Beoordelingen over Résidence Pierre & Vacances Centre 3-sterren

14, quai de Marans, 17000 La Rochelle, Frankrijk

#27 van de 53 vakantiewoningen in La Rochelle

de kamers waren goed.
    • Standaard Studio (4 Personen)

Ik had een dubbele boeking gemaakt, waarvan bij aankomst niets werd van gezegd. Enkel toen mijn dochter aankwam (zij woont in La Rochelle) hebben ze daar tegen haar een opmerking over gemaakt. Ik had dus 2 maal een studio voor 4 geboekt, heb echter maar de sleutels van 1 gekregen. Toen we nadien gingen informeren hoe dat zat met die dubbele boeking, toen werden we van het kastje naar de muur gestuurd, zowel door Pierre & vacances als door Booking.com. Géén teruggave van het betaalde bedrag voor de tweede studio, géén tegemoetkoming in de vorm van een tegoedbon voor een volgende boeking, niets ! Ik ga dus zeker dit niet aanbevelen aan mijn vrienden en familieleden en zal in tegendeel dit afraden aan eenieder die dit van plan is.

de kamers waren goed. Alles was aanwezig.

Redelijk
    • Standaard Studio (2 personen)

Helaas veel zwervers rondom het gebouw. Wanneer je uit het raam kijkt zie je ze allemaal liggen. Hierdoor ook veel afval op de grond rondom het gebouw en het ruikt erg naar urine. het personeel is vriendelijk, maar spreekt helaas gebrekkig Engels. Het is moeilijk te communiceren en je moet dus oppassen voor miscommunicaties. Foto's van het appartement komen totaal niet overeen met de realiteit. Wij hadden o.a. geen balkon en het was kleiner dan verwacht.

Goede locatie m.b.t. het centrum van La Rochelle. Zwembad was goed. Er waren genoeg bedden bij het zwembad. Personeel is vriendelijk en de apparatuur van het appartement deed het prima.

• Beoordeeld op: 17 september 2015

Goede locatie (dicht bij het centrum en het station gelegen)...

Hygiëne van het appartement kan beter, matras van het stapelbed van minder goede kwaliteit, geen afzuigkap aanwezig in de keuken (geuren blijven hangen), 4 persoons-appartement ruim genoeg voor 1 à 2 personen maar te krap voor een gezin van 4.

Goede locatie (dicht bij het centrum en het station gelegen), vriendelijk personeel, voldoende kookgerei en afwasmachine aanwezig alsook een kit met 5 vaatwastabletten, sponsje en afwasmiddel, hedendaags interieur, balkon aanwezig, mogelijkheid om een fiets te huren.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

de ligging tov centrum/ondergrondse...

geur in de gangen en opslagruimte huisvuil in de garage / beperkte uren van permanentie a d receptie / (te) kleine kamers

de ligging tov centrum/ondergrondse parking/vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 8 april 2016

De ligging, de kamer, de ruimte, het zwembad

het zetelbed, valt niet mee voor grote mensen zoals wij

De ligging, de kamer, de ruimte, het zwembad

• Beoordeeld op: 24 september 2015

Ruime kamer, aardig personeel.

Ruime kamer, aardig personeel. Goede parkeermogelijkheid.