Beoordelingen over Mercure Paris Montmartre Sacré Coeur 4-sterren

3 Rue Caulaincourt, 18e Arrondissement, 75018 Parijs, Frankrijk

#503 van de 1.578 hotels in Parijs

Gebaseerd op 2054 beoordelingen over dit hotel

Erg fijn hotel op een toplocatie!
    • Superior Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

De ontzettend harde bedden.. niet te doen..

Locatie in hartje Montmartre, zeer schoon, fijne uitstraling, mooie tuin middenin Parijs, vriendelijk personeel. Dit was onze 2e keer in dit hotel.

Ontbijt en kamer waren prima in orde!
    • Familiekamer met Kingsize Bed en Slaapbank

Laatste avond hapje gegeten, maar dat viel erg tegen. Mereldeel van de gerechten op de kaart waren er niet, vervolgens was de pasta koud en de polenta leek babyvoeding en de groenten waren ver te zoeken.

Ontbijt en kamer waren prima in orde!

Top locatie, mooi hotel, prima kamer en een heerlijk ontbijt..
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed

Personeel kon iets vriendelijker. Met name de receptie kan hier verbeteren. Je wordt bijna genegeerd bij iedere keer als we weer binnenkwamen na een dagje uit.

Mooie kamer met een prima uitzicht. Goed ontbijt!

Hotel is zeer goed qua ligging. Vriendelijk onthaal en mooie kamers.
    • Familiekamer met Kingsize Bed en Slaapbank

Het ontbijt was redelijk basis. Te weinig soorten brood. Fruitsla is ingekocht (zoals in veel hotels) en smaakt dus niet echt ok. Dus redelijk. Ingrediënten zijn niet van hoge kwaliteit, maar eetbaar. Bed was ook voor mij iets te hard. Kamer was zeer warm, dus venster moest open en dit bij 2 graden buitentemperatuur.

Zeer mooie kamer. Badkamer wat aan de kleine kant maar ok.

Spijtig van het bed, want de service en het ontbijt waren zeer goed.
    • Familiekamer met Kingsize Bed en Slaapbank

Mercure heeft meestal wel betere bedden dan dit. De matras was zeer hard! ik heb niet echt goed geslapen! Spijtig, want als e rest was wel zeer goed.

Heerlijk ontbijt. Goede service. Vriendelijk personeel. Mijn zoon was zijn tandenborstel vergeten en heeft er eentje gratis gekregen aan de receptie.

Prima voor kort verblijf, goede service, goede locatie
    • Familiekamer met Kingsize Bed en Slaapbank

Bedden en kussens van mindere kwaliteit. Kamer aan de krappe kant. Erg warme kamer, zonder mogelijkheid deze koel te krijgen. Douchen niet echt comfortabel: in bad met kleine, lekkende afscheiding.

Goede service. Vriendelijk personeel. Uitstekende locatie om Montmartre, Sacre Coeur en Moulin Rouge te bezoeken. Makkelijk bereikbaar. Openbare parkeergarage met korting voor hotelgasten. Snelle check-in/-out. Prima ontbijt. Gescheiden toilet en badkamer zeker een pluspunt.

Fantastische locatie in Parijs!
    • Familiekamer met Kingsize Bed en Slaapbank

De ligging was geweldig. Midden in het bruisende Montmartre. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Kamer was mooi en schoon en had een koelkast en waterkoker. Ontbijt is niet super uitgebreid maar prima in orde, zeker voor Franse begrippen. Het buffet wordt continu bijgevuld. Gezellige eetzaal. Leuk dakterras, lijkt mij geweldig bij mooi weer (maar wij waren er in februari met niet al te best weer).

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Mooi hotel, verschrikkelijke bedden
    • Superior Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

Kamers waren niet modern en het bed was echt verschrikkelijk. Ik heb het hotel geboekt omdat er zoveel positieve reacties waren maar het viel echt tegen. Ik verblijf vaker in frankrijk en ik heb nog nooit in zo een slecht bed geslapen

De locatie was goed! Mooi groot hotel

Uitstekend hotel en locatie om Parijs te bezoeken!
    • Familiekamer met Kingsize Bed en Slaapbank

Parkeergelegenheid naast het hotel. Bijzonder vriendelijk geholpen door de medewerkers van het hotel. Op 200 meter afstand het metrostation. Zeer schoon hotel. Ontbijt is goed. Uitstekende locatie.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Een mooie schone kamer en badkamer en geen geluidsoverlast...
    • Superior Kamer met 1 Kingsize Bed

Van het ontbijt vonden wij de prijs/kwaliteit verhouding wat duur (19€ pppn) dus daarom niet geboekt. In de naast gelegen straat zijn vele restaurants waar je prima kan ontbijten voor de helft van de prijs.

Een mooie schone kamer en badkamer en geen geluidsoverlast van de drukke naast gelegen straat. Uitzicht op de Eiffeltoren, metro halte en vele bars en restaurants om de hoek. Personeel is behulpzaam. Parkeren kan met korting van het hotel in de naast gelegen parkeergarage.

Niet voor herhaling vatbaar.

Er was geen sfeer in het hotel. De kamers zien er goedkoop uit, de kamers zijn warm en moeilijk te koelen met de airco en de bedden zijn te hard. Het blijkt een samenwerking te zijn met de IBIS hotel keten. Als ik dat van te voren had geweten had ik niet geboekt. Voor de prijs kwaliteit verhouding had ik er graag ontbijt inclusief gehad. Ik vraag mij af of ik goedkoper had kunnen boeken als ik dit via de IBIS keten had geboekt.

Locatie dicht bij een metro station en op loopafstand van de Sacre Coeur.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Heerlijk centraal gelegen fris hotel met n parkeergarage vlakbij.
    • Superior Kamer met 1 Kingsize Bed

Het bed is wat hard, maar niet problematisch

We kregen n kleine upgrade, en hadden fijn uitzicht en zeer uitgebreid ontbijt. En het is n geweldige locatie!

als ik het vergelijk met hun Ibis ernaast, heb je grotere...

A

als ik het vergelijk met hun Ibis ernaast, heb je grotere kamers, maar de rest van het conform is nihil, bed in Ibis is klein maar van matras beter. Douche is beter in Ibis, in Mercure moet je nog in Bad stappen over hoge rand en het douche gedeelte is héél smal

Genoten van Parijs.
    • Superior Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

De ligging ideaal, je bent in 5 minunten lopen in de wijk Montmartre waar je heerlijke restaurantjes hebt. Metro ook op loopafstand. Louvre 2,3 km en Eiffeltoren 5 km wandelen. Kamer ruim en netjes, fijne douche.

Heel goede locatie in een echte Parijse buurt.
    • Superior Kamer met 1 Kingsize Bed

We boekten een 'grote' kamer maar een groot deel ervan werd afgeschermd door een gordijn waarachter een loze ruimte schuil ging. De kamer was voorzien van een 'mini bar en toiletproducten' maar de mini bar was een lege ijskast en het enige aanwezige toiletproduct was de gebruikelijke bus zeep voor alle doeleinden.

Heel goede locatie in een echte Parijse buurt.

een veel te duur hotel dat zijn vier sterren niet waard is.
    • Superior Kamer met 1 Kingsize Bed

Zowat alles, dit is al lang geen vier sterren meer. ik betaalde 160 euro zonder ontbijt; 110 had een correcte prijs geweest. Bij de aankomst stond een volledige bus in te checken; dan kunnen ze toch wel een tweede en derde balie openen dacht ik. Niets van. De douche ruimte is van 1 stuk gegoten pvc of zo. Goed voor een 1-ster. Ze nemen een waarborg ver boven de kamerprijs voor het verbruik, maar de minibar is leeg ! Nergens een gevoel van luxe of 4 sterren uitstraling, behoudens dus de prijs. Van vroeger weet ik dat het ontbijt er niet goed is, dus eet ik daar niet meer.

De enige reden dat ik daar nog naar toe ga is omdat het snel bereikbaar is komende uit Lille, en dat er een garage (openbaar en betalend) onder het hotel is.

Goede locatie, genoeg restaurantjes in de buurt en bezienswaardigheden niet al te ver
    • Superior Kamer met 1 Kingsize Bed

Er is geen mogelijkheid tot parkeren als je met de auto gaat. Je bent daardoor min of meer genoodzaakt de auto te parkeren in de parkeergarage achter het hotel, vanwege de hoeveelheid bagage. Het heeft ons helaas wel €50,- (!) gekost aan parkeerkosten voor twee dagen.

De locatie was vrij centraal. Er zijn genoeg restaurantjes in de nabije omgeving en we hadden gedeeltelijk uitzicht op de Eiffeltoren vanuit onze hotelkamer. Het personeel was vriendelijk, behulpzaam en sprak Engels. De kamer was hygiënisch en werd goed schoongemaakt.

Prettig hotel, goede fitnessruimte.

Door pittige prijs ontbijt (€19,50 p.p.) niet in hotel ontbeten.

Verbinding met Q-park St. Denis Université (metro 13 rechtstreeks naar hotel). Mooie luxe kamer met goede faciliteiten (nespresso, frisdrank). Prettige omgeving.

heel erg centraal...en we hebben zeker genoten.
    • Superior Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

de badkamer was groot genoeg, maar de douchecabine is te klein, de vloer was altijd zeiknat, en gesloten kledingkasten miste ik.

dat er koffie en thee op de kamer was. een groot bed heerlijk. de kamer is groot genoeg.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

tres bon
    • Privilege Kamer met 1 Kingsize Bed

de ramen konden niet helemaal open.

geweldige kamer op de 9e verdieping met uitzicht over Parijs vlakbij de metro en op loopafstand van de Sacre Coeur

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Al met al waren we tevreden
    • Superior Kamer met 1 Kingsize Bed

De gastenprinter die ik wilde gebruiken om onze boardingpassen te printen deed het niet en het koste vrij veel moeite om dat via de hotelmedewerker in orde te krijgen. Wat merkwaardigerwijs in elk hotel ontbreekt, ontbrak ook hier: kapstok om je overjas aan op te hangen in plaats van je (natte) regenjas in de garderobekast te moeten ophangen.

Het ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Rustig in een drukke buurt
    • Superior Kamer met 1 Kingsize Bed

fitness mag wat uitgebreider.

Gunstige prijs, fijne kamers en een prima ontbijt. Gelegen naast IBIS, waar ik ook regelmatig kom, is dit hotel wel beter, daar betaal je dan ook naar (iets duurder)

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Is een leuke levendige buurt, zowel overdag als 's...
    • Superior Kamer met 1 Kingsize Bed

ik neem daar al lang geen ontbijt meer omdat dit zijn geld niet waard is.

Is een leuke levendige buurt, zowel overdag als 's avonds. De ondergrondse parking net naast hotel is een groot gemak.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Fijn hotel voor een stedentrip
    • Superior Kamer met 1 Kingsize Bed

Badkamer nat na het douchen.

De locatie is super, metro vlakbij en in de buurt genoeg leuke restaurantjes. Parkeergelegenheid naast hotel en ontbijt prima.

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

Ligging .
    • Superior Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

Ontbijt .Binnen gelaten om 10u55.Ontbijt afgeruimd 11u10 zonder even te vragen of we nog snel iets wenste .Ik ben nog naar de keuken gelopen om nog wat brood te vragen.Dit kan niet !!!!!!Wij hebben wel betaald voor dat ontbijt. Verwittig de klant als je gaat opruimen!! Zéér spijtig. De ober die ons heeft binnen gelaten had dit in het oog moeten houden. Receptie : niet uitnodigend , geen documentatie en uitleg over het hotel te vinden, over bv bus trips , boottochten enz,Mercure Den Haag ! Super

Ligging .Hotel bij dicht bij metro, restaurants en openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Romantisch weekend Parijs
    • Superior Kamer met 1 Kingsize Bed

Locatie is goed met 2 metrostations op 3 minuten lopen. Directe lijn naar champs elysees en station Gare du Nord op 10 minuten. Hotel zelf is uitstekend, ruime schone kamers en zeer behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Goed hotel op prima locatie in centrum van Parijs
    • Superior Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

Ik miste hangruimte voor de kleren en een stoel en een kruk is wat karig. Verluchting bij bureau kan beter. De bar oo de eerste verdieping vind ik niet uit nodigen im een drankje te halen.

De ligging aan de rand van Mintmartre met metro en bus op paar minuten lopen. De ramen in de buitengevel weren het straatlawaai volledig. Goed uitgeruste kamer. De snelle respons van de liften en de snelheid is boven gemiddeld ten opzichte van wat jk gewend ben.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Aanrader
    • Familiekamer met Kingsize Bed en Slaapbank

Matras is naar mijn mening veel te hard. Daarbij zijn de kussens te dun.

Ligging van het hotel is haast perfect. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is zeker goed te noemen. Metro 100 meter van het hotel. Parkeergarage is direct achter/onder het hotel. Wel rekening houden met een parkeertarief van ca Euro 20 per 24uur.

Heerlijk verblijf gehad!
    • Superior Kamer met 1 Kingsize Bed

Niets! Alles was goed! We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt (19,50 p.p. een beetje overdreven en in de buurt zitten leuke brasserietjes waar je een echt Frans ontbijt kunt krijgen)

Mooie kamers, uitzicht op de Eiffeltoren en de Sacre Couer is erg mooi! Ligging is goed, dichtbij metro en goede parkeergarage is direct naast het hotel!

Vakantie
    • Superior Kamer met 1 Kingsize Bed

Jammer genoeg heel moeilijk te bereiken met de auto. En parkeerplaatsen was ook niet echt handig als je een grote auto hebt. Wij moesten nog 20 min rijden voor we die parking hebben.

Het was een mooi kamer

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Te duur voor wat het is.
    • Superior Kamer met 1 Kingsize Bed

Kamers, badkamer, toilet veel te klein. Hotel is zeer gehorig. Dame bij ontvangst zeer onvriendelijk. Wij voelden ons niet welkom.

Locatie is prima. Kamers netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Zeer vriendelijk en modern
    • Superior Kamer met 1 Kingsize Bed

Wachtrij aan ontbijtzaal kon misschien wel beter. Zeer hard bed, houten bak met harde matras. Niet voor mensen met rug klachten! Parking van hotel is van externe firma (Indigo) is zeer slecht verzorgd met op sommige plaatsen zeer sterke geurhinder. Personeel van parking is ook niet echt behulpzaam te noemen.

Het ontbijt was schitterend, zeer gevarieerd en kleine porties die regelmatig aangevuld werden met verse producten vanuit de keuken om een hoge kwaliteit te kunnen garanderen. Kamers waren zeer proper en mooi gepoetst enkel vertoonde ze op enkele plaatsen wel wat mindere kwalitatieve afwerkingen (loshangende plinten, meubels beschadigd,...) Personeel was extreem vriendelijk en behulpzaam, voelde ons volledig welkom.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Mooi interieur, vriendelijk personeel, alles netjes, toilet...
    • Superior Kamer met 1 Kingsize Bed

Het vasttapijt is voor ons het enige minpunt, liever laminaat/vloer...

Mooi interieur, vriendelijk personeel, alles netjes, toilet apart vd badkamer, ontbijt prima, publieke parking onder hotel is handig en het hotel ligt op loopafstand van Moulin Rouge en Montmartre en er is ook dichtbij een metro.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Prima verblijf.
    • Familiekamer met Kingsize Bed en Slaapbank

Kamer was voor 3 personen wat aan de kleine kant.

Ligging :vlak bij 2 metro stations, openbare overdekte parking onder hotel. Restaurants vlak bij hotel. Ontbijt erg goed en uitgebreid. Styling van het hotel erg mooi.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

service-gedachten leven niet overal
    • Superior Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

meer aandacht voor een klant die 5 nachten à 200 euro p.n. in het hotel verbleef. Heel onpersoonlijk gedrag van de medewerkers. Weinig service-minded.

ontbijt was goed. Maar de verzorging is matig. Geen flesjes shampoo, body lotion ed. in de badkamer; in 5 dagen 1 flesje mineraal water in de kamer. Wel mogelijkheid tot het zetten van koffie of thee, maar de benodigdheden (theezakjes, koffie-staafjes) werden niet aangevuld.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Prima prijs qualiteit verhouding
    • Superior Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

Te weinig personeel. Lang wachten tot je geholpen werd. 2 receptionisten in zo'n groot hotel is te weinig. Vriendelijk waren ze wel. Ontbijt was ok maar na 9.30 uur is t zoeken naar bestek kopjes e.d. airco in kamer lekker maar heel lawaaierig.

De ligging. Vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Zeer fijn hotel voor een stedentrip.
    • Superior Kamer met 1 Kingsize Bed

Alleen in de badkamer wat minder goed geverfde delen van de wastafel en de douchekop kon niet helemaal omhoog (slang te kort). De buitenkant van het hotel ziet er niet zo charmant/typisch Parijs uit. De binnenkant is echter zeer netjes.

Goed gelegen vlakbij de metro en gare du nord. Zeer vriendelijk personeel. Mooie kamer. Goede airco. Mooi uitzicht op de Eiffeltoren.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Value for Money
    • Superior Kamer met 1 Kingsize Bed

Value for Money.. Mooi en betallbaar hotel in een bruisend parijs en leuke omgeving. Boulevard de Clichy met de Moulin Rouge is echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Personeel top / Bedden keihard
    • Superior Kamer met 1 Kingsize Bed

Wij vonden het ontbijt veel te duur dus hebben wij dit niet genomen. Het bed was veel te hard en wij zijn niet de meest gevoelige slapers. Ook viel elektriciteit uit op onze verdieping en hebben wij ook niks gekregen in de vorm van een vergoeding.

Het personeel is hartstikke vriendelijk, iedereen was gigantisch behulpzaam en stond klaar om ons te helpen. Ook is er van alles te doen in de wijk en is het goed gelegen. De lounge die zij hebben op de eerste verdieping is prachtig. De fitness is ook een pluspunt.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

Ideale citytrip locatie - goede verhouding prijs/kwaliteit
    • Superior Kamer met 1 Kingsize Bed

Bedden zijn eerder aan de harde kant - voor mij was dat geen probleem - maar niet iedereen zal er van houden mss...

Mooie kamers, ruime badkamer met regendouche. Uitgebreid en lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Mooi hotel op goede locatie met dakterras!
    • Superior Kamer met 1 Kingsize Bed

Wc/badkamer op slaapkamer een beetje oud. Lag een haar op de handdoek.

Ruime kamer, geen geluidsoverlast, vriendelijk personeel, mooi dakterras en modern ontbijtzaal! Heel vriendelijk personeel, ook de housekeeping!

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Goed hotel op een ideale locatie in Parijs
    • Superior Kamer met 1 Kingsize Bed

Ontbijt was heel goed (op de scrambled egg na). WiFi signaal niet stabiel op de hotelkamer.

Hotelkamer is van alle gemakken voorzien en bedden slapen goed.

Mooie lobby goed ontbijt en leuke ligging

Kamer aan opfrisbeurt toe Vast tapijt Niet proper

goed bed en een apart toilet

goed bed en een apart toilet

Top hotel voor Parijs
    • Privilege Kamer met 1 Kingsize Bed

Wij hadden een privilege kamer, een echte aanrader, modern mooi licht, voor Parijs super. Ontbijt in dit hotel was ook buitengewoon goed

Prima hotel met goede parkeergelegenheid en ligging t.o.v. metro
    • Familiekamer met Kingsize Bed en Slaapbank

Douche in bad, blijft onhandig.

Grote kamer, prima extra bed, goed ontbijt, parkeren onder hotel, ligging t.o.v. metro.

Niet zoals beschreven op booking uitzicht van eifeltoren op...
    • Deluxe Kamer met 1 Kingsize Bed

Niet zoals beschreven op booking uitzicht van eifeltoren op kamer was niet te zien. Als coca cola op was was er geen nieuwe cola.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Nette kamers, goed ontbijt.
    • Superior Kamer met 1 Kingsize Bed

Douchen in bad, niet meer van deze tijd.

Nette kamers, goed ontbijt.

Fijn verblijf gehad
    • Superior Kamer met 1 Kingsize Bed

Ontbijt erg duur Bedden veel te hard

Het ontbijt was prima.

Kleine doucheruimte.

Het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Value for Money
    • Superior Kamer met 1 Kingsize Bed

Prima hotel, in een heerlijke buurt. Altijd wat te doen op de blvd de clichy.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

gewoon okay fair value voor fair price
    • Superior Kamer met 1 Kingsize Bed

Ontbijt was prima. En loopafstand montmartre is super

Het bed was erg hard.

Inrichting

Inrichting

Het was super!

Kan niets bedenken

De kamers zijn mooi! Het ontbijt is lekker en zeer uitgebreid. Vriendelijk personeel

Personeel en omgeving prima

• Beoordeeld op: 10 december 2017

kamer out dated, kleine badkamer en klein toilet, prijs...
    • Superior Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

kamer out dated, kleine badkamer en klein toilet, prijs kwaliteit dikke min

• Beoordeeld op: 16 november 2017

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Een leuke trip aan Parijs

Prijs/ kwaliteit

Het vriendelijke personeel

Top hotel op een goede locatie met de metro en veel restaurants op korte afstand.
    • Superior Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

Hygiene van het toilet in de kamer

De locatie, ruime kamer, lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Top midweek

Geen wc borstel 🤔

Locatie en gratis Fietsen

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Goede accommodatie
    • Superior Kamer met 1 Kingsize Bed

Plaatsing had nergens gelezen dat er zowat alleen maar seksshops daar waren. Dat was niet fijn.

Mooie kamers

Ligging kort bij Metro en Montmartre, nette kamers!
    • Superior Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

Ligging kort bij Metro en Montmartre, nette kamers!

geweldige ligging

niks, alles was top

geweldige ligging

leuke aanrader voor een kort verblijf
    • Superior Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

hadden kamers naast elkaar gevraagd en was niet het geval

lekker ontbijt en vriendelijk personeel

Was kort maar goed

Ontbijt was goed

Ik kom graag terug
    • Superior Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

De prijs van het ontbijt

Kamer was prima

Uitstekend hotel vlakbij de gezellige Rue des Abesses met vele leuke restaurantjes, bars en winkels.
    • Familiekamer met Kingsize Bed en Slaapbank

Het ontbijt was erg duur (€20,-), dus dat hebben wij buiten de deur gedaan.

Prima centrale plek met veel goede restaurants op loopafstand
    • Superior Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

Ruime schone kamer, goed ontbijt!

• Privilege Kamer met 1 Kingsize Bed

Prachtige kamer op de negende etage met een geweldig uitzicht op de Eiffeltoren! Locatie ten opzichte van de metro ed was top!

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Mercure Montmartre
    • Privilege Kamer met 1 Kingsize Bed

Ontbijt is n absolute chaos

Hotel heeft Goed terras

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Mercure Paris Montmartre Sacré Coeur