Beoordelingen over Hôtel Maubeuge Gare du Nord 2-sterren

#1515 van de 1.578 hotels in Parijs

5,7

4,9

4,8

Locatie is het enige pluspunt. Hotel geschikt voor één nacht, maar beslist niet langer.

Bij aankomst kon men mijn boeking niet vinden. Het bed werd de hele week niet opgemaakt. Prullenbakken werden pas na drie nachten leeg gemaakt. Ze hebben vooraf € 109 (een nacht)van mijn creditcard geïncasseerd. Toch moest ik bij aankomst nog de prijs voor het gehele verblijf (6 nachten) betalen. Volgens de receptionist komen die €109 terug. Ben benieuwd of dat gaat gebeuren.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Het hotel waar vreselijk, maar gelukkig sliep het bed lekker. Jammer van de rest.

Het was vies, dingen waren kapot, deuren konden slecht dicht, schimmel op de gordijnen.

Ondanks het vreselijke hotel en de vreselijke kamer, sliepen de bedden heerlijk. Of dat het bed was of omdat we waren uitgeput van de dag laten waren laten we even in het midden. Verder heeft het een goede locatie.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

De kamers waren heel klein dat is nog niet eens zo erg maar...

De kamers waren heel klein dat is nog niet eens zo erg maar als ik mijn zoontje moet laten slapen in een bed met naast zn hoofd gaten in de muren en vocht dan wil ik niet weten wat hij daar op kan lopen . De badkamer bij het raam zat vol met schimmel. En het Franse balkon lag vol met troepjes en heel veel ongedierte. En het blijkt dat ze helemaal geen parkeergelegenheid hebben we moesten de auto parkeren in een garage waar we €40 voor moesten betalen voor 1 dag!

matig

Er lag geen deken op het bed, in de kast vonden we iets wat op n fleecedekentje leek. Maar we hebben het heel koud gehad gedurende de nacht. De kamer was zo dat we wel iets moesten open zetten om wat frisse lucht te krijgen. Het bed en de kussen waren meer dan nodig hard.

Sanitair en linnengoed waren schoon, wat wij het belangrijkst vonden. We hadden de laatste trein naar Amsterdam gemist, dus waren wel iets van blij dat we n kamer hadden en weten dat 2 sterren in Parijs niet voorsteld.

de locatie was goed, bus stopt voor de deur!

voor 1 nachtje te doen maar ik zou er niet langer willen blijven. niet goed onderhouden, kamer stonk (bleek achteraf schoonmaakmiddel te zijn wat automatisch door de wc spoelde bij doortrekken)

de locatie was goed, bus stopt voor de deur! personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Walgelijk

Geen stopcontacten, geen wc-papier, geen hygiëne, veel te kleine kamers, je hoort mensen van op andere kamers tot in uw eigen kamer, slechte wifi, kamer ziet er niet verzorgd uit zelfs lelijk, slechte matrassen, vieze geur (muf) ga zo maar voort...

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

De locatie is heel goed.

De hygiene was heel erg slecht! Zeer stoffig op de kamers, er word niet goed schoongemaakt. Wij hadden 2 kamers geboekt voor 3 nachten, op de kamer van onze dochters zaten bedwantsen (bedbugs) waardoor zij dus ook zijn gestoken, dit heeft zeer nare gevolgen, je koffer en al je kleding is dus besmet tegen de tijd dat je dit merkt. Er werd wel meteen 2 andere kamers aangeboden, maar het leed is dan al geleden. Dit is niet nodig als de kamers beter worden schoongemaakt.

De locatie is heel goed.

Kort maar niet t geld waard

Meneer van de balie beweerde na uitchecken (welke overigens niet dezelfde persoon was bij het inchecken) dat ik mijn boeking voor de kamer niet had betaald en dit alsnog contant moest voldoen. Mijn partner was gelukkig met mij en die met hem in t Frans communiceerde en middels de digitale boeking en afschrijving te laten zien op mijn mobiel bankieren wist hij zich geen houding meer te tonen. Volgens mijn partner probeerde hij geld af te ranselen. Heb hem duidelijk gemaakt dat ik hier niet van gediend was. Ik heb een klacht ingediend bij de hoteleigenaar.

De locatie van het hotel

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Toplocatie nabij Gare du Nord, prima gezinskamer, mooi uitzicht, fijn goedkoop.

Hygiëne van bedden en badkamer kon wat beter. Het hele trappenhuis en alle muren zijn Heel Erg Paars, daar moet je ook tegen kunnen ;) Wat achterstallig onderhoud, maar daar is de prijs ook naar. Het tweepersoonsbed was wel erg smal.

Charmant klein hotelletje, prima locatie bij Gare du Nord zodat we met twee vermoeide kinderen en veel bagage toch makkelijk snel wandelend op de locatie aankwamen. Op de bovenste verdieping kregen we een gezinskamer met balkon met werkelijk prachtig Parijs uitzicht. Simpel, maar prima hotel! Onze kleine gezinskamer was door de badkamer gesplitst in twee delen, wat erg prettig was; zo voelt het toch alsof ieder z'n eigen kamer had.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Niet geslapen!

Prij voor diet kamer verlagen naar €50 Ontbijt was geen brood

Kamer lieg kant van straat en bij de inkom dus alles hoort u tijdens u slaap dus we hebben niet kunnen slapen! Ontbijt voor €8 heb nog nooiet zo slecht gehad!

Goed voor enkel overnachten..

Douche was bar en boos. Amper tot geen druk op de douche, misschien omdat we op de 6e etage zaten. Bij temperaturen boven de 20 graden word je levend gekookt in de kamer.

Locatie is perfect. Dichtbij gare du nord en mooi plein met restaurantjes op 2 min lopen afstand

Geschikte plaats met parkeergelegenheid vlakbij het hotel

De bedden en de ruimte zijn veel te klein. In de douchekamer kon je jezelf bijna niet omdraaien!

Geschikte plaats met parkeergelegenheid vlakbij het hotel

We hebben een slaapplaats gehad, meer niet.

Om eerlijk te zijn het gehele hotel. De foto's en de informatie op de website is echt het tegenovergestelde van wat het in werkelijkheid is. Het is vies en kapot. Bijv. De badkamer, je kunt er je kont niet keren zo onderhand en het zit vol met schimmel, de kamers stinken naar riool, het beddengoed is vies, de bedden waren kapot en ontzettend slecht, stopcontacten kapot etcetc. We hebben snachts zoveel als mogelijk kon met die bedden geslapen, hebben ons sochtends klaar gemaakt en zijn gelijk vertrokken.

De mooie gebouwen vlak bij het hotel.

Matig en zou hier niet weer heen gaan...lokatie was wel prima..bus voor de deur.

Urine stank in de kamer....echt riool lucht kwam uit de douche ruimte en niet weg te krijgen....was echt heel goor. (Kamer 209)

Personeel vriendelijk en hulpvaardig

Nachtmerrie

Er viel een heleboel tegen! Lift waar niet eens een kleine buggy in past. We zaten op de 6 de verdieping maar de lift gaat maar tot de 5de dus nog een trap lopen. Zodra je de deur van de kamer open doet komt er een ontzettende lucht naar schimmel! Op de bedden laag maar een dekbedovertrek en in de kast lag de dekbed dus je moest je bed zelf opmaken! Douche was kapot en warmt van de water die eruit kwam was steeds onregelmatig of te koud of te warm. Er is weinig tot geen parkeerplek . Was blij dat we maar voor een nacht hadden geboekt!

Er was niks dat beviel! We zijn zo snel mogelijk weg gegaan!

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Het was voor ons een geslaagde korte vakantie.

Zie bovenstaande.Hh

De eerste ochtend was men vergeten kaas en vleeswaren neer te leggen, en de vleeswaren waren nooit afgedekt. Ook niet de kan met sap! Vliegjes! Het was fijn dat het hotel niet ver is van het station.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Renovatie nodig!

De receptie was gesloten wanneer de receptionist afwezig was. We stonden met 2 gasten in de regen buiten te wachten. Een fout in de kamerindeling zorgde ervoor dat mijn kamer nog een keer toegewezen werd aan een gast. Waardoor ik de hele nacht het idee had dat er nog iemand kon binnenkomen. Zeer gehorig hotel: de hele nacht hoor je mensen praten alsof ze in je kamer zijn, de badkamer is vies en aan vernieuwing toe. Foto luchtfilter in bijlage

De locatie bij het station is praktisch. Ook de kamer aan de achterzijde is rustig.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Voor treinreizigers en metrogebruikers aan te raden.

Geen afstandsbediening van de T.V. kunnen vinden op de kamer.

Echt dichtbij Gare du Nord. Fijn om zo dichtbij de auto te kunnen parkeren tegen de helft van het normale tarief! Heel vriendelijk personeel. Sacre Coeur op loopafstand.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Citytrip

De hygiene op de kamer was ver te zoeken. Ook was het er vies benauwd en moest het raam wel open tijdens het slapen. Gevolg: allebei verkouden.

De locatie beviel ons uitstekend.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Eigenlijk niks.

De bedden waren erg slecht. Hij rolde naar de binnenkant en lag niet comfortabel. Einde van de dag rugklachten. Vieze geur in de kamer, maar voor een nacht was het te doen.

Eigenlijk niks. Ik verbleef daar alleen om in de nacht te slapen en let daarom niet op andere extra punten die er aanwezig zijn.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Prima parkeerdeal maar daar blijft het bij.

Alles had wel iets beter gekund. Het is een typisch 2 sterrenhotel. Als je de verwachting laag houd en je neemt daar de helft van dan kun je verrast zijn door een werkende wifi verbinding. Blijdschap werd iets getemperd toen de douchekop er op avond 1 al viel en er niet meer terug op wilde.

De parkeerdeal was eigenlijk het enige doorslaggevende aan ons herhalingsbezoek. (€15 per 24 uur) De Wifi was wel gerepareerd. Locatie is en blijft super en de prijs is goed!

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Keurige kamers, goede ligging voor OV.

Het tweepersoonsmatras liep naar het midden af. De ontbijtruimte was niet heel gezellig, we zijn daarom buiten de deur gaan ontbijten.

Kamers zijn netjes en. Eenpersoons bedden waren goed. Prima hotel vanuit prijs-kwaliteitsverhouding perspectief, vooral goed gelegen voor de treinreiziger vanuit Nederland; om de hoek bij Gare du Nord. Voor het hotel stopt de bus waar je voor €2 aan de voet van de Eiffeltoren wordt afgezet. Hond was ook welkom. Parkeergelegenheid om de hoek bij een overdekte parkeergarage, ook geschikt voor dakkoffer. 24u gratis per geboekte nacht. Op loopafstand van Sacre Coeur/Mont Martre

Parijs was geweldig en de ligging, kamer niet voor herhaling vatbaar

Kamer was niet schoon, vrouw bij de receptie was niet vriendelijk

Wel oke

Dat de kamer een vieze rook geur had. En wij het raam open moesten laten de hele nacht.

Dat het station dichtbij was

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Leuke ervaring. Wel prijzig

Personeel sprak nauwelijks Engels en er werd heel slecht schoongemaakt. Ook was er maar 1 stopcontact.

Ontbijt kamer te klein lift te klein

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Hygiëne was slecht

Hygiëne was slecht Kamers waren kleins

Ruime kamer.

Kamer te warm. De centrale verwarming kon niet uitgezet worden.

Ruime kamer. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Verschikkelijk.

Vies hotel, erg veel lawaai, loszittende stopcontacten, kamers lijken totaal niet op de foto's. Sla deze over!

Geen pluspunten.

Budget hotel. Op goede locatie

De kamer had schoner mogen zijn.

De locatie.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Geen ontbijt, veel lawaai

De kamer en de badkamer was absoluut niet proper

Geen ontbijt, veel lawaai

goede ligging

goede ligging

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Prijs kwaliteit goede verhouding

Ontbijt was erg beperkt..

Goede locatie

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Ik ga daar nooit meer heen

Parkeren kost 34 per dag. Ze zeggen 17 op de site. Dat klopt niet. Ontbijt was slecht.

Weinig

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

duur, slechte wifi, geen ontbijt voor 8 uur, koude douche.

ontbijt pas na 08.00 uur. wifi slecht, douche werkt slecht, lauw water. duurde 5 minuten voor het warm was. erg kleine bedjes.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Zeer slecht

Parking , ontbijt , kamer enz. enz

Slecht

• Beoordeeld op: 30 maart 2016

De lokale was prettig dichtbij ov.

Er was achterstallig onderhoud, waardoor badkamer slecht schoon te maken was. Een scheur In het bed-laken. Geen uitzicht.

De lokale was prettig dichtbij ov. En leuke restaurants dichtbij

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

De WiFi werkte niet goed. Het derde bed op de kamer was een stretcher, niet comfortabel, Badkamer werd niet goed schoongemaakt, toiletpapier niet aangevuld.

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook plezierig dat de receptie 24 uur is bemand. Ligging is prima, vlakbij Gare du Nord.

• Beoordeeld op: 26 december 2015

Dichtbij gare du nord.

Heel erg heet in het hotel. Kamer was kleiner dan op de foto. Heel klein en hele kleine badkamer. Deur kon niet dicht als je voor de wasbak stond. matrassen waren heel slecht. Deuken in het matras die niet meer omhoog kwamen.

Dichtbij gare du nord.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

Super locatie, bushalte voor de deur,

Niks want als je zo goedkoop kan slapen weet je dat je dit heb! En het was prima voor 1 nachtje

Super locatie, bushalte voor de deur, Metro 2 straatjes verder op Hotelkamer is ook prima je slaapt er toch alleen, verder ben je in de stad. Personeel aardig en parkeren kan in de parkeergarage iets veder op Voor 2 dagen betaal je 28€ als je meld dat je in dit hotel slaapt! Met bon van hotel Ik zou hier zo weer naar toe gaan, En vooral voor de prijs

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Aardige ontvangst.

Hele krappe kamer. Vieze lift knopjes waren kapot daardoor 1 verdieping met de trap moeten doen.

Aardige ontvangst. Ontbijt wad magertjes 2 vrouwen die het ontbijt verzorgde waren nogal onvriendelijk.

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Hotel ligt 1 straat van het station gare de nord.

We hadden 2 nachten geboekt, toen we de 2de nacht op de kamer kwamen stonk de badkamer ontzettend. Smorgens begon deze nog erger te stinken. Dit was het moment voor vertrek. We hebben ons extra niet gedouched omdat de stank niet uit te houden was. Als we nog een dag waren gebleven was ik meteen voor een andere kamer gaan vragen. Bij het inleveren van de sleutel hebben we dit aangegeven. De man achter de balie zei er niet veel op en ging gewoon verder met waar hij mee bezig was. Het interesseerde hem niet zoveel volgens mij. In het kastje op er badkamer lag ook nog een opgetrommeld maandverband. Er waren maar 2 stopcontacten waarvan 1 in gebruik was voor de ventilator.

Hotel ligt 1 straat van het station gare de nord. Ligging is echt top.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Ligging en parkeermogelijkheid

Veel te kleine badkamer, niet groter dan een kleerkast. Hoewel op de site stond dat twee aparte bedden mogelijk waren, was dit niet het geval. Personeel had hier bij de boeking nog niet eens naar gekeken.

Ligging en parkeermogelijkheid

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

Alles aanwezig, eenvoudig maar prima.

Aan de voorkant straatlawaai en vanwege de warmte niet prettig om de ramen dicht te houden.

Alles aanwezig, eenvoudig maar prima. Ook ontbijt voor Franse begrippen heel goed. Goede koffie, verse croissants en broodjes. Yoghurt jusd'orange cornflakes en cake. Bedden schoon en goed. Straat netjes en geen bedelaars. Vriendelijke mensen. Handige voordelige parkeergarage.

• Beoordeeld op: 8 mei 2015

Familiekamer voor Parijs acceptabel.

Parkeergelegenheid, alleen bij ruimte, niet gegarandeerd, dus alsnog duur parkeren. Kamer niet schoongemaakt. Ontbijt zeer beperkt.

Familiekamer voor Parijs acceptabel. Gratis Wifi

• Beoordeeld op: 26 februari 2015

Personeel is vriendelijk, locatie is super, bushalte voor de...

kleine kamer, klein doucheruimte, bedden zijn matig. prijs/kwaliteit.

Personeel is vriendelijk, locatie is super, bushalte voor de deur, gare du nord op 2 minuten lopen.

• Beoordeeld op: 25 januari 2015

Locatie was erg vlakbij gare du nord.

Het was erg gehorig, elke voetstap van andere klanten en personeel hoor je heel erg. Personeel deed "perongeluk" in de ochtend de deur open. We zijn van kamer veranderd maar had uiteindelijk geen effect. Hotel moet echt iets doen aan de overlast. Je hebt totaal geen nachtrust.

Locatie was erg vlakbij gare du nord. Dit was het enige positieve aan dit hotel.

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

heel slecht per persoon 7,50 euro voor niks betaald .

heel slecht per persoon 7,50 euro voor niks betaald .

• Beoordeeld op: 20 februari 2016

Kamer 311 rustig

Kamer 311 rustig

• Beoordeeld op: 10 december 2015

Goede locatie, vlak bij Gare du Nord, en vriendelijk...

Kleine badkamer, niet al te best internet

Goede locatie, vlak bij Gare du Nord, en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 19 september 2015

Klein en warm raam kon niet open omdat bed ervoor stond

• Beoordeeld op: 29 juli 2015

eigenlijk niets!

echt heel klein vooral, badkamertje!!! geen airco, slecht wifi!! ramen sloten niet goed hadden kieren!!!

eigenlijk niets!!!

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Veel lawaai, kleine kamer weinig zuurstof,lelijk e inrichting

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

parkeerkosten 15,00 euro per dag en personeel heel...

Erg drukke straat en veel lawaai, zelfs nachts.

parkeerkosten 15,00 euro per dag en personeel heel vriendelijk, helpen je graag.

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Personeel

Badkamer Faciliteiten Ontbijt

Personeel

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

Het was er heel warm, zelfs op een doorsnee dag. 's Zomers moet het niet te doen zijn... (Geen airco)

• Beoordeeld op: 1 juni 2015

Gratis WiFi maar deze is traag.

Gratis WiFi maar deze is traag. Ontbijt is functioneel, maar niet bijzonder. Verder een goed prijs kwaliteit verhouding.

Er zijn ook 15 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.