Beoordelingen over Logis Hotel Restaurant du Pont 3-sterren

La Moulinquié, 81340 Ambialet, Frankrijk

#2 van de 3 hotels in Ambialet

5,5

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Fijn hotel om paar dagen vakantie door te rennen.

Handdoeken en badmat droogde slecht in kleine badkamer. Mede veroorzaakt door relatief koude weersomstandigheden. Het zou fijn geweest zijn als de badmat vervangen zou zijn door droog exemplaar

Mooie ligging aan rivier de Tarn

Dégoutant, zowel de kamer als de service als de prijs. De tijden zijn veranderd sinds Napoléon !

Alles : We hadden hier 2 nachten gereserveerd maar zijn na 1 nacht vertrokken met een valies vol stinkende kleren Wij zijn erg gesteld op hygiene, we hadden kamer 15, ik heb zelden zo'n vuile kamer gehad. De onaangename slecht franssprekende mevrouw aan de receptie gaf ons de sleutel. Bij het openen van deze annexe-"bungalow" kwam ons een vieze vochtige ingesloten geur tegemoet. Als we er niet zo laat hadden geweest hadden we dadelijk rechtsomkeer gemaakt, maar daar in de buurt zit je echt heel afgelegen om iets anders te vinden, en dan ook nog in de vakantie-periode .. We hebben hier 1 nacht "geslapen", onze zoon die eerst boven in de mezaninne lag, deed niets dan niezen, en is daarna bij ons in bed komen liggen, maar dit was niet veel beter .. In het restaurant hebben we niet gegeten, we kregen een tafel tussen een luidruchtige bende en 2 rokers, hoewel er nog tafels vrij waren konden we niet van plaats veranderen. Het menu waarin ik aan het kijken was werd plots uit mijn handen gegrist wegens "verkeerd".. voor ons was de maat vol, en we hebben ervoor bedankt, we zijn elders gaan eten, en hebben ook geen ontbijt genomen. Bij ons vertrek werd ons meer dan de helft van de prijs van booking aangerekend onder het motto ; 1 nacht kost meer dan 2. Dit hotel is een schande voor de sector, ik raad iedereen aan : ga elders !

De ligging, en buiten de ligging, helemaal maar dan ook helemaal niets !

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

de keuken

de keuken

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Heerlijke vakantie

Entourage en vriendelijkheid van personeel

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

Het contact met het personeel, de vrijheid, behulpzaamheid.

De maaltijd [half pensioen]: een beetje veel kwantiteit en wat te weinig kwaliteit, creativiteit. We hebben er wel van genoten.

Het contact met het personeel, de vrijheid, behulpzaamheid. De ligging.

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

prachtige ligging, mooi zwembad, toegang tot de rivier, zeer...

kamers ouderwets, bed niet echt comfortabel

prachtige ligging, mooi zwembad, toegang tot de rivier, zeer rustig, mooie recente badkamer