Beoordelingen over Mercure Le Président Biarritz Centre 4-sterren

18 Place Georges Clémenceau, 64200 Biarritz, Frankrijk

#58 van de 136 hotels in Biarritz

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Ik denk geen boeking meer te doen bij deze keten wegens onfris

Er vallen meerdere fouten in het dagelijks onderhoud van het hotel (stukken uit behang (en vloer in inkom hotel) en afwerking douche door vocht verrot. Tapijt vlekkerig en vies. Voorgaande geeft "goedkope" indruk. Zelfde opmerkingen hadden wij reeds bij andere hotels uit deze keten. Spijtig voor hen = verkeerde geringe besparing die imago schaadt

ligging hotel in toeristisch centrum

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Prima voor voor 1 nacht
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en uitzicht op zee

Receptie bij aankomst was gestrest en ongeduldig. Op een vraag kregen wij een half antwoord. Spijtig.

Ligging Hotel was prima. De overdekte publieke parking lag tegenaan het hotel. Wij hadden een kamer met zeezicht zoals op de foto. De bedden waren prima. Gereduceerde prijs was aanvaardbaar vermits het hotel op een goede locatie ligt. Gescheiden toilet en wasruimte.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Duur prijs/kwaliteit, geen sfeer, onpersoonlijk

De kamer was veel te klein (17m2).We verbleven er 4 nachten en kregen een kamer met zicht op een muur en op een eerder vuil platform. Toen we vroegen om een andere kamer kon/ wilde (?) het personeel niets doen omdat het hotel vol was.We betaalden nochthans dezelfde prijs als voor een andere kamer. Het personeel was gemaakt vriendelijk en gaf weinig informatie ( bv over de parking 19 euro per nacht op openbare parking - moesten we zelf uitzoeken).De sfeer was afstandelijk, onpersoonlijk, niet gezellig.

De ligging was goed, centrum van Biarritz.

Aangenaam stad-zee vakantie

Bijvullen buffetontbijt en eierpoeder ipv echte verse eieren Hoge prijs kamer

Locatie, propere kamer

Lekker ongedwongen en een heel leuk toeristisch stadje met een goed hotel
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en uitzicht op zee

het parkeren ging buiten het hotel om en kost dan best wel duur. Het hotel personeel weet er ook niks vanaf !!

Kamer met uitzicht

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Ipv airo leek het een sauna.

Ipv airo leek het een sauna. Temperatuur niet in te stellen. Kregen later een kamer aan de straatkant (geen zon).

Helaas kort ,maar prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kwaliteit van het roerei bij het ontbijt.

Zeer goed hotel,mn sevice van Corinne ( receptie) vermeldenswaardig.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Zeer net hotel.

Ontbijt was duur, 18 euro per persoon. Parkeergelegenheid was waardeloos. De parkeergarage zat direct naast het hotel, maar wel openbaar. Deze zat overvol en we moesten lang zoeken naar een parkeerplek

Zeer net hotel. Fijne bedden, alles ziet er strak en schoon uit. Wifi gratis en was snel!

• Beoordeeld op: 24 maart 2015

de locatie van het hotel is prima midden in het hart van...

eigenlijk geen, zij het dat ontbijten in een hotel als dit tegen de prijs die er voor wordt verlangd, niet handig is. Aan de overkant van de straat krijg je een frans ontbijtje voor 6 euro! ipv 18,00 in het hotel.

de locatie van het hotel is prima midden in het hart van Biarritz. De parkeergarage naast het hotel is weliswaar publiekelijk, maar je kunt er veilig parkeren ( althans onze volgeladen auto heeft het er twee nachten zonder problemen doorstaan).

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Prijs veel te hoog voor een sobere kamer.

Prijs veel te hoog voor een sobere kamer. Geen parkeerruimte om 15.00 uur in heel Biarritz