Beoordelingen over Logis Cottage Hotel 3-sterren

4, Allée De Bourgogne, 54500 Vandoeuvre-lès-Nancy, Frankrijk

#1 van de 5 hotels in Vandoeuvre-lès-Nancy

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

Prima wijnen, maar deze komt niet tot zijn recht door de onmogelijke vorm van de glazen!!

Kleine doch uitstekende kamer. Prima overnachtingshotel op doorreis naar Zuidfrankrijk. Uitstekende keuken.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Uitstekend hotel

Wifi kon iets beter, was te traag.

Zeer goede ligging, aan de rand van de stad, rustig gelegen, met eigen parking voor de wagen. Ideaal voor een bezoekje aan de stad aangezien de tramhalte vlakbij was. Uitstekende maaltijden. Prima nette kamers. Vriendelijk personeel. Ik kom hier zeker nog terug !

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

goed hotel als je op doorreis bent.

Onze kamer was aan de kleine kant, de badkamer zeer klein. Niets te doen rondom het hotel.

Goed overnachtingshotel, vlakbij de snelweg. Goed restaurant.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Prima voor 1 nacht.

Kamer is veel kleiner dan op de foto's. Hotel is verouderd maar wel schoon.

Locatie is prima. Tram naar het ccentrum was vlakbij. Ontbijt is uitstekend alleen de opstelling is niet practisch.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Goede locatie / snel in centrum van Nancy / en op route voor doortrekken.

Geen lift voor mensen slecht ter been. je moet er duidelijk van te voren om vragen voor een kamer mogelijkheid beneden.

Goede locatie / Vriendelijk personeel / goed restaurant en super ontbijt. / en prijsverhouding.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Prima Hotel voor overnachten / centrum bezoek en doorreis snel op route naar je bestemming.

Bedden / kussens / en helaas voor mensen slecht te been is er geen lift aanwezig naar de verdieping.

Locatie / vriendelijk zeer behulpzaam personeel / goed restaurant / en ook ontbijt keuring / parkeer gelegenheid in orde / en vanuit het hotel 15 minuten naar het centrum .

Ik kan me eigenlijk geen tegenvallende dingen herinneren.

Geweldig ontbijt! De ligging was ook prima, snel naar Nancy. De tram stopt bij het hotel aan de weg.

Ontbijt is super, zo'n uitgebreid ontbijt kom je zelden...

De douche, gans de badkamer is kletsnat, badmat is niet genoeg om het water op te slorpen, badkamer loopt gewoon onder omdat douche niet afgesloten is. Je moet handdoek op de grond leggen om al het water op te kuisen. Wij zijn gaan eten in het restaurant en het personeel "loopt" daar letterlijk. Lang wachten op eten is niet prettig, maar hier worden alle gerechten in een snel tempo heel kort na mekaar op tafel gebracht, is echt precies een race tegen de tijd, je krijgt er gewoon stress van.

Ontbijt is super, zo'n uitgebreid ontbijt kom je zelden tegen in gelijkaardige en gelijkwaardige hotels.

Prima overnachtingshotel
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Waren voor de derde keer hier maar hadden nu een junior suite, plezierig ruim. Lekker gegeten in het restaurant De auto kan voor het hotel achter een hek staan.

Top hotel

Als de douche wordt gebruikt stroomt het water de badkamer in. Verder prima douche.

Alles was goed. Personeel vriendelijk, het eten was goed en het ontbijt heel uitgebreid.

Toplocatie als doorreis hotel!

Er viel weinig tegen; detail misschien een oud en viezig kussentje op een stoel.

De prijs-kwaliteit verhouding was zeer goed en het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid.

goed , voor een overnachting met ontbijt

diner , de kaart is o.i. niet afgestemd op buitenlandse toeristen o.i. traditioneel en beperkt

ontbijt was goed, normaal standaard ontbijt in Frankrijk

Prima hotel voor de doorreis, Goede bedden prima eten!
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

De ligging is niet bijzonder.

Doorreis hotel, niet ver van de snel weg (je hoort het verkeer niet). Diner was prima buiten op het terras. Ontbijt zeer uitgebreid. Tip: boek voor een klein extra bedrag een iets ruimere kamer.

Uitstekend verblijf voor weinig geld.

Wij logeerden er op doorreis naar Nederland van zondag op maandag, de prijs/kwaliteit verhouding van de kamer is dan uitstekend (€64,00). En het is er zeer stil! Eten in het zeer nabij gelegen (80 m?) Ibis hotel is zeer aan te bevelen. Het ontbijt is zeer, zeer uitgebreid en dat voor 11,50, niet te geloven.

Uitermate handigen prettige overnachtingsplek voor op de route terug vanuit de Provence

Onhandige douche waardoor waterballet in de badkamer.

Praktische maar niet bijster leuke ligging. Ruime parkeergelegenheid. Prima restaurant met dito wijnen. Prettige kamer (wij hadden een ruimere kamer geboekt) met goede bedden en stille airco. Onze labrador werd ook allervriendelijkst ontvangen. Groot park vlakbij, dus lopen met de hond was snel geregeld. Riant ontbijt.

Alles was top behalve het diner. Fijn dichtbij de snelweg. Goede bedden.
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Diner wat inbegrepen was viel zwaar tegen. Mocht niet kiezen van menukaart. Kregen een minipannetje met stukjes kipfilet en doperwten dat zwom in een dikke laag saus samen delen. moesten zelf opscheppen. Jammer dat er geen keuze was. De douche was ook een ramp. Geen deur of gordijn. Dus al het douche water liep naar de kamer.

Ontbijt was perfect

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Afmeting van kamer erg klein. Voor 1 nacht en route prima locatie.

Hotel aan rand van stad, op 100 meter van tramverbinding naar centrum. Functioneert prima en goedkoop. Twee retourtjes voor € 2,90 Place Stanislas een aanrader. Kwaliteit kamer en badkamer heel goed. Ontbijt zeer goed en heel uitgebreid, een echte aanrader.

geweldige 'STOP-OVER' voor de reis naar onze caravan in spanje .

zou het echt niet weten voor deze prijs. let wel op ! de eieren zijn rauw bij het ontbijt die moet je in een mandje in heet water hangen en even geduld hebben.

kamer en badkamer waren schoon , lekkere bedden en kraak schone overrekken . ontbijt was heerlijk vers en uitgebreid . diner was heerlijk . voor , hoofd en geweldig na gerecht. alles incl. op de drankjes na . deze houden we er in.

Niet voor herhaling vatbaar

Een nogal kleine kamer met een zeer smal (slechts 140 cm breed) tweepersoonsbed. Bovendien een claustrofobisch kleine badkamer waar het tijdens douchen onmogelijk is geen water naast de douchebak te vermijden. De donkere gang en kamer maken het er niet beter op. Ontbijt redelijk, diner viel tegen zeker voor de prijs.

vriendelijk personeel

Goed overnachtingshotel zeer nabij Nancy

De badkamer is erg klein maar slim ingericht al is het onvermijdelijk dat de badkamervloer tijdens het douchen flink nat wordt, het douche deurtje is open van onder

Fijn bed, rustige kamer, heel goed geslapen, vlakbij de snelweg

Zeer vriendelijk personeel, eten was goed, fijn terras voor...
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Donkere gang. Erg druk en rommelig bij ontbijt.

Zeer vriendelijk personeel, eten was goed, fijn terras voor een (lokaal) biertje bij aankomst. Junior suite was ruim genoeg. (Gewone kamers zagen er erg klein uit)

Erg vriendelijk en servicegericht perso eel, schone en zeer...

Kan niet gauw iets bedenken wat niet goed is aan dit hotel....

Erg vriendelijk en servicegericht perso eel, schone en zeer nette kamers. Diner en ontbijt zijn super!

Kamer en restaurant OK, , bediening wat eigenaardig

Stressy en half rennend restaurant personeel met niet optimale onderlinge communicatie. Kreeg tot 2 keer toe de verkeerde wijn . Eerst whisky bedoeld voor buur tafel, toen witte wijn van andere tafel en uiteindelijk mijn bestelde glas rode wijn :-)

Prima bed en kwaliteit restaurant. Vlakbij snelweg

Het ontbijt was super.

Super kleine kamer en badkamer, locatie weliswaar dicht bij de snelweg maar op een naargeestige plek. Foto's op de site geven een andere indruk. Diner goed maar prijzig. Ontbijt niet bij de prijs inbegrepen.

Het ontbijt was super.

Adres dat genoteerd is

Die avond was het restaurant gesloten,maar de tramhalte was vlakbij. De stad was 15 min rijden en in Nancy hebben we uitstekend gegeten

Uitgebreid ontbijt

kamer was een beetje klein maar zeer netjes en zeer schone...

door de gang lopend hing er een rare parfum lucht echter niet op de kamers en de entourage van de gang deed mij verwachten dat de kamer ook wel oud bollig zou zijn maar die was eigenlijk wel uitstekend te noemen.Jammer dat op zondag avond het restaurant was gesloten maar op 200 meter was een ibis hotel en daar heerlijk gegeten jammer dat we ons hotel niet konden beoordelen.

kamer was een beetje klein maar zeer netjes en zeer schone badkamer en heerlijk bed.

Prima hotel om onderweg te overnachten

Standaard kamer en de badkamer erg klein. Volgende keer een de luxe of junior standaard kamer, want deze zijn een stuk groter.

De klantvriendelijkheid, het diner en het ontbijt!

Prima hotel voor op doorreis.

Het hotel belde zelf met de vraag of we op tijd zouden arriveren. We hadden aangegeven dat dat niet zo zou zijn. Keurig de code voor de deur gekregen, en de sleutelkaart zat in het slot van de kamerdeur!

Prima verblijf.

De doucheruimte is wat klein.

Prima slaapkamer en badkamer. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant: 's avonds en volgende ochtend het ontbijt. Vriendelijk personeel en goede prijs / kwaliteit verhoudingen. Snelle verbinding vanaf A31.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

- geweldig ontbijt : keuze/verscheidenheid en versheid...

- De badkamer was echt veel te klein. Tijdens het douchen liep het water uit de kleine douchebak (de douchewand liet een open ruimte van meer dan 30 cm, dus het was onvermijdbaar dat de mini badkamer nat wordt) - bed/matras was een beetje (te) hard. - wijn bij het diner smaakte gekurkt, maar ik was gezegd dat het "door de type wijn kwam"...

- geweldig ontbijt : keuze/verscheidenheid en versheid van de producten. - diner : kwaliteit van de producten en samenstelling van het gerecht (jammer niet echt veel keuze) - Rust van de kamer. - nabijheid/ snelweg

prima locatie voor doorreizen en heel fijn restaurant!

Kamers waren te klein: jammer.

De locatie is perfect t.o.v. de snelweg, makkelijk te vinden, we waren op doorreis naar het zuiden. Accommodatie goed, maar afmeting van de kamers helaas te klein, anders zeer goed. Alles functioneerde prima. Avondeten in restaurant fantastisch! Ook ontbijt uitstekend! Personeel restaurant zeer voorkomend en vriendelijk. Aan de receptie iets afstandelijker, maar geen problemen.

Prima hotel!

De vorm van de wijnglazen, hier moet de Sommelier iets aan doen, zo kun je niet genieten van een glas wijn.

Prima overnachtingshotel op onze reis van Noord Nederland naar Zuid Frankrijk, kleine doch zeer goede kamer, prijs kwaliteit uitstekend en vlakbij de snelweg. Goed restaurant.

Kamer prima, goede prijs/kwaliteit.

1. Om 05:15 ‘s ochtends moest er blijkbaar een vrachtwagen laden en/of lossen. Veel lawaai en het licht van het zwaailicht kwam langs het gordijn. Dit kon niet verder afgesloten worden. 2. Kamer was erg warm ondanks dat het raam op kier stond. 3. Ontbijt erg duur.

Kamer prima, goede prijs/kwaliteit.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Goed hotel voor enkele overnachtingen.

Het hotel bevindt zich aan de rand van Nancy. Goed voor een overnachting op doorreis, of bezoek aan Nancy. Vriendelijk personeel, goed diner en zeer uitgebreid ontbijt (naar Franse normen). Grote parking met een afrastering afgesloten en camerabewaking. Hotel ligt in de buurt van enkele andere hotels en een in aanbouw zijnd ziekenhuis.

Zeer aangenaam, rustgevend,ontspannend: een plaats waar wij willen terugkeren

Niets, alles was prima

Het is het beste hotel dat wij tot op heden hebben geboekt. Dicht bij de snelweg (500m), en rechtover de tramhalte voor een bezoek aan de stad. Zeer lekker en verzorgd avondmaal, super lekker ontbijt. Verzorgde en aangename kamers.

Prijs /kwaliteit is met elkaar in verhouding.

Wij hebben in februari al geboekt voor een overnachting tijdens onze terugreis. Op de dag dat we vertrokken kregen we het bericht dat we niet in het hotel konden eten omdat er een bruiloft was. Je wilt graag als je de hele dag gereden hebt niet nog op stap naar een restaurant in de stad. Uiteindelijk hebben ze voor ons diner geboekt in naastgelegen hotel.

Prijs /kwaliteit is met elkaar in verhouding.. Ontbijt is ronduit goed.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Prima hotel voor de doorreis naar Zuid-Frankrijk, zeker meer sterren waardig!

Het gordijn was van matige kwaliteit, waardoor we zelf creatief moesten zijn met handdoeken etc.

De kamer was groot (kamer 31, betaal je ook voor, maar met een babybedje echt een must!) en keurig schoon. Buitengewoon ruime badkamer, waarbij alle benodigdheden aanwezig zijn. Ook de tv met vele zenders (veelal Frans) was een groot pluspunt. Doet absoluut niet onder voor een gemiddeld 3* hotel!

uitstekend, een volgende keer weer

niets op aan te merken

ontbijt was uitstekend, diner + wijn waren heerlijk, een goed overnachtingsadres , kortbij bij de snelweg , zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding, kleinschalig , prima

Wij vonden het verblijf ietwat teleurstellend.

De kussens waren slecht en de douche was niet goed. In het restaurant speelde men onvoldoende in op de wensen van de klant.

De kamer zag er goed uit. De parkeergelegenheid was goed.

Goed geslapen en gegeten.

badkamer piepklein, geen aanrader voor iemand met claustrofobie. Eieren moet je zelf koken! Prijzen restaurant.

Kamer prima. Ontbijt zeer uitgebreid. Koffie heerlijk! Goed restaurant.

Was prima

Als je gaat douchen is de vloer van de hele badkamer nat wegens gebrek aan gordijn of cabine. Niet handig als daarna iemand op de badkamer moet zijn

De kamer was heel goed en het ontbijt prima

Het ontbijt was OK met voldoende keuze (o.

Kamer was klein en badkamer met toilet superklein. Geen airco of ventilatie op kamer. We hadden een kamer op het gelijkvloers en voor het raam van onze kamer lag uitgerolde pinnetjesdraad zoals in een gevangenis... Dat zal zeker voor de veiligheid zijn maar was geen prettig zicht (gelukkig hebben we het 's morgens maar gezien) Raam van kamer kon niet op kiep opengezet worden.

Het ontbijt was OK met voldoende keuze (o.a. spek en eitjes). Vriendelijk personeel! Direct aan autostrade. Ideaal voor tussenstop.

Een uitstekend onderweghotel, waar ze op het laatste moment...

Wij hadden de pech dat we op 14 juli reisden en dat het restaurant van het hotel dicht was; ook in Nancy zelf was nagenoeg alles dicht of bezet. Gelukkig bood een Buffalo Grill in de buurt soelaas. Was overigens erg goed voor weinig geld!

Een uitstekend onderweghotel, waar ze op het laatste moment nog een bed bijplaatsten voor een extra reiziger in ons gezelschap. Kostte slechts € 10 extra! Ontbijt was prima, uitgebreid en alles vers.

Zeer goed en uitgebreid ontbijt.

De kamer is zeer klein, vooral de badkamer (geen plaats voor spullen), vooral de toegang tot de badkamer was oncomfortabel

Zeer goed en uitgebreid ontbijt. Mogelijkheid om te dineren op het terras

Fenomenaal buffetontbijt incl champagne voor amper 11€ pp.

Fenomenaal buffetontbijt incl champagne voor amper 11€ pp. Voor jonge kinderen wordt niets aangerekend. Mooie comfortabele kamer. Uitstekende service voor late aankomsten. Echte aanrader.

Prima hotel voor de prijs!

Het ontbijt voor ruim € 10,- p.p. was slecht.

Prima hotel op doorreis vanuit Zuid-Frankrijk naar huis. Nette, schone kamer. Heerlijke bedden. Airco. Hek rondom parkeerplaats gaat 's nachts op slot. Ligt op paar minuten rijden van de snelweg.

Voor senioren met (zware) bagage/ ouders met kinderen niet te doen door te krappe ruimte

Zeer krappe hotelkamer met nauwelijks kastberging en geen koffertafel om uit te pakken. Lange weg (gang) om bij de hotelkamer te komen. Geen bericht vooraf dat bij aankomst op 14/7 het restaurant zou zijn gesloten.

Schoon en slimme woekering met de ruimte voor kamer en wasgelegenheid/douche. Modern interieurdesign.

het ontbijtbuffet incl champagne is een waar festijn

Kamers klein vooral badkamer, maar wordt de de rest ruimschoots goedgemaakt.

fantastisch gelegen net buiten Nancy met een perfecte aansluiting op tramlijn 1 om de stad in te gaan. Super ontbijt en keuken voor lunch en diner. Top kwaliteit/prijs verhouding.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Praktisch.

Ligging op bedrijventerrein. Maar als je er alleen slaapt is dat niet erg. Wel heel rustig.

Bij de tramlijn, zodat je snel met het openbaar vervoer in Nancy-centrum bent. Als het restaurant open is goed eten.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Wij hebben hier overnacht op onze terugreis.

Wij hebben hier overnacht op onze terugreis. Perfecte locatie, niet ver van de snelweg. Ontbijt en diner waren goed, ruime parkeermogelijkheden voor de deur. Kortom voor herhaling vatbaar.

Nancy prachtige stad, de moeite waard.

Wij hadden kamer met 2 aparte bedden. Bedden te smal en matras te hard voor ons. Badkamer echt te klein.

Locatie, dichtbij snelweg en uitstekend openbaar vervoer. Ook heel rustig.

Een hotel waar we zeker volgend jaar teugkeren

Het ontbijt was aan de sobere kant. Dat had iets beter gekund.

We hadden bij de reservering gevraagd voor een kamer met faciliteiten voor iemand die minder goed te been is. De kamer bood alle faciliteiten die nodig waren. De receptioniste was uiterst vriendelijk,vlot en to the point. Restaurant was gezellig, de bediening professioneel en het eten van zeer goede kwaliteit.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Een goed doorreishotel, dichtbij de snelweg, waar je 's avonds een warme maaltijd kan gebruiken.

De kamer was aan de kleine kant voor 2 personen, maar het bed was zeer goed.

Mogelijkheid om 's avonds een warme maaltijd te kunnen gebruiken aan democratische prijzen en zonder je te moeten verplaatsen. Zeer uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Prima overnachtingshotel

Zou het niet weten

Na een lange reis,bijkomen op terras met een wijntje en daarna een heerlijk diner. Wetend dat je de volgende dag weer kunt vertrekken met diepgevroren waterfles en koelelementen.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Absoluut fantastisch!

Misschien parkeerplaatsen reserveren....nu hadden wij puur geluk.

Het ontbijt is ontzettend uitgebreid en heel erg lekker. De kamers zijn schoon, de badkamer blinkt je tegen, fijne handdoeken. De kamer was erg rustig, heerlijk kunnen slapen. Voor mij de absolute topper op doorreis en ik maak dan ook veel reclame voor deze locatie. Prijs-kwaliteit is top!

Op de site zou men beter vermelden voor het boeken dat het...

Op de site zou men beter vermelden voor het boeken dat het restaurant op zondag gesloten is. Ik kreeg dit pas te zien na het boeken. Annuleren kon toen niet meer want anders had ik een ander hotel gekozen

bed was oke, ontbijt was oke

de ligging is verre van op de foto's!! Cottage ligt vlak aan de weg!! hotelkamer heel klein!! ervaring leert dat voor een aantal euro meer je veel meer krijgt!!

bed was oke, ontbijt was oke

Zeer uitgebreid ontbijt ( erg lekker), tevens ook het diner...

Afscherming van de douche deur. De vloer liep vol met water.

Zeer uitgebreid ontbijt ( erg lekker), tevens ook het diner was smaakvol. Zeer vriendelijk personeel. Schone hotelkamer.

Fijn hotel voor overnachting op doorreis maar ook voor zakenreizigers

nvt

Wij waren hier al voor de 2e keer. Het hotel ligt op prettige afstand van de snelweg en in de nabije omgeving kun je redelijk goed je hond uit laten. Ze hebben een prima restaurant waar je kunt dineren en het ontbijt is erg uitgebreid. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Goed hotel voor een nachtje onderweg, want ligging bij de...

Krappe badkamer, maar wel heel netjes en schoon. Het is niet of nauwelijks mogelijk om in de tuin te zitten.

Goed hotel voor een nachtje onderweg, want ligging bij de snelweg en parkeren op afgesloten terrein. Kamer goed geluidsdicht. Onwaarschijnlijk goed en uitgebreid ontbijt en ook 's avonds prima gegeten in het restaurant met zeer prettige bediening.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Prima lokatie voor doorreis

Bij het diner was het erg onrustig. Personeel rende heen en weer, chaotisch en niet prettig. Was weinig aandacht voor de klant. Wij hadden dit nog nooit meegemaakt! Badkamer is erg klein! Je kunt je amper draaien.

Ontbijt is altijd uitstekend. Prettige mensen.We zijn hier vaker geweest.

Prima lokatie, prettige ontvangst.

Tijdens het diner was het erg onrustig. De bediening rende zeer chaotisch rond, hetgeen niet prettig was voor de gasten. Het was redelijk druk, maar dan toch... Ik heb hierover een opmerking gemaakt tegen het bedienend personeel.

Prima lokatie, prettige ontvangst. Herkenbaarheid.

Eén Ned. zender op tv (BVN), konden wat mij betreft meer zijn; NPO 1, 2 en 3 bijv.

Ontbijt prima. Kamer heel goed; schoon, diner super. Personeel uiterst vriend. En behulpzaam

Prima overnachting tijdens onze reis

Goed hotel. Kleine kamers maar schoon en prima faciliteiten. Prijs/kwaliteit uitstekend. Ideaal hotel voor overnachtingen tijdens een reis. Ontbijt goed. Diner goed.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Fotoos op Booking.com waren niet volgens de werkelijkheid

Kamer grootte

Ontbijt prima, diner top, kamer te klein, maar mssn waren er grotere. Helaas werden die niet aangeboden. Wij wilden bij aankomst iets op terras drinken en dat bleek niet mogelijk waardoor hiervoor naar 't nabij gelegen ibis hotel zijn gegaan. Hier werd die service heel goed geleverd.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Slaapplaats op weg naar wintervakantie

Onze kamers hadden een muffe geur, kleine badkamer, geen lift.

Basic hotel op weg naar wintervakantie, niets bijzonder. Met prijs reductie interessant maar zou de volle prijs niet betalen. Prijs ontbijt overdreven (en ook niet genomen)

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Eenvoudig, maar prima voor een nachtje op doorreis.

De receptioniste sprak alleen (zeer snel) Frans en slechts zeer gebrekkig Engels.

Dicht bij de snelweg, eenvoudig maar prima voor een nachtje op doorreis.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Uitsluitend voor overnachting op doorreis

Locatie op industrieterreintje ver buiten de stad; matig en relatief prijzig restaurant; onhandige badkamer; WiFi niet beveiligd

Nette kamer; uitgebreid ontbijtbuffet; parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Aanrader!

Tegen viel er niks! Maar als we dan toch iets willen zeggen: moest eitje voor ontbijt zelf koken. Bed naar mijn smaak te zacht en kamer te warm 's nachts.

Brandschoon! Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

onklopbaar op basis kwaliteit/prijs

de uitermate kleine douche

Het ontbijt was gewoonweg fantastisch en een vijfsterren hotel waardig. Nooit meegemaakt dat er zoveel soorten zelfgebakken brood was, 4 soorten honing, keuze van meerdere kaassoorten, zonder de verse croissants, chocoladekoeken en andere te vergeten

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Ontbijt goed, rustige kamer, goed bed.

Douche en wc te dicht op elkaar. In douche haast geen licht. Heel erg klein. Kamers ook ongezellig.

Ontbijt goed, rustige kamer, goed bed. Goed voor doorreis.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Wij komen hier altijd als we op doorreis zijn naar Spanje.

Niets. Wat ik al schrijf een koelkast op de kamer.

Ontbijt geweldig maar je niet gauw mee . Zeker niet in Frankrijk. Kamers een suggestie koelkast op de kamer verder een geweldige kamer. Dit hotel verdient meer sterren dan 2

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Uitstekend 'onderweg' hotel.

Niets,

Wij komen al jaren in dit hotel. De kamers zijn aan de kleine kant, maar dat is de prijs ook. Het ziet er allemaal strak en modern uit. Dit keer half pension met prima drie-gangen keuze-menuutje. Het ontbijt was weer als vanouds zeer goed.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Geen aanrader !!!!

Super ongezellige ligging. Lijkt op de foto heel leuk. We werden niet vriendelijk ontvangen. Ik had een vraag gesteld via de boeking, maar daar werd helemaal niet op ingegaan. Kamer en doucheruimte erg klein voor de prijs € 78. Ontbijt was meer dan € 12 p.p. Hebben we niet gedaan ! 's Avonds en 's nachts veel herrie buiten, maar ook op de gang.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Ontbijt en diner .