Beoordelingen over Marriott's Village d'Ile-de-France 4-sterren

Allée de l'Orme-Rond, 77700 Bailly-Romainvilliers, Frankrijk

#1 van de 9 hotels in Bailly-Romainvilliers

Heerlijke vakantie met perfecte combinatie cultuur, ontspanning en rustig genieten.
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

Zitkwaliteit (slaap)bank en stoelen kan beter.

Veel ruimte, goede service, personeel zeer attent, mooi zwembad, gunstig gelegen voor Disney en Parijs (via RER A). Aanrader, maar wel aan de prijs.

Top verblijf!
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

Zeer mooie en ruime woningen, zeer volledig uitgerust. Alles zeer netjes. Ideaal gelegen t.o.v. Disneyland. Zeer rustig in een mooi aangelegde tuin. Veel faciliteiten (zwembad, speeltuin) op het domein.

De bedden zijn geweldig!
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

Moesten lang wachten om ons huisje in te kunnen. Om 16 uur was het huisje nog niet beschikbaar. Na 5 uur rijden viel dat een beetje tegen.

De bedden zijn geweldig!

Comfortabel met alles erop en eraan.
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

Men houdt zich niet aan de inchecktijden. We moesten meer dan 1,5 uur wachten tot de villa’s beschikbaar waren. De inchecktijd is al vrij laat nl.16.00 uur en dan nog 1.5 uur erbij is echt niet goed. We hebben dit vaker bij Marriott meegemaakt.

De ligging t.o.v Euodisney en de comfortabele villa’s met alles erop en eraan.

Fantastisch (op de zielige zwerfkatten na dan)
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

M.b.t. alles wat bij + benoemd is viel er niks tegen. Het enige punt van forse kritiek is de verzorging van de aanwezige zwerfkatten. Die zijn niet gezond en niet geholpen dus het worden er steeds meer (en inteelt). Ontstoken ogen, huid en vachtproblemen en honger. Met slecht weer drommen ze bibberend samen voor je tuindeur. Ze zijn niet aaibaar maar ze durven wel te komen eten (voor de kattenliefhebbers onder ons, op 3 minuten afstand zit een Market (supermarkt) waar ze goedkoop kattenvoer verkopen). Er vanuit gaande dat ze het terrein rat en muisvrij houden vallen ze m.i. onder het personeel. Dus een betere verzorging zou op zijn plek zijn. Zeker in zo'n prachtige omgeving valt het extra op hoe slecht ze er aan toe zijn. Gesproken met begaand personeel. Omdat het zwerfkatten zijn en geen eigendom van het hotel mag personeel ze niet voeren. Personeel heeft geïnformeerd naar het castreren / steriliseren van de katten maar dit kost €150 per kat. Daar hebben zij het geld niet voor (moet dan uit eigen zak). Wij hebben er gedurende ons verblijf zo'n 10 gezien waarvan 1 alweer zichtbaar zwanger. Personeel hoopt dat gasten kittens mee naar huis nemen zodat ze een betere toekomst krijgen. Hotel stuurt na afloop nog een tevredenheidsonderzoek wat rechtstreeks naar het management gaat. Dus voor de kattenliefhebbers onder ons, meld het vooral. Voor een hotel van dit kaliber is de verzorging van de zwerfkatten een minimale kostenpost.

Prachtige, luxe en schone accommodatie. Ruim en van alle gemakken voorzien. Hotel service dus iedere dag opgemaakte bedden, prullenbakken geleegd en zeep en handdoeken aangevuld (en vaatwastabletten en waspoeder). Zeer klantvriendelijk personeel wat meerdere talen sprak, van schoonmakers tot receptie. Je voelt je meer dan welkom. Prachtige omgeving, veel natuur en toch vlakbij bijv. Eurodisney of Val d'Europe. Lekker zwembad met ruime openingstijden (tot 22.00 uur). En er is een soort kidsclub met allerlei activiteiten voor vooral de jongere jeugd.

Perfect
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

Een bezoek aan disney is gemakkelijk met de shuttle van het hotel. Shoppen kan op een paar minuten weg, super goede ligging. Heel proper en vriendelijke medewerkers

• Herenhuis met 3 Slaapkamers

Alles is super proper en goed onderhouden. De medewerkers zijn erg vriendelijk. We hebben echt genoten van ons verblijf, zeker voor herhaling vatbaar.

Uitstekend!
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

Geen. Het was een perfecte vakantie.

Het personeel bij Marriot Village is uitstekend. Iedereen is erg aardig, spreken goed Engels en zijn uiterst behulpzaam! Alles werd duidelijk uitgelegd bij check-in, ook de zorg tijdens het verblijf was uitstekend!

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Zeer proper, gezellig en warm
    • Herenhuis met 3 Slaapkamers

Toen wij toekwamen, zei de receptioniste dat het ontbijt niet inbegrepen was, terwijl het wel zo stond op de documenten van Booking. Daardoor zijn wij wat tijd verloren, zij heeft het dan nog moeten nachecken, om ons uiteindelijk in de kamer te bellen dat het wel zo was.

De kamers waren super, goed bed, lekker warm

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Fantastisch verblijf!!
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

Fantastische 2 slaapkamer villa. Alle ruimte en alle comfort: geheel ingerichte keuken (zelfs afwasmiddel/thee/koffie was aanwezig) met oven, magnetron, afwasmachine en blokjes, waterkoker, Nespresso apparaat en filter koffiezetapparaat, wasmachine, wasdroger, strijkplank met ijzer, 3 tv's, dvd-cd speler, heeeeerlijke ruime bedden en een eigen tuin uitkijkend op het water met fontein. Het huis was super super schoon! Personeel erg vriendelijk en behulpzaam waar men kan. Lekker binnenzwembad (niet al te groot, maar prima), hamman en sauna. Omgeving heerlijk rustig, vlakbij Disneyland en urenlang shopping plezier in de Val d'Europe shoppingmall. Supermarkt (Carrefour), bakker, apotheek, tankstation en eettentjes op 800 meter aanwezig. Een absolute aanrader.

Heerlijke, luxe villa's met geweldige bedden!
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

De in- en uitchecktijden zijn wel wat ongunstig. Je kunt pas vanaf 16.00 uur inchecken, en al om 10.00 uur uitchecken vind ik jammer. We hadden graag standaard extra dekbedden in plaats van alleen dekens in de villa.

De bedden zijn geweldig! De totale uitrusting van de villa's is heel goed en compleet, en de villa's zijn lekker ruim. De ligging in de buurt van Disneyland is heel fijn. De welness-faciliteiten zijn heerlijk.

Perfect voor één of twee gezinnen
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

De hallways het enige dat koud bleef. Woonkamer, keuken en slaapkamers werden warm.

Hey huis was proper. Voldoende privacy en de aparte badkamers is een pluspunt.

Heerlijk,
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

Het was onmogelijk om de rekening middels pinnen te voldoen..Rabo,Abn-Amro en Ing werden geweigerd.Schijnt aan de pas te liggen maar lukte 6 jr geleden ook al niet dus genoeg tijd om dit te veranderen.Gelukkig had 1 van ons een creditcard....

Het huis was van alle gemakken voorzien.Bedden zeer comfortabel,keuken ideaal.Dit was onze tweede x en we komen zeker terug!

Dit is precies de rust waar we naar op zoek waren
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

Wij vonden alles goed. Je betaalt veel geld maar daar krijg je een heleboel voor. Enige wat ik kan bedenken is dat je 4 tuinstoeltjes hebt voor een 6-persoons huisje.

Heerlijk rustig. Veel ruimte. De inrichting was erg compleet en sfeervol en het was superschoon. De service overtrof onze. Verwachtingen.

Heel mooi park en schitterende huizen

Restaurant niet georganiseerd bestellingen die niet komen of heel lang moeten wachten en het tijdstip van uitchecken te vroeg.

De ligging, schoon en vriendelijk personeel

Ideale uitvalsbasis
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

De huisjes zijn een uitkomst voor gezinnen. Je hebt relatief veel ruimte en privacy met de service van een hotel. De shuttle naar Disney is praktisch, het enige minpuntje was dat het vertrekpunt van de bus bij het park niet duidelijk is aangegeven.

Vriendelijkheid van personeel
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

Te klein restaurant voor het aantal klanten kon enkel s avonds eten. Na reservatie is niet eenvoudig na een hele dag disney Dit was een domper op ons hele weekend

Vriendelijkheid van personeel

Perfect voor een bezoek aan Eurodisney,
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

We konden pas om 18 uur onze kamer in, hoewel incheck officieel om 16 uur is en we hadden aangegeven om 15 uur te arriveren. Uitcheck is al om 10 uur, wat ook wel erg vroeg is

De huisjes zijn echt super: goeie bedden, dvd-speler, tuintje, Nespresso-apparaat, airco. Het zwembad (binnen en buiten) was ook perfect, met veel ligbedjes en ruimte eromheen.

Fantastisch verblijf voor de grote beurs
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

Restaurant uitsluitend voor diner open en slechts beperkt aantal tafels.

Ruim opgezette villa's voorzien van alle gemak. Schoon en prachtig mooi aangelegd complex.

Schitterend vakantie park vlakbij Disneyland Parijs
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

Het winkeltje is behoorlijk prijzig en 10 uur uitcheck tijd had uur later gemogen

Zeer comfortabele huisjes met heerlijke bedden. Mooi buiten- en binnen zwembad met sauna faciliteiten. Sowieso erg mooi aangelegd vakantie park. Transfer busje van en naar Disneyland meerdere keren per dag. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Waren uur te vroeg voor incheck tijd maar konden alvast gebruik maken van het zwembad totdat het huisje beschikbaar was, kregen handdoeken bij de receptie.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Fantastisch park met geweldige huisjes dichtbij Euro Disney.
    • Herenhuis met 3 Slaapkamers

Supermarkt is wat aan de dure kant voor wat betreft de overige boodschappen. Broodjes, croissants ed zijn normaal geprijsd (en zeer vers en warm :) )

Fantastisch park met geweldige huisjes dichtbij Euro Disney. Maar 10 minuten rijden met de auto. Netjes, ruim, goede wifi overal in het park, lekker binnenzwembad met sauna en stoomruimte en 2 bubbelbaden.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Alles in huis voor een gezellig verblijf!
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

Wat we gemist hebben waren hygiene doekjes voor de tafels en aanrecht schoon en droog te houden. ( vaatdoekjes)

De huizen zijn in prima staat, goed onderhouden en gezellig ingericht. De bedden zijn prima. Badkamer textiel en producten voldoende aanwezig.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Fantastisch, rust, voorzien van alle gemakken.
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

Uitchecktijd mag wat ons betreft een uur later.

Alles was prima, Huisjes zijn van alle gemakken voorzien. Resort is ook ideaal als je even tot rust wil komen. Perfecte ligging, winkelcentrum, outlet village, supermarkt in de buurt. Zijn 3 maal per jaar vaste gast.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Zeer goed! Fijn hotel!
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

Wij hadden een herenhuis met 2 slaapkamers. Zeer netjes en ruim. Alles was aanwezig. Zelfs strijkplank, -bout, wasmachine, droger, oven, magnetron enz.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

comfortabel, ruim en proper huisje.
    • Herenhuis met 3 Slaapkamers

Disney land zelf tijdens de kerstvakantie schandalig druk, tweede dag slecht 1 attractie kunnen doen.

comfortabel, ruim en proper huisje. 3 slaapkamers met elk een badkamer. Vlak bij disney.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Het was super lux en daardoor fantastisch!
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

het winkeltje is belachelijk duur. We waren onze Nespresso cupjes vergeten en deze kosten in de winkel 1 euro per stuk.

We zijn maar 2 dagen geweest, en weinig aanwezig (we zijn naar Disneyland geweest). De kluis was stuk en toen we belden naar de receptie werden wij niet in het Engels, maar in het Nederlands te woord gestaan. Dat was een verassing. Bovendien is de locatie om naar Disneyland te gaan uitstekend. We waren er binnen 10 minuten. Het is een Amerikaans idee, een compound waar je je op begeeft. Dat geeft een veilig gevoel als je eenmaal bij de club hoor (en bent ingecheckt), maar om binnen te komen moet je alles laten zien en wordt ook achterin de auto gekeken. Was begrijpelijk, maar wel dubbel (dit zijn we in Nederland niet gewend). De bedden zijn uitstekend en het is heel rustig.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Super verblijf waar niets aan ontbreekt.
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

De verwarming deze trok het niet helemaal waardoor het koud was in de avond, moet erbij zeggen dat het buiten ook erg koud was.

De ligging, alles was tot in de puntjes verzorgd in het appartement

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Fantastisch Resort,ook de ligging,geweldig!!
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

Een klacht afhandelen vind ik zeer matig !!! Mijn schoonzoon zijn dure Bjørn Borg zwembroek wat boven op een handdoek van het zwemmen lag,was weg(mijn kleinzoon zijn zwembroek lag ook op een handdoek ernaast en was niet weg) het werd maar een beetje afgeschoven dat het niet gevonden was!!!Ik vind dat als iets weg is wat er wel lag er iets niet klopt en daar iets aan gedaan hoort te worden!!!Het viel mij erg tegen dat het wordt afgedaan met "Het is niet door de housekeeping gevonden") Ik vind dit een vreemde oplossing voor iets wat vermist wordt,het heeft nl geen pootjes!! Ik vind dit niet correct en viel mij erg tegen voor zo'n concern!!!

De kamers helemaal Top!!! Zeer goede bedden en bedtextiel !!! Alles heel proper en alles aanwezig!!

• Beoordeeld op: 31 december 2016

• Herenhuis met 2 Slaapkamers

Fijn om hier te logeren als je naar eurodisney gaat. Gebruik genaakt van de shuttle bus a 3 euro p.p. Bedden worden heerlijk opgemaakt en de vaatwasser wordt leeggeruimd.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Fantastische plek om met gezin naar Disneyland te gaan.
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

Vind zelf klimaatsysteem minder prettig dan reguliere verwarming maar wel goed te bedienen en is echt minimaal minpunt.

Geweldige houses die erg rustig zijn met alle hotelvoorzieningen Leuke speeltuin, kids club en zwembad voor kids. Prachtige tuin!

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Voortreffelijk
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

De prijzen in het winkeltje waren wel heel erg duur. Dat we duurder uit zijn dan bij een grote supermarkt hadden we wel ingecalculeerd maar sommige produkten waren 4 x duurder. Verder geen opmerkingen in 1 woord voortreffelijk !!

Alles is ons enorm bevallen behalve de prijzen in het winkeltje.

Verblijf in Marriott's village
    • Herenhuis met 3 Slaapkamers

Dat we met koud water moesten douchen de ene laatste dag. Maar dat was opgelost. En de herrie van de pomp die we hadden de eerste dag, maar dat was goed opgelost.

Het huis was geweldig

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Heerlijk tot rust komen na een lange dag Disney !
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

We waren met 6 personen en dan is met je eigen auto bijna net zo duur als de paneldienst naar het park.

Het was echt een zeer mooie huisje met heerlijke bedden, zelfs de slaapbank lag prima. Kinderen konden nog lekker even zwemmen in de avond. Aanrader als je naar Disney wil gaan.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Super-de-luxe heerlijk!
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

De verduisterende gordijnen sluiten niet aan de zijkant van de ramen waardoor je nog in het licht van de lantaarns kijkt.

Heerlijk 'thuiskomen' in een luxe huis na een vermoeiende dag Disneyland. Alles is perfect en compleet. Zelfs koffie, thee, afwasmiddel en wasmiddel enz staan klaar.

Wij waren een weekend naar Disneyland Parijs en hebben genoten van het verblijf bij Marriott
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

Accomodatie was netjes, schoon en goede service!

prima verblijf
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

te kort verblijf om hier iets over te zeggen

comfort

We waren voor 3 nachten Disneyland,
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

Kamers waren geweldig.! Alles was geweldig.! Geen opmerkingen..

Prima comfortabel
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

De bereidheid van de receptie om zaken aan te passen.

Als we aankwamen stond de thermostaat op 30 graden, veel te warm

Alles was proper. Kregen ook nieuwe handdoeken.

Geweldig!!
    • Herenhuis met 3 Slaapkamers

Ruime woning met veel luxe. Perfecte ligging tav Disney. Schoon zowel in het huis als er buiten. Vriendelijk personeel.

Niets alles perfect

De rustige omgeving

Uitstekend!
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

Dat de kosten van de shuttlebus niet inbegrepen zijn bij de prijs.

De ruimte van het huisje

Zeker een aanrader als je naar Euro Disney of Parijs wilt.
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

De villa's zijn ruim, schoon, leuk ingericht en van alle gemakken voorzien. Het park is mooi aangelegd en goed onderhouden.

P

P

Heerlijk, maar te kort

Helemaal niets

De sfeer

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Mooie, complete huisjes met goede bedden!
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

Mooie, complete huisjes met goede bedden!

heerlijk
    • Herenhuis met 3 Slaapkamers

badkamers kunnen schoner, veel kalkaanslag dure supermarkt

lekker ruim met 7 personen dichtbij Disneyland, makkelijk per bus te bereiken

De ideale manier om Disney en Parijs te bezoeken

Weinig

Perfecte manier om Parijs en Disney te bezoeken!

Heel mooie accomodatie
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

De bediening in het restaurant viel wat tegen.

Kamers zijn fantastisch

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Het appartement was fantastisch.
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

Het appartement was fantastisch. Werkelijk alles was aanwezig. Perfecte bedden. Heel schoon.

Prachtig ontbijt en supervriendelijk personeel

Prachtig ontbijt en supervriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Relaxed
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

Zeer mooi complex, met heerlijk zwembad en dicht bij Disneyland. Erg ruim huis met veel comfort. Ga hier zeker nog een keer naartoe!

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Perfect

Uit checken is om 10:00 uur dus voor een dag is het te kort

Locatie is perfect

prima gezinsverblijf voor een weekend disney of parijs.
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

Bijzonderheden bij boeking niet doorgekomen.

prima huisjes, mooi zwembad en erg kindvriendelijk.

Uitstekend verblijf
    • Herenhuis met 3 Slaapkamers

De huisjes en afstand van eurodisney was goed te doen

Rust, zwembad en appartement waren top!
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

Rust, zwembad en appartement waren top!

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

NIETS

PRIMA LOKATIE ALLES PERFECT GEWELDIG

Bezoek Disneyland

Helemaal niks

Alles ...top in orde ....alle positieve punten werden al eerder vermeld

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Super schoon!
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

Super schoon! Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

• Herenhuis met 2 Slaapkamers

Zeer ruime sfeervolle huisjes die eruit zien als een gezellig dorpsstraatje in een mooie groene omgeving. Goede service en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Kamers waren geweldig, jammer dat 2 mensen van de groep op...
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

Kamers waren geweldig, jammer dat 2 mensen van de groep op een slaapbank moeten slapen.. Wat dus minder is.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Fijn huisje met super hotel faciliteiten!
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

de verwarming/airco werkt te hard of te zacht

prachtige locatie dicht bij Disney en toch heel rustig in een mooi park

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Heel jammer dat je pas om 16.
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

Heel jammer dat je pas om 16.00 uur kunt inchecken en vervolgens alweer om 10.00 uur moet uitchecken.

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

• Herenhuis met 2 Slaapkamers

Het was voor de vierde keer alweer gewoon super hotel

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Niet goedkoop maar veel betaalbaarder dan disney hotels

Instellen verwarming

Ruime slaapkamers en 2 badkamers

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Ik heb dit hotel al aan familieleden aangeraden!

Wifi viel wat tegen.

Prima onderhouden faciliteit.

• Herenhuis met 2 Slaapkamers

Laat ontbijt en late check in

Goede accomodatie

• Herenhuis met 2 Slaapkamers

Prachtig huis, met zeer ruime slaapkamers, ieder met eigen toilet en badkamer, goed uitgeruste keuken. Alles was schoon. Mooi park.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Kort, maar uitstekend verbllijf.
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

Kan ik me niet bedenken.

Het huis was bijzonder luxueus ingericht. De keuken was van alle gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Fantastisch!

De bedbank

Prachtig huis, dichtbij Disney. Alleen de bedbank was wat minder, verder een absolute aanrader! September gaan we weer!

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Service perfect, ontzettend schoon en prachtige huisjes om...

Niets! Echt perfect!

Service perfect, ontzettend schoon en prachtige huisjes om in te verblijven!

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Was fantastisch! !
    • Herenhuis met 2 Slaapkamers

Het slaap comfort en de netheid. Uitstekend! !

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Luxe vh huis,