Beoordelingen over Marie Anne 3-sterren

142 Avenue de la République, 14800 Deauville, Frankrijk

#36 van de 76 hotels in Deauville

Kamer op zich goed, maar helaas geen koffie-thee...
    • Comfort Kamer (met douche)

Badkamer. De wc zat op de meest slechte plek. Er was geen plek om te zitten want dan zit je met je knieën tegen de muur/deur klem. Tevens kon de doucheslang maar hangen op ongeveer 1.30 meter. Waarom wordt deze niet op 2 meter hoogte gehangen?

Kamer op zich goed, maar helaas geen koffie-thee faciliteiten. Voor de prijs van de kamer mag er ook wel eenvoudig ontbijtje bij. De locatie is wel prima, middenin in the centrum.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

het grote gemis voor ons was een Airco , zodat we niet met gesloten ramen konden slapen .
    • Comfort Kamer (met douche)

De kamer was gelegen op de tweede etage . Het was erg warm die dag en GEEN airco , dus raam 's avonds open , maar van slapen kwam niet veel vanwege het lawaai van voorbij racende auto's .

de ligging was in een straat met mooie huizen en centraal gelegen . De kamers waren schoon en ruim genoeg . Parking was klein , eigenlijk te klein voor mijn auto ( BMW 7 ). Eigenaren waren vriendelijk en meegaand , het hotel was niet druk bezet ,

De tuin!

De tuin!!!

fijn. goede service.

sanitair behoeft upgrade

de combinatie kamer/tuin

Vriendelijke mensen.
    • Comfort Kamer (met douche)

Te weinig ruimte in hotelkamer

Vriendelijke mensen. Lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Zeker een aanrader!
    • Comfort Kamer (met douche)

Perfect hotel. Hele goede sfeer en alles klopt.

• Beoordeeld op: 24 oktober 2015

de WiFi verbinding

drie dagen voor aankomst was er geen annulering van de reservering meer mogelijk. volgens de aankondiging had dat wel zo moeten zijn. hierdoor was het niet mogelijk om van door booking.com gestuurde aanbieding van €65 (voor precies dezelfde kamer met douche) gebruik te maken. we kregen een kamertje weggestopt in een rijtje kamers achterin het tuintje. zelfs €65 was voor dit kamertje nog teveel geweest. het raam kon alleen open als het gordijn open bleef. dat was lastig want 's nachts ging het licht in de tuin om de haverklap aan. weinig geslapen dus. het bed was klein en te zacht. de badkamer was zo klein dat je bijna over het toilet heen moest stappen om bij de douche te komen. in de badkamer vonden we haren en stofdraden, gaten/beschadigingen in de muren en vloer. in de hoek van de schuifdeur had zich viezigheid verzameld, de muurtegels waren rommelig wit overgeverfd. geen idee wat je krijgt voor het ontbijt à €12,50 pp maar voor die prijs wil ik het ook niet proberen. er zijn maar drie à vier parkeerplaatsen op het terreintje naast het hotel, vijf als er iemand helemaal links vooraan gaat staan. het was erg gehorig, het snurken van de buurman/-vrouw was luid en duidelijk. Deauville is een mooi stadje, de volgende keer kiezen we toch echt een andere overnachtingsplek.

de WiFi verbinding

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Ligt op de rand en is goed bereikbaar.

Het gebouw is niet conform aangaande veiligheid ! Niet rokers maar toch een asbak op de kamer het is een oud gebouw zonder enige mogelijkheid tot evacuatie bij brand!

Ligt op de rand en is goed bereikbaar.

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Vriendelijk personeel.

Badkamer heel klein. Douchegordijn..... Vind ik niet proper.... Niet meer van die tijd

Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Eigen entree, gezellig bloemrijke tuin.

Ik miste een flesje wijn in de minibar.

Eigen entree, gezellig bloemrijke tuin.