Beoordelingen over Logis Le Mas De La Roseraie 2-sterren

43 Route De La Coste Basse, 13200 Arles, Frankrijk

#32 van de 42 hotels in Arles

6,2

• Beoordeeld op: 16 april 2017

We voelen ons bedrogen en opgelicht.

Het onthaal was nors. De kamer duidelijk al geruime tijd niet gekuist, muf en onderkomen. Er was geen zeep. 's Nachts hoorden we de muizen knagen. Het ontbijt was zeer matig. Het restaurant niet geopend omdat men het niet de moeite vond om het te openen voor de weinige klanten. De prijs is véél te duur voor deze verwaarloosde kamer.

de bedrieglijke foto's bij de presentatie van dit hotel

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Leuke plek net iets buiten Arles.

Leuke plek net iets buiten Arles. Met mooi zwembad. Sommige kamer zitten aan het zwembad, onze aan de andere kant. Zeker 'value for money'. Wel enige verbeter punten, maar zeker goed te noemen!

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Leuke ligging en zeer sympthieke Mas.

Leuke ligging en zeer sympthieke Mas. Personeel uitstekend en zeer vriendelijk en gezellig. Vooral de rust en de prettige parkachtige tuin ( met mooi zwembad) maakt dit tot uniek lustoord na warm Arles.

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

De wifi

De hygiëne en de ligging

De wifi