Beoordelingen over Novotel Metz Hauconcourt 4-sterren

16 route de Maizieres les metz, 57280 Maizières-lès-Metz, Frankrijk

#1 van de 1 hotels in Maizières-lès-Metz

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Goed hotel voor een overnachting. Enigszins gedateerd.
    • Kamer met Queensize Bed

Restaurant wordt verbouwd. Zeer beperkte menukaart. Dure drankjes. Kamers ruiken enigszins muf.

De ligging is perfect voor een doorreishotel. Prijs/kwaliteit is in verhouding goed.

Prima hotel voor tussenstop richting zuid-Frankrijk gelegen...

Prima hotel voor tussenstop richting zuid-Frankrijk gelegen aan de route. Fijn dat er een klein zwembad is en een tuin met speelfaciliteiten voor de kids.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Weinig verfrissend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

vieze vloerbedekking overal vlekken en erg oud, zowel in kamer als in gangen. Niet schoon! Stof op plinten en slechts twee stopcontacten on bijvoorbeeld ipad op te laden

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Precies wat we zochten voor relaxte overnachting tussen twee rijdagen
    • Kamer met Queensize Bed

Ontbijt was chaotisch, lege schalen, overal wat, eindeloos zoeken, personeel niet behulpzaam

Ruime kamer, bad, prachtige groene oase met zwembad en speeltuintje, zitjes onder de boom, heerlijke rustige overnachting en toch vlak aan de snelweg tussen twee rijdagen. Vooral niet te laat aankomen, zonde van de faciliteiten

Goed voor een tussenstop. Zeker niet meer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dit hotel is niet op het niveau van vier sterren. De bedden zijn veel te smal. Het restaurant hoort eerder bij een benzinestation langs de snelweg. De bediening nonchalant. Ongeïnteresseerd.

De ligging dicht bij de snelweg, de ruime parking.

Zeer groot uitgebreid ontbijt.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

In tegenstelling tot een ander novotel hotel, weinig activiteiten voor de kinderen (binnen). Kleine speeltafel. Hele locatie wat verouderd maar er wordt aan gewerkt

Zeer groot uitgebreid ontbijt. Kamers ruim en schoon. Vlakbij snelweg. Grote tuin, leek wat verwaarloosd maar zal fijn zijn als het buiten warm is.

Ik had op 8 augustus al het volledige bedrag van 93,-...
    • Kamer met Queensize Bed

Ik had op 8 augustus al het volledige bedrag van 93,- betaald. Moest in hotel verificatie van 50 via creditcard alvast betalen.. nu zie ik dat deze 50 ook van mijn creditcard is gegaan. Hoop dat dit wel terug gestort wordt??

We waren er 1 nacht en is zeer goed bevallen, zeker bij ons 2 jonge kinderen.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Tsja het restaurant was wat gedateerd ingericht. Niet echt gezellig. Het menu ging wel. Alleen was ons voorgerecht echt niet lekker Carpaccio waarschijnlijk dubbele citroen en dubbel zout en te grote vlokken parmezaanse kaas. Bleh. Hoofdgerecht ging wel, maar voorgerecht had het verpest. Spraken er wel goed engels!

Wij hadden kamer 129, begane grond. Volgens mij een gerenoveerde kamer. Badkamer fantastisch, regendouche erg ruim en goed. Heerlijke straal die constant dezelfde temperatuur had. Tweepersoonsbed lag ook fantastisch. Kids ( 4 en 6 jaar) lagen op de bedbank, hebben heerlijk geslapen. Waterkoker en theezakjes op de kamer, tv , bureau en stoel. Tuin met terras, speeltuin en zwembad perfect voor onze kids!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Goede locatie om te overnachten op weg naar huis.
    • Kamer met Queensize Bed

Het hotel heeft zijn beste tijd gehad, alles is eigenlijk verouderd en aan vernieuwing toe.

Goede locatie om te overnachten op weg naar huis. Vriendelijk personeel.

Perfect voor doorreis naar het zuiden.

Niet te lang blijven

Voor doorreis vanuit NL is het helemaal in orde. Zeker aanrader Hier verblijf je niet voor langere tijd..in een comfort room dan. Doet wat het moet doen!

De kamer zag er netjes en luxe uit.
    • Kamer met Queensize Bed

Er waren buiten veel steekvliegen. Hier kan het hotel niks aan doen, maar dat gaf wel overlast.

De kamer zag er netjes en luxe uit. Mooie speelgelegenheid voor de kinderen en een mooie badkamer.

Goede prijswaarde verhouding.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

We hadden wat last van de geur van de luchtverfrissers die overal in het hotel aanwezig was.

Buitengewoon kindvriendelijk. Prettig geprijsd kindermenu. Ook personeel speelde fantastisch in op de behoeften vd kinderen.

Prima voor doorreis, kinderen kunnen lekker zwemmen en spelen.
    • Kamer met Queensize Bed

Eigenlijk viel niets tegen, behalve enorm veel muggen die echt voor overlast zorgen. Niet direct iets waar het hotel iets aan kan doen. Komt gewoon door veel water en bomen denk ik.

Zwembad, mooie grote tuin. Fantastische kamers en een heel uitgebreid ontbijt.

Prijs / kwaliteit / ligging waren erg goed
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Iets gehorig. Tv van de kamer ernaast goed te horen

Dichtbij de snelweg. Mogelijkheid tot spelen van de kinderen. Verfrissend zwembad. Fijne gerenoveerde kamer met goede douche

Genoeg faciliteiten voor de kinderen.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

De kamer is niet groot als je met zn 4en op de kamer slaapt. Er is nauwelijks ruimte om langs het bed te lopen

Genoeg faciliteiten voor de kinderen. Goed ontbijt. Schone kamer

Ligging voor doorreis ok, bedbank slecht. Drankjes absurd duur! Bedienend personeel onvriendelijk.
    • Kamer met Queensize Bed

Dood en nauwelijks gekoeld bier en belachelijk duur 7 euro voor 1 biertje. Zelfs na aangeven geen verbetering wel volle pond moeten betalen. Bedbank slecht je ligt in een kuil en scheef. Gangen zien er onverzorgd uit.

Ligging vh hotel voor doorreis en het tweepersoonsbed zijn ok

Tegenvallend
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Personeel was ontzettend onvriendelijk. Het ergste vond ik dat wij met 3 kinderen niet in 1kamer mochten slapen. We werden verplicht om een extra Kamer te boeken die wij dus niet hebben gebruikt en waar we wel voor moesten betalen. Kamer 123 waar wij hebben geslapen met onze peuter tussen ons in wat prima ging. Kamer 125 is ongebruikt en daar moesten wij wel voor betalen! Dit is voor ons een reden om niet meer voor Julie hotel te Kiezen.

Het ontbijt was lekker en het bed lag lekker

Het grote bed en met zijn 4en op een kamer is prettig.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Kamer zonder bad deze keer had er ook niet om gevraagd maar had fijn geweest Koud water in zwembad

Het grote bed en met zijn 4en op een kamer is prettig. Het Engels praten. Goed diner gehad en ruime keus in buffet ontbijt.

Heerlijk tussenstop hotel! Heerlijke afsluiting van de vakantie.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Beperkte openingstijden restaurant Prijzen van het restaurant

Grote tuin Animatie team voor de kinderen Speel attributen (jeu de boule, badminton, speeltuin)

De bedden zijn comfortabel.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

We vonden de kamer muf ruiken en de douche niet proper. We hadden met onze dochters een kamer naast de bar, met de muziek was het moeilijk in slaap raken. We vonden het avondeten goed maar duur voor wat het was. Ontbijt met veel keuze, omelet viel wat tegen.

De bedden zijn comfortabel. Leuke faciliteiten voor kids (speeltuin, zandbak en zwembad).

Prima overnachtingshotel
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Familiekamer op beganegrond was netjes ingericht (o.a. koelkastje en kluis) maar niet al te groot voor 2 volwassenen en 2 kinderen . Geen last gehad van de onderhoudswerkzaamheden, mogelijk doordat wij er waren van zondag op maandag.

Faciliteiten (bat restaurant, zwembad) waren prima. Lokatie (direct naast de snelwg) waren prima. Wil je nog even shoppen dan is er soort outlet in de buurt (10 min.)

Fijn hotel
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Ik dacht een kamer geboekt te hebben voor 2 volwassenen en 2 kinderen als tussenstop op weg naar de camping. Dit bleek niet het geval. Gelukkig waren er nog twee kamers beschikbaar, en was de prijs van kamer 2 goedkoper dan voor kamer 1 (actie van het hotel). Op beide kamers stond een tweepersoonsbed en een slaapbank voor 2 personen. Vreemd dat je hier niet met 4 personen gebruik van mag maken.

Heerlijke bedden!

Goed voor een nachtje op doorreis, niet meer niet minder.
    • Kamer met Queensize Bed

Algemene toestand van het hotel, verwaarloosde gangen, tapijt smerig, wanden stuk, slot op de deur voortdurend blokkeren enz.

Zwembad was lekker, loge was modern en kindvriendelijk

Het avondeten was prima .
    • Kamer met Queensize Bed

Zwembad water was vies lagen watjes in het water weinig ruimte om zwembad heen. Vloerbedekking door hotel vies , toiletten beneden vies en op hotelkamer rook het naar urine . Warm op de kamers. Algemene indruk achterstallig onderhoud en niet hygiënisch .

Het avondeten was prima .

Redelijke kamer voor een doorreis
    • Superior Kamer met Queensize Bed

-Douche temperatuur slecht te regelen -Airco deed het niet goed (te warm) -Kluisje was kapot -Bij aankomst aardig personeel, bij avond eten en uitchecken geen aardig personeel Ze deden niets met mijn opmerking over kapotte kluis en de te warme kamer, meisje wuifde het weg. Jammer want je betaald een flink bedrag voor een kamer

-Het avondeten was goed -Bedden zijn goed -Gezellige muziek tijdens het eten

Heerlijk ontbijt.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Het personeel van het restaurant waar we 's avonds hebben gedineerd was bijzonder onvriendelijk! Erg jammer, doe er wat aan, dan zou wellicht uw omzet stijgen.

Heerlijk ontbijt. Personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Het enige goede aan dit hotel is dat het aan de snelweg ligt...
    • Kamer met Queensize Bed

Eigenlijk alles! Inchecken ging goed. Voorkant was netjes voor 4 sterren hotel. Maar zodra de richting de kamers liep werd het snel bedroevend. Smerig oud tapijt op de grond. Erg vieze kamers die stonk naar urine. Klacht neergelegd bij hotel maar ze keken ons raar aan. Kwam meteen met upgrades a €20 per kamer. Niet gedaan. Uit de reviews restaurant ook maar meteen geannuleerd. Bij een Buffalo grill op 10 min. Afstand gegeten. Was heerlijk en super snel. Volgende ochtend het ontbijt. Dachten eerst dat het goed was maar als je het at was het oud, hard, droog. Ook de eieren waren puree. Koffie was net thee. Nee voor ons geen Novotel meer. Ook klacht ingediend bij booking

Het enige goede aan dit hotel is dat het aan de snelweg ligt (1 km) meer dan dat ook niet

Heerlijk vakantie gevoel
    • Kamer met Queensize Bed

Onze kamer was erg achterin het hotel. Centraler was fijner geweest

De gezelligheid bij het zwembad restaurant animatie en de live muziek. Erg gezellig.

• Kamer met Queensize Bed

Geen handdoeken op kamer. Na herhaaldelijk verzoek ook niet gebracht Onvriendelijk welkom door personeel receptie

Locatie Keuken Zwembad Ontbijt en personeel van het ontbijt vriendelijk

ontbijt was prima en hotel ligt dicht bij snelweg wat...
    • Kamer met Queensize Bed

verouderd en niet erg schoon. ik zou het niet nog eens boeken.

ontbijt was prima en hotel ligt dicht bij snelweg wat makkelijk is voor tussenstop op weg naar zuid Frankrijk.

Als tussenstop naar t zuiden ideaal met de Tesla ivm de...
    • Kamer met Queensize Bed

Bedden waren schoon, maar sanitair en de gangen waren oud en een beetje vuil. Voor de prijs echter alsnog prima.

Als tussenstop naar t zuiden ideaal met de Tesla ivm de supercharger aan de overkant. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Geen aangenaam verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles viel tegen . Ook de onvriendelijkheid aan de receptie en restaurant zeker De muren van de kamer waren vuil en moeten geschilderd worden

De kamers waren vuil . Alles was oud in het gebouw . 2 steren aanvaarbaar zeker geen 4 Geen airco in restaurant en gangen alleen airco op kamers Toiletten aan receptie ruiken slecht oud en zeer vuil op de grond De ondergordijnen waren zwart en moesten normaal witte kleur hebben en dit voor het jaar 2018 hoe kan dit nog De badkamerdouche oud en versleten en de douchekop spoot naar alle kanten De vloerbekleding in heel het gebouw versleten en ligt los

Lekker overnachten langs de snelweg

Uhh niets

Dubbele kamer. Op de foto stond familie kamer met een slaap bank. We kregen een dubbele kamer giga groot. En dat voor 69€ Vriendelijk personeel

Trieste laatste tussenstop van Zwitserland naar huis...
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Heel het hotel was gedateerd... er was wel wat poging tot renovatie gedaan maar om op die manier onze laatste tussenstop naar huis te maken, dat was een einde in mineur... De speeltuin, zwembad, parking en zeker buitenzijde van het hotel deden bijna Oostblokachtig aan. Kinderen mogen tot 16 jaar op de kamer slapen wat een mooie geste is maar in zo'n slaapbank is dat niet per sé een cadeau... Voor 19u kon je er niets eten wat met een peuter vrij laat is. In onze bevestiging en reservatie stond dat we een bad zouden hebben maar we hadden een douche. Aparte toilet maar zowel deur tussen halletje en kamer als toilet en halletje sloten niet. Er wordt automatisch meer van je creditcard geblokkeerd dan de prijs van je kamer "voor als je daar nog iets eet of drinkt". Slopen die handel!

Het ontbijt was lekker maar werd niet goed aangevuld. Ligging was zeer goed. Parking ging s nachts toe dus wel veilig (denken we). Er was een zwembad en een speeltuin maar beide waren zeer gedateerd om niet te zeggen bijna in verval. Er waren voldoende kinderstoelen bij het ontbijt.

Luxe en rustig hotel in Metz met prachtige tuin en zwembad
    • Kamer met Queensize Bed

Een uitermate fijn hotel in de buurt van Metz. Een gezellig restarurant met heerlijke gerechten en tevens genoten van het zwembad en potje badminiton. Ontbijt was ook uitstekend, hoewel iets prijzig (€16,50 pp en geen onderscheid voor kinderen)

Viel echt tegen
    • Kamer met Queensize Bed

De kamer was erg smerig. Vieze muren, vreemde vegen op de handdoeken. Bed voor dochter stond niet klaar. Ik ben al in meerdere novotel hotels geweest maar dit was echt het slechtste hotel wat ik heb meegemaakt.

Het ontbijt. Was lekker en er was ook aan de kinderen gedacht.

Waardeloos hotel. onvriendelijke receptie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hadden een kamer gekregen het verst weg van de ingang. Toen we om een andere kamer vroegen dichterbij (mijn vrouw is gehandicapt en kon die afstaand niet lopen0 , weigerde de manager van de receptie glashard en op onvriendelijke wijze een oplossing te zoeken. Taalproblemen waren er niet, mijn vrouw is docente Frans ! Toen we meedeelden dan verder te reizen en elders een hotel te zoeken was zijn reactie. Jammer dan, u krijgt uw geld niet terug. Ik ben in zaken om geld te verdienen. Niet in overeenstemming met de missie van Novotel. Hebben een hotel gevonden in Thionville, uiterst vriendelijke ontvangst, heerlijk gedineerd en geslapen. Nooit meer Novotel Hauconcourt. Wat een tegenvaller in vergelijking met Novotel Nancy (Laxou) , Novotel Nancy Suite Hotel en Novotel Macon ,. waar we in het verleden vaak te gast waren

Matig, teleurgesteld.
    • Kamer met Queensize Bed

Restaurant, was gesloten. We ontvingen de dag van te voren een mail met de mededeling dat het niet open was. Erg teleurgesteld, als je nog op zoek moet naar een restaurant

Parkeren van de auto achter gesloten hek.

4,5
    Nooit meer in deze vestiging!

Het personeel bij incheck, zonder uitleg €192,- van creditcard gereserverrd voor kamer van €109,-. (Moest ik later om vragen was voor 2x ontbijt, ik had gezegd dat we dat niet wilden, en extra) bij de Bar was het personeel niet te vinden, uiteindelijk Rose €7,- en 25cl bier besteld €4,50, staat op rekening bier 50cl 7,50. Ik weer terug, niet eens sorry. Ook spreekt het barpersoneel geen woord Engels of Duits! Bloedvlekken op de kamer 414 bij de badkamer.

Rampzalig

Zo antwoord hierboven

Personeel was erg vriendelijk. Het hotel stonk, de kamers zagen er afgebladerd uit. Het eten was afschuwelijk en duur. Niemand kreeg het weg + één gezinslid heeft ervan moeten spugen.

Fijn overnachtingshotel, prima bed (slaapbank voor de kids) en goede faciliteiten.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Het hotel is recentelijk gerenoveerd, maar doet op sommige plekken nog wat ‘gedateerd’ aan. Maar al met al prima!

Fijn hotel voor doorreis met kinderen, vlakbij A31. Zwembad, speeltuin om even stoom af te blazen en restaurant met een prima hapje eten (verwacht geen culinair topniveau). Afgesloten parkeerterrein.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Kamer met Queensize Bed

Kamer was bloedheet. Personeel bij het restaurant was chagrijnig. Drankjes waren belachelijk duur.

Het ontbijt en het personeel bij het ontbijt was goed

Wij hebben 's avonds in het restaurant gegeten met een...
    • Kamer met Queensize Bed

Wij hebben 's avonds in het restaurant gegeten met een bijbehorend mooi flesje wijn. Echter het bedienend personeel heeft niet aan onze vreugde bijgedragen. Bijzonder chagrijnig en ongezellig. Geen reden om hier weer terug te komen.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

aangenaam hotel op doorreis met superontbijtbuffet 'doen'
    • Kamer met Queensize Bed

zeer comfortabele kamer voorzien van heel goed bed en badkamer voor ouders met kind,ontbijtbuffet was perfect. De parking was privé afgesloten en zodoende ook heel veilig, dichtbij de autostrade zonder lawaaihinder. het personeel was heel correct. Zeker een Aanrader dit hotel !

• Beoordeeld op: 17 november 2017

handig voor overnachting dicht bij snelweg op doorreis

Gedateerd hotel dringend aan renovatie toe in gangen en restaurantgedeelte. Vieze versleten vloerbedekking in de gangen en als je de pech hebt in de gang gelijkvloers te slapen waar continu mensen door moeten naar de andere kamers heb je wellicht weinig rust

Ontbijt ok.

Naar verwachting.

Hotel voldeed aan wat wij ervan verwachtten. Bewust niet gekozen voor bijv. F1 hotel, omdat we net iets meer kwaliteit verwachtten. Hotel ligt super t.o.v. de snelweg richting Nancy en het de route naar het zuiden en daar was het ons om te doen.

Het ontbijt was goed. Voldoende keus. Wij vonden alleen dat de 'bar' iets sfeervoller had gekund. 's Avonds even iets gedronken na lange rit, maar in weinig sfeervolle omgeving.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Prima kamer. Prima speelruimte voor kinderen. Maar uitermate slechte keuken.
    • Kamer met Queensize Bed

Inkoop keuken/ uitwerking menu. Voor de prijzen die gevraagd worden verwacht ik meer. Verwacht ik vers en verwacht ik lekker. En dat was het niet.

Het diner was onder de maat. Weinig echt vers voedsel. Kindermenu getuigd van weinig interesse. Geen gezonde lekkere keuze voor een jong kind. Prijs kwaliteit verhouding was onder de maat voor zowel het ontbijt als het diner. Wij gaan in ieder geval nooit meer naar een Novotel.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

prima voor tussenstop, niet voor langer. Babybed matrassen zijn aan vervanging toe!
    • Kamer met Queensize Bed

babybedje matras was erg slecht, volledig doorgelegen en we vermoeden dat er of bedwantsen of vlooien in zaten, want de kleine meid zat onder de bultjes (die ze nog niet had).

perfect gelegen naast de auto-route. prima plek om tussenstop te maken vanuit Z-FR.

Prijs/kwaliteit kan beter en vriendelijkheid kan veel beter
    • Kamer met Queensize Bed

De bediening, we hebben minstens 45 minuten moeten wachten voordat er iemand kwam om de bestelling op te nemen en nog eens 15 minuten voordat ons eten werd gebracht ook de vriendelijkheid van het personeel was niet om naar huis te schrijven

Kamers zijn goed en het ontbijt redelijk maar te duur

Prima overnachting op weg naar huis.
    • Kamer met Queensize Bed

Zwembad iets te dicht bij terras; grote tuin dus het zwembad had verder weg gekund. Maar daarentegen is dit voor ouders met kleine kinderen wel prettig.

Ontbijt voortreffelijk. Alles werd goed aangevuld. Veel geld weliswaar, 16.50 per persoon, maar er was zoveel dat je echt goed kon ontbijten en met genoeg variatie. Verse fruit-schijven grapefruit en sinaasappel bij kwark, hmmmm! En lekkere koffie.

Primaverblijf met een heerlijk ontbijt.
    • Kamer met Queensize Bed

Hotel was (van binnen) sterk verouderd qua vloerbedekking/wandbekleding en amper stopcontacten.

Het ontbijt was top (uitgebreide keus, vers en gezonde alternatieven) en de locatie. Ontbijt voor de kinderen was gratis.

Prima als doorreishotel.
    • Kamer met Queensize Bed

Bedbank voor de kinderen.

Fijn zwembad met grote tuin (volleybalnet, zandbak, zitjes, picknicktafels en tafeltennistafel). Naast de snelweg (ideaal als tussenstop naar/uit Zuid Frankrijk). Als je de ramen dicht hield, geen last van de snelweg. Prima airco en grote TV. Badkamer met bad en douche. Waterkoker met theezakjes. Prima als doorreishotel. Bedbank voor de kinderen (14 en 15) lag niet fijn.

Comfortabel hotel, perfect voor goede nachtrust op doorreis

Gedateerd hotel heeft een behoorlijke opknapbeurt nodig. In de kamer muf geurtje, niet heel naar, maar ook op de lange gangen muffe lucht, van tapijt. Tapijt in de kamers en gangen zwaar versleten, zo ook schilderwerk.

Kamer is voor twee pers met 1 kind ruim, er is voldoende plaats voor je tas/koffer, gigantische tv, veel ruimte om andere spullen kwijt te kunnen. In badkamer kan je je natte handdoek kwijt. Heerlijk groot stevig bed met goede stevige kussens en slaapbank is comfortabel. Restaurant in hotel is een pluspunt, zeker als je op doorreis bent zoals wij. Eten is goed, drank erg prijzig! Ontbijt redelijk tot goed in verhouding tot de prijs

Goed hotel maar wat gedateerd.

Overal in het hotel tapijt op de vloer, in de gangen naar onze kamer 420 was deze wel erg versleten en vies. Ook het meubilair en de vloerbedekking in de bar was aan vervanging of schoonmaak toe. Voor de rest goed hotel voor een redelijke prijs. Alleen de drankjes zijn vergeleken met andere hotels van deze klasse wel erg duur.

De kamer was groot genoeg, badkamer en toilet gescheiden en goed. Parking groot genoeg en veilig genoeg om onze motor aan de achterkant te parkeren. Parking wordt om 23 uur afgesloten. Het restaurant was goed genoeg, niet erg veel keus maar toch lekker gegeten.

Vreselijk!
    • Kamer met Queensize Bed

Oud, gedateerd hotel, waar het in de gangen en in de kamer naar urine stonk. Er was een feest in het hotel, dat tot diep in de nacht doorging met harde muziek. Schreeuwende mensen op straat.

Prima overnachting
    • Kamer met Queensize Bed

Het restaurantpersoneel is niet beleefd. Sommigen zijn al vanaf het begin van de avond chagrijnig.

De plek precies op onze route was perfect. Schone ruime kamers, vriendelijk personeel in het hotel, tweetalig wat plezierig was.

Ligging direct aan de snelweg
    • Kamer met Queensize Bed

Het wordt als 4 sterren hotel aangeboden maar de vloerbedekking in de gang en kamers was erg vies. Het toilet was erg klein, de deur kon niet op een goede manier dicht gedaan worden (wij hebben een normaal postuur).

Ligging direct aan de snelweg

Redelijk hotel, prima voor een nacht op doorreis
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Bedbank waar de kinderen op moesten slapen was verschrikkelijk. Hele dunne matras dus de veren van de bank voelde je daar dwars door heen. Bij navraag bij de receptie werd wel geprobeerd te helpen, maar er was weinig mogelijk. Er waren geen extra matrassen of dikke dekens beschikbaar. Alleen een paar dunnen dekens. Zeker als je met oudere (en dus zwaardere) kinderen reist zou ik deze kamer niet aanbevelen...

Het tweepersoonsbed op de familiekamer was prima! Fijn dat er een zwembad bij zit voor warme dagen. Het ontbijt is ok.

Vroeger was deze accomodatie prima, maar het personeel in de...
    • Kamer met Queensize Bed

Vroeger was deze accomodatie prima, maar het personeel in de eetzaal is totaal ongeintereseerd en de hygiene en coditie van gebouw laten te wensen over. Dit hotel kan het best gesloopt worden of totaal gerenoveerd

aan te raden

Het hotel is een beetje gedateerd. Het ontbijt is te duur voor datgene wat geboden wordt.

Vriendelijkheid personeel. Zeer kindvriendelijk. Gemakkelijk parkeren.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Mijn vooroordeel: Fransen gedragen zich arrogant, werd door het personeel helaas bevestigd.
    • Kamer met Queensize Bed

Mijn partner is coeliakiepatient. In het restaurant wist men van de maaltijd slechts een portie aardappelpuree met een stuk kip te maken. Een echte kok moet dat beter kunnen is onze ervaring.

Kamer was goed

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Op de step door het hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Weinig keuze bij het diner, maar het was wel goed. Hotel is heel groot, eindeloze gangen

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet! Er waren stepjes voor de lange gangen! Goede bedden.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

De prijs kwaliteit verhouding was beneden alle peil!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De rest; de kamer was niet schoon, de wc en douche klein, op de gang stonk het naar riolering en de vloerbedekking in de gang was vies.

Het bed, het eten was goed,de wijn erg duur.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Goede ligging, maar personeel is niet vriendelijk en airco werkte niet.
    • Kamer met Queensize Bed

Personeel was echt niet vriendelijk. Gang naar de kamers is vuil (vast tapijt). De kamer zou met airco zijn, maar dit was niet te merken. De koeling op 5° gezet en op max, maar toch was het niet uit te houden van de hitte in beide kamers.

Goed bed, kamer zelf was proper. Goede ligging. Ruime kamers

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Nochtans DUIDELIJK bij speciale verzoeken een late checkout...
    • Kamer met Queensize Bed

Nochtans DUIDELIJK bij speciale verzoeken een late checkout gevraagd maar het hotel heeft dit NIET doorgekregen van Booking.com, waardoor ze onze bestuurder die pas om 4u30 in bed zat, om 11u gewekt hebben.

Prima stop over
    • Kamer met Queensize Bed

De frontoffice manager sprak geen tot nauwelijks Engels. Echt niet meer van deze tijd!!!

Grote kamers, ook met 2 grotere kinderen op de kamer erbij is het prima te doen. Ontbijt gezellig , en nog steeds kinderen gratis. Aardige en relaxte mensen in de bediening.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Vriendelijk luxe hotel
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed, 1 Eenpersoonsbed, 1 bank

Mooi ruim bad in de kamer en uitgebreid ontbijt assortiment. Goede gratis parkeergelegenheid en WiFi, mooi zwembad en tuin. Wel iets verder weg van het centrum, niet op loopafstand. Ongeveer kwartier met auto. In de stad veel parkeergarages. Metz is zeker aanrader om te bezoeken. Veel winkels, restaurants en de kathedraal is geweldig, heel groot.

Goed verblijf zeker voor doorreizers
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Ruimte en faciliteiten om het hotel.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Comfortabel verblijf
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Prijzen van drankjes veel te hoog

Goed bed en het zwembad was lekker

Hotel is hard aan renovatie toe.

Hotel is hard aan renovatie toe. Tapijt is smerig en versleten. Zwembad water is erg koud.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Prima hotel, dicht bij de snelweg.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Prima hotel, dicht bij de snelweg. Heel geschikt om op doorreis te overnachten.

De airco functioneerde niet goed dit werd gelijk opgelost en...
    • Superior Kamer met Queensize Bed

De airco functioneerde niet goed dit werd gelijk opgelost en we kregen een andere kamer toegewezen...super service

ok voor doorreis
    • Kamer met Queensize Bed

oud en vies tapijt op gang \ honden mee in restaurant \

goed ontbijt en rust

Ontvangst Barpersoneel algemeen Muggen, muggen en nog eens muggen

Vind het jammer dat we met z'n 5e (3 kinderen onder de 6...
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Vind het jammer dat we met z'n 5e (3 kinderen onder de 6 jaar ),2 kamers moest boeken.