Beoordelingen over Mercure Nice Centre Grimaldi 4-sterren

6, Rue Grimaldi, 06000 Nice, Frankrijk

#78 van de 169 hotels in Nice

het ontbijt was zeer goed verzorgd, met een vlotte en...
    • Privilege Tweepersoonskamer

er was geen bar op het bovenste verdiep ( het dakterras ) voor een eventueel drankje bij het zonnen

het ontbijt was zeer goed verzorgd, met een vlotte en vriendelijke bediening. Alsook de inkombalie was zeer vriendelijk en zorgzaam. De kamer was perfect ingericht, met koffie en thee faciliteit, mooie en geriefelijke badkamer

Goed maar niet super
    • Classic Tweepersoonskamer

De matras was voor mij niet comfortabel Het ontbijt was goed maar niet echt super voor een 4* hotel mocht er wel meer variatie voorzien worden

Er was een stagiaire van belgie aanwezig die ons heel goed op hoogte bracht over wat we allemaal konden doen in nice

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Prima modern hotel, ontbijt te duur
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt is voor Nederlandse begrippen nogal karig. Er wordt bijna niks vers bereid behalve eieren en bacon. Bij ons was de eierkoker kapot. Pak een pan en kook daar de eieren in zou je zeggen, maar zo inventief zijn ze niet. Het bedienend personeel bij het ontbijt is ook onwijs afstandelijk en chagrijnig. Sorry dat ik kom ontbijten... Prijs is ook aan de hoge kant. Je kunt beter in de buurt in een restaurant ontbijten.

Het is een prima hotel, gelegen op een prima locatie. De standaardkamers zijn wat aan de kleine kant, maar dat is normaal tegenwoordig. Ziet er modern en schoon uit. Wij hadden wel wat last van de buren die heel vroeg opstonden en de televisie aan hadden, maar van buitengeluid hoor je amper wat. Het receptiepersoneel is erg vriendelijk en behulpzaam, ook toen we een extra nacht moesten bijboeken omdat de terugvlucht was geannuleerd.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Goed hotel met goed ontbijt en vriendelijk personeel
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Airco maakte regelmatig storend geluid, vooral 's nachts lastig

hotel centraal gelegen, vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer was proper. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Fijne lokatie maar wel druk.

Uitzicht was belabberd. We keken uit op een plat dak. Straat is vrij druk en verkeer komt 's ochtends al vroeg op gang. Dat viel tegen. Manager front desk was druk met koffie halen terwijl het druk was bij de receptie. Waarom die gewoon even helpen?

Centrale ligging vlakbij de boulevard van Nice. Winkels zijn vlakbij en dat geldt ook voor vele restaurants. Oude stad is 15 minuten lopen. Ontbijt was prima. Belgische stagiaire bij de receptie was erg goed en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

volgende keer hetzelfde hotel
    • Classic Tweepersoonskamer

De wc stond op een ongelukkige plaats, smalle ruimte en dan nog een papierhouder die pijnlijk in de weg hing.

ontbijt was meer dan ok, bediening super. Kleine maar zeer aangename kamer met alles erop en eraan. Niets meer nodig.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Goede prijs/kwaliteit
    • Classic Tweepersoonskamer

De harde bedden,stond op met rugpijn.

Geen ontbijt genoten in hotel.

• Beoordeeld op: 23 mei 2016

Mooi verzorgt ontbijt met alles wat je nodig hebt.

Tapijt in de kamer is wel niet echt ons ding.

Mooi verzorgt ontbijt met alles wat je nodig hebt. Kamer en badkamer zeker voldoende proper. Vriendelijke en hulpvaardige bediening.

• Beoordeeld op: 30 november 2015

Het hotel is centraal gelegen, vlakbij Promenade des Anglais...

De kamer was redelijk klein. Het ontbijt was extra te betalen en vrij sober. Er mocht wat meer vers fruit zijn.

Het hotel is centraal gelegen, vlakbij Promenade des Anglais en het oude centrum. Modern hotel en wifi werkte goed. Behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 24 november 2015

Top locatie, vriendelijk personeel en leuke sfeer!

Het hotel heeft wat onderhoud nodig. De kamer en badkamer wel netjes en schoon.

Top locatie, vriendelijk personeel en leuke sfeer! Als u een fobie voor clowns heeft weet dan dat de clown uit de foto ook echt op de muur in de kamer staat ...

• Beoordeeld op: 8 oktober 2015

De frisse moderne uitstraling met perfect wifi, heerlijk...

Je betaalt er natuurlijk wel een prijs voor, maar die is nog altijd beter dan bij een regulier reisbureau

De frisse moderne uitstraling met perfect wifi, heerlijk ontbijt en centrale ligging in het centrum zijn echte pluspunten

• Beoordeeld op: 26 september 2015

We kregen ter plaatse een upgrade van een standaard naar een...

We kregen ter plaatse een upgrade van een standaard naar een privilege kamer. De bijkomende faciliteiten (minibar, Nespresso, badjassen, king size bed,...) hebben ons verblijf zeker positief beïnvloed!

• Beoordeeld op: 1 september 2015

ligging - vriendelijk personeel (receptie en ontbijtzaal)

lawaaierige kamers achterkant hotel - te weinig publieke ruimtes voor een 4-sterrenhotel met 6 verdiepingen - ontbijtzaal /receptie en hall is één grote ruimte - zonneterras zonder parasols

ligging - vriendelijk personeel (receptie en ontbijtzaal)

• Beoordeeld op: 10 november 2015

Aardig personeel, uitstekende locatie.

geen

Aardig personeel, uitstekende locatie. Prima ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 5 november 2015

De locatie is uitstekend

De kamer was afgeleefd, donker, klein en niet proper. Absolute tegenvaller!!!

De locatie is uitstekend

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

Locatie,modern comfort,net

Locatie,modern comfort,net

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

de kamer was uitstekend, alles wat we nodig hadden was...

2 maal was de minibar niet aangevuld met de dranken die we verbruikt hadden

de kamer was uitstekend, alles wat we nodig hadden was voorzien

• Beoordeeld op: 1 juni 2015

De locatie.

Toiletartikelen. Alleen zeep.

De locatie. Alles makkelijk te voet te doen.

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

Location and breakfast