Beoordelingen over Résidence Pierre & Vacances Les Embruns 2-sterren

17, rue de Gheest, 14800 Deauville, Frankrijk

#38 van de 76 hotels in Deauville

Goede locatie, leuk appartementje, maar onpraktische badkamer
    • Suite

Er was alleen een stopcontact in de keuken, maar daar was geen spiegel, dus je haar föhnen wordt dan lastig. Er was een klein bad en de halve glazen wand op het bad maakte in- en uitstappen lastig. Er was wel een stang op de muur gemonteerd, maar die zat veel te hoog. Staand douchen was een glibberpartij. Zeker voor wat oudere bezoekers is dit geen fijne badkamer. De w.c. pot was aan vervanging toe. Helemaal bruin aan de binnenkant en niet schoon te krijgen. De receptie was veel dicht en bij het uitchecken om 09.30 was niemand aanwezig, hoewel er volgens schema vanaf 09.00 uur iemand aanwezig zou zijn. We hebben toen een kaartje onder het receptiescherm geschoven met de mededeling dat we de sleutels op de tafel in het appartement hadden gelegd. De deur van het appartement konden we daardoor niet afsluiten, zodat iedereen het appartement had kunnen leeghalen op dat moment.

De keuken had een magnetron, vaatwasser en koelkast. Het appartementje lag vlakbij een prachtig breed en lang zandstrand. Er was geen strandhoreca in de buurt en ook geen verhuur van parasols, windschermen of ligbedden. Je moet dus een koeltas en je eigen strandspullen meenemen. Het strand was daardoor wel heel rustig en wij vonden het een prachtige plek. Het appartement had een klein balkon en gelukkig stond er een grote berk voor ons balkon, dus het was goed te doen met een buitentemperatuur van meer dan 30 graden.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Zo vies!
    • Standaard Studio (4 Personen)

Wij hebben als gezin vele accommodaties geboekt over de hele wereld via booking.com. Zo slecht als deze hebben we het nog nooit meegemaakt. Het appartement was ronduit vies. De keuken zat onder het vet, de badkamer zat onder de vlekken en stof overal. We hebben dit tot twee keer toe bij de receptie gemeld. Er is niets aan gedaan. We verbleven een week in dit appartement. Niet 1 keer zijn de handdoeken & theedoek vervangen of het beddengoed. Voor allerlei 'service' moest je bijbetalen. Gebruik van kluis 3,- euro per dag, parkeren 7,- euro per dag, schoonmaken 13,- per persoon??? Echt ridicuul dat dit niet in de prijs is inbegrepen. Afval moest je zelf wegbrengen. Afwasblokken en vuilniszakken zelf kopen. Bed en slaapbank bij aankomst zelf opmaken. De voordeur en achterdeur van het gehele gebouw stonden de eerste avond en nacht open. Dus niet echt veilig. De prijs-kwaliteitsverhouding is compleet uit evenwicht. Slaapbank sliep ronduit slecht. Geluidsoverlast buren, en slecht bereik Wifi.

Ik zou het niet weten.

Slechte prijs kwaliteit
    • Standaard Studio (4 Personen)

Hoge prijs, lawaaierige ligging. Airbnb levert veel meer

wij hadden een supervakantie,alleen spijtig dat de appartementjes zo klein waren

nogal klein voor personen

• Beoordeeld op: 22 september 2015

Vlak bij het strand 500 meter

Het bed was in de woonkamer niet echt handig

Vlak bij het strand 500 meter