Beoordelingen over Manoir de Lan Kérellec 4-sterren

Allée Centrale de Lan Kérellec, 22560 Trébeurden, Frankrijk

#1 van de 12 hotels in Trébeurden

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Geweldig uitzicht over de baai.
    • Tradition Tweepersoonskamer met uitzicht op zee

Tijdens ons verblijf was het heel warm (30C), voor de streek nogal ongewoon. We hebben toen een airco gemist. De strand in Trebeurden is ver van het hotel, moeilijk te bereiken zonder auto. Een klein strandje in de buurt is niet makkelijk bereikbaar en stelt niet zoveel voor. Het hotel heeft een goede parkeergelegenheid, en verder beperkte openbare faciliteiten.

Wij hadden een kamer op de eerste etage (nr.10) een heel mooie gezellige kamer met een warme uitstraling en een klein balkonnetje, grote badkamer. Genoten van het werkelijk prachtige uitzicht over de baai. Een mooi ingericht restaurant met heerlijke gerechten, het ontbijt was heel goed (nogal duur) met verse producten. Tijdens ons verblijf, half juni was het rustig en relaxed. Het personeel heel aardig en behulpzaam.

kamer 29gr celcius

alles

nee

Zeezicht en restaurant
    • Prestige Tweepersoonskamer met 1 eenpersoonsbed of 2 aparte bedden en zeezicht

Povere wifi

Zeezicht en restaurant

Locatie, vriendelijke bediening, schitterend zicht vanuit...
    • Tradition Tweepersoonskamer met uitzicht op zee

Locatie, vriendelijke bediening, schitterend zicht vanuit het restaurant, mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Erg goed
    • Little Tradition Tweepersoonskamer

Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Het uitzicht.

We hebben de goedkoopste kamer genomen maar deze was zeer klein, incl. bed, en verouderd, niet wat je zou verwachten van een Relais & Chateaux. In het restaurant en op de kamer hing een muffe geur. Het personeel was vriendelijk maar niet met enthousiasme. Een zeer beperkte keuze op de kaart en lekker eten maar niet een ster in de Michelin-gids waard. Kortom dus ontgoochelend en een beetje vergane glorie; we hadden beter verwacht !

Het uitzicht.