Beoordelingen over Logis Auberge Des Moissons 3-sterren

8, Route Nationale Rd3, 51510 Matougues, Frankrijk

#1 van de 1 hotels in Matougues

Prima gezellige stop voor een rustige nacht

Familiekamer met 2 dubbele bedden is verdeeld over 2 verdiepen. Niet superhandig met twee kleine Kids maar meer dan ruimte genoeg dus!

Ideale ligging onderweg naar het zuiden. Niet ver van de snelweg en toch mooi en rustig gelegen!

Alles is aanwezig om tot rust te komen in dit mooie hotel

Het sluiten van de bar, restaurant en zwembad om 16:30U op zondag.

Dit hotel is echt top! Wel opletten op zondag sluit de receptie, bar en restaurant om 16:30U Van dan af zit je op een eiland en moet je een heel eind rijden om nog iets te vinden om te eten en te drinken.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Drukbezocht en bekend hotel in de omgeving.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche - Bijgebouw

Totaal geen brandvoorzieningen. Als er iets gebeurt zit je als ratten in de val, tenminste op onze kamer. Ontbijt erg karig voor franse begrippen.

Drukbezocht en bekend hotel in de omgeving. Hotel heeft dependance op ca. 300 meter. Wij hadden daar kamer. Geen raam met uitzicht; alleen dakraam, dat vonden wij niet ideaal.\ Voor 1 nacht op doorreis acceptabel. Restaurant zeer goed en zeer drukbezocht.

Aangenaam logement en ontbijt.

We hebben 's avonds tweemaal in het restaurant gegeten. De eerste avond was dit lekker. De tweede avond viel het eten echter tegen. Vlees was te hard gebakken, dessert viel echte tegenvaller.

Kamers waren ruim en zeer proper. Personeel was vriendelijk en correct.

Ontbijt was heel lekker, verzorgd en vol afwisseling.

Het avondmaal!!! De aanpassing van bepaalde gerechten op aanvraag gebeurde niet of amper. Spijtig!

Ontbijt was heel lekker, verzorgd en vol afwisseling.

Zeer goede locatie bij uitstap in Champagneregio! Prijs/kwaliteit prima!

Alles was prima!

Gelegen langs de hoofdbaan, maar dankzij de achterin gelegen kamers heel rustig! Doet denken aan een vierkantshoeve : kamers zijn in de binnentuin. Rolluiken aan vensters, prima om te slapen, ruime kamer + badkamer met inloopdouche. Een binnentuintje waar men rustig op terras iets kan drinken, en waar men mag roken. Zeer goed restaurant met vriendelijke, vlotte bediening. Ook prima ontbijtbuffet voor democratische prijs.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Ontbijt voldoende,

Wij verbleven er 2 nachten in half pension, het voorgerecht s avonds was te kiezen uit 2 maal hetzelfde gerecht, een van de twee gerechten was niet ons ding, dus kregen we twee maal hetzelfde gerecht aangeboden.

Ontbijt voldoende,

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

heerlijk hotel, echt genoten, maar te duur om het vaak te doen

prijs

De kamer was geweldig, personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam, eten in het restaurant lekker maar alles tezamen was de prijs voor het verblijf een beetje hoog en niet voor frequente herhaling.

een aanrader voor een kort verblijf (één of twee nachten)

er is geen minibar op de kamer gsm-signaal was niet te best

prima uitgebreid ontbijt! diner in het restaurant van het hotel was verzorgd en lekker! keuze uit drie menu's. we kozen dit hotel omdat er een restaurant aan verbonden is, waardoor je 's avonds niet meer moet rijden. rustig gelegen, parking wordt 's nachts afgesloten. heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Ontspannend en fijne ervaringen

geen opmerkingen

Vriendelijk en uitstekende service personeel restaurant. goed restaurant en entourage. uitstekend. goede parkeergelegenheid en zeer bijzonder; oplaadmogelijkheid voor EV autos ook voor (TESLA)

Zeer mooie suite met alle comfort.
    • Suite met Kingsize Bed - Bijgebouw

Je kan maar tot 20.30u binnenkomen in het restaurant. Wij checkten in om 20.20u na een hele dag gereden te hebben, maar mochten ons niet opfrissen vooraleer te gaan eten. Er werd letterlijk gezegd : als u eerst naar de kamer gaat, krijgt u geen eten meer. U had maar eerder moeten aankomen.

Zeer mooie suite met alle comfort.

Aangenaam, ontspannend en gezellig!

ER is mij niets tegengevallen, ik zou zeggen voor herhaling vatbaar ... hetgeen we zeker nog gaan doen!

Het ontbijt was uitgebreid, alles was aanwezig! De kamers zijn ruim en zeer net, aangenaam om te verblijven!

Het hotel ligt aan een drukke steenweg, toch zijn de kamers...

Het hotel ligt aan een drukke steenweg, toch zijn de kamers zo gelegen (aan de achterkant) dat het ook met de vensters open heel rustig slapen is. Heel goed restaurant, en zeker niet duur ; ook een heel uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel.

Een perfect vakantie verblijf !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche - Bijgebouw

kleine frigo in kamer geeft wat meer koppel gezelligheid dan frigo in die mooie zitkamer, misschien niet door geluid ervan ? het valt toch te overwegen.

heerlijk geslapen , wondermooi jachthuis kamer , rustig op en treintje na , fantastisch restauraant met franse keuken, heerlijk Champagne , kortom een vitamien verblijf voor een koppel

Mooie, ruime en volledige vernieuwde kamer en badkamer met apart toilet. Het diner was lekker aan eerlijke prijs. volledig ontbijtbuffet werd aangeboden, jammer dat de ruimte waar het buffet zelf staat, beetje klein is.

Voor een nacht op doorreis redelijk

Het diner was niet van al te goede kwaliteit, matig entree, redelijk hoofdgerecht en matig dessert

Het bed was zeer goed, de kamer netjes, schoon en verder basic.

Zeker geen luxe maar meer dan correct.

Eetruimte ziet er wat oubollig uit, niet het mooiste kader maar wel correct Hetgeen het meeste tegen viel was het weer, maar daar kon het hotel niets aan doen. Geen airco in de kamer

Ontbijt was zeker ok! Kamer was proper, beetje een container gevoel wel maar proper, ook geen tapijt maar vinyl op de vloer, dat was prima, badkamer was proper. Onze kamer lag wel aan een binnenplein waar veel passage was van andere gasten, dit resulteerde in lawaai.

4,4
    het ontbijt was goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche - Bijgebouw

dat we niet konden overnachten in het hotel zelf we moesten ons verplaatsen enkele straten verder een bijgebouw van het hotel

het ontbijt was goed heel lekkere koffie de kamer was heel proper

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

NIet wat we daar gewend waren
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche - Bijgebouw

Ik had een standaard kamer met 2 bedden geboekt. Ik kreeg een bevestiging en ik heb de datum gecontroleerd en er verder niet naar gekeken. 2 dagen voor vertrek kreeg ik een mailtje dat we een kamer hadden in de annexe en of we dus de bagage niet mee wilden nemen naar de receptie. Dat vond ik al een beetje vreemd, maar op zich geen probleem. Toen we daar aankwamen, werd me verteld dat ik een kamer in de annexe had gereserveerd voor € 125,--, dus ik zei dat ik die niet gereserveerd had. Ik verbaasde me ook over het bedrag, want de kamer die ik gereserveerd had was € 95,--. Op dat moment was ik er echter niet zeker van. De kamer in het annexe had een 2-persoons bed. Ik heb later de bevestiging beter bekeken en daar stond inderdaad in: een kamer in de annexe voor € 125. Ik vind het onacceptabel, dat men zonder meer de boeking en de prijs verandert, zonder ons daarvan te verwittigen. De weg naar de annexe was een "route barrée", maar dat was niet erg, want het was zaterdag, dus dan werd er niet gewerkt, werd ons verteld. De weg was echter helemaal opgebroken en de putdeksels staken boven de onderlaag uit. Niet fijn dus. Toen we terugliepen naar het restaurant in het hoofdgebouw zagen we dat we langs de andere kant via de normale weg hadden kunnen rijden. Ik heb toen dat bij de receptie aangekaart, maar ik kreeg als antwoord dat het niet mogelijk was. Ik vroeg waarom niet, maar "het was niet mogelijk". Ik vroeg of het 1-richting verkeer was en "ja dat was zo". De volgende morgen bij het wegrijden gekeken, maar het was geen 1-richting verkeer. We hebben altijd een goed verblijf gehad in dit hotel, maar we twijfelen nu of we er ooit nog zullen komen.

Hotel ideaal gelegen als uitvalsbasis voor bezoek aan de champagnestreek of als doorreishotel

Temperatuur op kamer niet regelbaar en eerder warm.

Lekker ontbijt, recent vernieuwde kamer (doch nog steeds oude badkamer), goede bedden, zeer lekker eten en afgesloten, met camera bewaakte parking.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Situering van de kamer: iedereen moest er passeren, vlak aan...

Situering van de kamer: iedereen moest er passeren, vlak aan terrasje waar iets gedronken en waar ook gerookt mag worden. Gevolg: lawaai en rook in kamer.

Koffie was zeer goed en ruime keuze!

Heel veel heen en weer geloop van de gasten tijdens het ontbijt en je loopt tegen elkaar op . Pannenkoekjes waren al op .

Koffie was zeer goed en ruime keuze!

Gezellige binnenplaats

De muren en ramen waren filterdun. Als er mensen lang op de binnentuin blijven praten/lachen komt dit je nachtrust niet ten goede :(

Gezellige binnenplaats

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Geweldig verblijf

Heerlijke tussenstop, zeer rustig gelegen in buurt van autoroute. Alle comfort terplaatse. geweldige binnenplaats, zeer gezellige leefruimte en bar Uitstekende keuken met mogelijkheid aankoop regionale produkten.

Een aanrader om te verblijven!

Misschien is een kleine koelkast op de kamer nuttig, zeker als het warm weer is.

De grote kamer met groot bed was zeer proper. Lekker eten in het restaurant, zeer vriendelijk personeel, ruime parking.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

De bedden waren te zacht.

Ontbijt heel verzorgd en lekker. Kamers ruim en schoon. Personeel uiterst vriendelijk en het diner was in een woord GEWELDIG. Fijn dat onze twee mopshondje welkom waren en op het terrein is een aparte voorziening voor het uitlaten. Perfect.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Een geweldig hotel, luxieus, spotless clean. Geweldige ambiance

In het restaurant sprak de bediening bijna alleen maar frans. Dat is onhandig en je wordt er ook anders door behandeld als je geen frans spreekt. Ook qua eten waren we niet tevreden. Niet omdat het slechte kwaliteit is, maar er kan echt alleen maar dat wat er op de kaart staat geserveerd worden. hier kan geen centimeter vanaf geweken worden.

Een geweldig hotel.mooie ruime en schone kamers. Goede wifi. Goed ontbijt een mooi zwembad. Geweldige ambiance. De receptie spreekt engels.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Aangenaam voor een kort verblijf

Geen frigo op de kamer, maar wel automaat in de ontvangstruimte.

Lekker ontbijt, goed afgeschermde parking, zeer rustig hotel. Ideaal als tussenstop. Zeer goed restaurant.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

lekker hotel met zwembad en grote familiekamer voor tussenstop of langer

Ruime kamer voor gezin met 2 jonge kinderen (aparte 2de verdieping). 5 minuten van snelweg dus prima tussenstop MET zwembad. lekker eten. Moderne schone kamers

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Voor op doorreis.

Een hotel voor op doorreis met op het eerste gezicht een gastvrije uitstraling, maar in werkelijkheid een meer zakelijke. 's Avonds zijn de lounge en bar om 22.00 uur dicht en de lampen uit. En 's morgens kan er slechts tot 09.30 uur worden ontbeten.

Een ruime kamer op de begane grond aan een patio. De auto vlakbij op een eigen afsluitbare parkeerplaats. Weinig gesjouw met bagage. Eigen restaurant met goede menu's.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

We hadden een suite, in een apart gebouw.
    • Suite

Het aperitief werd eigenlijk niet aan tafel geserveerd.

We hadden een suite, in een apart gebouw. Zeer luxe en confortabel, ook bij het warme weer van half juli.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Vriendelijk onthaal, zeer goede ligging, ruime kamers,

Het onderhoud van de tuin, eten, was lekker maar had wat verfijnder gekund, alles smaakte nogal zout...

Vriendelijk onthaal, zeer goede ligging, ruime kamers,

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Zeer ontspannen verblijf gehad!

Jammer dat door het onweer de elekticiteit uitviel zodat we lang op ons eten moesten wachten.

Familiekamer was zeer proper en zeker ruim genoeg.Wifi op de kamer werkte perfect. Ook tof om eens af te koelen in het zwembad. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

De kamers zijn zeer ruim.

Er was geen frigo/minibar op de kamer.

De kamers zijn zeer ruim. Apart toilet. Het ontbijt was uitgebreid. Alles was aanwezig.

geslaagd

geen

algemeen zeer goed. was wel maar voor 1 nacht. we waren op doorreis.

op de website staat dat huisdieren zijn toegestaan, dit is...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche - Bijgebouw

op de website staat dat huisdieren zijn toegestaan, dit is echter niet zo, niet op onze kamer en niet in het restaurant.

Comfortable tussenstop op de thuisreis.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche - Bijgebouw

Goede kamer, mooie badkamer, uitstekend diner en ontbijt.

Adresje om te onthouden

Het volledige pakket. Goed gelegen om de omgeving te verkennen. Lekker eten,zeer vriendelijk. Zwembad 28 graden,afgesloten en bewaakte parking.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Mooie start van onze vakantie
    • Suite

Vorige keer suite 1 nu suite 2. Goed ontbijt met fijne service. Prima keuze bij het diner

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Fijn

Erg netjes, gewwon plezierig en super goed restaurant

Was heel goed

Het restaurant doet een goede poging, maar is geen top .

Ontbijt was in orde . De kamer was ruim en van alles voorzien.

Toplocatie !

Geen minpunten.

Alles was perfect in orde. Een echte aanrader.

Mooie kaart met ruim champagne aanbod in het restaurant. Een aanrader.

Geen negatieve opmerkingen

Naar Franse normen zijn het heel mooie, ruime kamers

fantastisch

kraaknet, attent personeel, uitstekend ontbijt, avondmaal zeer goed, afgesloten parking

prima adres op weg naar/van het zuiden

De kamers waren schoon, functioneel maar wel wat sober

Goed gelegen voor de doorreis. prima restaurant en erg vriendelijke mensen!

Aanrader

De entourage en de rust

alles

aperitief. de champagne mocht koeler zijn.

alles

ideaal om champagnestreek te verkennen

het diner was goed zonder meer, maar was de vorige keer (keren) wel beter!

aangepaste kamer mindervaliden

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

geweldig

dat zondagavond het restaurant niet open is

alles was in orde

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Mooie tussenstop

Auberge beschikt over uitstekend restaurant, met gevarieerde kaart. Ook het ontbijt is zeer uitgebreid en van goede kwaliteit

Fantastische overnachting en verrukkelijk gegeten
    • Suite met Kingsize Bed - Bijgebouw

De omgeving, het gebouw en de mooie super schone grote kamer

Aangename accommodatie, wij verbleven er slechts 1 nacht

Alle kamers op ‘t gelijkvloers, grote en gemakkelijke afgesloten parking Uitgebreid en lekker ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

GOED

NORMAAL ONTBIJT KAMERS PROPER MAAR KIL VRIENDELIJKE ONTVANGST

Het diner was fantastisch.

Het diner was fantastisch.

Leuke locatie de omgeving te verkennen.

Bij het avonden was de temperatuur van het eten lauwwarm. Jammer dat het niet warm werd opgediend.

Ontbijt was heel goed. Voldoende keuze.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

het ontbijt

het restaurant

het ontbijt

• Beoordeeld op: 27 september 2017

We komen hier al vele jaren.

We komen hier al vele jaren. Prijs/kwaliteit blijft dit top. Zeer rustige kamers. Vriendelijk en efficiënt personeel. Ruime parking.

Alles perfect in orde we gaan zeker terug

Alles perfect in orde we gaan zeker terug

Alles voor een nacht onder handbereik .

Alles voor een nacht onder handbereik . Vriendelijk personeel, schone kamer, uitstekend restaurant.

uitstekende kamers,hygienischperfect, perfecte bediening...

zo het niet weten wat.

uitstekende kamers,hygienischperfect, perfecte bediening personeel

Op de terugreis hier terecht gekomen, zo mogelijk komen wij terug!

Niets, wij zijn erg tevreden!

Ruime kamer met mooie badkamer met inloop douche! Prima voor mensen op leeftijd!

Diner te grote porties en weinig verfijnd

Diner te grote porties en weinig verfijnd

Prima bevallen

De kamer was prima.

Schone kamer.

Te heet op de kamer. Geen mogelijkheid tot koelen.

Schone kamer. Vriendelijk personeel.

Wij hebben er goed geslapen en lekker gegeten.

Wij waren er maar een nacht en er is ons niets negatief opgevallen.

Het ontbijt was goed en genoeg,kamers proper en ruim.

diner was uitstekend

airco werkte niet behoorelijk

diner was uitstekend

Aangenaam verblijf.
    • Deluxe Familiesuite - Bijgebouw

Restaurant wat aan vernieuwing toe...

Zeer moderne en comfortabele suite in Le relais.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

alles was ok

alles was ok

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Goed,efficiënt.

Geen gelegenheid om koffie of thee te zetten.

Goed,efficiënt. Goed gegeten en ook prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

zullen er nog teruggaan

de kamers waren tiptop in orde. De maaltijd 's avonds was uitstekend en het ontbijt 's morgens was verzorgd, met veel variatie. Héél goed

rustgevens

Alles was in orde

Geweldig, komen zeker terug

Prima prijs/kwaliteit in het restaurant. Slaapkamer met luxe, zeer brede bedden

Topplek

Kamer was erg warm

Fantastisch ontbijt

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

kamers tip top in orde, diner was heel goed prijs kwaliteit...

kamers tip top in orde, diner was heel goed prijs kwaliteit en het ontbijt was goed verzorgd en gevarieerd

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

gewoon