligging tov centrum. Vriendelijke receptie. Goed ontbijt.

Veel te weinig waar voor het geld..
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Hotel met de auto moeilijk te vinden en te bereiken. Het vinden van de parkeergarage was nog moeilijker. De uitleg was slecht. Het hotel heeft geen airco. De kamertemperatuur op etage 8 was niet te harden. Drukkend en benauwd. Hoe moet dat zijn in de zomer? Toilet erg krap bemeten. Douche met veel te hoge instap. De liften functioneerden zeer slecht.

De locatie was goed. Dichtbij het centrum. .

Lille is een moderne stad met wat oud bouwwerk en levendigheid, vergelijkbaar met Rotterdam.

Onduidelijk dat parkeergelegenheid gereserveerd moet worden en beperkt aanwezig is, met alternatief een dure garage of verderop de Champ de Mars. Zeer vochtige kamer, met natte kleding (die in een hoek lag) als gevolg. Lille is verder geen schone stad.

Locatie dicht bij gezelligheid (en leuk park op een zomerdag). Wifi-hotspot via 4G ideaal voor onderweg (alleen onduidelijk of dat ook de bedoeling was).

Ik zou het hotel niet een 2e keer boeken.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Veel geluidsoverlast van het busstation voor de deur en ook geluidslekkage van de badkamer van de buren.

Zodra je weet dat het hotel in het winkelcentrum zit, is het goed te vinden.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Mooie ligging praktisch midden in het centrum.

De kwaliteit van de kamer en ontbijt staan absoluut niet in verhouding tot de prijs. Toegang tot parkeergarage was zeer problematisch.

Mooie ligging praktisch midden in het centrum.

goede locatie voor een schopping week- end in Rijsel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

ontbijt is zijn 10Eur niet waard . Het brood is reeds in stukjes gesneden Toostenbrood maar geen tooster volgend verblijf zal zeker zonder ontbijt zijn De aanvulling van buffet gebeurd te laat

Ok

De temperatuur op de kamer was ondraaglijk warm, geen airco, dus raam open heel de nacht, geen licht kunnen maken om geen muggen binnen te lokken. Het ontbijt was zeer matig, weinig keuze, mindere kwaliteit. Bvb. Geen broodjes, warme eitjes of gebakken spek. Fruitsap smaakte waterig, geen echt SAP.

Goed bed, de noodzakelijke items waren aanwezig, badkamer prima.

Geweldig hotel en prima locatie, alle bezienswaardigheden in loopafstand.

Het uitzicht vanuit de kamer, bouwactiviteiten in de vroege ochtend. Ondanks dat de buitentemperatuur niet erg hoog was, was de kamer behoorlijk warm en geen airco. Toch wil ik dit hotel zeker aanbevelen.

Het ontbijt was ruim voldoende, volop keus. Heerlijk ontspannend met een prachtig zicht over het plein voor Eurolille en over Lille. De kamer en badkamer zijn niet groot, maar zeker goed voor een paar dagen. Schoon en goed verzorgd.

Goe en tevreden
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

1. De kosten werden aanvankelijk 2 maal van mijn creditcard afgeschreven. 2. Ik krijg van booking.com nog € 15 en mijn vriendin ook € 15!!!

Kamers en eten geweldig. Onduidelijkheid waar de parkeergarage zich bevindt. Ca. half uur in verkeerde parkeergarage gezeten. Met hulp naar andere garage gegaan. We moesten voordat we de diepte ingingen boven een code intoetsen. Wisten, deden dat niet, deur ging dus niet open en moesten achteruit weer na boven. Recept: helderheid over parkeren in het Nederlands op een half A4-tje!

De locatie is erg goed, het personeel was vriendelijk en...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

In de kamers kon de afwerking beter: handvatten zaten los, de badkamerdeur was erg zwaar. Toen wij er waren was er een probleem, waardoor we 's ochtends geen water hadden. Dit is wel weer netjes opgelost door het personeel.

De locatie is erg goed, het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Prima schoon hotel op loop afstand stad, trein perfect.👍🏼
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Wij zaten aan de zon kant en de kamer was erg warm, dus toch het raam open, wat maakte dat er idd meer straat verkeer te horen was. Ik hou ook niet van airco maar het had de kamer wel iets meer op een aangenamere temp kunnen houden.

Schone simpele kamer maar alles was netjes en praktisch. Met raam dicht echt geluids stil.

De ontvangst was goed.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De ontvangst was goed. Het was mogelijk om onze fietsen in de garage onder te brengen. De kamer en het ontbijt waren ook prima. (De volgende keer gaan we wel vragen naar een kamer aan de achterzijde, want toevallig waren ze aan de voorkant met de bouw bezig van een nieuw gebouw en zeer luidruchtig, maar daar kan het hotel niets aan doen, natuurlijk.)