Beoordelingen over Mas des Herbes Blanches Hôtel & Spa – Relais & Châteaux 5-sterren

Route de Murs, 84220 Joucas, Frankrijk

#2 van de 4 hotels in Joucas

Had voor die prijs meer verwacht !
    • Classic Kamer

Wij hadden een Classic kamer geboekt voor enkele dagen: een belachelijk kleine kamer waar nauwelijks ruimte was. Wel hadden we een prachtig groot terras met 2 ligbedden, waar we dan daar onze koffers maar gestald hadden ! De badkamer bood weinig comfort; er was een ruime douche en 1 grote wasbak aanwezig, maar nergens ruimte om een toilettas en spulletjes te zetten. Het aparte toilet was dan weer net iets te klein. Jammer voor een Relais & Chateau hotel. Er verbleven VEEL kleine kinderen toen wij er waren. Dit hadden wij niet verwacht, want er waren totaal geen voorzieningen (geen kinderzwembad of speeltuin) voor kleine kindjes aanwezig. Gevolg; het rustig liggen aan het zwembad was niet altijd even relax. We hebben maar 1 avond in de bistro gegeten, prijs/kwaliteit en porties viel tegen. Zijn dan ook niet in het restaurant gaan dineren. Ontbijt daarentegen was wel super uitgebreid en lekker !

De vriendelijkheid van alle personeelsleden. Het prachtige uitzicht dat je heb bij het ontbijten, lunchten en avondeten. Het zwembad ligt ook daartussen en straalt rust uit. Een prachtig gelegen en mooi vernieuwd hotel.

Mooi hotel in mooie rustige omgeving.
    • Superior Kamer

Ontbijt op terras met geweldig uitzicht. Fijn zwembad. Wij kregen een upgrade naar een suite en toen we een nacht bijboekten kregen we een suite met (semi)privé zwembad.

Heerlijk relaxen in een prachtige locatie in de Vaucluse.
    • Superior Kamer

Fitness is beperkt en de openingstijden te kort.

Prachtige locatie. Zeer vriendelijk personeel. Centraal gelegen voor mooie plaatsen als Gordes, Roussillon en L’Isle sur la sorgue.

personeel : vriendelijk

prijs eten

personeel : vriendelijk

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Rustgevend , heel mooie architectuur.
    • Classic Kamer

Ontbijt was zeer basis. Geen bad in standaardkamer. Kamers ook zeer klein.

Wat betreft ontbijt, spijtig dat geen vers geperst fruitsap...
    • Superior Kamer

Wat betreft ontbijt, spijtig dat geen vers geperst fruitsap werd aangeboden.