Beoordelingen over Mercure Annecy Centre 4-sterren

26 Rue Vaugelas, 74000 Annecy, Frankrijk

#23 van de 42 hotels in Annecy

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Goede ligging, goed ontbijt maar alles in minimale ruimte.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Versleten matras en de beperkte ruimte in kamer en faciliteiten . Het reinigen van de kamer, bijvoorbeeld de vuilnisemmer niet leeg bij betrekken van de kamer.

Ligging is ideaal dichtbij centrum en station. Goed ontbijt, jammer in een veel te kleine ruimte.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Redelijk.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was dramatisch. Veel te kleine tafels. Je kon je bord en kopje niet kwijt op tafel. Er werd eeg slecht aangevuld. En het zag er allemaal niet fris uit. Super slechte koffie.

De lokatie van het hotel is helemaal goed.

Centraal gelegen.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ruimte van de kamer,donker.

Centraal gelegen.

goed voor één à twee nachten voor een doorreis. Niet geschikt voor een langer verblijf
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

uitkijk op achterbuurt onmiddellijke betaling vereist bij reservering kamer aan de kleine kant

mooi ontbijt buffet stille kamer

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Hotel is zeker geen 4 sterren waard
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel was zeker geen 4*, classificatie klopt niet!!

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

Gedurende ons gehele verblijf was er een soort buzz geluid...

Gedurende ons gehele verblijf was er een soort buzz geluid te horen van steeds een paar minuten, ongeveer elk uur (in kamer 204). We hebben hierdoor erg slecht geslapen. Toen we dit aankaartte bij het personeel werd er weinig gedaan om het probleem te verhelpen; ze raadden ons aan te bellen wanneer we het geluid hoorden, maar tegen de tijd dat er iemand boven zou komen was het geluid alweer over dus dit was niet echt een optie. Wat fijner was geweest was als we een andere kamer hadden gekregen, maar dit is nooit voorgesteld. Al met al daardoor minder tevreden over het hotel. Tip: blijf niet in kamer 204 slapen als je een goede nachtrust wilt.

• Beoordeeld op: 16 juli 2015

Locatie is super!

Geen eigen parking. Het hotel heeft een samenwerking met een ondergrondse parking wat verderop (3 minuten wandelafstand) waarbij zij tussenkomen in de kosten van de nacht. Overdag moet je zelf betalen, voor 2 nachten kwam dit op een zeer schappelijke € 14. Wel natuurlijk publiek en eventueel onveilig...

Locatie is super! Pal in het centrum en op 5 minuten wandelafstand van het meer en de oude stad Comfort van de bedden en kamer was uitstekend WiFi was gratis en zeer snel

• Beoordeeld op: 13 juli 2015

Dicht bij station.

Wifi sloom en slecht, alleen tegen betaling betere te krijgen. Kamers 4de verdieping onder dak, en airco kan de warmte er niet uitkrijgen

Dicht bij station.

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

Veel te kleine kamer met uitzicht op een schacht.

Veel te kleine kamer met uitzicht op een schacht.Voor de prijs die wij betaalde en een vier sterren hotel niet correct. Onveilige lift. Het ontbijt van de eerste dag onvoldoende

• Beoordeeld op: 25 maart 2016

Hotel midden in het centrum

Zou ik niet weten

Hotel midden in het centrum

• Beoordeeld op: 27 maart 2015

Ontbijt, service persooneel die altijd zeer vriendelijk...

Ontbijt, service persooneel die altijd zeer vriendelijk waren en ligging hotel

• Beoordeeld op: 2 maart 2015

Vriendlelijke ontvangst

Kamer was warm en temperatuur slecht te regelen

Vriendlelijke ontvangst