Beoordelingen over Novotel Marne La Vallée Collégien 4-sterren

Allée des Portes de la Forêt 2, 77090 Collégien, Frankrijk

#1 van de 2 hotels in Collégien

Warm ontvangst het personeel was heel lief
    • Standaard Vierpersoonskamer

De verschillen tussen een superieure kamer en standaard kamer waren er niet ik zag echt geen verschil het is jammer dat ik zoveel moest betalen dat viel me tegen

Warm ontvangst het personeel was heel lief Het hotel was heel hygiënisch en het ontbijt was heel goed

Aangenaam verblijf
    • Standaard Driepersoonskamer

De kamer was erg basic qua voorzieningen en zag er in het echt wat meer aan renovatie toe dan op de foto's zichtbaar was. Er was ook geen vuilbakje in het toilet en geen douchekapje, conditioner of bodylotion voorzien in de badkamer, wat toch wel een pluspunt zou zijn, vind ik.

Het personeel was erg vriendelijk en het ontbijt was zeer lekker. Er is een gratis (ruime) parking. De kamer was ook voldoende ruim (met apart toilet, naast de badkamer). Een grote plus was de zeer vlotte check-in (aangezien we zeer laat 's nachts gearriveerd zijn).

• Superior Vierpersoonskamer

Jammer dat het zwembad gesloten was terwijl het toch 25 graden en meer was. De airco werkte niet echt of we hebben t juiste knopje niet ontdekt.....

Goed ontbijt, fijne bedden, dicht bij Disneyland, gratis parkeren voor de deur.

we hebben het goed gehad.
    • Superior Vierpersoonskamer

onze kinderen waren een beetje teleurgesteld dat het buitenzwembad nog niet gebruikt kon worden. wij waren er begin mei.

ontbijt was prima! Dineren kan je er ook goed.

Prima hotel voor disneyland.
    • Standaard Driepersoonskamer

Het hotel ligt op een bedrijventerrein , weinig ruimte op de kamer als de slaapbank is uitgeklapt ( bij 4 persoons bezetting).

Goed Ontbijt, locatie tov disneyland( ca 10min rijden), badkamer met bad, afgesloten parkeerplaats, prijs. Mcdonald ligt op korte afstand.

Prettig verblijf. Goede prijs-kwaliteit verhouding
    • Superior Vierpersoonskamer

Uitrijden bij de slagboom werkte steeds niet met kaartje. Na druk op de knop wel, maar geen idee wat hiervan de reden was.

Ontbijt goed voor elkaar. Fijne bedden. Schone kamers

Schone kamers, fijn ontbijt, ideaal voor een paar dagen...
    • Superior Vierpersoonskamer

Derde keer dat we hier verbleven, maar personeel bij het ontbijt was deze keer erg onbeleefd zonder in verdere details te treden. Waren we niet gewend van dit hotel dus dat viel erg tegen.

Schone kamers, fijn ontbijt, ideaal voor een paar dagen Disney

Goed hotel en een perfecte ligging tussen Disney en Parijs.
    • Superior Vierpersoonskamer

Goed hotel en een perfecte ligging tussen Disney en Parijs. Tip: voor Parijs neem de trein; er is een station op ca 10 minuten rijden met de auto. Disney is 15 min rijden met de auto maar kun je natuurlijk ook met de trein doen.

Super fijn weekend gehad! We komen zeker nog eens terug!
    • Superior Vierpersoonskamer

Enige puntje wat van mij beter zou kunnen is een Nederlandse of Engelse tv zender!

Wij zijn hier voor de 2e keer geweest! Fijn hotel, klein kwartiertje van Disney, bewaakte parkeerplaats en lekker ontbijt. We gaan zeker nog eens terug

we komen in juli terug met 2 nieuwe gasten
    • Standaard Driepersoonskamer

Misschien eens samenzitten met diëtisten om waardige alternatieven aan te bieden (in alle hotels van de keten). Voor vegetariërs en mensen met gluten en/of lactose problemen zijn er mogelijkheden.

Ruime keuze ontbijt....voor elk wat wils behalve diabetespatiënten.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

matig

we hadden een standaard kamer geboekt en een comfort kamer. alleen hebben we zowel voor de standaard kamer als voor de comfort kamer meer betaald. het waren gewoon identieke kamers.

de afstand tot disneyland parijs

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Schoon, goed en perfecte ligging t.o.v. Disneyland of Parijs.

matras van het bed.

Kamer ruim en zeer schoon, wel wat benauwd/warm en de bedden schoon maar niet lekker geslapen vanwege matras. Heerlijk ontbijt en perfecte ligging t.o.v. Disneyland Paris. Zeer vriendelijk personeel, ruime gratis parkeerplekken.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Net hotel in beveiligde omgeving
    • Standaard Driepersoonskamer

Ze waren vergeten het toilet en de badkamer schoon te maken.

Prima locatie en net uitzien hotel Nette kamer en van redelijke oppervlakte.vriendelijk personeel zowel de receptie en bij ontbijtbuffet.Hotel ligt in een beveiligde omgeving.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Aangenaam en zeker voor herhaling vatbaar
    • Superior Vierpersoonskamer

Na eerste nacht met zijn 4-en op een kamer te hebben gelegen met griep konden we gelukkig de volgende dag een andere familiekamer krijgen waar ieder zijn eigen kamer had met een tussenseizoen. Receptioniste zeer behulpzaam om apotheek te vinden en ons verblijf ondanks de anti bioticakuur als zeer prettig ervaren. Zeer prettige douche!

Mooie propere kamer en goeie ligging tov Disneyland
    • Superior Vierpersoonskamer

Receptioniste heeft tijdstip van ontbijt niet vermeld, alsook niet hoe laat we ten laatste moesten uitchecken. Ook niet dat we de parkeerkaart moesten valideren, dus daar stonden we voor een gesloten bareel.

Moderne propere kamers. Goeie ligging, niet ver van Disneyland, goed bereikbaar. Leuk winkelcentrum in de buurt.

Prijs/kwaliteit ok.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Geen badslippers op de kamer, ondanks verblijf van 3 dagen. Gaan vragen aan receptie en dit was enkel in executive kamer mogelijk. Een dag avondmaal geprobeerd, helft van kaart niet voorradig, eten zeker geen aanrader.

Goed hotel - perfect voor een bezoek aan Disneyland.
    • Standaard Driepersoonskamer

Toilet trekt niet goed af ( kan lokaal probleem geweest zijn ) Personeel op 29 10 17 in de ochtend bij het uitchecken was erg onbeleefd en grof !!!!

Nette , voldoende ruime kamer met goed bed ( hardere matras ) en zalige kussens. Inloopdouche. Uitgebreid ontbijt. Op 15 min met de auto van Disneyland. Goede, veilige parkeermogelijkheid met oplaadmogelijkheid voor elektrische voertuigen ,bij het hotel.

Prima hotel.
    • Superior Vierpersoonskamer

Familiekamer geboekt. De bank wordt de slaapplek voor de kinderen. De ruimte is dan wel krap. Maar wij hebben er alleen overnacht, dus was prima.

Prima hotel. Vlakbij Disneyand, prima prijs/ kwaliteit. Uitgebreid ontbijtbuffet!

Net hotel, dichtbij Disney
    • Standaard Driepersoonskamer

Personeel stug en niet heel (klant)vriendelijk Spraken nauwelijks Engels Bij aankomst in de kamer stond bed voor onze dochter niet klaar. We moesten zelf de slaapbank uitklappen en bed verder opmaken

Ontbijt uitgebreid, werd steeds aangevuld, prima Kamers netjes en schoon Toilet apart van badkamer Op prima afstand (ca 15 min met auto) van Disneyland Parijs

Prima in orde
    • Standaard Vierpersoonskamer

Personeel liet ons even wachten bij de incheck balie, en sprak gebrekkig Engels.

Kamers waren prima in orde en het hotel bevind zich vlakbij leuke restaurants en Disneyland Parijs

Na bezoek aan Disneyland Parijs 1 nacht in dit hotel, makkelijk bereikbaar,verder niet zo geweldig
    • Superior Vierpersoonskamer

Eigenlijk geen 4 sterren hotel, bedbank in drie-persoonskamer is niet echt geweldig en de smerige deken die erbij hoort kan echt niet

Makkelijk bereikbaar vanaf de snelweg, goed ontbijt

Aangenaam

Er viel niets tegen

Ontbijt zeer ok kamers ook zeer goed.goede service .was voor disneyland .en was heel tevreden dat we s avonds om 23 u toen we terug waren van het park nog konden inchecken anders hadden we moeten over en weer rijden om tussendoor in te checken.

Zoals een verblijf in een hotel hoort te zijn!
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Slaapbank voor Twee Personen

Kamer mocht iets groter.

Het ontbijtbuffet was prima, goede kamer, zeer kindvriendelijk en vriendelijk personeel. Gebruik minibar in onze kamer was gratis. Deze werd dagelijks prima bijgevuld. We hebben ook een avond gegeten in het hotel, met daarbij de complimenten voor de kok en het personeel in de bediening. Eten was prima en de bediening geweldig. Onze zoon wilde graag als dessert een fruitsalade zonder ananas; dit werd gewoon prima geregeld.

Kamers waren heerlijk.
    • Standaard Vierpersoonskamer

De shuttle bus had maar beperkte tijden van en naar het treinstation

Kamers waren heerlijk. Schoon en voorzien van de nodige gadgets. Schone en ruime badkamer.

Goed hotel voor 1 nachtje.

Wij kregen de verkeerde (goedkopere) kamer. Dit ontdekte zij in de avond. Zij besloten ons te op de hoogte te brengen door ons 2 x na 22uur te wekken. Kinderen ook weer wakker.... wij moesten de volgende dag zelf achter het geld aan dat wij teveel hadden betaald omdat wij een goedkopere kamer kregen.

Zeer tevreden
    • Superior Vierpersoonskamer

Vriendelijk personeel en schone kamers. Iedere dag bedden opgemaakt en handdoeken aangevuld.Goede ligging voor Disney of bezoek Parijs. Zeer tevreden over ons verblijf.

Prima accommodatie voor een nacht geboekt ivm bezoek aan...
    • Superior Vierpersoonskamer

Prima accommodatie voor een nacht geboekt ivm bezoek aan Disney. 's Avonds prima eten in het hotel en zeer uitgebreid ontbijt. Vriendelijke bediening in het restaurant. Er is voldoende parkeergelegenheid bij het hotel aanwezig en de auto staat achter een hek. Verder is er in de omgeving niet veel te doen.

WiFi, Wii Kinect, 10-15 minuten van Disneyland, Val...
    • Superior Vierpersoonskamer

In de buurt is er lopend niks te doen.

WiFi, Wii Kinect, 10-15 minuten van Disneyland, Val d'Europe, Vallee Village en Centre Commercial Collegien. Pizzeria achter het hotel.

Voor herhaling vatbaar!
    • Superior Vierpersoonskamer

Met kleine kinderen en bagage was het wel erg ver lopen naar onze kamer. Maar het was erg fijn dat wij op de begane grond zaten tegenover onze vrienden die ook kleine kinderen bij zich hadden.

Het ontbijt was geweldig! Ook erg fijn dat de kids buiten konden spelen terwijl wij rustig ons ontbijt konden nuttigen.

Fijn school hotel voor kort verblijf als je naar Disneyland wil

De badkamer mn de douche , 2 standen : Ijskoud of gloeiend heet

Lekker ontbijt, dicht bij eurodisney en makkelijk parkeren , personeel dat naast Frans ook Engels spreekt

Prima verblijf voor een bezoek aan Disneyland Parijs
    • Standaard Vierpersoonskamer

De dekens voor de kinderen (uitklapbedden) waren aan vervanging toe.

Prima hotel voor een bezoek aan Disneyland Parijs. Netjes, schoon en comfortabel. Ontbijt is uitstekend.

De grootte van de kamer en de vooreiene faciliteiten op de...

Ontbijt was te prijzig.

De grootte van de kamer en de vooreiene faciliteiten op de kamer. Ook de beveiliging van het hotel en parking is mooi meegenomen. Personeel was zeer vriendelijk.

Het moderne nieuwe interieur.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Goed ontbijt maar meer gezonde producten toevoegen zoals verse groenten (komkommer en tomaat) minder vettigheid zoals bacon en gebakken aardappelen, zou het nog beter maken.

Het moderne nieuwe interieur. Gezellige ontbijtzaal, huiselijke sfeer.

Parkeren uitstekend.
    • Standaard Driepersoonskamer

Alles was goed. Is een aanrader

Parkeren uitstekend. Kamer was zeer netjes en ruim. Modern ingericht. Heel schoon ook. Ideaal voor een trip naar disneyland

Perfecte locatie voor een weekendje Disney met de kids.
    • Superior Vierpersoonskamer

Het eten in het restaurant was oke, had beter gekund. Het ontbijt hebben we niet genomen, omdat we dat zeer prijzig vonden. Maar met een klein koelkastje op de kamer hebben we dat als echte Hollanders mooi zelf kunnen verzorgen.

Perfecte locatie voor een weekendje Disney met de kids. Kwartier rijden met de auto naar het park. Mooie kamers, goed schoon en leuk speeltuintje en zwembad. Het zwembad was een dag gesloten en de communicatie daarover was slecht, maar daar zijn we netjes voor gecompenseerd door de manager van het hotel.

Zeker voor herhaling vatbaar.
    • Superior Vierpersoonskamer

Wanneerde slaapbank is uitgetrokken is er nog weinig plaats in de kamer.

Lokatie was ideaal voor een bezoek aan Disneyland. Heerlijk, vers en zeer uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

0,0
    • Standaard Vierpersoonskamer

Personeel gedrag bij aankomst .

De behandeling bijinchecken selective Controllern en ik heb geproofd teken van discriminatie , en klein deel racistisch gedrag , selective van een passport vragen en van ander niet omdat de naam verschil

Een uiterst aangenaam verblijf voor een schappelijke prijs.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Alles in en rondom het hotel was boven onze verwachting. Helaas hadden we zeer vervelende buren maar daar kon het hotel niets aan doen.

Ontbijt was GEWELDIG! Voldoende keuze, verse producten, alles op temperatuur. Lobby was ruim en gezellig met voldoende ontspanningsmogelijkheden. Daar bevond zich ook een touchscreen met de belangrijkste (toeristische) informatie voor de omgeving van Torcy/Collégien. Kamer was zeer goed in orde. Propere badkamer met goede sanitaire voorzieningen. Personeel was vriendelijk en altijd aanwezig.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Goed overnachtingsadres, ook redelijk "kindvriendelijk".

Zie boven.

Goede lokatie, royaal ontbijt, helaas waren de hoofdkussens van een "voorgevormd" model zodat je deze niet kon "opfrommelen". Laat op de avond receptie verzocht andere te leveren. Zijn niet beschikbaar, hetgeen de volgende ochtend door een andere receptioniste werd bevestigd. Is wel een typisch Frans zakenhotel. Niet echt gezellig, althans volgens Nederlandse begrippen.

Fijn verblijf in de buurt Van Disney.
    • Superior Vierpersoonskamer

Het personeel was erg nors... niet echt vriendelijk. Nou ja, leken chagrijnig. Ook jammer was kamer voor 4 personen met maar 2 handdoeken. Hadden kunnen vragen maar is erbij ingeschoten.

Het was een mooi hotel. Netjes. Het ontbijt was super goed en heerlijk! Goed verzorgd!

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Prima uitvalsbasis voor zowel een bezoek aan Disneyland als aan Parijs
    • Standaard Vierpersoonskamer

De kamer was wat aan de kleine kant voor 4 personen, maar dat was voor deze trip geen probleem, aangezien we er alleen maar waren om te slapen.

Het was een prima ontbijt met keuze voor iedereen!

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

De ligging (nabij Disneyland)
    • Superior Vierpersoonskamer

De netheid van de wc's aan het onthaal. De taalvaardigheid van de dame aan het onthaal. Speelhoek van de kids was niks.

De ligging (nabij Disneyland) Bewaakte parking. Netheid van de kamer. Geen lawaai. Lekker en uitgebreid ontbijtbuffet. Buffalo Grill zeer dichtbij voor een snel diner met de kids.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Goede locatie tussen Parijs en Disneyland.

De kamers waren wel gehorig. Je hoorde inderdaad geen geluiden van buitenaf. maar binnen in het hotel hoorde je wel veel geluid van buren. vooral deuren die dicht werden gedaan en ze piepten nogal.

Zeer goed ontbijt, zeker voor Franse begrippen. Goede bedden en een fijne regendouche. Verduisterende gordijnen. De slaapbank is geschikt voor een volwassene als je maar een paar dagen erop slaapt.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Net en goedkoop snelweg hotel met goed ontbijt
    • Superior Vierpersoonskamer

Toegang naar het industrie terrein is half afgesloten middels op 2 meter hoogte hangende slagboom. Dat bracht even twijfel zit ik wel goed.

Gewoon net hotel op een industrie terrein langs de snelweg. Dicht bij Disney resort. Niks over te klagen.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Goed hotel voor een redelijke prijs nog geen 15 minuten van Disney
    • Standaard Driepersoonskamer

We hadden een probleem dat het kluisje in de kamer niet werkte, na melding is dit wel genoteerd maar geen actie op ondernomen.

Goede bedden, goed ontbijt en hele goede kamer voor de prijs met goed en stabiel WiFi

Goed en leuk hotel
    • Superior Vierpersoonskamer

Ontbijt was degelijk maar erg summier en niet bijzonder. Ook de temperatuur van de douche bleef extreem wisselen iedere 10-20 sec. Erg irritant.

Mooie nette kamer wn goede reisafstand richting Disney

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Toplocatie na bezoek Disneypark
    • Standaard Vierpersoonskamer

De kamers waren iets te warm en klein als je met gezin slaapt.

Schone kamers, goede bedden. Vriendelijk personeel (spreken Engels). Locatie ten opzichte van DISNEY PARK was uitstekend. Beveiligde parkeerplaats voor het hotel met voldoende parkeerplaatsen. 24-uurs receptie.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

3e keer dat we hier verbleven, zeker niet de laatste keer.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Zetelbed kan misschien iets comfortabeler maar het blijft natuurlijk een zetelbed.

Alles prima in orde. Kamers mooi, proper, ordelijk. Alles werkt naar behoren. Ontbijt was weer formidabel.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Kamer was goed en proper.
    • Standaard Driepersoonskamer

Ontbijt niet echt uitgebreid. Charcuterie was niet van mooie kwaliteit. Diner was triestig, ober vergat onze groentjes bij het vlees. Volgende dag, sausje vergeten bij het vlees. Dessert vergeten,... Ook niet zo lekker.

Kamer was goed en proper.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Voor herhaling vatbaar.
    • Superior Vierpersoonskamer

De prijs 's avonds in het restaurant en de bar was aan de dure kant, maar dat was elders in Parijs ook.

het ontbijt was heerlijk. De kamers waren super, vooral de badkamer met instapdouche en een aparte wc ruimte was uitstekend. De prijs kwaliteir voor de kamer was super.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Voor ons de 3e keer, het lijkt elke keer beter te worden!
    • Superior Vierpersoonskamer

Het zwembadwater is aan de koude kant. Voor ons ideaal na een dagje 31°C in Disneyland, maar anders misschien te koud

Fantastisch ontbijt, zelfs met chocoladefontein. Heerlijk zwembad, perfecte afkoeling na een dagje Disneyland. Geweldig goede bedden. In de lobby zalige activiteiten voor de kinderen (Kinekt, kapla blokken, tafelvoetbal, ...). Alles lijkt nieuw, is prima in orde, proper, gezellig.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Prettig verblijf nabij Eurodisney
    • Superior Vierpersoonskamer

Fijne familiekamer met heerlijke bedden. Schoon. Fijne gerenoveerde badkamer. Apart toilet. Buitenzwembad, helaas geen gebruik van kunnen maken. Bewaakt parkeerterrein. Op loopafstand een grillrestaurant (maar ook in het hotel kan worden gegeten). Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Prima om te verblijven tussen Parijs en Disneyland. Binnen 10min met de auto bij de trein.
    • Superior Vierpersoonskamer

Er stond 2 dagen een bord met eten op de gang voor een hoteldeur. Kluisje werkte niet,

Simpel maar goed ontbijt. Parkeergelegenheid beveiligd en gratis.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Heel gastvrij personeel, zelfs om 23.
    • Standaard Vierpersoonskamer

De muziek start overal te hard, dat vind ik echt een minpunt

Heel gastvrij personeel, zelfs om 23.55 uur kon ik nog een wijntje krijgen terwijl de bar om 24.00 sloot. Geweldig ontbijt en mooie verzorgde ambiance

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Voor herhaling vatbaar!
    • Standaard Vierpersoonskamer

Ideaal hotel om te boeken vlak voor Disneyland. Zo kom je uitgeslapen aan in het park na lekker en uitgebreid ontbijtbuffet waarbij ook gedacht is aan de kindjes! (15min met auto)

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Leuk hotel, zeer geschikt voor gezin met kinderen

Prijs aan de hoge kant

Prima hotel, ook voor doorreis. Hotel staat op afgesloten/beveiligd terrein. Hotelterrein zelf is ook nog eens goed beveiligd waardoor je bagage rustig in de auto kunt achterlaten. Ontbijt prima, leuke speeltuin en zwembad (erg koud) voor de kinderen.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Kijk goed naar de naam wanneer je wil boeken
    • Standaard Driepersoonskamer

Ligging, onaardig personeel en de naam. Had verkeerd hotel geboekt omdat je ook een Novotel Marne La Vallée noisy le grand hebt. Wie verzint het om twee dezelfde namen te geven aan twee verschillende hotels. Personeel is zelf ook moe van het feit dat elk weekend weer toeristen komen met hetzelfde boekingsprobleem. Daarom ook erg onaardig.

Mooi groene tuin, fijn zwembad en zeer aardig personeel in restaurant. Prijs kwaliteitsverhouding eten goed. Bedden goed!

• Standaard Driepersoonskamer

Niks viel tegen alles was perfect

Prachtig hotel super netjes echt een aanrader!!

Fijne matras, alles netjes verzorgd.

Kussen was niet fijn

Fijne matras, alles netjes verzorgd.

Ontbijt buffet
    • Superior Vierpersoonskamer

Ontbijt buffet Locatie vlakbij Disneyland Goed klimaat (airco) Bedden liggen goed Ruime (gratis) parkeergelegenheid

Locatie dicht bij eurodisney

Locatie dicht bij eurodisney

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

douche en ontbijt
    • Standaard Driepersoonskamer

kamer te warm en te benauwd. Airco functioneerde niet goed.

douche en ontbijt

Ontbijt was goed.
    • Standaard Driepersoonskamer

Onvriendelijk personeel. Slechte bedden.

Ontbijt was goed.

Top zoals altijd

Waar voor zijn geld
    • Superior Vierpersoonskamer

Drinken is er duur maar dat is wel in heel Parijs

Hygiëne en comfort

zeer goed
    • Superior Vierpersoonskamer

heerlijk ontbijt , kamers voldoende comfort.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

• Superior Vierpersoonskamer

Ruim restaurant en ontbijt.
    • Standaard Driepersoonskamer

Smalle bedden... dit had gezien de prijs toch beter gemogen.

Ruim restaurant en ontbijt. Ruim hotel. Prima kwaliteit van ontbijt! Veilige parking.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

De ligging tov Parijs en Eurodisney

Geen storende zaken

De ligging tov Parijs en Eurodisney Het ontbijt De ruime kamers

Vriendelijke personeel

Ontbijt mocht gevarieerder

Vriendelijke personeel

Ruimte vd kamer

aanrader! zo zouden alle hotels moeten zijn

alles

Prima hotel voor stedentrip

Grootte van het bed

De douche

Ontbijt buffet was zeer lekker

Ontbijt buffet was zeer lekker

Goed hotel voor Disneyland te bezoeken!
    • Standaard Vierpersoonskamer

Goed hotel! Makkelijk bereikbaar en vriendelijk personeel!