Beoordelingen over Hotel Reseda 3-sterren

2 Avenue Du General De Gaulle, 93170 Bagnolet, Frankrijk

#1 van de 7 hotels in Bagnolet

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Schone kamers.

Kamers zijn aan de kleine kant en niet echt sfeervol.

Schone kamers. Uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Dichtbij metro. Parkeren voor de deur.

Geen uitdaging om het nog eens te doen!

Om te beginnen; de prijs. Voor dit geld heb je in Europa 4-sterren! De kamer was ontiegelijk klein en je botst al direct op een stapelbed zodat je je direct in een hostel voelt. De inrichting is onbestaande, alles gericht op zoveel mogelijk geld te genereren en zo weinig mogelijk in de plaats te geven. Het toilet- annex douche is letterlijk een cabine die in een hoek van de kamer neergepoot is. Grootschalig industrieel ontworpen getekend door de tijd.. Een positief punt, het personeel was vriendelijk maar daarmee is het ook allemaal gezegd.

Eenvoudig hotel voor nachtje Parijs, ideale ligging in verhouding tot Metro (150m ingang).

We hadden 2 3-persoons kamers, kamers zijn erg klein en sober. Is geen klacht, was prijs ook naar.

Het hotel heeft een prima prijs-kwaliteitsverhouding. Kamers zijn eenvoudig maar netjes. Prima ligging voor als je Parijs in wilt met Metro!

Redelijk goed

De hulp van de receptie. Als ik met dergelijke vragen kwam of ze belden kon ik geen hulp verwachten en werd ik al gauw weggestuurd. Een receptioniste was echter wel vriendelijk die gaf ons een gratis voucher voor drinken. Verder kan je geen hulp verwachten. Geen koelkastje op de kamer. Kleine kamer en kleine badkamer. Ontbijt was beperkt, maar prima.

Dichtbij het metrostation! Dat was echt ideaal. Airco werkte perfect. Kamers waren netjes, goede bedden en goed douche. Ernaast ligt een winkelcentrum met supermarkt en dergelijke, maar deze is wel dicht op zondag.

Pris kwaliteit oke
    • Executive Tweepersoonskamer

Bij aankomst was de ontvangst aan receptie niet hartelijk. Parking vol

Ontbijt was goed te vergelijken met Ibis . Wij hadden een kamer voor gehandicapte personen dus zeer ruim. Site vermeld parkeerplaats beschikbaar, reserveren niet nodig, dus zoals reeds eerder gelezen in de commentaren was parkeerplaats volzet en werden we door verwezen naar de even dure parking Gallieni afdeling parking relais . Rijd hievoor straat van Ibis hoetl in op het einde naar links kruis de baan en rij parking in en neem ticket. Ga naar uitgang parking , steek kaart in automaat en kies relais 24/24, keuze uit 3 dagen voor 20€ of 7 dagen voor 40€. Metrostation Gallieni (eindstation lijn 3) op 100 meter

Kamer was schoon, omgeving locatie was minder, maar dat was...
    • Executive Tweepersoonskamer

De reservering van een borg op de creditcard was wat onduidelijk. Ze blijken een borg te reserveren die gedeblokkeerd zou worden na check-out, als blijkt dat je de kamer netjes hebt achter gelaten. Maar er loopt niemand met je mee om de kamer ook daadwerkelijk te controleren. Tot op heden staat dat bedrag ook nog steeds als geblokkeerd op onze creditcard. Dus dat is erg vaag. Het zal wel goed komen maar toch...

Kamer was schoon, omgeving locatie was minder, maar dat was ook bekend, Bagnolet is niet de meest geweldige buurt van Parijs. Metro was naast het hotel dus binnen 20 minuten ben je in hartje Parijs. Prima voor een kort verblijf.

Prima locatie voor stedentrip Parijs

nu na bijna 3 weken staat de reservering voor het te betalen bedrag nog steeds op mijn creditcard terwijl ik ter plekke alles afgerekend heb.

Uitstekend bed, erg schone kamer en badkamer, eenvoudig maar goed ontbijt. Locatie naast een winkelcentrum met grote supermarkt en zeer dichtbij een metrostation.

Het was goed maar ergenis bij de aanvang door het inchecken aan de balie
    • Privilege Tweepersoonskamer

Vooraf(2 maanden) gereserveerd. Aangekomen om 23.00 uur. Dan kom je bij het inchecken in een rij terecht die door 1 man geholpen word. Dat kost heel veel tijd omdat deze man zeer traag werkt. Ik heb daar bijna 3 kwartier gestaan voor ik aan de beurt was. Reservering van 2 maanden en toen gevraagd om 2 kamers bij elkaar te hebben. A. Reservering is aan de balie niet te vinden, laat staan onze vraag. B. 1 kamer op de 7e en 1 kamer op de 8e. Ik spreek redelijk Frans maar op dat moment verstaat men mij niet meer en is het klaar. Dan kan je je auto in de dichtbij zijnde garage neerzetten maar je hebt een publiek deel(voor het Centre Commercial en een deel waar je de auto langer kan laten staan en flink goedkoper dan in het publieke deel. Niemand bij de balie ( ook overdag gevraagd ) kan mij dan vertellen of de auto wel op de juiste plek. Kamers, de ene kamer op de 7e redelijk ruim van opzet maar de kamer op de 8e had een ruimte van 20 cm tussen het voeteneinde en de muur en dan is het toch lastig manoeuvreren. Alles was redelijk netjes behalve wat kleine dingen zoals een toiletborstel waar de borstel van de steel was. Handdoeken : 2 stuks voor 2 man. En natuurlijk kan je om aanvulling vragen maar standaard is toch 2 badhanddken en 2 gewone handdoeken Afsluitend “ ergernis” over balie en lange wachttijden bij inchecken. Goed zuchten bij de ongemakken van de kamer

Dicht bij de metro. Kamers zijn netjes

Oke

Het hotel heeft 2 keer €50 van mijn creditcard afgeschreven. Tijdens mijn verblijf hebben ze 1x €50 euro teruggestort. Na een aantal keer vragen gaf de receptie uiteindelijk aan dat de ene 50 euro borg is en dat ik dat snel terug zou krijgen. Ik heb het niet terug gekregen en ter plekke wel ons verblijf en het parkeren betaalt. Heel jammer dat ik nu weer achter mijn vijftig euro aan moet, terwijl ik de kamer netjes heb achter gelaten.

Goede en schone bedden, warme douche met harde straal.

Zeer strategische ligging.

De kraan vd wasbak en de douchekop mogen wel eens vervangen worden.

Het was een budget hotel met een goeie prijs kwaliteitverhouding. Verwacht geen luxe. De kamers waren eenvoudig maar proper. Het hotel lag ideaal met om de hoek een parkeergarege, een afslag vd snelweg, en een metro-halte. Ontbijt was ook goed en sober.

Dicht bij metro station Gallieni(2 min lopen)

Personeel gaf bij aankomst weinig informatie aan ons. Mensen die voor ons incheckte kregen veel meer informatie.

Dicht bij metro station Gallieni(2 min lopen) Om de hoek grote super markt (1 min lopen)

niet voor herhaling vatbaar

mannelijk personeel viel ons lastig. In de nachtdienst. badkamer was smerig. geen constant warme water. Bed sliep slecht. Hele kleine kamers.

locatie was goed

goed verblijf; ik was hier al voor de 4e keer

DE kamer ziet er netjes uit maar er zat tandpasta op de deurstijl. Niet voldoende toiletpapier

De kamers zijn aan de kleine kant maar verder ok; hotel vlakbij het metrostation. Het ontbijt is goed t.a.v. de prijs. Personeel is vriendelijk

Voor de prijs prima.

Op een van de lakens waarop geslapen moest worden zat een vieze vlek. Dit was erg naar/vies om te ontdekken. En gezien ik 's nachts thuiskwam was hier vrij weinig aan te doen.

Parkeergelegenheid was prima. Ik hoefde hier niet extra voor te betalen. Personeel was uiterst vriendelijk. Qua prijs kwaliteit valt er niets aan dit hotel aan te merken.

Praktisch gelegen, metro 3 brengt je op 20mn tot hartje Parijs.

Lang wachten op extra brood en lang wachten op de lift, uiteindelijk te voet naar boven en beneden. Goede gym ;-)

Eenvoudig en toch met een originele toets, goed bed en kussen, kleine wel praktische badkamer.

Niet naar deze hotel gaan!
    • Executive Tweepersoonskamer

We hadden ons betaling via iDeal gedaan en ze beweerden dat het bedrag niet voldaan was en moesten weer betalen wat we natuurlijk niet hadden gedaan. Daarna hadden ze ons kamer gegeven die al bezet was. We kwamen binnen en zagen spullen van andere mensen. We waren weer terug gegaan naar de balie en hij keek niet echt verbaasd alsof het heel normaal was dat hij ons kamer had gegeven die al bezet was. Daarna weer probleem met parkeerplaats dat we dat niet hadden betaald en achteraf wel achtergekomen dat we dat wel hadden gedaan. Plus nog onvoldoende parkeerplaatsen waardoor we ons auto op gehandicapten parkeerplaats hebben geparkeerd!

Kamer en douche waren best wel schoon.

Het was fijn

De rij bij het ontbijt was lang . omdat er 1 lift kapot was ? We stonden niet op de lijst voor het ontbijt terwijl we wel al betaald hadden . Ontbijt was voldoende maar er waren te weinig hangers om eieren te koken

locatie en comfort

Goed hotel

Douche is erg klein, als je langer bent dan 1,85 probleem, en als je een maatje meer hebt, zal het ook niet meevallen 😕

Goed bed, prima personeel, metro om de hoek

kom hier niet meer terug

parkeren op parkeerplaats met bestelbus en aanhanger ondanks dat ik wilde betalen niet toegestaan door " avondmanager'. parkeren in wijde omgeving niet mogelijk. de "morgenmanager" sprak mij aan waarom ik niet op de parkeerplaats stond!!! personeel zeer onvriendelijk.

kamer was goed maar klein.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Leuk
    • Privilege Tweepersoonskamer

Parking ( niet van het hotel zelf)die vlakbij op loopafstand en ondergronds is was heel goed en niet duur ( 10 euro) voor 24h. maar een groot minpunt is dat het heel moeilijk was om de auto terug te bereiken. Zeer slecht aangegeven en de weg waarlangs je buitenkomt als je wagen geparkeerd hebt is een andere weg dan om naar de wagen te gaan . Dit is nergens aangegeven en we hebben heel lang moeten zoeken om de wagen terug te vinden. Er zijn verscheidene parkings van verschillende firma's die in elkaar overlopen .. heel verwarrend !

Goed ontbijt, vriendelijk personeel en heel propere kamer.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Beste prijs/kwaliteit verblijft. 10/10.
    • Privilege Tweepersoonskamer

Ontbijt is perfect, kost €8,90 pp. Zeker een aanrader! Locatie is zwaar top! Naast een grote winkelcentrum met supermarkt, mcdonalds en kleding- / make-up- / speelwinkels. Kamer is gewoon praktisch. Je hebt niet veel nodig.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

ondanks de kleine ruimte toch prettig.

badkamer erg klein, doucheruimte nauwelijks toegankelijk. door de verdiepte douchevloer was het moeilijk om voor de wasbak te staan omdat je dan bijna met een been in de doucheruimte moest gaan staan.

ontbijt redelijk, kamer erg klein maar netjes, .

Wij waren er voor een bezoek aan de animal-expo in Vincennes. De verbi

Te weinig liften : op drukke momenten vaak volle liften - 2 liften voor 10 etages !

Prijs-kwaliteit heel goed. Winkelcentrum er tegenover. Bus- en metrostations vlakbij. Ontbijt Was heel goed. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam

Prima verblijf voor redelijk lage prijs
    • Privilege Tweepersoonskamer

Parkeerplaats: onduidelijk hoe daar te komen, en is van het naastliggende winkelcentrum! Daarnaast is er niet veel te vinden in de directe omgeving (alleen het winkelcentrum).

Net hotel voor een prima prijs, vriendelijk en behulpzaam personeel

Locatie is prima en praktisch, voor het hotel zelf zal ik niet terug komen.

De kamer was erg klein. Het was bijna onmogelijk om om het bed heen te lopen. De badkamer was erg klein, gedateerd en onpraktisch. Het douchegordijn kon niet dicht waardoor de handdoeken die netjes opgehangen waren, al nat waren voor het afdrogen. De airconditioning functioneerde niet naar behoren. Ook ligt het hotel aan een erg drukke weg wat geluidsoverlast geeft.

Receptie zag er goed uit. En de prijs van het hotel is goed voor Parijse begrippen. Ook is het erg fijn dat het hotel vlak bij de metro staat waardoor het makkelijk is de stad te verkennen.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Was kort en krachtig busstation was dichtbij

Datje je niet lekker kan bijkomen in de avond na dat je uitgeblust bent in het hotel je kan alleen via automaat wat drinken.

Ontbijt was goed en hotelkamer was prima

Voor 1 nacht best te doen.

De parkeerplaats vh hotel was slecht te vinden; tomtom wist het ook niet. Simpele kleine kamer en de douche had iets weg van een camperdouche.

De bedden waren goed; ontbijt was ook goed, al moest je de eitjes zelf koken! Personeel was vriendelijk en sprak behoorlijk Engels

Redelijk geslaagd
    • Privilege Tweepersoonskamer

Uitleg receptie bijv. Ivm werking air conditioning, geen stoel op de kamer, na 2 dagen geen schone handdoeken, de ingang van het hotel word niet bewaakt tijdens ontbijt en andere tijden kan men zo naar binnen zonder dat iemand wat vraagt. Parkeren kan in parkeergarage maar word niet verteld dat je op een bepaalde plek moet gaan staan

Vlakbij metro station, nette kamers , ontbijt goed.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Goed kwaliteit hotel.

De gast verblijvers erop wijzen dat men in stile naar hun kamers moeten gaan. Maar gelukkig viel het nog mee. Badkamer kan nog netter zijn.

Goed ontbijt en goede slaapkamer. Eurolines stopt nabij het hotel.

goede prijs- kwaliteit

De ligging van het hotel valt enorm tegen. Je hebt in de omgeving geen veilig gevoel.

de prijs - kwaliteit was uitstekend. Wij waren die dag naar Disneyland en de dag erna wilden we Parijs verkennen. Daarvoor was dit hotel ideaal omdat het echt enkel bedoelt was om er te slapen. Het personeel is heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Ligging hotel dichtbij metro en internationaal busstation...

Administratie hotel was niet op orde. Bij inchecken was er discussie over boeking (vooraf betaald en inclusief ontbijt), de informatie bij de receptie correspondeerde niet met mijn reservering.

Ligging hotel dichtbij metro en internationaal busstation (Eurolines).

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Hotel is prima alleen bovenstaande gaf veel ergenis

Pakeerplaats was gereserveerd maar was eerst niet beschikbaar. Na veel aandringen was hij er opeens wel. Nadat er 3x is geprobeerd om ons in een parkeergarage te krijgen.

Super ontbijt

• Beoordeeld op: 24 september 2018

prima ontvangst en prima locatie

Kamer was erg klein. geen ruimte voor de koffers

locatie was prima.airco werkte goed

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Vies hotel .

Vies hotel .......? Ik heb veeel hotel gezien maar deze had ik niet verwacht in Parijs ...

Top goede prijs kwaliteit verhoudong

Airco werkte niet

Reseda

Kamers waren te klein

bedden

Eenvoudig hotel met vriendelijk personeel.

De badkamers zijn wat verouderd.

Eenvoudige kamers. Alles was netjes. Personeel was heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Dicht bij de metro

Het personeel, de taal was vooral een barrière

Dicht bij de metro

Goed hotel .just aan afslag snelweg.

Meer handdoeken

Groot ontbijt veel keuze.2min wandelen van metro .gelegen aan winkelceltrum .

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Hotel Reseda

Kleine kamer. Heel weinig parking. Misleidend op de site

Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam

Het ontbijt was goed verzorgt

De kamer en douche was veel te klein

Het ontbijt was goed verzorgt

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

zeer geslaagd

op gezette tijden was er geen warm water in de douche.

de omgeving,de service.schoon.

Goed bereikbaar, goed ontbijt, prijs/kwaliteit verhouding

Kleine kamers, douche

Goed bereikbaar, goed ontbijt, prijs/kwaliteit verhouding

Prima verblijf, alles voorhanden, schoon, goed ontbijt en metro om de hoek. Zou hier weer verblijven
    • Privilege Tweepersoonskamer

Privilege kamer erg klein. Ook doucheruimte erg krap.

Ontbijt was meer dan prima! Zeer uitgebreid en continu aanvulling.

Mooie, schone hotel centraal gelegen

Een beetje te klein

Schoon en netjes

• Beoordeeld op: 6 december 2017

• Privilege tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Ligging is perfect voor wie de stad wilt verkennen. Kamer netjes en schoon. Vlakbij een winkelcentrum en metro. Makkelijk met auto bereikbaar.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Kamer was best klein.

Schoon en vriendelijk personeel. Prima te doen voor een nachtje. Hotel naast een metrostation, dit was ideaal.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Geen 3 sterren waardig

Waardeloos personeel, slechte buurt

Ligging aan de snelweg

De kamer was goed maar te klein

Geen parking , moet 300 meter rijden.

De kamer was goed maar te klein

Goed.

Te minder kussen.

Kamer is goed,

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Prima verblijf in Parijs.

De prijs kwaliteit verhouding is prima! De kamer en douche zijn wat klein, maar alles is aanwezig en schoon.

Prima hotel voor 1 of 2 nachtjes!

Waterkoker op kamer

Prima kamer voor 1 of 2 nachten naast winkelcentrum en metrostation.Aardig personeel, schone kamers, prima bedden, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Alles was prima, bed was goed. douche was schoon. Ontbijt was ook goed geregeld.

Zeker niet wat we hadden verwacht.

Hele kleine kamers en badkamer. Geen koffie facaliteiten op kamer

Privé parkeren

• Beoordeeld op: 14 september 2017

was leuk

parkeren was eng want daar sliepen migranten buiten en we waren bang dat ze zouden inbreken maar gelukkig was er niks gebeurd

personeel

Prijs kwaliteit heel goed
    • Privilege Tweepersoonskamer

Ontbijt was elke dag hetzelfde, wat variatie zou wonderen doen denk ik

De goede bedden en goede douche

Ik zou er een volgende keer niet meer willen verblijven...

Ik kon mijn auto niet parkeren op het terrein van het hotel. Beide kamers waren enorm krap... Heel anders dam op de foto's!

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Prima prijs kwaliteit verhouding

Kleine badkamer.

Goede locatie, dichtbij metro station. Ontbijt prima

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding

Een kleine hoeveelheid douchezeep en/of shampo was handig geweest

Het ontbijt was verzorgd en uitgebreid

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Was goed

Kamer was een beetje kramp voor 3 personen

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Aangenaam

Kamer was klein, goed om te slapen niet om te zitten. Prima voor een bezoek aan Parijs

Ontbijt was prima, niet overdreven.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Goeie prijs kwaliteit verhouding.

De buurt zelf kijkt niet zo veilig

Goeie prijs kwaliteit verhouding. Privé parkeerplaats en dichtbij de metro.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Hotel Reseda
    • Executive Tweepersoonskamer

Kamer was goed en de badkamer was ruim en schoon.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Perfect!

Kamer te klein

Goede ontbijt, propere kamer.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Voor stedentrip voldoende

Parkeren onduidelijk hoe parkeergarage is geregeld

Goed ontbijt, zeer kleine kamers

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Net hotel op prima locatie, gelegen naast metro en prachtig winkelcentrum
    • Privilege Tweepersoonskamer

Er kon geen raam open. Wel airco aanwezig

Gerenoveerd hotel. Zag er erg schoon uit.

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Ontbijt was zeer goed voor de prijs

Badkamer erg klein en wisselende temperatuur onder de douche.

Ontbijt was zeer goed voor de prijs

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Het personeel was super vriendelijk!

De badkamer was erg klein, het leek op een camping badkamertje. Het was wel schoon maar toch heel klein.

Het personeel was super vriendelijk!

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Ontbijt is goed.

De afstand tot het centrum

Ontbijt is goed. Prijs is relatief laag

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

prijs kwaliteit uitstekend hotel

Locatie was perfect 100 meter van het metrostation en van een overdekt winkelcentrum.

Zeer dichtbij metro 🚇 Gallieni en winkelcentrum.

Badkamer is klein. Eenvoudig en functioneel.

Prima prijs / kwaliteit.

Er zijn ook 29 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.