Beoordelingen over Relais 500 De Vienne

986 RN 7, 38121 Reventin-Vaugris, Frankrijk

#1 van de 1 hotels in Reventin-Vaugris

Goede locatie, wel veel betaald voor een karige kamer.

De kamer viel tegen. Douchekop zat niet aan de muur waardoor je de douchekop altijd met 1 hand moest vast houden. Het werd daardoor een groot waterballet in de badkamer, aangezien er geen douchegordijn was.

Tijdens diner heerlijk gegeten.

goed voor één nacht en dan weer verder rijden
    • Comfort Driepersoonskamer

losse plafondtegels in de inkom van de kamer en badkamer. het toilet stond los vreselijk stinkende airco

het eten in het restaurant s'avonds was heerlijk

Doorreis hotel met een goed ontbijt

Niet hond vriendelijk. Geen mogelijkheid om de hond goed uit te laten. Ook niet welkom in het restaurant. Prijzen voor consumptie best duur.

Aanwezigheid van een zwembad. Airco aanwezig. Bedden waren redelijk goed Luiken voor de ramen. Alles begane grond

Prima overnachtingshotel op weg naar het zuiden.

Geen

Prima overnachtingshotel op weg naar het zuiden. Voldoende parkeergelegenheid en gemakkelijk te bereiken. Blij met het zwembad voor een verfrissende duik.

Goede locatie (afstand snelweg). Vienne is zeker een bezoek waard.

Onvriendelijke ontvangst (wij wensten geen ontbijt omdat de kinderen ook 9,50 euro moesten betalen en of we 's avonds zouden eten in het hotel konden we niet zeggen - we zouden Vienne nog bezoeken). Dat viel niet in goede aarde. De oude(!) dekens op de bedden ogen niet hygiënisch en fris! Het interieur & inkleding zijn aan opfrissing toe. Prijs-kwaliteit klopt hier niet.

Airco werkte perfect wat bij deze temperatuur meer dan aangenaam is. Zwembad was proper en groot.

Prima voor op doortocht

Erg gehorig, het leek of de buren in onze badkamer bezig waren ipv in hun eigen. De douchekop in het bad was zo krachtig dat je niet normaal kon douchen, zelfs pijnlijk.

Dat het een klein complex is, je er lekker kunt eten, gastvrijheid en verkoelend zwembad.

Prijs kwaliteit diner was prima.

Geen waterkoker etc. Op kamer, honden waren zeer welkom volgens omschrijving echter ze moesten wel op de kamer blijven en we dienden ter plekke 12 euro af te rekenen voor alleen de hond.

Prijs kwaliteit diner was prima. Ontbijt was voor Franse begrippen zeer luxe😀

Fransen blijven een stug volk

Dat het personeel niet of nauwelijks Engels spraken, zelfs het menukaart was alleen in het Frans terwijl er geen Fransen aanwezig waren

Lekkere zwembad voor een heerlijke afkoeling alleen wat rommel van de bomen erin.

Personeel

Zwembad had een vieze geur. Als je niet bleef eten 's avonds waren ze niet echt vriendelijk. Ook aan het onthaal heel nors personeel. Ik was er voor de 3de keer maar wel de laatste keer.

Prima overnachtingadres, netjes en schoon ment prima basis voorzieningen
    • Comfort Vierpersoonskamer

Prima overnachtingsadres. Zwembad aanwezig (zelf niet gebruikt vanwege late aankomst..file) en restaurant met eenvoudige kaart. Gewoon prima. Hadden een familiekamer 3x 1 pers en1x 2 pers bed. douche en aparte wc. Alles schoon en netjes plus airco.

TOTAAL PAKKET

De prijs van de kamer is in de kamer geaffieerd van 75 euro tot 95 EURO Wij hebben betaald 142 EURO waarom betalen wij zoveel meer als aangegeven???

TOTAAL PAKKET

Absoluut geen wifi,WC kapot, overal spinneweppen,ze wisten...
    • Comfort Driepersoonskamer

Ik had echt beter verwacht om dat ik leeste op het site waar ik geboekt heb had ik alle beoordelingen geleest meeste vonden het goed daarmee heb ik ook geboekt maar echt slecht

Absoluut geen wifi,WC kapot, overal spinneweppen,ze wisten dat we aankomen het kamer was voledig in stof en vuil airco werkte niet, Echt een slechte hotel

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Leuke plek, vlak bij Vienne, matrassen liggen niet goed.

De bedden matrassen zijn echt te hard, slapen is lastig omdat het lijkt alsof je op een plank ligt, voor het geld dat een overnachting kost mogen de bedden beter, deze zijn dus aan vervanging toe.

Fijn dat er gelegenheid is om een kamer als motelkamer te boeken

Hier komen we nooit weer

Het restaurant is erger dan de eerste de beste friet krot. Het mag dan ook geen restaurant genoemd worden. Het brood was goed. Kamer voor 91,00 euro is erg gedateerd.

Geheel niks,behalve de parking.

Ervaren Administrateur zoekt nieuwe uitdaging, meertalig!!
    • Comfort Driepersoonskamer

Eigenlijk niets als je het vergelijkt met de prijs.

Accommodatie was makkelijk bereikbaar. De omgeving straalde rust en stilte uit ondanks dat deze dicht bij de wegen lag.

Prima voor 1 overnachting

Zeker niet goedkoop.

Prima overnachtingshotel voor reis naar Zuid Frankrijk of Spanje. Zwembadje erbij evenals buitenterras. Eten was redelijk, ontbijt goed. Kids waren blij met de goede WiFi.

matig

airco werkt niet diner echt heel erg slecht geen buitenlandse zenders op tv douche/bad moeilijk te gebruiken door indeling gehorig hotel personeel "hangt" ´s avonds luidruchtig in de gang. restaurantpersoneel spreekt geen Engels

ontbijt is goed. kamers goed. receptie goed leuk zwembad lekker p plaats bij de deur rolluiken voor de ramen leuk restaurant en buitenterras

Wij gaan hier niet meer naar toe.

Schone handdoeken op lagen op de grond op de gang. Personeel (op 1 vrouw na) kan geen Engels. Geen geopend restaurant in de buurt. Ontbijt was karig qua keuze. Bed was niet echt lekker liggen

Naar verwachting.

Ontbijt was matig. Weinig keus. Koffie op en lacht bijgevuld, hetzelfde gold voor jus d'orange.

Goede locatie nabij de autoroute. Parkeergelegenheid in voldoende mate aanwezig. Familiekamer: formaat ruim voldoende

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

niet voor herhaling vatbaar

airco werkt niet, en niet alleen bij ons. Receptioniste haalt haar schouders op. geen buitenlandse zenders op tv zeer gehorig hotel personeel zit s´avonds laat luidruchtig te chillen in de gang bij de kamers. Absurd Op de heenweg echt heerlijk gedineerd. op de terugweg niet te eten zo slecht. muv receptioniste spreekt het personeel geen Engels, de bediening bij diner is erg rommelig. De tuin was ooit leuk aangelegd met vijver, beekjes enz. Dit is nu vergane glorie. prijs hotel, diner en ontbijt valt erg tegen voor de kwaliteit bad is niet fatsoenlijk te gebruiken als douche door verkeerde montage douche en kraan. behoorlijk omrijden

kamers zijn netjes en schoon, bedden zijn goed. ondanks dat airco niet werkt zijn de kamers redelijk koel. ramen voorzien van luiken zodat kamer echt donker is leuk zwembad op het binnenterrein. auto kan dichtbij gezet worden. Het ontbijt is goed. Personeel is vriendelijk wifi mooi restaurant

Dicht bij snelweg.
    • Comfort Driepersoonskamer

Dicht bij snelweg. Motel-style, auto kun je voor je kamerdeur parkeren. Terrein is vanaf 22.00 uur afgesloten (gratis parkeren). Buitenzwembad. Goed ontbijt. Pizzeria om de hoek, dineren in hotel kan ook. Prima hotel voor doorreis.

Prima overnachtingshotel
    • Comfort Vierpersoonskamer

Her en der kan een en ander nog wel weer een beetje opgefrist worden. Nieuw verf laagje zou volgens mij wonderen doen.

Alle kamers gelijkvloers met P voor de ingang van kamer. Prima. Ruime gezinskamer met airco. Zwembad is ruim en lekker na een lange rit naar het zuiden. Voldoende handdoeken aanwezig. Restaurant was oké, geen hele uitgebreide keus, maar voor ons (gezin van 4 prima) voldoende; andere optie is een pizza restaurant 5 min. lopen. Perfect overnachtingshotel voor de doorreis naar het zuiden.

4,0
    Men mag geen oordeel hebben hoe een persoon privé zich kleed...

Men mag geen oordeel hebben hoe een persoon privé zich kleed of uit maar soms bestaat er nog een gedragscode .... vooral in de horeca ! Hiermee bedoel ik dat de persoon ( de verantwoordelijke ) die zowel de ontvangst als de bediening in het restaurant verzorgde nogal slordige kledij,werkwijze en taal gebruikte. Maw. alles behalve professioneel !!! ZEKER NIET VOOR HERHALING VAATBAAR

Niet voor herhaling vatbaar

Het was erg gehorig, het beddengoed was muf, de badkamer niet goed schoon, het zwembad was vies en het eten was extreem slecht & smerig. Geen aanrader

De airco

ideaal voor 1 nacht en doorreis

Kamers wat oubollig maar oké voor 1 nacht. Ontbijt oké maar choco ontbreekt voor de kids.

Ideale ligging voor doorreis, dicht bij autostrade. Hygiëne is goed.

Een prima hotel op doorreis naar het zuiden

Rond het zwembad ,proper maken

De familiekamers voor 4 pers. bestond uit 2 kamers ,super Goed gelegen, rustig ,vlakbij autostrade ,s'avonds buiten gedineerd. Goed ontbijt

Koester het zwembad. Koester verder geen verwachtingen.
    • Comfort Driepersoonskamer

De vriendelijkheid en servicegerichtheid van het personeel varieerde nogal. We hadden van tevoren om een babybedje gevraagd, maar de vrouw achter de receptie (haar uitgegroeide haarkkeuring was exemplarisch voor de deplorabele staat van het hotel; vergane glorie) zei dat die allemaal al in gebruik waren. Toen wij 's avonds aan het diner nog geen baby of peuter gespot hadden probeerden we het nog eens, bij een andere dame. Die kwam vervolgens met hef bedje op de proppen. Idem ervaring met het zwembad. De een zei dat we pas vanaf 16 uur mochten zwemmen omdat het zwembad momenteel gereinigd werd, de ander zei dat het gewoon de hele dag open is. Over het swingersclub-achtige Spartaanse interieur van de kamers heb ik het verder niet. Noch over de tegels die van de buitenmuren zijn gestort en zijn blijven liggen daar waar zij de grond raakten. Deze tent kan duidelijk wat meer liefde gebruikten. De enige die nog zijn best doet is de chef in de keuken.

Het zwembad is heerlijk, zeker na een hele dag in de auto te hebben doorgebracht. Het restaurant is ook goed te doen.

Goede logeerplek voor een nacht op weg naar het Zuiden.

's Morgens stelden we vast dat er ingebroken was in een auto op de afgesloten parking. De dieven waren gewoon over de sobere omheining geklommen. Men kan zeker een betere omheining voorzien in de vorm van een muur .

De kamer was ruim genoeg. Goed idee was het rolluik voor de kamers op de benedenverdieping aangezien het gordijn doorkijk gaf. Alles was aanwezig voor een goed ontbijt. Het zwembad is zeker een pluspunt.

Goed als tussenstop wegens goeie ligging .

We bleven eten in het restaurant maar dat was een tegenvaller. Dan liever naar de pizzeria wat verderop.

Hotel was basic en goed voor tussenstop. Grote troef s het zwembad, een aangename verfrissing na een warme dag in de auto. Ontbijt was ok maar nu ook niet super. Te duur maar weinig alternatief.

Ontvangst en rust was zoals alle voorgaande jaren

Ondanks dat het een afgesloten parking was en we er reeds voor de 13keer overnachten We vaststelden dat er in de auto was ingebroken , de dakkoffer geforceerd was en verschillende stukken gestolen waren

Ontvangst en rust was zoals alle voorgaande jaren

de kamer was super,eten en ontbijt was goed, het geheel deed...

de kamer was super,eten en ontbijt was goed, het geheel deed een beetje amerikaans aan

De rustige omgeving.

Motel heeft dringend een opknapbeurt nodig. Ook het personeel Aangerekende prijzen klopten niet met de gemelde prijzen.

De rustige omgeving.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Goed als doorreishotel.

Goed als doorreishotel.

Prima doorreis hotel met familie en kinderen

Prima doorreis hotel met familie en kinderen

Viel wat tegen door matige inrichting kamer en sanitair.

Bed en bank waren met een soort van steigerhout in elkaar getimmerd. Niet mijn smaak.

De rust in en om het hotel

Veel te drukke ligging

Veel te drukke ligging

Het zwembad na dag rijden

Het zwembad na dag rijden

n.v.t.

We waren op doorreis, kamer was prima. Dezelfde als het jaar ervoor.

Prima kamer met zwembad

Eigenaresse die niet heel erg klant vriendelijk is.

Prima kamer met zwembad

Bereikbaarheid en voldoende ruime kamer

Personeel niet servicegericht

Bereikbaarheid en voldoende ruime kamer

Kamers waren prima

Kamers waren prima

Prima hotel met efficiënte ligging

Ligging, erg schoon, airco, vriendelijk personeel

Prima hotel voor prima prijs.

De kaart was wat beperkt voor onze kinderen.

Het zwembad en de airco op de kamer.

zoals verwacht voor deze prijs

Een douche ipv van n ligbad en verluchting in badkamer

De ligging-afgesloten parking-prijs kwaliteit

Vriendelijke mensen en het achtertuintje ziet er leuk uit.
    • Comfort Driepersoonskamer

Ouderwets en vies ogende dekens, ontbijt zeer beperkt. Geen aanrader!!!!

Vriendelijke mensen en het achtertuintje ziet er leuk uit.

Zou er niet meer slapen

Beddengoed niet erg netjes ontbijt te duur wat je ervoor kreeg

Goed hotel voor doorreis naar Zuid-Frankrijk

Kamers waren sober ingericht. Geen heel uitgebreid ontbijt.

Zwembad en rustige koele kamer

Lekker zwembad, dicht bij de snelweg

Kamers lelijk ingericht. Wel schoon. Eigenaresse (oudere dame) onbeleefd. Rest van het personeel was wel aardig.

Lekker zwembad, dicht bij de snelweg

Uitstekende plaats om een nacht te verblijven op doorreis naar het zuiden.

Airco

Normaal ontbijt,superproper.uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

Aanrader

De lampen werkten niet goed maar was geen groot probleem

Het eten s avonds was lekker. Goede prijs- kwaliteitverhouding

Prima ligging voor overnachting richting zuiden

Gedateerd

Prima ligging voor overnachting richting zuiden

Volgens internet ok voor honden: mocht niet in tuinen...

Volgens internet ok voor honden: mocht niet in tuinen restaurant, zijn elders gaan eten

Ligging langs de snelweg.

Inrichting van de kamers. Hoerig interieur.

Ligging langs de snelweg. Goed hotel voor doorreis.

Mooie ruime kamers.

Mooie ruime kamers. Goede airco. Kinderen hadden eigen kamer.

gezellig oponthoud

nihil

vlotte en correcte bediening

Gezellig adres voor enkele dagen.

Adres moeilijk te vinden.

Redelijk hotel op route

Diner uitstekend

Mooi doorreishotel.
    • Comfort Driepersoonskamer

Mooi doorreishotel. Lijkt op een Amerikaans motel. Auto of motor voor de deur.

3,5

• Beoordeeld op: 28 september 2017

voor herhaling vatbaar

niets op te merken

alles ok

Goed geslapen maar met kinderen niet echt gewenst door andere gasten. Hele stille saaie sfeer hing e

Prijskwaliteit had ik meer van verwacht. Restaurant was ver onder de maat

Prima hotel voor tussenstop naar zuidfrankrijk

X

Kamers netjes en zwembad heerlijk

Slechts een nachtje.

De locatie was onvindbaar met de GSP! Hebben het hotel moeten bellen en een half uur gezocht!

Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Het restaurant was goed prijs kwaliteit ,goed voor een stop...

Kamers te vochtig

Het restaurant was goed prijs kwaliteit ,goed voor een stop op doorreis en niet ver weg van de autosnelweg

prima parkeer gelegenheid
    • Comfort Vierpersoonskamer

personeel niet vriendelijk kan geen goedemorgen af.

prima parkeer gelegenheid

relax, perfect voor 1 nacht op doorreis

zeer beperkt ontbijt

Rust, grote kamer, vriendelijke ontvangst

goed hotel voor een overnachting.

goed hotel voor een overnachting. perfecte ligging voor doorreis.

De gezellige sfeer van het interieur.
    • Comfort Driepersoonskamer

Weer, de buitenkant van het gebouw.

De gezellige sfeer van het interieur.

Eenvoudig motel met zwembad

Kamers waren verouderd

Ontbijt en diner prima, zwembad ok, locatie voor doorreis ook ok

Rustige omgeving dn ruime kamers

Rustige omgeving dn ruime kamers

Als je op doorreis bent voor 1 nacht prima.
    • Comfort Vierpersoonskamer

Erg verouderd en niet echt goed gepoets op de kamers

Als je op doorreis bent voor 1 nacht prima. Ontbijt is goed.

Prima voor 1 overnachting

Kamer Icm ontbijt aan de dure kant

Vriendelijk personeel, goed ontbijt.

Enorm onhygiënische kamer!

Enorm onhygiënische kamer!