Beoordelingen over Mercure Paris Terminus Nord 4-sterren

21 rue de Dunkerque , 10e Arrondissement, 75010 Parijs, Frankrijk

#1249 van de 1.578 hotels in Parijs

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

De kamers zijn aan renovatie toe.
    • Standaard Kamer met 1 Eenpersoonsbed

De kamers zijn aan renovatie toe. Zien er oud uit, plafonds bladderen af, ruiken muf. Het ontbijt is qua prijs en wat je er voor krijgt veel te duur, daarvoor kun je beter een van de restaurants voor het station nemen

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Matig, maar de ligging maakt veel goed.
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

Hotel wordt momenteel verbouwd en terecht. De kamers zijn niet meer van deze tijd. Ouderwets, vieze vloerbedekking. Voldoet daardoor zeker niet aan de prijs-kwaliteit.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekende ligging naast Gare du Nord. Bedden zijn goed.

Zeker niet aan te bevelen voor een 2e keer

Alles viel mij tegen

Voor Frans begrippen was het ontbijt redelijk, maar zeker geen € 17.= waard. Buiten het Hotel zijn zat gelegenheden waar je voor minder dan € 10.= kan ontbijten.

Wegens verbouwing zijn er moeilijkheden.
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

Wegens verbouwing zijn er moeilijkheden.maar de gerenoveerde kamers zijn veel kleiner. Normaal hebben we een standaard kamer 342 aan 100€ met drie vensters:twee voor de slaapkamer en een voor de grote badkamer. Nu hadden we eerst een gerenoveerde kamer n.340, waar juist het bed in kan. Daarna n. 339, een gerenoveerde standaardkamer 99€ met twee venster en een klein badkamertje met wc zonder verluchting. Men heeft blijkbaar van de comfortabele standaard kamers met drie vensters verkleind tot twee vensters en een kleine badkamer zonder Venster en verluchting in de kamer geplaatsts. Een verbetering is iets anders.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

afgezien van bovenstaand commentaar wel OK
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

Het bleek dat er op de dag van aankomst wegens verbouwing geen water was. We arriveerden om 14.00. Ik kon dus het toilet niet gebruiken , erger nog , ook elders in het hotel was NERGENS een toilet beschikbaar. Toen ik daar wat van zei werd me aangeboden in een restaurant naast het hotel het toilet te bezoeken en ze zouden dan bellen dat ik er aankwam. Goed bedoeld maar ONACCEPTABEL dat in een 4**** hotel ook tijdens de verbouwing geen enkele faciliteit beschikbaar is !! Ook bij het inchecken wist ik dit niet ,er bleek wel een brief in de kamer te liggen.

prima locatie

de ligging compenseerde alles
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

Dit is zeker geen 4 sterren waard - compleet verouderd en uitgeleefd. Ook de tactiek om voorhand de kredietkaart te crediteren voor een hoger bedrag dan voorzien viel niet in goede aarde.

De ligging - tegenover Gare du Nord en vlakbij de metro

Het hotel viel, na twee eerder goed bevallen verblijven, nogal tegen.
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

Er was niet gemeld dat het hotel momenteel uitgebreid wordt verbouwd, de entree was nu via de personeels ingang en de kamers te bereiken met slechts 1 lift en een doolhof van gangen .

Perfecte ligging tegenover hoofdingang van Gare du Nord
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

Entree hotel op 1e verdieping via armoedige hal te bereiken en wasbak is aan vervanging toe ( kunststof en behoorlijk versleten ), kamer was voor de rest prima voor Parijse begrippen

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Deze keer was het verblijf aldaar matig
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

In verband met de renovatie van het hotel - waar wij niet van op de hoogte waren gesteld - was de aangeboden kamer zodanig van oppervlakte en comfort dat de verhouding tot de betaalde prijs absoluut niet in overeenstemming was.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Renovatie.
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

De huidige entourage. Hotel is helemasl ingepakt.

Er was een renovatie van het hotel waardoor er veel ongemak was . Het personeel deed er van alles aan om het nasr je zin te maken. Maar ik had het graag van te voren geweten.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Het hotel heeft een goede service en het personeel is...
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

In het algemeen vind ik dat het hotel op het eerste zicht geen vier sterren verdient. De ingang en de gangen zijn niet per se aan wat je zou denken als je een viersterrenhotel binnen loopt. Het gebouw is oud en door kleine beschadigingen (zoals loskomende behangpapier etc.) lijkt het onverzorgd, maar naar mijn grote verassing, waren de kamers wel heel proper en verzorgd. Bij koud weer werden de radiators door het personeel losgedraaid en het was telkens verschrikkelijk warm als je jouw kamer binnen ging. De wachttijden op het lift zijn vaak heel lang (er is maar een lift ter beschikking). 17 euro voor een ontbijt per persoon is veel te veel. Rond het hotel zijn genoeg restaurantjes die betere aanbiedingen hebben.

Het hotel heeft een goede service en het personeel is vriendelijk, alhoewel meneer die aan de in -en uitgang enkele shiften had tijdens ons verblijf was precies niet altijd tevreden met zijn job. Het gebouw heeft een leuke locatie (recht tegenover gare du nord) wat het reizen veel gemakkelijker maakt, hoewel indien je je een paar straten verder begeeft (vooral 's nachts) is het niet meer zo veilig en moet je zeker op jouw spullen passen. Er is een mogelijkheid om jouw valiezen voor de check-in en na de check-out in een bagageruimte te bewaren. De kamers waren proper en ondanks ons kort verblijf werden de lakens elke dag ververst. Het hotel werkt samen met een firma waarbij je de ingangstickets voor bepaalde attracties kunt bestellen. Dit help je om (soms) de lange rijen te vermijden.

de verbouwingswerken , waarvan wij geen kennis hadden.
    • Superior Kamer met Tweepersoonsbed

de verbouwingswerken , waarvan wij geen kennis hadden. De ingang van het hotel was verplaatst naar een smalle enge koude gang. Er was maar 1 lift voor het ganse hotel . Ook de ontbijtruimte was in een andere plaats. Niet aangepast aan de prijs .!!

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Voldoende om er de nacht door te brengen. Te duur voor het geboden comfort
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

Was ingrijpende verbouwing aan de gang. Kamertje was zolderkamer met zicht op binnenplaats.

De locatie is uitstekend. Het bed prima en sanitair nog prima

ideale locatie voor bezoek aan Parijs
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

momenteel (11/2017) wordt het hotel volledig vernieuwd, wat maakt dat er grote werken aan de gang zijn. Daardoor is de accommodatie iets minder. Zal vernieuwd zijn in juli 2018.

de locatie is perfect voor een bezoek aan Parijs. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 18 november 2017

• Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

We komen er wel vaker. Minpunt altijd: donkere kamers, aan de verlichting kan wel een en ander gebeuren. Nu tijdens de verbouwing: 1. Bar om 11 uur dicht, dan kan toch echt niet. We hebben omdat we 's avonds na 11 uur terugkwamen ons welkomstdrankje nooit kunnen halen. 2. Tijdens ontbijt, nota bene in de zaal waar nu ook de receptie is en waar je de hele dag mag zitten, weggejaagd om sluitingstijd. Dat ze het eten weghalen/opruimen logisch, maar we kunnen toch wel rustig daar ons kopje koffie opdrinken. Nu maar mee naar onze kamer genomen, net als andere gasten. Vreemd protocol. 3. Ontbijt snipje minder dan normaal, maar als er dan maar een soort sinaasappelsap staat ipv twee zoals normaal, doe dan de verse ipv van de sinaasappelsap uit pak.

De locatie: tegenover Gare du Nord

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Jammer van de werkzaamheden... de vorige keer was ons verblijf veel aangenamer.
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

Door de werkzaamheden aan het hotel was de ingang beetje zoek.Bij aankomst op de kamer was het héél koud en tegen dat de verwarming zijn werk deed was het al de volgende dag. Ook de properheid van de kamer was maar povertjes. Geen zeep in badkamer maar de volgende dan weer wel.

Het ontbijt was voldoende maar de ruimte was wel beetje krap. Indien je iets vraagt krijg je het zoals een gebakken eitje omdat dit niet aanwezig was in buffet.De kamer was ruim maar aan renovatie toe dus beetje geduld is de boodschap.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Het personeel is super vriendelijk en het ontbijt is ...
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel is super vriendelijk en het ontbijt is heerlijk. Het hotel is goed gelegen: recht over gare du Nord. Niet zo een interessante buurt maar alle openbaar vervoer is vlakbij.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Mooi hotel, goede service, dichtbij het station.
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

Ik had gezegd dat ik bij aankomst wilde betalen, pinnen. Uiteindelijk is het bedrag toch van mijn creditcard gehaald.

Kamer en ontbijt. Service bij entree

prachtig weer dus wij konden het hotel uitsluitend gebruiken om te slapen.
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

2 pers. bed van 140 cm breed, ZEER kleine kamer voor 2 personen.

Locatie is super! Verbouwing is enorm en serieuzer dan verwacht. Kamer echt te klein (ca 10m2) airco buiten bedrijf, gelukkig kom er wel een raam open.....

Prima verblijf voor een stedentrip, vriendelijk ontvangst en zeer behulpzaam persooneel.

De ruimte in de ontbijtzaal is heel klein en alle tafeltjes zitten heel dicht op elkaar, je moet dan achter de mensen langslopen of je moet steeds schuiven als er iemand achterlangs wil. Het ontbijt had wel beter gekund, je moest je ei zelf koken en niet alles was inbegrepen.

De locatie is perfect als je met de trein reist, station exact aan de overkant. Restaurants, bakkerijen en winkels in de buurt. het was overigens niet gehorig in de slaapkamers, zeker een pluspunt.

Overal is wat, maar de prijs was niet mis dus......!
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

De kamers waren erg gedateerd en roken verre van fris, wij moesten de balkondeuren open laten vanwege de geur. Maar....het was aan de voorkant dus 's morgens vroeg al veel lawaai.

Weet ontbijt was, zeker voor Franse begrippen, prima! De kamer was minder, hij rook vies en de verlichting was matig en kapot.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

goed uitgangspunt voor bezichtigen Parijs

Twee persoon bed erg smal. Vlekkerige vloerbedekking, shabby.

De ligging van deze accommodatie is ideaal, tegenover Gare du Nord en metro voor de deur. Prima schoonmaak. Service gericht personeel.

Het ontbijt was redelijk en schone kamers met een goede...
    • Standaard Kamer met 1 Eenpersoonsbed

Ik had een 4 sterren hotel gereserveerd, maar dat was niet het geval v.w de werkzaamheden aan het hotel waren alle reservaties naar 1 kant verhuisd, met gevolg van veel lawaai! De kamers waren schoon maar oud (vloerbedekking met plekken en versleten) met uitkijk op een binnenplaats idem met veel lawaai iedere nacht!

Het ontbijt was redelijk en schone kamers met een goede lokatie, jammer dat ze in volle werkzaamheden zijn!

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Blijft een prima locatie!
    • Privilege Tweepersoonskamer

Hotel is in verbouwing. Dat was ons bekend, blijkt ook nodig en te begrijpen. Is allemaal 'wat' gedateerd. Een zaak toch wat tegenvallend. Er is een lift voor het gehele gebouw. Zeker op drukke uit- of incheck-momenten is dat hinderlijk en iets om rekening mee te houden wanneer je tijdig op het station wilt zijn.

Zeer vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Locatie is goed; Opera, Montmartre, Les Halles, Louvre.. soms stevige wandelingen, maar prima te doen. Voor korte trip naar Parijs is fijn om dicht bij station te zitten. De Brasserie Terminus Nord was wederom erg goed en, dus, aan te raden!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

zeer vriendelijk personeel
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

Hotel verkeer momenteel in een verbouwing waardoor we geen uitzicht hadden of tegen gaas en beschermplastic keken. DIt is op de site slecht aangegeven waardoor wij voor een verassing kwamen te staan en niet blij waren echter na aandringen hebben we een discount gekregen

zeer vriendelijk personeel

De locatie.
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

Kamers worden gerenoveerd en dat is ook zeker nodig. De prijs past niet bij de kamer. Ook wordt bij het boeken een andere kamer getoond dan uiteindelijk gekregen of beschikbaar. Een kamer zonder tapijt op de grond was niet beschikbaar. Kamer rook behoorlijk muf.

De locatie.

Nooit meer mercure
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Netheid liet veel te wensen over Lampen flikkerden Badkamer slecht Toilet nog zelf gekuist Zetel kon je niet gebruiken stoelgang, heb zelf een foto ervan

De kamers waren echt slecht Toilet zelf mogen kuisen stoelgang zetel met stoelgang Heel vuil, nog nooit meegemaakt De volgende keer boek ik niets meer bij mercure, nog nooit meegemaakt

Heel goed !

kamers zijn verouderd

ondanks de renovatiewerken toch een aangenaam verblijf gehad , vriendelijk personeel en een goed ontbijt , maar het is vooral de ligging die mij aanspreekt . Vanaf maart volgend jaar zullen alle kamers gerenoveerd zijn .

De locatie is geweldig efficient tegenover Gard du Nord
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

Hotel wordt verbouwd. Tweederde is nu niet in gebruik en wordt volgens de planning in april 2018 opgeleverd. Dan gaat de rest in de renovatie. Wij waren er in het weekend dus geen werkgeluiden, maar door de verbouwing is het wel rommelig in en rond het gebouw. Ontbijt een stuk beperkter dan dat we gewend zijn bij Mercure.

De locatie is geweldig efficient tegenover Gard du Nord

Geen 4 sterrenhotel. Wacht tot na de renovatie om er te boeken!
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

We boekten reeds regelmatig een kamer in dit hotel. Gecharmeerd door de ligging (vlak bij Noordstation, parking en metro) en ook door het gebouw zelf. Bovendien vinden we klantvriendelijkheid, en de policy van Mercure in het algemeen eer ok. Dat een renovatie zich opdrong was reeds geruime tijd duidelijk, het comfort was niet meer van 'deze tijd' . Cliënteel op voorhand verwittigen' in een vorm van transparante en open communicatie over de hinder tijdens de renovatiewerken- bvb ook op website van booking- kan hier enig soelaas brengen. Wij wisten van niets en kwamen nietsvermoedend aan in 'ons hotel'. Via een zij ingang, met geïmproviseerde ontvangst moesten alle gasten via 1 lift (of 1 trap) naar kamers. Diezelfde lift moest ook gebruikt worden door personeel. De ontbijtruimte was meer dan gehalveerd met tafels die veel te dicht bij elkaar stonden dat je nauwelijks van je stoel kon opstaan voor bvb een extra kopje koffie. Onze kamer bevond zich op de 6 de verdieping, in het dak. Mooi uitzicht dat wel... Maar afgebladderde verf op de plinten, een douchestang veel te kort om te douchen en er kwam niet meer dan een paar druppels water uit. Over het verouderde sanitair zwijg ik, dat is nl 1 van de redenen van de renovatie. Dit hotel is op dit moment geen 4 sterren waard. Volledige prijs blijven aanrekenen voor zowel ontbijt als de kamers tijdens de renovatie vinden we dan ook niet correct.

• Standaard Kamer met 1 Eenpersoonsbed

De airco op de kamer maakte veel lawaai. Vooral s'nachts moeilijk om te slapen. Vooral veel lawaai op de gangen. Dat blijft toch altijd een probleem.

Het ontbijt was zeer goed. het personeel zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

zeer goede ligging maar te prijzig
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

verouderde badkamer, bad-vloer-wastafel beschadigd. Door renovatie inkom en ontbijtruimte geen aangename ontbijtplaats. Ontbijt sober voor gevraagde prijs.

locatie en vriendelijk personeel

Absoluut geen 4 sterrenhotel!
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

Absoluut geen 4 sterren hotel waardig! Zeer onvriendelijk personeel, gang en kamer stonken, vloer was verouderd in badkamer, douchestang hing los in de muur. Tijdens mijn verblijf waren er ook werken bezig aan de gevel van het gebouw. Hiervan was ik niet op de hoogte. Buurt van Terminus Nord geeft een onveilig gevoel.

Hygiëne.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

best goed verblijf.
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

er werd veel verbouwd. lift werkte niet! dus lopen naar de 6de etage. kamer erg klein badkamer weer heel groot. weinig ruimte rond het bed. ontbijt veel te duur hebben we ook niet gedaan.

de ligging is geweldig!

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Kort zakelijk oponthoud.
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

Hele kleine kamer met meubilair, gordijnen en badkamer die hun beste tijd hebben gehad en dat toch voor een pittige prijs (200€). Ik heb voor minder geld al heel wat beter gehad in Parijs. Hygiëne en netheid wel OK.

Vooral de ligging: je bent in minder dan 5' van je kamer op de Thalys-perrons. De stationsbuurt aan 'Nord' is niet zo gekend maar eigenlijk best interessant. Goede brasseries in de buurt. Gemakkelijke metroverbinding naar de rest van de stad.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Comfortabel door nabijheid trein en metro en goede service.

Tegenvallen is groot woord. Het hotel is reeds de kamers aan het opknappen. Het gebouw is wat oud maar heeft daardoor ook wel een eigen sfeer. De reeds opgeknapte kamers zijn kwalitatief een stuk beter. Meer stopcontacten bijvoorbeeld.

De ligging bij het gare du Nord.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

De ligging van het.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

Het tapijt vol met slijtplekken en geen gezellig zitje ook geen echte. Entree want ze zijn aan het renoveren. Dus het word mooi maar daar hadden wij niets aan maar de vriendelijke ontvangst maakte veel goed (en het ontbijt )

De ligging van het. Hotel en de omgeving en het vriendelijke personeel

• Superior Kamer met Tweepersoonsbed

Wij kregen niet de kamer die wij geboekt hadden en de kamer was niet schoongemaakt. In het toilet en rondom lag urine en handdoeken lagen op de grond, daarna wel een andere kamer gekregen, hygiene was beter maar zeker niet perfect. Personeel: De een was aardig, de ander niet... Na een korte tijd in Parijs doorgebracht hebben merkte ik dat dit op meerder plekken zo is.

Na een andere kamer gekregen te hebben was het prima, ruime kamer en balkon:)

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Prettig hotel op een top-locatie
    • Standaard Kamer met 1 Eenpersoonsbed

Het hotel heeft weinig liftruimte en smalle kronkelende gangen. Ik kan mij voorstellen dat het voor rolstoelgebruikers lastig is.

Het hotel heeft een geweldige ligging. Ik liep Gare du Nord uit, zo het hotel in. Vanuit het hotel gaan er metro's en bussen naar alle belangrijke attracties in Parijs. Zelf heb ik vrijwel alles gelopen: het was bijvoorbeeld ongeveer een half uur wandelen naar het Louvre. Mooie prijs-kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

2 nachten Hotel Terminus Nord
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

Badkamer, douchen in bad en wasbak was schoon maar ziet er helemaal verweerd uit. En erg klein bed, 150 denk ik.

Lekker dicht bij Gare du Nord Bed ligt prima.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

• Standaard Kamer met 1 Eenpersoonsbed

Het vele lawaai in de gangen tot 's avonds zeer laat. Dit probleem raakt maar NIET opgelost.

Het lekkere ontbijt. De vriendelijkheid van het personeel.

Dichtbij station echter geen 4* waardig
    • Privilege Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Bij aankomst moet je borg betalen (130 euro), wij hadden privilege kamer; vieze vloerkleed, overal vlekken. Ontbijt is heel erg matig, erg slecht eiren opwarmer (het duurt minstens 15 minuten om het rauw ei in het "warm water" op te warm; zo neemt niemand een ei, waarschijnlijk bezuiniging tactiek). Roomservice besproken en formulier ingevuld, zal 7 uur bezorgd worden echter 20 minuten later dan besproken kreeg wij een telefoontje om toch naar de ontbijtzaal te komen want roomservice was niet mogelijk, te veel mensen. Bij de receptie aangeven dat ik niet tevreden was maar de excuses bleven weg. Wij reizen veel en wereldwijd maar dit hotel verdient echt geen 4 sterren. Het is hoog uit 3 sterren.

Dicht bij station Gare du Nord

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Zeer handige locatie vlakbij het station.
    • Privilege Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

We hebben tot 3x toe moeten vragen om het extra bed op te maken. Er was ook geen handdoek voor de 3e persoon. Personeel aan de receptie was wel vriendelijk en behulpzaam, maar dat loste ons probleem niet onmiddellijk op.

De kamer was groot, rekening houdende met het feit dat het een grootstad is. Ligging vlakbij het station is superhandig als je met de trein naar Parijs reist en een kort verblijf doet.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Binnen twee minuten vanuit Thalys in de lobby van Terminus Nord.
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

Het sanitair in de badkamers is wat verouderd maar ik begrijp dat het hotel aan de vooravond staat van een grootscheepse verbouwing.

De ligging van het hotel direct tegenover Gare du Nord en met veel handige verbindingen met het openbaar vervoer in Parijs. Personeel is behulpzaam en zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

shabby!
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

van een 4 ster hotel heeft dit hotel alleen de prijzen. de standard kamers zijn echt shabby, en de kamers aan de straatkant heel rumeurig, neem je hoordopjes mee om te slapen.

loopafstan van station

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Prima hotel op een uitstekende locatie maar dit hotel verdient een renovatie!
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

Het inchecken kost veel tijd. De wastafel was wel schoon maar was zo beschadigd dat deze vies leek.

Ruime kamer met balkon en uitzicht op Gare du Nord. Het ontbijt was prima!

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Dringend te renoveren
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

Hotel is zeer dringend aan renovatie toe , zeer oude kleine kamer , knipperend licht in de badkamer . Werd genoteerd , maar niks aan gedaan Had dit niet verwacht voor een mercure hotel

Ligging , lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Fijn hotel op een goede locatie voor het openbaar vervoer!
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

Ontbijt was lekker, maar niet erg uitgebreid. De locatie van het hotel ligt een beetje in een 'slecht' gedeelte van Parijs, niet heel fijn om als 2 vrouwen 's avonds te lopen. De uitstraling binnen in het hotel (vooral de gangen waren een enorm doolhof en zagen er smoezelig uit) en de openbare faciliteiten zoals de toiletten waren wat verouderd.

De kamers waren zeer netjes, waarschijnlijk pas gerenoveerd. Verder waren de kamers goed schoon en waren de bedden heerlijk. Je zit vanaf dit hotel binnen 10min in hartje Parijs!

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Goede locatie, maar kamer en badkamer onder de maat. Uitstekend restaurant (Terminus) als buurman.
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

Zeer gedateerde erg kleine kamer. Moet gerenoveerd worden. Badkamer was schoon, maar was ook heel nodig aan een opknapbeurt toe. Gordijnen hingen half los. Tv apparaat zag er mooi uit, maar de weergave van de zenders was abominabel. Veel te hard bed, brr.

De locatie is geweldig, pal tegenover Gare du Nord (eindpunt van de Thalys). Goede gratis wifi. Niet te duur (korting bij Booking).

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Ideaal voor kort zakenverblijf met uitstekende Thalysverbinding met België.
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

Sommige kamers zijn aan renovatie toe.

Uitgebreid ontbijt. Ook uitstekend Terminus Nord Restaurant met goede visgerechten. Hierbij 10 % reduktie op prijs via reservatie Mercure.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Om een bezoek te brengen aan Parijs is dit een uitstekende ligging, vooral voor 1/2 nachten.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

De verlichting in de badkamer. Waarom als men met Booking boekt, altijd een hotel met zicht op binnenkoertjes enz...? Reeds 2de maal dat dit gebeurt.

Goed ontbijt! en goede bedden.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

zou het zo weer doen
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

Het had optisch schoner gekund en de badkamer heeft zijn langste tijd wel gehad. Niet heel storend hoor.

De locatie is top. Rechtstreeks uit de trein het hotel in. Ook het uitzicht op Gare du Nord en de Sacre Coeur zijn geweldig. Top service met de gratis lugage room.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Goed hotel!
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

De WIFI had wat sneller gemogen

Het ontbijt was goed, je kon nemen wat je wilde en er was een hoop keus! Kamer was goed,je kon kiezen voorkant of de rustige achterkant ,uitzicht was geweldig . Bagage opslag Vriendelijk personeel! Oude stijl in een modern jasje?

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

geweldig
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

Helaas stak er een schroef uit een tegel in de badkamer, wat mij lichtelijk bezeerd heeft. Toen het personeel hierover ingelicht werd, hebben ze dit heel vriendelijk en sympathiek aangepakt.

De ligging van het hotel was uitstekend, verder hele vriendelijke service, mooie kamers met een onwijs leuk balkon met uitzicht op het prachtige station. Al met al, geweldig.

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

De omgeving (restaurants etc) en nabijheid van het station...
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

Hotel heeft (binnen) op bepaalde punten een visuele update nodig. Met name het tapijt is nodig aan vernieuwing toe.

De omgeving (restaurants etc) en nabijheid van het station du Nord.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Alles perfect, qua locatie, comfort, ontbijt.
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

Tijdig de factuur opsturen: bij uitchecken werd me dit beloofd:[ factuur zou per email worden opgestuurd, maar heb ik nog niet ontvangen.

Alles perfect, qua locatie, comfort, ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Redelijk.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

Hotel is aan een onderhoudsbeurt toe: vloerbedekking met vlekken, vlekken in de wasbak, onderkant badkamerdeur geleden van het vocht, een deksel die niet op de vuilnisbak past, schilderijtje met kapotte lijst. Allemaal niet zo erg, maar wel voor die prijs. We hebben de minibar gemist.

De ligging en recht tegenover het station.

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Goed voor kort verblijf
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

Verouderde infrastructuur, vloerbedekking aan vervanging toe zowel in de gemeenschappelijke ruimtes als op de kamer.

Uitstekende ligging voor treinreizigers, vlak bij station en metro. Veel restaurants in de buurt, kamers aan achterzijde zijn stil. Goed ontbijt. Bagage kan in bewaring achtergelaten worden tot vertrek van de trein.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Prima verblijf voor studenten prijs!
    • Privilege Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

De kamer was uitstekend, alles zag er goed, netjes en schoon uit. Daarnaast sliepen de beden prima. Totaal geen last gehad van het drukke verkeer, onlangs de top locatie aan het station.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Heerlijk bed 1,80cm maar flink wat minpunten.
    • Standaard Kamer met 1 Eenpersoonsbed

Ik had een upgrade naar een superieur kamer dus weet niet precies wat hij kost. Ik neem aan over de tweehonderd euro per nacht. Dit is het niet waard. Simpelweg omdat het wel een likje verf kan gebruiken. De voegen van de badkamer waren geel. Op je balkon hoef je niet te gaan zitten want je bent gelijk doof van de herrie van Gare du Nord

Het bed sliep uitstekend en het ontbijt was heerlijk. Het ontbijt vind plaats aan de kant van Gare du Nord. Heel veel keus bij het ontbijt. Het uitzicht in mijn kamer was fantastisch. Maar je kan ook op de binnenplaats uitkijken en dan is dat niet leuk. Badkamer schoon maar de voegen waren geel. Voldoende kledingkast. Een minibar een een ipad/phone dok. Ruime kamer met fantastisch uitzicht. Late check out om 12pm!

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Zonde van het geld.
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

De kamers waren zeer nodig aan renovatie toe. Schimmel in de badkamer, bladerende verf op het plafond. Bladeren verf op de muren. Vieze vlekken overal. Een soort kleverig iets wat niet weg te halen viel. Onsmakelijk. Viel tegen voor deze prijs.

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Ideaal verblijf om Parijs te leren kennen!
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

tijdens onze 4 dagen werd de kamer geen enkele keer gepoetst. Let wel, we verlieten de kamer steeds na 16u, maar dan kan de receptie contact opnemen om een voorstel te doen.

In het algemeen correcte service, prijs-kwaliteit correct, correct hotel!

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Wanneer de prijs zo blijft zal ik zeker mijn volgende bezoek dit hotel kiezen.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

Er viel niets tegen, we hebben 2 nachten hier geweest we hebben totaal geen gebruik gemaakt van andere faciliteiten van het hotel.

Voor 17 euro per persoon hebben we er voor gekozen om het ontbijt elders te nemen.

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Aangenaam
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

Prijs kwaliteit correct. Dus geen opmerkingen buiten het vorige kwestie van ligging kamer.

Ontbijt was zeer goed. Uitzicht niet denderend. Zicht op binnenplaats. Vorig verblijf was met zicht op station. Gedienstig en vriendelijk personeel. Indien ik terug ga naar Parijs zal ik daar terug logeren.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Bijzondere ligging boven brasserie
    • Privilege Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Ontbijt erg duur (17 euro, ook voor kids).

Geweldig panorama, superhandig bij Gare du Nord waar je aankomt en ook makkelijk vertrekt per Thalys of metro. Legendarische brasserie Terminus op bg. Prima kamer.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Kamers zeer OK.
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

Mercure afficheert : Drie nachten, slechts twee betalen en gratis ontbijt.

Kamers zeer OK. Locatie vlak tegenover Noordstation en toegang Metro op het voetpad voor hotel

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Goede ontvangst
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

kamer is gedateerd en mag wat schoner (badkamer m.n.)

We kregen een upgrade van de kamer en dat was fantastisch. Kreeg tevens een drankje voor mijn verjaardag. Iedereen even vriendelijk

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

kan veel beter

lawaai van de straat, geen enkele isolatie van de ramen. We werden telkens wakker van het vele lawaai van het Noordstation, en het lawaai van de straat zelf. De poetsdienst is bij ons niet langs geweest om bed op te maken en verse handdoeken te brengen.

Zeer verouderd, wel centraal gelegen
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

De kamers zijn zeer verouderd en in slechte staat: het behang en de verf bladdert van de muren, het sanitair is oud en de wasbakken beschadigd. Ook zijn de kamers zeer stoffig en klein, zeker voor een viersterren hotel. Het personeel aan de balie spreekt zeer slecht engels wat de communicatie er niet makkelijker op maakt. De enige reden om dit hotel aan te bevelen, is om de ligging en het feit dat de bedden goed zijn. Voor de staat van de kamers en sanitair, alsmede meer klantgericht personeel kun je beter een ander hotel zoeken!

Direct tegenover Gare du Nord gelegen wat dit hotel ideaal maakt voor een overnachting na late aankomst met de Thalys in Parijs. De bedden zijn goed.

Ideaal voor Parijs
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Zeer goed ontbijt. Zeer ruime (superior) kamer en badkamer. Erg stil s'nachts. Zeer goede bedden. Ideaal als je met de Thalys reist: gewoon straat over steken. Alles perfect bereikbaar via metro. Montmartre is te voet bereikbaar op 20 minuten.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Ontbijt en ligging prima !
    • Standaard Kamer met 2 Eenpersoonsbedden

Hotel is nogal afgeleefd, verf plafond badkamer schilferde af, voegen langs bad beschimmeld, vlekken op tapijt in de kamer zelf!! Kan niet voor een 4 sterren hotel.

Ontbijt en ligging prima !

• Standaard Kamer met 1 Eenpersoonsbed

Het lawaai in de gangen tot 's avonds laat.Ik ben al verschillende keren in dit hotel geweest.Het wil maar niet beteren.

De uitgebreide keuze van het ontbijt.Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Het ontbijt was uitgebreid en lekker.

De badkamers zijn hopeloos verouderd. De email is weggesleten uit het bad en de wasbak. De nespressomachine lag onder het stof. De ramen zijn ook verouderd en laten bijgevolg alle straatlawaai en dat is heel wat in een stationsbuurt, door.

Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Het personeel was vriendelijk. Een van onze kamers was doorgegeven maar we hebben een privilege kamer in de plaats gekregen. De bedden zijn van goede kwaliteit. De ligging van het hotel is uitstekend en ze bewaren je bagage tot je Thalys vertrekt.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Leuj
    • Standaardkamer met 1 tweepersoonsbed

Het ligbad waar je in moet douchen is niet meer zo van deze tijd. Het wasbakje was lelijk. Versleten bruine plekken.

Het was een mooie kamer met uitzicht op de Sacre Coeur.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Handige locatie
    • Standaard Kamer met 1 Eenpersoonsbed

Ik had voorkeur voor een douche, we kregen een bad met douchescherm.

Het ontbijt was heerlijk en zeer uitgebreid. Ik heb dit hotel geboekt voor de locatie, nl rechtover Gare de Nord.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Mercure Paris Terminus Nord