Beoordelingen over Résidence Pierre & Vacances Ty Mat 3-sterren

33, rue Georges V, Saint-Servan, 35400 Saint-Malo, Frankrijk

#35 van de 99 vakantiewoningen in Saint-Malo

Prima ligging in een leuke wijk op 15 minuten loopafstand...
    • Suite

Het feit dat we een bedbank als bed hadden. De kamer had wel een keuken, een zitje en een eettafel/-stoelen, maar het bed was een dingetje

Prima ligging in een leuke wijk op 15 minuten loopafstand van de ommuurde stad. Privé parkeerplaats beschikbaar en op loopafstand van restaurants, een hele leuke wijnbar, bakkers, een slager en supermarkt

Apartementen zijn prima.
    • Standaard Studio (4 Personen)

De speelkamer voor de kinderen viel wat tegen. Er was niet zo veel om mee te spelen. Een pooltafel maar daar moest geld in (een een beetje jong voor) en een pingpongtafel dat was eigenlijk het enige. Verder nauwelijks/geen speelgoed. Het was lastig te vinden onderin de "kelder" met allerlei gangen en deuren. Ze gingen er dus niet alleen naar toe (7 en 4 jaar) waardoor een van ons mee moest. Begeleding van volwassenen in de speelkamer was trouwens ook verplicht.

Apartementen zijn prima. Redelijk schoon. Zwembad is prima. De locatie is ook goed, te voet kun je naar het strand en supermarkten zijn dichtbij. De dames aan de receptie waren vriendelijk en spraken goed Engels.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

• Standaard Studio (4 Personen)

1. Geen receptie in de avond. Alleen in de ochtend tot 12 uur. Dus als je in de avond aankomt moet je het noodnummer bellen, die bijna geen Engels spreekt. Die geeft je dan een code om het sleutelkastje te openen. 2. Wij kamen daar dinsdagavond aan. Als er 1 iemand heeft gedoucht daarna is het warm water op. Woensdagochtend helemaal geen warm water en ook de toilet spoelt niet door. Gatver!!!! Receptie de hele dag dicht, je weet niet waar je je probleem kan aangeven. Wij hebben woensdag niet kunnen douchen. Tanden gepoetst met werkelijk koud water. Verschrikkelijk voor 2 kleine kinderen. Noodnummer van de accommodatie gebeld, weer spreekt deze nauwelijks Engels, de hele ochtend een paar keer gebeld. Ze konden niets voor ons betekenen. We moesten wachten totdat iemand zou terugbellen. Absurd!!!! Uiteindelijk rond 14 uur in de middag hebben wij naar booking.com gebeld. Booking.com heeft via de manager voor ons een andere kamer geregeld. Wij kregen hiervan laat in de middag bericht over. Wij zijn toen van onze trip teruggegaan naar de accommodatie in de avond om het water van de 2e kamer gaan checken. Mooi dachten we, hier is wel warm water. En zijn we weer naar buiten gegaan. Laat in de avond zijn we verhuisd naar de 2 kamer. Pffff weer inpakken en uitladen . Woensdagavond met warm water kunnen douchen. Donderdagochtend WEER geen warm water!!!!!!! Receptie is open, we wilden de manager spreken. Wat een ongelofelijke onvriendelijke dame,niet behulpzaam, Geen enkele begrip. Verschrikkelijk gewoon! Uiteindelijk na een behoorlijke discussie en boosheid van onze kant...kregen we een sleutel voor een 3e kamer . We zijn logisch niet weer verhuisd maar gebruikt om te douchen. Ook in de 3e kamer in de ochtend...de kinderen en ik hadden warm water om te douchen en mij man met lauw water....met 1 woord: NOOIT meer naar Ty Mat!!!!! Wat een verschrikkelijk ervaring.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Zeer aangenaam verblijf gehad. Ik keer misschien nog wel eens terug. 😃
    • Suite

De kwaliteit van het bed viel een beetje tegen. Het was soms ook jammer dat er niet altijd iemand van het personeel was.

Geen onaangename verrassingen. (Uitstekende ligging, goed georganiseerd, alles werkte naar behoren ...)

De ruime kamer met klein balkon

De ruime kamer met klein balkon

Goed gelegen

Ligging & prijs

• Beoordeeld op: 7 december 2016

geen ontbijt

• Beoordeeld op: 3 november 2015

Perfecte ligging (10 minuutjes wandelen van Intra Muros)

Perfecte ligging (10 minuutjes wandelen van Intra Muros)

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Overal moet je extra voor betalen, WiFi, bed opmaken.

Overal moet je extra voor betalen, WiFi, bed opmaken. Dat is niet meer van deze tijd.