Beoordelingen over Holiday Inn Paris Gare de l'Est 4-sterren

5 rue du 8 Mai 1945, 10e Arrondissement, 75010 Parijs, Frankrijk

#1077 van de 1.602 hotels in Parijs

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Prijs kwaliteit onder de maat, zou het niet aanbevelen.
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Kamer wel erg klein, terwijl de foto’s heel iets anders laten zien, bij de receptie geklaagd over het wel zeer matige WiFi signaal, maar is niet opglost.

De badruimte, weliswaar klein maar voorzieningen dik op orde.

Ligging is perfect, buiten het centrum.
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

- Ik had van te voren een bericht gestuurd met de vraag of wij eerder konden inchecken, geen reactie ontvangen. Uiteindelijk bij het hotel nogmaals aangegeven, maar dit kon helaas niet. Jammer dat er niet gereageerd wordt op je bericht. - Toen wij aankwamen rond 12:00 kreeg je tijdens het inchecken te horen dat er tot 15:00 geen water was door een storing. Dit is natuurlijk vervelend, maar hier kunnen ze natuurlijk niks aan doen. Maar natuurlijk verwacht je iets van een compensatie o.i.d. omdat je verwacht bij aankomst bijvoorbeeld lekker te kunnen douchen, maar dit was niet het geval. Nu moesten wij tot 15:00 wachten voordat wij konden douchen en hierna op stap konden gaan.

Ligging is perfect, buiten het centrum. Metrohalte pal voor de deur. Beveiligde parkeergarage (indigo) is op 5 minuten lopen. Aardig personeel, schone kamer met prima bed en een leuke uitstraling.

Never again in holiday inn..
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles eigenlijk van de ontvangst tot de kamer met veel blauw plastiek en met een lege barkast zonder drank en zonder water en met een airco dat stuk was. Toen we om deze reden naar de receptie belden zouden ze iemand sturen die dan niet is gekomen. Een half uur later belden ze dan van de bar beneden dat ik de flessen water daar maar moest komen halen .. en dit voor een prijs van meer dan 190 € per nacht. Heb dan met de manager tamelijk lang moeten discuteren omdat ze me toch de tweede nacht zou terug betalen... HOLIDAY INN never AGIIN Trouwens de tapijten in de gang waren ook beschadigd.. naast vele andere gebreken..

NIETS

Het is slecht ervaring om daar naar toe te gaan en eigenlijk...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles restaurant zeer klijne moet wij wachten om zit plaats & ontbijt was zeer weinig allen en niet schoon boorden en glazen kotom dat is Afrika en geen Europeanen hotele

Het is slecht ervaring om daar naar toe te gaan en eigenlijk niks beviel daar .

Teleurstellend verblijf en wij zullen hier niet meer terugkomen.
    • Executive Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Wij hadden de executive room geboekt, maar helaas ontzettend teleurgesteld bij aankomst. Op het tapijt, muren en gordijnen zaten allemaal smerige vlekken. De kamer was veel kleiner dan de foto’s. De douchekop draaide elke keer vanzelf, waardoor je de kop elke keer met 1 hand moest vasthouden om nat te kunnen worden. Ook was het ontzettend luidruchting en konden we de buren naast ons horen praten.. Het ontbijt had niet veel keuze en afwisseling.

Voor de deur meteen een metrostation.

het waren mooie dagen in een prima hotel.

er viel niks tegen.

de kamer had een leuke uitstraling er zat alles in wat we nodig hadden ,heerlijke douche leuk uitzicht.het ontbijt was ook helemaal top .volgende keer weer dit hotel .o ja het heeft een perfecte ligging invbm statsion en metro voor de deur .groetjes m

Prima zakenhotel, maar minder geschikt voor een romantisch weekendje Parijs.
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Kamer was aanzienlijk kleiner dan de foto's deden vermoeden. Koffie werd niet aangevuld.

Schone kamer met prima bed. Goed gelegen t.o.v. Gare du Nord en Gare de l'Est. Metrohalte pal voor de deur.

Over het algemeen wel goed
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Kleine kamers.. We hadden een bad gevraagd maar niet gekregen. Bij aankomst in Parijs had ik gebeld met de vraag waar er een parking is waar je met een minibus kunt parkeren.. Een heel kort antwoord gekregen dat ze het niet wist!

Het ontbijt was goed. Het hotel is ook tof ingericht!

ontbijt was erg verzorgd en volledig.
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

het tapijt op de kamer vertoonde verscheidene vlekken

ontbijt was erg verzorgd en volledig. voldoende info van het hotel betreft gebruik van de metro. We hadden een kamer met zeer goed uitzicht op gare de l'est.

6,0
    Even een teleurstelling want bij Hollyday Inn (elders) hadden we alleen prettige ervaringen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de incheck was moeilijk omdat er 4 kamers besproken waren door één persoon maar elke kamer had uiteraard de naam van de gebruikers die niet hetzelfde was. Daar had de blali erg veel moeite mee. De eerste avond geen warm water. Het hele week-end geen wi-fi en geen televisie.

3 van de 4 kamers helemaal naar wens 1 kamer was een stuk kleinder en om de douche geen enkele wand zidat de hele badkamer nat was

Ontbijt was lekker en uitgebreid, top ligging vlakbij Gare...
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Ramen zijn niet vernieuwd en laten veel lawaai van de straat door. Televisie en warm water werkten niet, maar er is wel een compensatie gegeven op de factuur.

Ontbijt was lekker en uitgebreid, top ligging vlakbij Gare de l'Est, propere vernieuwde kamers

Prima hotel vlakbij OV en met prima ontbijt.
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

We hadden een groot bed gereserveerd, maar kregen twee eenpersoonsbedden. Gelukkig werd dit de volgende dag opgelost.

Locatie vlakbij metrostation. Ontbijt was uitgebreid.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

De vorige verblijven in hetzelfde hotel waren van veel betere kwaliteit.
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Kamergrootte viel hard tegen -> veel te klein, konden alleen op de binnenruimte kijken. Aan het onthaal duurde het enorm lang vooraleer wij een kamer toegewezen kregen.

Het ontbijt was goed.

goed komen er al jaren.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de ontbijtruimte hangt aan de muur een bordje dat er op verzoek Glutenvrije producten zijn. Alle 3 de ochtenden gevraagd maar waren er niet. Dan heeft het bordje ook geen zin en valt het niet tegen.

De kamers zijn prima zolang je maar niet met z'n twee tegelijk rond gaat lopen. Hebben andere jaren wel een wat betere kamer gehad qua indeling.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Fijne locatie en prima hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat mijn creditcard 2x belast is. In de voorwaarden stond dat er geen pre autorisatie gedaan zou worden. Maar dit is wel gebeurd. Booking heeft netjes bemiddeld maar ik moet nog 10 dagen wachten voordat de dubbele reservering verdwijnt. Dit vind ik vervelend.

Locatie vond ik super.

romantisch en gezellig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

uitstekende ligging vlakbij de metro, mooi uitzicht over de Gare de l'Est, we konden de torens van Montmartre en van de Notre Dame zien. Gezellige buurt met veel restaurantjes. Zeer vriendelijke en persoonlijke service.

Een zeer goed hotel prijs / kwaliteit, zeer centraal gelegen en heel vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was druk in het hotel zodat we 's morgens spijtig genoeg ons ontbijt moesten nuttigen in een apart, ongezellig seminariezaaltje en dus niet in de ontbijtzaal.

De kamer was prima, mooi uitzicht op Gare de L'Est, rustig, comfortabel en netjes. Zeer goede parkeergelegenheid over het hotel in de ruime, veilige ondergrondse parking van Gare de L' Est en de metro net aan de voordeur van het hotel!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

De locatie was geweldig!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer lekte en de kamer(tapijt) was daardoor nat en het stikte. Daarna hebben ze het verholpen maar dat was 2 dagen later. De kamer was iets kleiner dan gedacht.

De locatie was geweldig!

Geweldig maar duur
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was piepklein,toen konden we een andere kamer nemen koste wel 40 euro per nacht meer maar heel groot en balkon en uitzicht op eifeltoren.530 euro voor 3 nachtjes is best wel duur toch,maar wel de moeite waard.

ontbijt was goed

Ontbijt was prima.
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Af en toe wat onnodig lang wachten aan de balie. Van de twee medewerkers bleef er een met zijn computer bezig terwijl er gasten aan het wachten waren.

Ontbijt was prima. Aangekomen kregen we een kamer toegewezen op de bovenste verdieping die klein en bloedheet bleek te zijn. Airco kon het niet aan. Na een klacht hierover kregen we direct een andere koelere kamer op een lagere verdieping. Bij warm weer dus niet naar verdieping 8!

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Fijn stadshotel

De deur van de badkamer stond tegenover het bed!!! Wifi bereik slecht.

Het ontbijt was goed, kamer was prima, badkamer goed. Ligging van het hotel top!!!!!, ligging metro, super.

kan beter voor deze prijs
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Zeer kleine kamer met erg smal bed (140cm breed) en ontbijt bleek ineens toch niet inclusief te zijn in de prijs, dus de kosten ware achteraf veel hoger dan verwacht.

locatie is goed om de stad te bezichtigen; vlakbij diverse metrolijnen

Kleine kamer, maar degelijk en fris uiterlijk. Heb me lateb verleiden door zogenaamde promoprijs.
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Van een degelijk hotel in Frankrijk verwacht je meer van het ontbijt qua brood/croissants.

Badkamer zonder gebreken. Relatief ruim, fris, veel daglicht.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

De mensen aan de receptie waren vriendelijk.
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Zeer kleine kamer zonder uitzicht. Veel te warm (24°) en airconditioning was 'uitgeschakeld omdat het geen zomer was'. Slapen zonder dekens dus.

De mensen aan de receptie waren vriendelijk. Technische dienst behulpzaam.

voor herhaling vatbaar wegens een uitstekende ligging
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Bij piekmomenten is de ontbijtruimte klein en niet voor iedereen plaats. Het ontbijt kon ook sneller bijgevuld worden. Bij warm ontbijt kwam het recht van de keuken en was het koud. Jammer.....

kamer klein maar alles wat je nodig hebt en geen lawaai. We zaten wel op een kamer die uitgaf op een binnenkoertje. Ontbijt uitgebreid en lekker.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Heerlijk hotel
    • Executive Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Het uitzicht vanaf de kamer was wat armoedig maar maakte geen verschil in het comfort van de kamer.

De ontvangst was heel netjes ondanks onze vroege aankomen was de kamer al gereed !

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Mooi hotel op een slechte locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De locatie van het hotel was in een slechte buurt. Ook hadden we na het schoonmaken van de kamer geen wc papier gekregen en moesten we hier zelf achteraan.

Kamer was klein maar prima! Let wel op dat wanneer je samen slaapt het een smal bed is!

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tapijt op de kamers waren vol met vlekken, zag er niet hygiënisch uit

Ontbijt was erg goed, alleen jammer dat er te weinig tafels waren en moesten aanschuiven bij anderen

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Een aanrader voor een kort verblijf

Niks. Alles was in orde.

Het ontbijt was goed. De grootte van de kamer was ook in orde, deze was ook proper. De ontvangst was goed, vriendelijk en professioneel.

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Prima hotel aan rand centrum vlakbij Gare du Nord
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel aan incheckbalie is typisch Frans, beetje nors als ze niet in het Frans aangesproken worden. Verder geen minpunten kunnen ontdekken.

Hotel ligt recht tegenover Gare de l'Est, op 10 min. lopen van Gare du Nord (waar je aankomt met de Thalys of trein vanaf het vliegveld). Goede metro- en busaansluitingen op paar min. lopen vanaf het hotel. We hadden een kamer met balkon op de 6e etage. Voor een hotel in het centrum behoorlijk ruime kamer, netjes en schoon, modern ingericht. Ontbijt was prima voor een budgethotel aan de rand van het centrum, genoeg keuze in brood, beleg, yoghurt, dranken etc.. Tip: als je veel met het openbaar vervoer (metro) denkt te gaan reizen, koop een 10 ritten ticket, scheelt behoorlijk!

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Zeer goede locatie vlak voor metro station gare de l'est.
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Kamer iets kleiner dan verwacht. Afstandsbediening van de tv werkte niet. Er kwam een geurtje uit de lavabo in de badkamer.

Zeer goede locatie vlak voor metro station gare de l'est. Zeer lekker ontbijt. Mooie, propere kamers.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Prima uitvalsbasis voor bezoek aan Parijs
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer is wat aan de kleine kant. Wel compleet ingericht.

Prima bedden, rustige kamers en een (zeer) uitgebreid ontbijt. Hotel is vlakbij openbaar vervoer en (veel) restaurants.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Het meest handige is dat de hotel dicht bij de metro is.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er is geen parkeer gelegenheid bij het hotel! Super irritant, je moet 50 euro per dag uitgeven aan een parkeer garage

Het meest handige is dat de hotel dicht bij de metro is.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Ideaal voor korte verblijven
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt : aanbod in het buffet ietwat beperkt, maar goed naar Franse normen

Snelle en efficiënte afhandeling bij inchecken en uitchecken, Duidelijke informatie Prachtige kamers en badkamer

• Beoordeeld op: 20 december 2016

voor 1°maal kamer met véél mankementen, spijts recente renovatie !!! receptie was doof !!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

reeds jaren naar hetzelfde hotel geweest de eerste keer dat we zo'n erbarmelijke vuile kamer kregen veel mankementen en personeel aan receptie deed of ze het niet begreep

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Mooi hotel op goede locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We mochten kiezen tussen een kamer op de 2e of op de 5e verdieping en kozen voor de 5e, dat was maar goed ook. Je hoort continue het getoeter en de sirene's van de straat waar het hotel aan ligt.Als lichte slaper kan dit wel vervelend zijn.

Het hotel ziet er prachtig uit en de kamers inclusief frans balkon ook! Elke ochtend zaten we te genieten van het heerlijke ontbijt. Het personeel was ook ontzettend vriendelijk!

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Goed middenklas hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goed hotel, grappig kleurrijk ingericht. Goede douche, lekkere bedden. Locatie kan beide kanten op, wat louche aan de ene kant maar ook leuk bij Canal St Martin in de buurt en ook positief, dicht bij Gare du Nord dus makkelijk voor de trein.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Locatie is een van de beste deals maar de hygiëne en omschrijving kamer klopt niet helemaal.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was klein en wat ze zeggen dat er op de kamer zou moeten zijn klopt niet ! Hygiene is zeer belangrijk maar met zoveel verschillende culturen met verschillende gewoontes lijkt het mij moeilijk te managen !

Ligging van het Hotel en de vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 15 november 2016

• Tweepersoonskamer - Rookvrij

Ontbijt was een beetje gewoontjes Onze kamer was veel kleiner dan op de foto (bijna geen loopruimte) Spreken wel engels, maar verstond het soms echt niet

Het personeel is vriendelijk Leuk modern interieur Tram is meteen voor de deur Kamer is schoon Late check out

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Erg matig verblijf
    • Executive Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Lawaai station, erg povere bar, ontbijt erg standaard en moest nog 15 euro per dag pp extra voor betaald worden ook; geen parkeergelegenheid ! Via Booking.com ook veel te veel betaald, dat dus ook nooit weer!! Omboeken was al drama maar prijs - kwaliteitsverhouding ver onder de maat!!

De kamer qua netheid en bed

• Beoordeeld op: 2 november 2016

kamer +ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

scrumbled eggs aan het ontbijt waren vies en koud 1 ochtend:geen croissants meer 1/2 u voor einde ontbijtmoment(jammer voor de langslapers)

rainshower douche en het terrasje aan de kamer met zicht op Gare de l'Est

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

De locatie was perfect bij Gare l'Est. Direct metro ingang bij de ingang. Mooie kamers en een goed ontbijt. Ik zou bij een volgend bezoek aan Parijs weer dit hotel boeken.

klein maar fijn
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

kleine kamer, gelukkig enkel om te slapen, maar echt piepklein.

zeer dicht bij ingang metro station, werkelijk enkele stappen. Slechts 1 halte van Gare du Nord.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

uitstekend uitgangspunt voor een weekendje Parijs
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kleine ontbijtruimte met (te) beperkte beschikbaarheid van vrije tafeltjes

goed ontbijt, mooie moderne kamer, prettige omgeving

Never again! Liever meer betalen voor wat normaals
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Ligging van het hotel Geen eigen parkeerplaats

Holiday inn
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Tapijt in kamers aan de vuile kant.

Ontbijt en Locatie

Het ontbijt was zeer goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was zeer goed. Onze kamer was ook ruim genoeg. Vriendelijk personeel, ook vriendelijk poetspersoneel. Locatie: t.o.v. Gare de l'Est.

Zeer aangenaam locatie voor midden in de stad - perfecte ligging ten opzichte van het metro netwerk
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Hotelkamer, petsoneel, vooral dr ligging 🙂

practisch als je veel moet reizen in Parijs, dicht bij station.
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

de kamer was heel krap, De badkamer nog krapper.

de locatie is super handig, Direct tegenover Gare d'Est.

Prima hotel voor een kort verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geluidsoverlast van nabij gelegen station

snelle in-en uitcheck

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was niet groot maar prima voor een paar dagen een stad bezoeken

Schoon en netjes

Ontbijt perfect

Ligging boven een metrostation.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ligging boven een metrostation. Rust in het hotel en de kamer.

In de hotel zelf was beetje chaotisch personeel werkten beetje langs elkaar heen

Personeel en kleine bed

leuk

parkeren

locatie

Er zatten vlekken op de tapijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er zatten vlekken op de tapijt. Personeel was niet professioneel

Een aangename ontdekking en aanrader

Juist koffie niet aangevuld 1 dag rest perfect

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Kort maar comfortabel
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Parking te ver weg en zeer duur in vergelijking met kamerprijzen

De kriteria van holiday inn waardig

voldeed volledig aan mijn verwachtingen

De ontbijtruimte was beperkt

De kamer was prima het ontbijt was naar behoren en de ligging was uitstekend

Goed hotel

Grootte kamer, prijs ontbijt

Ligging, bed

Room size

Room size

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

De kamers een beetje bemeten en het ontbijt eerder sober.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers een beetje bemeten en het ontbijt eerder sober. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Tegenvaller
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen warm water en tv deed het niet

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

• Tweepersoonskamer - Rookvrij

Ochtend ontbijt was niet veel keus

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

kort en slecht

personeel en reservering

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Ontbijt goed, modern uitrusting kamers
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Temparatuur in de kamer - veel te warm en ramen konden wel open maar dan weer veel herrie

Ontbijt goed, modern uitrusting kamers

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Normaal slapen en niets meer

Geen parking

Dan wordt er weer een kleinkind 10 jaar. Komen we weer!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heerlijk ontbijt, fijne kamer met heerlijke bedden. De ligging was fantastisch. Was met mijn kleinzoon van haast 10 jaar. “Onze metro, hè oma,”

Parijs verkennen

Niets!😃

Alles was naar wens! Zowel vriendelijkheid als hygiëne. Ontbijt was zeer ruim en verzorgd.

Teleurstellend.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer kleine kamer. Niets (basis dingen) op de kamer moest om alles vragen (slippers, waszak, etc).

Het bed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel en het ontbijt

Het bed

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Zeer tevreden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Super vriendelijk onthaalt! Perfect geholpen ivm tour bus etc, prima ligging, lekker ontbijt! Het was een super vakantie!

Zeer aangenaam

WiFi , zwakke ontvangst

nabijheid van station en metro. Vlugge afhandeling aan de receptie , receptie steeds klaar om te helpen

Propere maar kleine kamer.
    • Tweepersoonskamer - Rookvrij

Propere maar kleine kamer. Wat nodig is was aanwezig. Verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Het hotel was super