Beoordelingen over Hotel Mercure Rennes Cesson 4-sterren

40 Rue Du Bignon, 35510 Cesson-Sévigné, Frankrijk

#4 van de 13 hotels in Cesson-Sévigné

Airco failure

Airco stuk dus erg warme kamer, ventilator kon het niet goed maken. Voor een Mercure een onverwacht slechte beurt. In de buurt is werkelijk echt helemaal niets de vinden of te doen. Tenzij je geniet van verkeer op rotondes.

Lekker bed en badkamer. Superieur ontbijt.

Adekwaat, maar niet op vier sterren niveau. Veel gered door de buitengewone inspanning van Luannah.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Slaapbank

Er waren werken aan de buitengevel, maar toch had het properder gekund. Het is niet aanvaardbaar dat je door vier kamers gezeuld wordt voor je eindelijk een telefoon hebt die werkt. Het hotel grenst aan restaurant Hypollite, dat echter onafhankelijk is, je kan geen maaltijd op je hotel rekening boeken. Ook zien hoe één persoon zoals Luannah uitgebuit wordt (er is geen ander woord) om het hotel na 1800 uur drijvend te houden is een negatief punt dat ik met management ga opnemen.

Het hotel is dringend aan renovatie toe - tapijten versleten, verf op lift afgebladderd. Ik moest vier keer van kamer veranderen voor een kamer te vinden met een werkende telefoon. Hoed af voor Luannah, een jong meisje dat dienst doet als (hou U vast) receptioniste, telefoon operator, barman, maitre d'O voor het restaurant Chez Hypollite, en ondertussen indien nodig de kamers stofzuigt. Dat alles met de breedste glimlach. Totaal overwerkt en uitgebuit;

• Beoordeeld op: 14 augustus 2015

We hadden als 'familiekamer' twee kamers tot onze...

We hadden als 'familiekamer' twee kamers tot onze beschikking met beide een eigen badkamer. Best luxe.

• Beoordeeld op: 1 juni 2015

rustig