Beoordelingen over Logis de L'Europe Restaurant Le Cepage

7, Grande Rue, 58800 Corbigny, Frankrijk

#2 van de 2 hotels in Corbigny

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Bij het 'uitgebreide' ontbijtfuffet was er eigenlijk...

Bij het 'uitgebreide' ontbijtfuffet was er eigenlijk alleen jam en dat uit lege grote potten. Je kon evenwel zien dat ze normaal ook eieren, vers fruit en vers sinasappelsap presenteren aan de lege schalen met beschrijving en de citruspers met fruitmes ernaast te zien. Daarnaast klopte de booking.com prijs niet want booking.com past onze prijs maar niet aan.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Er wordt geen Engels gesproken, ook geen enkele poging toe.

Er wordt geen Engels gesproken, ook geen enkele poging toe. Check in kon niet na 19:00, voor mensen die uit Nederland per auto komen was dat erg ingewikkeld.

• Beoordeeld op: 18 mei 2015

De ontvangst was zeer onvriendelijk.

De ontvangst was zeer onvriendelijk. Wij zouden gratis wifi hebben. Dit was niet het geval. Het lag aan ons, later kregen we als nog een andere kamer. Maar met tegenzin van het personeel.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

4,0
    De omgeving

Slechte behandeling van personeel, totaal geen wifi, zeer slechte douche, zeer kleine handdoeken.

De omgeving