Beoordelingen over Résidence Pierre & Vacances L'Ours Blanc

Avenue des Jeux, 38750 L'Alpe-d'Huez, Frankrijk

#22 van de 30 hotels in L'Alpe-d'Huez

Goed maar had beter gekund
    • Appartement met 2 of 3 Kamers (6-7 Personen)

Dit appartement moet snel gerenoveerd worden (stoffering, verven, schimmel in de badkamer)

Een gedateerd en versleten appartement (meubels, badkamer) op een goede locatie. Mooi balcon ( geen privacy) met prima zon en prachtig uitzicht. De faciliteiten in het appartement waren voldoende ( serviesgoed, linnengoed enz.) Prima ontvangst en communicatie met receptie. Onze klacht over tocht en verstopte gootsteen werd direct opgelost Goede wifi verbinding

Super om te skiën, de kamers eerder matig.
    • Tweekamerappartement - 4 personen

De kamers en het gebouw zelf hebben dringend een grondige renovatie nodig. Alles is aanwezig ( behalve een dampkap ) maar zoals eerder gezegd dringend te renoveren.

De ligging en het uitzicht van ons verblijf waren uitstekend. Zeer goede ski locatie.

Goed en voor herhaling vatbaar maar dan wel groter appartement
    • Studio (4 Personen)

Doordat je aan het begin van het centrum zit heb je veel last van dronken mensen die naar huis gaan. De afzuiger van Gaston Burger stond in verbinding met de centrale afzuiger van het complex. Op de gang om naar etage 12 te gaan ging je over je nek van de lucht. Vanaf een uur of 2 ‘s middags rook het in het appartement ook naar die zaak. De douche zelf was ook niet best. Geen constante temperatuur of je verbrandde of bevroor. Ook de waterstraal was 3x niks. Weinig ruimte om voor 4 personen natte kleding te drogen.

De ligging van het complex. Aan het begin van het centrum van het dorp. Een eigen verwarmde ski opbergruimte. Overdekte parkeergarage en zeer vriendelijk personeel. Doordat we op de 12e etage zaten super uitzicht.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Te krap voor 5 personen.
    • Appartement met 2 Kamers (4-5 Personen)

Appartement voor 5 is wel heel erg krap berekend. Dit is zelfs met kinderen heel erg benepen. Het is een enorm gedoe met de bedden elke dag. De badkamer is zo klein dat je in het bad moet gaan hangen om de deur dicht te krijgen en zo op het toilet te geraken.

Uitzicht

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Heel gewoon appartement met vrij weinig luxe.
    • Appartement met 2 of 3 Kamers (6-7 Personen)

Vrij krap met 6 personen

De lokatie

?
    • Appartement met 2 Kamers (4-5 Personen)

We waren overgeboekt dus niet hier geweest.

?

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

De kamers waren helemaal niet proper en we zijn dan ook tot...

De kamers waren helemaal niet proper en we zijn dan ook tot 3 keer naar een andere kamer gaan zoeken tot we de 'beste' eruit gekozen hebben. De foto's op de site zijn in realiteit niet te vergelijken. De kwaliteit en hygiene van de donsdekens en bedden waren echt triest!! Ik was blij dat dit een vriendenreis was, en dat we niet met de kindjes op reis waren. Want om over het vaste vloertapijt te kruipen of spelen zou ik zeker van gebouw veranderd zijn!!

• Beoordeeld op: 14 februari 2016

Mensen bij de balie deden hun uiterste best

Vies, oud appartement. Bevlekt meubilair. We vonden zelfs etensresten buj de slaapbanken en zeer vieze vlekken (bloed en andere lichaamssappen) tot in de gordijnen. Overal zaten gaten in. Verschrikkelijk slecht. Weerzinwekkend.

Mensen bij de balie deden hun uiterste best

• Beoordeeld op: 14 februari 2016

Liften te voet op haalbare afstand.

Vasttapijt ronduit vuil. Afgeleefde indruk, niveau studenten, zeker niet meer. Totaal niet in overeenstemming met de getoonde foto's !! Lawaaihinder in de straat 's avonds en 's nachts, slechte bedden.

Liften te voet op haalbare afstand. Mogelijkheid om ski-materiaal op te bergen. Eetgelegenheden in de buurt.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Was heel bang om te vertrekken maar alles viel heel goed mee.

Was heel bang om te vertrekken maar alles viel heel goed mee. Dit is prijs/kwaliteit zeker meer dan in orde. Je krijgt heel veel waar voor je geld.

• Beoordeeld op: 20 december 2015

Erg klein appartement.

Erg klein appartement. Zou voor 5 personen moeten zijn, maar met 4 personen al zeer krap

• Beoordeeld op: 4 januari 2015

Appartement met 1 slaapkamer.

Slechte isolatie waardoor je alle straat-en nachtlawaai hoort

Appartement met 1 slaapkamer. Alle comfort!!