Beoordelingen over Logis Des Sources 2-sterren

3, Rue Des Saules, 10150 Créney-près-Troyes, Frankrijk

#2 van de 2 hotels in Créney-près-Troyes

Aanrader als tussenstop op weg naar zuiden
    • Superior Driepersoonskamer

Dit hotel is perfect wanneer men op doorreis of terugreis is naar en van het Zuiden: dicht bij autosnelweg en op 5 min van de gezellige stad Troyes met heel wat eetgelegenheden. Vriendelijke ontvangst, kraaknette kamers, lekker ontbijt en veilige afgesloten parking. Prijs kwaliteit: toppie!!

• Superior Vierpersoonskamer

Geen wifi-signaal in de kamer, hoewel er wel degelijk een code ter beschikking gesteld wordt.

Twee dubbele King Size bedden. Geen storend lawaai van buren of van het verkeer in de buurt. Mooie, ruime badkamer met inloopdouche.

Zeer slecht

Twee van de drie kamers lagen in een ouder gebouw. Dit viel echt tegen. Maar als dan ook bleek dat het helemaal niet proper was ging het er wel echt over. Ook het plastic rond de bekers in de badkamer zaten vol vliegenstronten. Walgelijk! Als we s' morgens de receptioniste er over aan spraken en de bekers lieten zien zei ze: je kan de plastic toch verwijderen en dan zijn ze proper. Ja hallo! Ook de wifi werkte niet!

Goed, maar viel tegen door lawaai.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Deze kamer ligt op gehoorsafstand van de Route National, hetgeen betekent dat 's nachts de ramen dicht moeten. Dit wordt niet aangegeven in de publiciteit! Betere kamer telefonisch overleggen.

kamer op zich goed

Tussenstop!

Het was ontzettend smerig! Het douchegordijn was smerig, er hoorde eigenlijk een deur in maar die was verwijderd! De wc was smerig en een doek over randjes en richeltjes hadden ze schijnbaar nooit van gehoord! Er lag overal stof! Het was een donker dompig hok!

De locatie is goed!

Overnachting onderweg

De ruimte van receptie en ontbijtzaal mag wel een update hebben. Je komt er niet vaak maar het voelt nogal industrieel in de slechte variant.

Fijne kamer met airco. Beperkt ontbijt, niet heel uitgebreid. De lucatie ligt redelijk dichtbij de doorgaand routes, maar geen geluidsoverlast daarvan. Parkeergarage met beperkte ruimte. Met mijn motor nooit een probleem gehad overigens. Diner wordt er niet verstrekt. Daarvoor wordst je naar de buren gestuurt. Er zit aan de zijkant van het hotel een restaurant waar je een diner kunt gebruiken. Het gaat daar werkelijk met een wervelstorm van voorgerecht zo snel mogelijk naar het desert. De kwaliteit is redelijk te noemen, maar ook niet meer.

ontbijt was super , de beste croissants die we de laatste 14...

ontbijt was super , de beste croissants die we de laatste 14 dagen in Frankrijk gegeten hebben. avond eten in restaurant ernaast , was zeer lekker en matig van prijs .

• Superior Vierpersoonskamer

Niets, het was het 2e verblijf. Handige plek.

Uitstekend hotel voor doorreis: schoon en netjes, voorzien van alle basisbenodigdheden. Ideale locatie dichtbij de snelweg voor een doorreis.

een aangenaam verblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het ontbijt vond ik het brood niet zo lekker.

We waren heel vriendelijk ontvangen. We konden 's avonds eten vlakbij, in het Restaurant "le Grill" De kamer en badkamer waren netjes en aangenaam! Voor herhaling vatbaar!

door omstandigheden konden we maar 1 nacht blijven terwijl...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

door omstandigheden konden we maar 1 nacht blijven terwijl ik er 2 gereserveerd had, annulatie en terugbetaling blijkt een probleem... graag contact voor dit probleem...

alles naar wens
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Alles in orde, propere kamer.. een aan te raden hotel om in de buurt van de stad Troyes .. te verblijven en op fietsafstand van de outlet.ong. een km.

Goede bedden/douche, ontbijt matig WiFi
    • Superior Vierpersoonskamer

Ontbijt viel tegen. Weinig keuze irl tot prijs wat er voor betaalt moet worden. Helemaal als je kids hebt die normaal eten (lees niet als een volwassen persoon) en hier wel volledig moet betalen. Daarnaast staat op de website dat er WiFi is. Onze kamer was ver weg van de receptie en is de WiFi niet te ontvangen. Zeer slechte reclame!!!

Ruime kamer, badkamer

Goed voor het doel waarvoor we gekomen waren nml. shopping.

De koffie, dat is geen koffie maar water met bruine kleur, de machines kunnen het aantal logés niet aan ! Dat is daar al vele jaren zo en er wordt jammer genoeg niks aan gedaan !

De makkelijke ligging.

Ze zouden echt eens moeten investeren in degelijke...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ze zouden echt eens moeten investeren in degelijke koffiemachines. In dergelijk hotel heeft men niks aan koffiemachines met beperkte capaciteit en ook de smaak was absoluut niet lekker. Dit is al jaren zo, we logeerden daar zeker al meer dan 15 keer en elke keer is het hetzelfde liedje. Die saeco machines trekken op niks !

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Daar wil ik nogmaals eens terug!

Het ontbijt viel een beetje tegen. Weinig variëteit en het stokbrood mocht wat verser zijn.

Heel rustige ligging. Buitengewoon goed onthaal. Ondanks het feit dat ik de enige klant was, was de gastvrouw bereid me een avondmaal klaar te maken en het was super lekker! Kamer met terrasdeur uitgevend op tuin met boomgaard... heerlijk!

Budgetvriendelijk hotel op een boogscheut van Troyes.

Niet heel geluidsdichte kamer, we hebben al op betere matrassen geslapen en de televisie werkte niet naar behoren. Nu jah, als je televisie wilt kijken, dan kan je beter thuisblijven.

Ontbijt was super vers en uitgebreid! Wafels! Veel en gratis parkeerplaatsen voor de deur. Vriendelijk personeel. Budgetvriendelijk.

Het ontbijt is in orde.

Bij aankomst in de namiddag stond de temperatuur op 24°. Buiten temperatuur 31° Ik heb de airco dan ingesteld op 21° en de kamer verlaten. Bij terug komst omstreeks 21u was de temperatuur 24° We gingen naar het toilet en merkten dat deze niet werkte, dus naar de receptie. Na vijf minuten is de man van de receptie bij ons geweest en het mechanisme van het toilet los gemaakt uit de muur en zogezegd hersteld. Bij uitleg over de airco heb ik hem nogmaals ingesteld in zijn bijzijn op 21° en hij zei me : ja, ja komt in orde je moet wat geduld hebben een tijdje laten draaien. Bij nazicht een tijdje later stond de thermostaat al op 25° en liep verder op tot 27° We hebben hem dan natuurlijk uitgezet. Even vermelden we hadden twee kamers en de airco werkte ook daar niet correct. Wat het toilet betreft hebben we die juist éénmaal kunnen gebruiken en opnieuw defect, dus gans de nacht geen toilet. In de ochtend naar de receptie gegaan en er stond nog een andere persoon met de zelfde klachten over de airco als bij ons. Men luisterde enkel maar geen enkele commentaar of regeling. Verder nog dit : muffe geur en schimmel op de muur in de kamer en badkamer. Op de koop toe nog een vies insekt gevonden in de kamer.

Het ontbijt is in orde.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Zonder meer goed!

n.v.t.

Logies Des Sources is een doorsnee 2** hotel zoals er honderden in Frankrijk te vinden zijn. Het heeft als voordeel een ruime parkeermogelijkheid op eigen terrein met als extra de mogelijkheid zonder kosten in een ondergrondse garage te parkeren. WiFi signaal was zeer goed. In dit hotel viel de ruime keuze op van de producten van het ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Prima voor nachtje op doorreis
    • Superior Driepersoonskamer

Eigenlijk niet zoveel. Prijs is behoorlijk maar daar krijg je dan ook wel wat voor terug.

Schone ruime kamer met prima bedden. Locatie is strategisch goed voor mensen op doorreis. Goed restaurant ernaast. Ontbijt goed zeker voor Franse begrippen.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

• Superior Driepersoonskamer

De WiFi ontvangst was niet op alle plaatsen evengoed.

Kamers en ontbijt waren top! Leuk dat wc apart is; super bed om te slapen, heel ruime douche. Mooi uitgebreid verrassend ontbijt met zelfs zelf te bakken wafels.

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Prima reishotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het is niet een hotel waar je voor langere tijd naartoe gaat. Meer voor 'onderweg'.

De locatie is niet omgevingsvriendelijk maar wel erg handig als je - zoals wij - onderweg naar dieper in Frankrijk bent. De kamers zijn gallerij-gewijs gelokaliseerd. De auto kon in de ondergrondse parkeergarage, dat is prettig als het flink vriest! Niet krabben de volgende ochtend. Het ontbijt was prima, een uitgebreid buffetontbijt. Het restaurant was direct ernaast, erg handig.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Degelijk, maar ongezellig en op een desolate locatie.

Aangekoekte rand in de wc-pot, handdoek met zwarte vegen erop. Maar de badkamer was wel gedaan, want chloorlucht. Kamers als in een Amerikaans motel, zonder enige opsmuk. Paste wel bij de locatie: troosteloos.

Ruime parkeergelegenheid, snelle incheck, restaurant alle dagen geopend.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Matig,
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer. Gordijn voor het raam ontbrak en ook de buiten blindering is stuk. Uit oprolhaspel van de buitenblindering was de oprol veer er geheel uitgebroken. Was provisorisch vastgebonden en vast al langere tijd zo. Kortom geen kamer verduistering. Bij receptie wel een bar maar zeer ongezellige inrichting om te zitten. Wat tafels en stoelen, soort kantine. In de omgeving geen andere mogelijkheden, alleen het Grill restaurant er naast

kamer is ruim. Parkeren probleemloos

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Prima tussenstop.

Het was voor ons een stop op doorreis, dus hinderde het niet dat het hotel wat afgelegen op een industriepark lag. Voor langer verblijf zou dit wel storend kunnen worden.

Vlotte vriendelijke bediening, ruime kamer. We waren op doorreis, dus slechts één nacht verblijf. Het naastliggend grillrestaurant is eveneens prima.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

De kamers zijn ruim en net.

Het ontbijt. In de douche zou het beter zijn om handvaten te plaatsen voor mindervaliden.

De kamers zijn ruim en net. Het ontbijt is niet zo uitgebreid, maar wel lekker.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Goed overnachtingsadres voor bezoek aan Troyes of als je op doorreis bent.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche in het bad. Te laag en bovendien niet goed te regelen wat betreft warm/koid water. Hebben we eerder geen last van gehad, nu in kamer 15 wel.

Heerlijk bed, zeer ruime kamer. Dichtbij de Factory Outlet. Vriendelijk personeel en prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Om te overnachten als tussenstop is dit een goed hotel. Niet om een week te verblijven.

Spinnewebben in de kamers. WC-deksel zat los. Handdoeken waren grauw en onzacht en werden niet dagelijks vervangen. Een te klein TV-toestelletje. Wc-papier werd niet aangevuld. Geen frigootje. Weinig luxe en comfort. In het hotel waren geen faciliteiten aanwezig. Het ontbijt bood het hoogstnoodzakelijke aan voor de prijs van 8 euro. Weinig of geen charcuterie en kaas; de roereieren waren koud; weinig variatie in brood en koeken; koffiezetten werkten niet perfect.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Voor één nacht prima

De bar. Wel een mooie zaal maar geen leuke zitjes om even te telaxen

Kamers prima. Geen restaurant en bar zeer beperkt. Alleen afhalen niet echt zitjes. Wel een grill restaurant naast het hotel. Hotel ligt op industrieterrein. Eigenlijk meer een motel met uitstekende kamers

Prima hotel!

Het ontbijt was matig. De producten die er waren zijn goed maar te weinig. Koffie machine werkte matig.

Kamers zijn prima, netjes en nieuw, voldoende parkeergelegenheid, goed bereikbaar

Perfect als doorgangsovernachting

Perfect als doorgangsovernachting

Fijne ruime kamer, prima sanitair.

Fijne ruime kamer, prima sanitair. Goed ontbijt.

Goed voor tussenstop

Is onpersoonlijk zakenhotel

Goed voor tussenstop

overnachting tijdens de terug reis van verlof

een typisch hotel ontbijt

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

alles prima

prima overnachting bij snelweg

Mooi voor 1 nacht als tussenstop (met mogelijkheid shoppen in outlet centre) op langere reis.

niets eigenlijk

Correct voor een séjour de passage vb uitstekend voor shopping in outlet center dat op 500 m ligt.

Zeer schoon, prima ontbijt.
    • Standaard Driepersoonskamer

Zeer schoon, prima ontbijt. Heel fijn hotel op doorreis naar onze vakantiebestemming.

Lekker ruime kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douce kwam haast geen water uit.

Lekker ruime kamer

Mooie ruime kamers, zeer goed ontbijt voor zijn prijs

Mooie ruime kamers, zeer goed ontbijt voor zijn prijs

rustig om te slapen!

rustig om te slapen! lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

De kamer was goed schoon, fijne douche en comfortabele en...

De kamer was goed schoon, fijne douche en comfortabele en zachte bedden

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Rustig en goed bereikbaar

Onderhoud niet up to date

Rustig en goed bereikbaar

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Zalig bed, kamer goed verwarmd bij aankomst

Geen douchewand op het bad

Zalig bed, kamer goed verwarmd bij aankomst

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

zeer plezierig!!!!!!!!!!!!

er beviel niets in het bijzonder, alles was gewoon goed. Van de kamer , de douche tot en met het ontbijt.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

kan echt niet beter

?

ontbijt en kamers niks op aan te merken

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Prima hotel goed bereikbaar met auto en vlak bij de snelweg

Geen

Het bed

Goed maar Port Grimaud is saai

Er is in feite geen bar of een gezellige plaats om even te zitten

Het eten was lekker en zeker meer dan voldoende. De desserts waren overheerlijk!

Leuk hotel

Goede prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Erg goed!
    • Superior Driepersoonskamer

Koffie/thee faciliteiten niet aanwezig op de kamer helaas

Fijne grote rolstoeltoegankelijke kamer

Alles!

Alles!

De bedden waren heerlijk!

Wat schimmel plekken in de douche.

De bedden waren heerlijk! Ruime kamers en vriendelijk personeel.

Makkelijk toegangkelijk.

Makkelijk toegangkelijk.

De kofie

De kofie

Ideaal voor een overnachting op doorreis

Geen waterkoker

Rustig, ruime kamer met airco Propere badkamer met inloopdouche Gratis parking

Prima doorreis accomodatie.

Het

ontbijt was matig

ontbijt was matig

• Beoordeeld op: 27 april 2017

perfecte locatie voor overnachting richting zuid Frankrijk
    • Superior Vierpersoonskamer

Lekker stil, goede bedden, lekkere douche, prima ontbijt

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Ideaal hotel prijs/kwaliteit voor 1 overnachting
    • Superior Vierpersoonskamer

Familiekamer was heel ruim en proper net als de badkamer en er was een apart toilet. Ontbijt was sober maar ruim voldoende. Rustige ligging.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Was super ontvangst..en booking was direct ok

Een klein beetje ver vn andere plaatsen..

Kamers waren goed Ontbijttafel was echt super..restaurant naast de deur.

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lekker je eigen apartementje helemaal top

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

goed ontbijt.

kamer erg warm

goed ontbijt. Dicht bij outlet

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Tussenstop tijdens reis

Wc was stuk. De wc bleef doorspoelen hele nacht door met veel geluidsoverlast.

Moderne kamer goed gelegen hotel op tussen stop voor ski vakantie

Correcte prijs - kwaliteit

Correcte prijs - kwaliteit

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Aangenaam !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Handvaten in de badkamer voor mindervaliden

Ruime kamers tegen een aantrekkelijke prijs

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Goede tussenstop
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Donkere kamer en geen zetels

Voor de rest niets aan te merken

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Logis Des Sources
    • Superior Driepersoonskamer

Misschien iets meer aandacht voor Engels (of Nederlands :-)) Alles is namelijk in het Frans

De kamers waren super

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

prijs kwaliteit okee

prijs kwaliteit okee

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Prima overnachtings hotel

Koude vloer in de kamer

Heerlijke bedden en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

prima doorreishotel
    • Superior Vierpersoonskamer

Erg stille kamers met goede bedden. Prima voor een overnachting op doorreis. Goed ontbijtbuffet voor weinig geld.

ligging,

zaken die kapot zijn worden niet direct hersteld.

ligging,

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Als hotel voor tussenstop is dit een goed hotel, de kamers zouden beter moeten onderhouden worden

De kamers zijn oppervlakkig proper: stof op plinten, randen douche. wc-bril zat los

Het ontbijt was heel goed

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Kortgezegd fantastisch als je voor 1 nacht een slaapplaats zoekt

Ontbijt a 7,5 euro was perfect

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Het ontbijt niets om aan te merken, alles was aanwezig.

De Tv op de kamer konden we niet uitdoen met de afstandsbediening, dan maar de stekker uitgetrokken.

Het ontbijt niets om aan te merken, alles was aanwezig.

Er zijn ook 55 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.