Beoordelingen over Holiday Inn Lyon Vaise 4-sterren

13D avenue Victor Hugo, 69160 Tassin-la-Demi-Lune, Frankrijk

#5 van de 8 hotels in Tassin-la-Demi-Lune

Goede doorreislocatie, slechts prijs/kwaliteit verhouding.
    • Executive Tweepersoonskamer met Sofa

Bij aankomst bleek dat de parkeergarage onder de grond alleen tegen betaling van 12 euro kon worden gebruikt. Wij waren in de veronderstelling dat deze gratis was. Desondanks wilden we gebruik ervan maken. Ondanks de aangegeven doorrij-hoogte van 190 cm, konden we niet eronderdoor. Op het dak van het hotel konden we wel parkeren. Dit was gratis, maar had dezelfde aangegeven doorrij-hoogte. Daar konden we er echter wel onderdoor. De aangegeven doorrij-hoogte blijkt dus niet te kloppen bij de ondergrondse garage. Het eten vonden wij aan de prijzige kant. Voor het diner hadden we een quiche besteld. Deze was rond de 15 euro. We kregen een erg kleine quiche en vonden dit niet in verhouding staan. Als dessert hadden we vers fruit besteld van rond de 10 euro. Dit waren 3 verschillende soorten fruit, maar bestond slechts uit een paar plakjes van elk. De prijs stond niet in verhouding. Helaas werkte de airco niet, waardoor het met 27 graden buitentemperatuur toch erg benauwd is binnen.

Het hotel is naast de snelweg gelegen. Wat dat betreft ideaal voor wanneer je op doorreis bent.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

KaMER WAS GOED, KEUZE VAN TV.

Vloerbedekking vuil. Aicondition handleiding ontbrak. Bleef gsehele nacht te warm.

KaMER WAS GOED, KEUZE VAN TV. ZENDERS BEPERKT. VLOERBeDEKKING KAN EEN REINIGING GEBRUIKEN. Overigens ook in het restaurant. Beperkte ontbijtkeuze.

De ligging is goed dicht bij de autosnelweg

Bij aankomst vroegen of we konden eten in het restaurant was tot 22,00u Dat was goed waar wat men daar geeft om te eten dat kan men totaal geen restaurant noemen Ik zelf nam Thai wok met kip , was veel pasta groenten die moest men nog gaan kopen denk was totaal niet te vinden met andere worden een grote ramp trok op geen kl...ten schandalig gewoon en alles zwom nog in water ook gewoon een ramp voor 17,00€ Me echtgenote nam Kip sate met curry saus en boontjes , was al even erg Ze vroeg waar de Curry saus was , de kelner zij is curry poeder op de sate was gewoon niet te geloven De boontjes had men volgens mij van de ene kant van de keuken naar het bord gegooid en dat voor 12,50€ Totaal een ramp om daar te eten , je kan beter de stad in gaan om te gaan eten Het ontbijt ging was ook geen hoog vlieger , brood zo taai je kon het bijna niet snijden en de fruitschotel denk dat die al een week oud was beste was de koffie en de kleine koffie koekjes

De ligging is goed dicht bij de autosnelweg

Prima als tussenstop op doorreis.
    • Executive Tweepersoonskamer

Vloerbedekking in de Kamers en restaurantgedeelte was erg vlekkerig. Dat is niet fris. In kamers hoort gewoon parket of laminaat te liggen dan kan je met geruster hart op blote voeten lopen.

Ontbijt was uitstekend

Lyon zeker een bezoekje waard

Geen frigo de de kamer. Terras en zwembad

Afgesloten Parking. Leuke kamer met goeie matras, Geen lawaaihinder, ondanks gelegen langs drukke weg. Lyon met prachtig stadspark en gratis zoo.

Goed te bereiken vanaf snelweg

Wij hadden dit hotel geboekt vanwege het zwembad. Deze was echter gesloten tijdens ons verblijf. Tegenvaller voor de kinderen!!

Goed te bereiken vanaf snelweg

Goed voor doorreishotel naar zuid-Frankrijk
    • Executive Tweepersoonskamer met Sofa

Ontbijt. buitenzwembad met terras hebben onderhoud nodig. weinig parkeerplaatsen (gratis) boven op parkeerdek

|Excellent kamer was ruim en mooi, ontbijt was het geld niet waard. locatie direct aan de autoroute perfect voor doorreis hotel. Lyon is een geweldige stad om te zijn.

Matig vanwege zwembad en slechte communicatie met personeel

Het zwembad was gedurende ons verblijf niet geopend, dit terwijl we juist voor deze accomodatie hadden gekozen vanwege het zwembad! Daarnaast sprak het personeel amper Engels.

Badkamer was prima in orde!

Wij waren hier voor een overnachting (gelukkig maar).

Wij waren hier voor een overnachting (gelukkig maar).Het was erg warm op de kamer, ookvonden wij de kamer erg klein (familiekamer). Verder was het onbijt ook erg karig.

Prima locatie voor als je op doorreis bent, dicht bij de...

Het hotel is zeker geen 4 sterren waard. Alls was wat armoedige en niet zo heel schoon.

Prima locatie voor als je op doorreis bent, dicht bij de snelweg.

Aangename tussenstop om nadien verder te reizen

Mooie ruime kamer en badkamer met grote douche. Heerlijk ontbijt met versgeperst appelsiensap, pannenkoeken en veel meer lekkers. Zwembad was koud maar heerlijk om te verfrissen na een lange autorit. Een aanrader!

Ideaal op doorreis

Geen koelkastje op de kamer

Ideaal op doorreis. Zwembad niet overdreven groot, maar genoeg voor de aanwezige gezinnen. Kamer met ontbijt ok voor de prijs. Gratis bewaakt parkeren eens je de parking bereikt hebt.

Zeer goed hotel voor 1 overnachting. Prima prijs/kwaliteit verhouding

Onhandig zwembad, je kan niet bij het zwembad zitten. Erg verouderd hotel.

Perfect location, restaurant was prima. Personeel erg vriendelijk, ruime kamers

Direct aan de route soleil

Parkeren in de parkeergarage is duur 12 euro, we werden tijdens het parkeren niet gewezen op de gratis parkeergelegenheid op het dak

Het ontbijt was goed en compleet

• Executive Tweepersoonskamer

Ontbijt was gezien de prijs a15 Euro pp tegenvallend weinig keus en gekookte eieren die uit de koelkast kwamen en dus steenkoud waren. Om de scrambled eggs smeuiig te houden was er zoveel melk bij gedaan dat het meer leek op warme melk met ei Bah!

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

De moeite waard om weer eens naar ti

Bad was wat aan de kleine kant. Koffie stond in pot naast automaten Sap en koffie. Dat zagen we nadien pas...na 3 keer proberen.

Het avond eten was echt lekker. Goede service ook. Engels werd er ook gesproken.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Ligging was perfect

Badkamer was niet goed schoon Putje was verstopt met haren waardoor de badkamer binnen een minuut onder water stond. Rondom het zwembad lag veel glas en viezigheid Parkeren op het dak is prima, maar het personeel liet min of meer doorschemeren dat het daar niet helemaal veilig was en het zonder bewaking was (wij konden alleen niet anders ivm onze dakkoffer). Dus lieten we de auto niet helemaal met een gerust hart op het dak.

Ligging was perfect Zwembad erbij was ook heel fijn voor de kinderen

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Goed aan te rijden vanaf snelweg.
    • Executive Tweepersoonskamer

Zou een bad op de kamer zijn, was er niet. Buiten 34 graden, zwembadwater 18 graden er hing een meter in. Koffie op de kamer over de datum. Januari 2017 in juni 2017. Personeel onvriendelijk. Liften haperden steeds. Zaten op 5e verdieping executive room. Bed zou extra groot zijn, was 160 breed dus viel wel mee.

Goed aan te rijden vanaf snelweg. Executive room was ook echt stil.

Geen aanrader

Het ontbijt was waardeloos, zeker voor zoveel geld. Nadat er een bus vol toeristen arriveerde, was er niet genoeg ontbijt. Wel netjes ons geld voor terug gekregen. Vloerbedekking was goor, vitrage hing er half af. Erg benauwd op de kamer.

Heerlijke douche, nette badkamer. Housekeeping was goed.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Ontbijt was prima en de bedden en de ruimte van de kamer was...

Beperkte menu kaart voor het diner. Kwaliteit van het eten viel ook tegen.

Ontbijt was prima en de bedden en de ruimte van de kamer was o.k. Fijn dat het toilet separaat van de badkamer is.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Niet slecht, maar te duur.

De prijs is te hoog. Drank is er erg duur en het ontbijt was niet heel bijzonder. Foto's op site geven een vertekend beeld ban de grootte. Ook geen aparte douche, maar on bad douchen.

Zag er netjes en goed uit. Dicht bij A6, dus weer snel op weg.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Fijn hotel, goed ontbijt en perfect gelegen voor de doorreis

Duidelijker aangeven op de site dat je boven het hotel moet parkeren. Onder het hotel is betaald parkeren. Even stoppen om het te vragen is lastig op de drukke weg.

Onbijt super, locatie perfect voor een doorreis. Zeer goed gelegen aan de tolweg, binnen 5 minuten weer opweg

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Goed sanitair , prima ontbijt , locatie ok

Koffie niet lekker , daar mag wel wat aan gedaan worden , koffiekan die staat te pruttelen wordt de koffie niet beter van ........

Goed sanitair , prima ontbijt , locatie ok

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Overnachting
    • Executive Tweepersoonskamer

De kamer was niet redelijk schoon. Er hingen spinnenwebben aan het plafond. Onder het bed lag stof. Voor de rest prima geslapen voor een nacht.

Het bed

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Het moet maar

Vreselijk hotel aan een drukke weg. Zeer kleine kamers. Vreselijk uitzicht. Zwembad is totaal on-noemenswaardig; klein en op een vreselijk ongezellige locatie ingepast in een kleine ruimte. Parkeerkelder was heel krap en via een heel stijl weggetje ondergronds toegankelijk. Geen goede eetgelegenheden in de directe omgeving en eetfaciliteiten in het hotel zijn overpriced.

Personeel was echt vriendelijk en attent. In de buurt van de snelweg. Veilige parkeerkelder.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Prima overnachtingshotel
    • Executive Tweepersoonskamer met Sofa

Hier hebben we met 6-p overnacht op doorreis naar Spanje. Ligt dichtbij snelweg A6/A7. Heeft ruime gezinskamers (3-4p) en een lekker zwembad voor de kinderen om even af te koelen. Prima ontbijt. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Auto is te parkeren in afgesloten garage.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Prima hotel voor een overnachting onderweg naar je reisbestemming

Het zwembad was erg klein en het terras bij het restaurant nogal ingesloten tussen een rotswand en het hotel en daardoor donker. Het hotel zag er van de buitenkant sowieso oud en wat versleten uit. Voor een nacht prima, langer zou ik er niet willen verblijven.

De locatie is prima voor een overnachting. De kamer was klein maar de bedden goed, de badkamer functioneel, netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Ontbijt was prima, verse broodjes en voldoende sortering.

Kamer had schoner gekund. Zwembad erg koud, klein en niet erg kindvriendelijk ivm trappen en hek wat de kinderen niet open kregen.

Ontbijt was prima, verse broodjes en voldoende sortering. Prima hotel voor een korte tussenstop, dichtbij uitvalswegen.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Prima Hotel

De prijzen van de drank waren nogal aan de hoge kant. Wij hebben hier een overnachting geboekt omdat we op doorreis naar Spanje waren. De ligging van het hotel is voor doorreis perfect, direct naast de autosnelweg. Echter om een wandeling te maken was de locatie niet zo geschikt, je moest een eind lopen om in Vaise te komen, het hotel zelf ligt een beetje in een industrieel gebied.

Nette kamers, zeer schoon, verzorgd en opgeruimd. Voldoende faciliteiten.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Het ontbijt is erg uitgebreid en smaakte heerlijk.

Er zijn nauwelijks eetgelegenheden in de buurt waardoor je bij het diner van het hotel-restaurant gebruik moet maken. Dit viel tegen wat kwaliteit en prijs betreft.

Het ontbijt is erg uitgebreid en smaakte heerlijk.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Op doorreis naar het zuiden

Temperatuur op de kamer was wat hoog.

Wij waren op doorreis naar het zuiden en sliepen een nacht in dit hotel. De ligging was hiervoor super. Ontbijt bedden badkamer zwembad tv gratis parkeren. was gewoon zeer goed voor het geld. Personeel sprak Engels. Op loop afstand wat restaurants.

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Familie kamer was uitstekend.

Dekens zijn erg dik voor het seizoen en locatie.

Familie kamer was uitstekend. Zeker in situatie zoals ons: gezin met jonge kinderen op doorreis naar zuid Frankrijk.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Reservering gedaan en al betaald, door omstandigheden niet...

Alles!

Reservering gedaan en al betaald, door omstandigheden niet op vakantie geweest. Vanuit hotel geen terugbetaling oid, mevr aan de telefoon ronduit onbeschoft!!

Voor herhaling vatbaar.

Schoon en de sfeer

Goed ontbijt.

Airco stond op max maar was nog steeds te warm op de kamer. Zonder deken geslapen.

Goed ontbijt. Verse sinaasappelsap. Lekkere broodjes

matig

Kleine kamer. Niet schoon. Kleine kaart restaurant en niet geënt op kinderen. In de omgeving geen nabijheid van restaurants of andere voorzieningen.

Geen

Parkeren

Netheid ruime kamers

Matige

Hond mocht niet mee in restaurant enz, Beter dit hotel te klasseren bij hond en niet toe gelaten.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Kamer was prima.

Ontbijt kon beter maar oké.

Kamer was prima. Schoon. Fijne badkamer met aparte wc. Locatie voor een doorreis heel goed!

Prima hotel voor een tussenstop onderweg van Nederland naar Spanje.

Dit hotel heeft drie Tesla destination chargers. Wij konden in de ochtend direct vertrekken met een volle batterij!

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Prima doorreis plek

Goede lokatie in de buurt van de snelweg Mooie schone kamer Diner en ontbijt zeer goed

Vriendelijk personeel echt perfect voor op doorreis.

Prettige uitvalsbasis voor Lyon

Helaas was het zwembad gesloten alhoewel het meer dan 25 graden was

Het bed en het ontbijt

kamer en ontbijt was goed

zwembad viel tegen,parkeren duur en slecht aangegeven. diner was erg simpel

kamer en ontbijt was goed

Bediening in het restaurant.

Bediening in het restaurant. Eén van de obers was onvriendelijk.

Netjes en goed hotel

Door het restaurant lopen om bij het zwembad te komen.

Dichtbij snelweg. Voor doorreis overnachting ideaal

Goed hotel voor deze prijs

Ontbijt was goed. Grote bedden en goed lig comfort.

Prima verblijf voor doorreis

Jammer dat het zwembad gesloten was.

Bedden waren prima! Receptie ook vriendelijk

Prima voor een overnachting

Diner was zeer matig.

Was goed

Sinaasappelpers en het broodrooster waren defect tijdens het ontbijt.

Prima hotel voor een tussenstop naar het zuiden

Goed voor een tussenstop

Het zwembad was koud, in het restaurant was geen kindermenu ofzo, niet echt een gezellige directe omgeving

Goed bed

Voor op doorreis net ok

airco werkt niet, geen minibar, ontbijt niet 4* waardig

ligging

airco kapot.

airco kapot...bij een temperatuur met meer dan 35 graden is het toch echt wel wenselijk. we mochten gratis parkeren...dat dan weer wel....

Ideale ligging

Ideale ligging voor doorreis naar het zuiden

Geld en tijdsverspilling

Airco was kapot. Bij 35 gr. Met 2 kinderen een echte nachtmerrie

Holiday in moet zich schamen

De jus dorange maar die was snel op en kregen we uit pak

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Vriendelijke bediening

Tapijt aan vervanging toe. Tijd om tot de luchthaven te geraken was langer dan verwacht

zeer vriendelijk personeel en hotel restaurant was OK

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Voor herhaling vatbaar.

Locatie en parkeermogelijkheid zijn perfect ook als je op doorreis bent zoals wij waren.

Jammer dat hotel niet goed kamers controleert, stelt me echt teleur , de ext

Badkamer niet schoon , lagen haren in badkamer. Verwacht je niet bij 4 sterren hotel . 3

ontbijt was OK

bed niet opgemaakt voor de kinderen niet voldoende handdoeken

ontbijt was OK

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Heerlijk diner, goede wijn

Engelse taal

Heerlijk diner, goede wijn

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Goed verblijf - net buiten centrum Lyon

Uitgebreid ontbijt - nette en ruime kamer Restaurant van goed niveau

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Prima hotel voor een doorreis

kosten van het parkeren

Goed ontbijt, goed bed, uiterst vriendelijk en behulpzame receptioniste

• Beoordeeld op: 18 september 2016

zakelijk , goed uitgerust,comfortabel

geen koelkast, restaurant, koele aankleding

zwembad, het bed en de badkamer

• Beoordeeld op: 11 september 2016

goed voor de nacht maar verder ook niet

zwembad was echt koud en er lag een afdruk van een roestig stanleymes op de bodem.

kamer was prima

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Twee uur wifi is te weinig voor gebruik voor kinderen.

Twee uur wifi is te weinig voor gebruik voor kinderen.

• Beoordeeld op: 2 september 2016

prettig verblijf

mooi hotel, gemakkelijk bereikbaar voor doorreis. goede kamers, en lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Betaalbare accommodatie voor doorreis.
    • Executive Tweepersoonskamer met Sofa

Zwembad en terras vielen erg tegen. Sombere kamer voor een "executive room"

Eten was erg goed.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Ruime nette kamers

Ruime nette kamers

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Heerlijke ontbijt alles vers gebakken en heel vriendelijke...

Heerlijke ontbijt alles vers gebakken en heel vriendelijke personeel.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Fijne kamer en badkamer

Serveren van diner en ontbijt. Weinig personeel

Fijne kamer en badkamer

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Prima ontbijt, leuk klein verfrissend zwembad.

Avondeten was eerder beperkt, prijs/kwaliteit niet zo goed.

Prima ontbijt, leuk klein verfrissend zwembad.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Makkelijk, vlug weer op de snelweg, goede locatie bij Lyon, komen zeker terug!

Er werd gezegd dat de parking boven vol was, maar er bleek toch nog plek te zijn.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Prima hotel voor een tussenstop naar zuid Frankrijk!!

prima familiekamer eenvoudig zwembad maar prima voor de kids zeer geschikt voor een tussenstop zeer goede prijs - kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Top als tussenstop

Niks eigenlijk, ideaal voor de doorreis

Kinderen eten gratis mee. Fijn zwembad. Uitstekend parkeren