Beoordelingen over Mercure Mont Saint Michel 4-sterren

#2 van de 13 hotels in Le Mont Saint Michel

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Geweldige locatie, goed ontbijt, vriendelijke recptionisten
    • Standaard Kamer met 3 Eenpersoonsbedden

Op voorhand op de hoogte gebracht worden van het feit dat het een afgesloten omgeving is en dat je aan een slagboom een code nodig hebt.

Geweldige locatie, goed ontbijt, vriendelijke recptionisten

Hotel dicht bij Mont.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Inrichting kamer was wat gedateerd. Restaurant was nogal ingesteld op groepen.

Het hotel was dicht bij de Mont. Gratis vervoer tot 24.00 uur was zeer plezierig.

Geen code op voorhand gekregen voor in kom parking.

Zie hiervoor

Geen code op voorhand gekregen voor in kom parking. Via gsm steeds wachttoon reclame voor grootwarenhuis of dergelijk, in Frans en Engels, echt frustrerend

Wij vonden het een zeer aangenaam, ontspannend verblijf dat boven onze verwachtingen steeg.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Tegenvallen is veel gezegd, misschien enkele tips voor een nog beter comfort. Bijv. in de badkamer een douchekapje. Een regendouche is zeker oké, maar je moet ook je haar steeds wassen en drogen en dat is niet altijd nodig. Ik weet niet of het mogelijk is om Belgische (Vlaamse) zenders toe te voegen aan de lijst van TV-zenders, maar dat zou ook fantastisch zijn.

De kamer was prachtig en prima in orde! Het ontbijt was uitmuntend en er was een overvloed aan keuze, voor ieder wat wils. De bediening was zeer goed: vriendelijke mensen die je goed ontvangen en begeleiden. Ons doel was de Mont-Saint-Michel bezoeken en je kon op geen betere plaats zitten.

Perfecte locatie voor bezoek aan MSM.

Prijs - Kwaliteit verhouding wordt m.n. bepaalt door de ligging t.o.v. Le Mont Saint Michel. Daardoor is de prijs akkoord. Maar hotel is eigenlijk gewoon een goede basiskwaliteit die een lagere prijs rechtvaardigd.

Perfecte locatie voor bezoek aan MSM.

Wandeling op de wadden rond de Mont-St-Michel moet je ooit gedaan hebben !

Wij herhalen: Dit hotel is bij de betere in Mont-St-Michel(8.4). De vorige keer dat wij naar Mont-St-Michel kwamen in 2011 kon je nog zonder controle naar de diverse Hotels rijden en kon je zelfs nog aan de voet vd msm parkeren als het eb was. Tijden veranderen en daarom is niet alles slechter. Wij waren over het hoofd gezien dat er een controle aan de ingang van het dorp. Wel vind ik dan , dat het hotel vooraf de toegangscode zou moeten communiceren en niet zoals nu dat je verplicht wordt weggestuurd om op een andere plek naar het hotel te bellen. Het enige echte minpunt is dat er geen lift of was en wij natuurlijk boven een kamer hadden.Niet leuk met 3 zware koffers en diverse grote zakken, Over het algemeen zijn wij als gezin vrij streng maar ons familiegemiddelde was voor dit hotel 7,58.

Dit hotel is bij de betere in Mont-st-Michel(8.4) Wij hebben in juli een kleine Europareis gemaakt van 17 dagen met 11 verschillende slaapplaatsen. We zoeken steeds hotels en app met minimum een 8/10 bij Booking.com. In april is dit hotel geboekt. Dit hotel was 1 vd 3 op 11 die in orde was met onze familievereiste van FAKTI=Frigo,airco,kluis,tv,internet- andere punten: parking bij hotel 9 waw effekt kamer bij eerste keer 6 hygiene 7,5 kwaliteit bed 8 badkamerinrichting 8 douchebak perfect 8 ruimte 8 welkomstgevoel personeel 6 accesoires aanwezig 8,5 airco of afkoeling aanwezig 7,5 originaliteit inrichting 6,5 douche waterdruk 8 Over het algemeen zijn wij als gezin vrij streng maar ons familiegemiddelde was vrij hoog voor dit hotel =7,58 Dit hotel is ideaal voor een paar dagen heel dichtbij de Mont-St-Michel . Transport voor de hoofdingang, grote parking en overal dichtbij.

Voor toegang tot het gebied waar het hotel zich bevindt is...
    • Standaard Kamer met 3 Eenpersoonsbedden

Voor toegang tot het gebied waar het hotel zich bevindt is een code nodig. Dat werd pas duidelijk na een boel gehannes met bewakers tot er iemand duidelijkheid kon verschaffen, ik voor de code belde en dan toch binnen mocht. Dat had duidelijker in de communicatie met het hotel kunnen zijn.

zeer mooi eindpunt van ons verlof in Bretagne!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

bij de heenreis merkten wij op dat, gezien onze leeftijd, douchen in heb bad gevaarlijk was vanwege glad en gebrek aan handvatten, bij onze terugreis kregen wij een kamer aangeboden voor behinderden, deze voldeed aan onze verwachting en zullen in de toekomst naar het bestaan van zulke kamers informeren. Het verraste ons dat zij deze opmerking ter harte hadden genomen!

prachtige ligging, een beetje exclusief, je komt er niet in zonder codenummer
    • Standaard Kamer met 3 Eenpersoonsbedden

77 en 74 is onze leeftijd, kunnen niet meer in/uit bad maar moeten wel om te douchen, de bodem van het bad is spekglad, hebben dit gemeld aan de bali, zijn daarop reeds gewezen door andere reizigers

de kamers hebben geluidloos airco en er is een deur tussen de inkomhal en de slaapkamer wat het geluid in de gang grotendeels uitsluit.

Op wandelafstand van Mont St Michel.

Het hotel heeft nu al een paar weken een bedrag gereserveerd op mijn creditcard terwijl ik allang heb betaald. Nog nooit meegemaakt.

Op wandelafstand van Mont St Michel. Rustig en schoon.

Aanrader!
    • Standaard Kamer met 3 Eenpersoonsbedden

Er stond op de website "zicht op de mont saint michel" maar dat klopt niet!

Heel vriendelijk onthaal, heel behulpzaam, lekker eten, supervriendelijke uitleg bij het zeer uitgebreide en lekkere ontbijt. Mooie kamer met super goeie bedden! Luxueuze badkamer!!

door weersomstandigheden tegenvallend.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

het weer ! maar daar kunnen jullie niks aan doen... de eerste middag was het koud,maar mooi weer. de tweede dag goot het van de regen en de derde ochtend miezerde het en toen moest ik alweer weg.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Zeer aangenaam
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het viel me tegen, dat er niet van tevoren was gezegd, dat je een code nodig had, anders kwam je het “park” niet op. Wat nog meer tegen viel, was dat je 4€ moest betalen, wanneer je even van het “park” af wilde en daarom ook een nieuwe code moest hebben, voor de slagboom.

Fijne ruime badkamer en veel faciliteiten

De nabijheid van de Mont-Saint-Michel.

Je moet eerst het hotel telefoneren om een persoonlijke accesscode te krijgen om er naar toe te kunnen rijden. Hoofdkussens zijn té dun. Kleine sobere badkamer.

De nabijheid van de Mont-Saint-Michel. Vanwege deze reden vooral kies je dit (voor de rest nogal een standaard) hotel.

Leuke locatie voor een kort verblijf

De service in het restaurant viel wat tegen , we namen een fles wijn en er werd geen enkele keer ingeschonken . Wij hebben het zelf moeten doen ondanks ze het aan andere tafels wel deden ....

Goede locatie vlak bij de mont saint Michel

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

zeker niet slecht maar om nog eens terug te gaan, dat denk ik niet.

Hotel, mist charme en sfeer. Het restaurant, vrij afstandelijke koele bediening en letterlijk te koud. Ik moet toegeven dat de buitentemperatuur min 0 graden was maar een ontbijt met de sjaal aan omdat de kilte op u valt is niet echt aangenaam.

Alles was netjes, vriendelijk onthaal, perfecte en duidelijke antwoorden op uw vragen. nette kamers met zeer behoorlijke badkamer. Zeer dichtbij Le Mont Saint Michel, tussen 8 en 24 uur gratis verbinding met busje vanaf hotel als je de 25 minuten wandeling naar Le Mont Saint Michel niet ziet zitten.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

schitterende vierdaagse met mooi weer in aangename omgeving !
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Uitleg over gebruik parkeercode : best DUIDELIJK communiceren dat men via ingang PARKING BUSSEN moet rijden. Wijzelf hebben wel even moeten zoeken en navragen...

Comfortabele kamer - mooi en verzorgd ontbijtbuffet - vriendelijk personeel - mooie omgeving - rustig ondanks de vele gasten. we komen zeker ooit terug !

De arrogantie van de Fransozen blijft je verbazen

De vloerbedekking mag wel eens vervangen worden. Vuil en versleten.kwaliteit/prijs van het diner is ver te zoeken. Met dat, als je niet oppast je aan een tafel komt te zitten met een klein tussen tafeltje. Dus eigenlijk een tafel met andere gasten moet delen.

Ontbijt was goed en de service van het personeel bij de receptie uitstekend.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Mooie en rustige omgeving, in de maand oktober niet teveel hinder van andere toeristen.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De ruimte van het toilet op de kamer was zeer klein, voor mensen die nogal corpulent zijn, was de toiletruimte rampzalig! Voor de rest hebben wij geen klachten van de kamer! Telkens dat wij de omgeving van het hotel verlieten, moesten wij €4,00 betalen om binnen te mogen rijden, dit vind ik een er een beetje over voor mensen die een hotelkamer geboekt hebben!

De vriendelijkheid van het personeel, en de dienstvaardigheid! Genoeg keuze voor het ontbijt, jam, eieren, spek, soorten brood, kaas enz.... je kon niet van tafel gaan met honger!

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Uitstekend hotel, toppersoneel, lekkere keuken waar we graag willen terugkomen!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ik las op tripadvisor dat de vloerbekleding (vasttapijt) niet proper is en dat is idd wel, maar anderzijds eten we niet van de grond en dat ene min-puntje weegt echt niet op tegen alle positieve punten die dit hotel biedt.

Dit hotel viel ons reuze mee. Het personeel was enorm vriendelijk. De kamers waren ruim, netjes en het toilet en de badkamer waren gescheiden. De kamers liggen op een gaanderij dus je stoort niemand als je 's nachts binnen komt of buiten gaat. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en zeer lekker. We dineerden ook 2 avonden in het restaurant Le Pré Salé, verbonden aan de accommodatie en ook dit was een aanrader! Ook heel diervriendelijk, onze dwergpincher mocht mee in het restaurant. Bij een volgende citytrip zullen wij zeker kijken of er een Mercure hotel in de buurt ligt!

Prettig
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De late melding en uitleg van de code om binnen het terrein toekomen. Toevalligerwijs mijn PC gecheckt, anders code niet paraat. Zeker een punt van aandacht.

Restaurant is prima, zeker in verhouding tot de rest in de...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Voor het parkeren moet je een code hebben, anders kom je de slagboom niet door. Dit was vooraf niet bekend en moesten dus ter plekke bellen, terwijl er een file achter ons ontstond. Had ik graag eerder geweten, dan had ik eerder gebeld.

Restaurant is prima, zeker in verhouding tot de rest in de buurt. Je loopt zo naar Mont Saint Michel maar de gratis pendelbus stopt voor de deur.

aan de overkant (bij bankje) opstappen voor bus naar mont...

aan de overkant (bij bankje) opstappen voor bus naar mont saint michel voldoende eetgelegenheden in de buurt van het hotel parkeercode wordt per email toegestuurd (P voor bussen volgen, bij slagboom parkeercode intoetsen)

Ondermaats, aan vernieuwing toe

De hygiëne was echt niet goed voor een 4* hotel. Mijn partner heeft amper kunnen slapen doordat hij werd gebeten door "beestjes" in het bed. Hij heeft er enkele uren in kunnen liggen doordat we 5 lakens van ons er op hadden gelegd, maar daarna heeft hij geprobeerd in het bad verder te slapen. Bij thuiskomst hebben we al onze kleren en lakens mogen wassen om er alles opnieuw uit te krijgen. Overal in de kamer is stof, de vloer, het oudere behang, de lampen, de gordijnen, .... alles is dringend aan vernieuwing toe. Absoluut een no go voor mensen die iets of wat allergisch zijn.

De locatie was zeker een pluspunt en het personeel was ook heel vriendelijk.

al betere vakanties gehad

we dachten de berg te zien vanuit het hotel zoals aangegeven maar dit was het geval niet geen terras

ontbijt gewoon maar niet uitstekend de wandelafstand naar de berg

De badkamer was top, wat altijd wel een meerwaarde is.

Wij vonden het ontbijt maar sober, weinig keuze en variatie. En jammer dat er overal tapijt lag.

De badkamer was top, wat altijd wel een meerwaarde is. Een hele goede douche enkel was het douchescherm te klein waardoor de badkamervloer behoorlijk nat werd tijdens het douchen. Vriendelijk personeel aan de receptie.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Geweldige locatie, mooi hotel en erg goed ontbijt.

Informatie over het parkeren. Als je je auto op het terrein van het hotel zet, betaal je vier euro inrijkosten per keer. Je kan dan meteen gebruik maken van de gratis bus naar Mont St. Michel. Wij wisten dat niet en hebben geparkeerd op de grote parkeerplaats en hier ruim elf euro voor betaald.

De locatie was erg gunstig. De (gratis) bus naar Mont St. Michel stopt voor de deur.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Eén van de betere Mercure hotels.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Opgelet , er is geen lift naar het 1ste verdiep. Indien dit een probleem is best vermelden bij de reservatie. Enig nadeel waar het hotel echter niets kan aandoen is dat de elektrische bussen 's morgens al helemaal vol zitten als ze stoppen aan de bushalte voor het hotel. Dit is snel op te lossen door een kleine wandeling naar de parking van de dagtoeristen zodat je op de bus kan stappen aan de beginhalte.

Hotel Mercure is gelegen in La Caserne, een gehucht aan het begin van de loopbrug waar enkel hotels, restaurants en een winkelgalerij zijn. De plaats is enkel toegankelijk met een code die je moet aanvragen bij het hotel. Resultaat, 's avonds als de meeste dagtoeristen weg zijn is het er redelijk kalm en kan je nog naar de Mont Saint Michel wandelen (of met de bus tot middernacht). De kamers zijn modern en de badkamers zijn recent vernieuwd. Heel netjes. Het ontbijt is heel uitgebreid.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Leuk voor 1 of 2 overnachtingen

De kamers waren OK maar de rest van de accommodatie was een beetje afgeleefd. De prijzen van de minibar waren ook buiten proportie: dezelfde prijs als aan de bar, terwijl je je consumptie in een plastic bekertje moet drinken

De ligging was ideaal om de Mont Saint Michel te bezoeken, voor andere bezoeken buiten het domein was de aanrekening van 4€ per keer dat je de bareel passeerde wel wat overdreven.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Geweldige locatie op amper 2 kilometer van de Mont Saint Michel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het hotel zou toch op voorhand de code moeten doorgeven om het domein op te kunnen rijden. Nu word je verondersteld zelf maar te weten wat je moet doen.

Als je de Mont Saint Michel wil bezoeken, kan je niet beter verblijven. Rustige omgeving en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Goed gelegen hotel met moderne badkamer.

De kamers (en ook de rest van het hotel) zijn dringend aan vernieuwing toe. Het voltapijt is vuil en zit vol plekken.ook de meubels zijn oudbollig.

Heel goed gelegen hotel. Ruime parkeermogelijkheid. Goed restaurant. Heel mooie vernieuwde badkamer en afzonderlijke wc.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Voor bezoek aan Mont Saint Michel de perfecte plek.

Hotel is verouderd, moet worden opgeknapt.

De ligging tov de Mont Saint Michel is geweldig. Je loopt zo uit je hotel naar de toegangsweg van de berg. Of je stapt vlak voor het hotel in de pendelbus. Ontbijt en restaurant ook goed, andere restaurants aanwezig. Alles sluit om 21.15. let op: om bij het hotel te komen heb je een code voor een slagboom nodig. Anders kom je er echt niet in. Daarvoor kun je het hotel bellen of mailen. Booking.com geeft dit slecht aan!!!!

Het verblijf is voor herhaling vatbaar.

De toegang tot de locatie, Men moest eerst bellen om een code te ontvangen voor op de parking te mogen.

Het ontbijt was zeer ruim en voldoende keuze. De vriendelijkheid van het personeel. Prima locatie om de Mont Saint Michel te bezoeken.

Prima ligging op beveiligd privédomein (militairen en...
    • Standaard Kamer met 3 Eenpersoonsbedden

Prima ligging op beveiligd privédomein (militairen en politie patrouilleren frequent) en op wandelafstand van de Mont-Sint-Michel (ca. 2,5 km). Shuttledienst inbegrepen in het parkeertarief (€4 per keer je het privédomein oprijdt, vergeet niet voor aankomst een code aan te vragen bij de receptie). Uitgebreid en lekker ontbijtbuffet. Het restaurant (Le Pré Salé) is een absolute aanrader. Vernieuwde badkamer. Heerlijk rustig (we verbleven hier eind april).

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Prima ligging tov mont saint michel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Kamer stonk, rioollucht die uit toilet kwam. Jammer want badkamer was net nieuw. Vloerbedekking op de grond niet fris, vloerbedekking op de gang oud en deels kaoot.

Ligging van het hotel. Bushalte van pendrlbus voor de deur.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Zeker voor herhaling vatbaar.

Hotel was wel ok. De kamers voorzien met vast tapijt vonden we minder geslaagd. Deze zou wel moeten vernieuwd worden. Geeft een oudere, onverzorgde indruk. Badkamer en kamer op zich waren dik in orde. Duidelijkere bewegwijzering maken naar hotel Mercure. We stonden met onze code aan de verkeerde afsluiting. We hebben echt de weg moeten vragen om de juiste ingang te vinden. Mail die we hierover wel op voorhand hadden gekregen, was niet duidelijk genoeg.

Het ontbijt was zeker uitgebreid genoeg, warm ontbijt mocht uitgebreider. Zelfs vers fruitsap. Het eten was s' avonds ook lekker. Keuze genoeg op de kaart. Er was wel geen puree of fritjes bij de vis. Rustig gelegen hotel. Gratis pendelbussen zijn zeker een opsteker voor mensen die niet goed te been zijn.

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Toplocatie met een grote flop wat faciliteiten betrof.

Het restaurant en de bar waren om technische redenen gesloten tijdens ons verblijf. Er was geen regeling getroffen om ergens anders te kunnen gaan eten of iets te drinken. Men liet ons aan het lot over. Men had regelingen kunnen maken met andere hotels in de straat. We hadden ook geen info verkregen dat we een toegangscode nodig hadden om het hotel te kunnen bereiken. Die code moesten we ook betalen. Een extra kon men bij het ontbijt ook niet verkrijgen. Mijn echtgenote was jarig op 21 maart maar dat was enkel te regelen met koffie of thee.

De fantastische locatie op wandelafstand van de Mont Saint Michel. Ook de gratis bus stopte voor de deur.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Prima hotel om Le Mont-Saint-Michel te bezoeken. Verder geen hoge verwachtingen aan stellen.

Het hotel is wat gedateerd, ze zijn aan het verbouwen. Veel kamers zijn alleen toegankelijk van buiten en niet via een hal. In de winter is dat wat minder.

Het is een klein complex waar meerdere hotels liggen. Bij binnenkomst heb je een code nodig om de slagboom te openen. Deze werd keurig een dag te voren gemaild door het hotel. Bij dit hotel stopt de bus voor de deur. Ontbijt is goed.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

In het algemeen tevreden - vooral door het mooie Abdij waar wij eigenlijk ernaar toe gingen!

de internetverbinding kan veel beter te weinig stopcontacten voor mijn chargers de bedden worden wat slordig opgemaakt wat gedateerd hotel - hier en daar kan best een verfje erbij en nieuwe vloerbedekking helaas geen BVN channel op tv (Nederlands en Belgische programma's) geen lift aanwezig om naar de 1ste verdieping te komen ( dit ivm mijn pijnlijke knieën)

de vriendelijkheid van het personeel van het hotel - ook in het restaurant de locatie

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Rekening klopte niet met de prijs geboekt via booking.com. Er werd meer gefactureerd en pas na wat discussie uiteindelijk de afgesproken prijs betaald.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Voor een bezoek aan Mont Saint Michel een prima lokatie, kamers verdienen een opknapbeurt.

De kamer is wel wat gedateerd en verdient een opfrisbeurt.

De lokatie, het is slecht 2 kilometer wandelen naar Mont Saint Michel.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

De vriendelijkheid bij incheck en in restaurant

De omgeving was zeer commercieel.

De vriendelijkheid bij incheck en in restaurant

• Beoordeeld op: 20 september 2018

zeer aangenaam

niets om te vermelden

Ontbijt,ligging en parking

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Locatie , ontbijt

Hotel bevond zich in een afgesloten hotelzone, we kregen wel een code om die zone binnen te rijden maar zonder bijkomende uitleg ...

Locatie , ontbijt

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Voor twee dagen geen probleem
    • Standaard Kamer met 3 Eenpersoonsbedden

Er was niets wat echt tegenviel, misschien de vertrekprocedure met de auto

De ligging tov Mont sainter was niets Michel

de toegang tot de locatie (poort en code) kan veel beter...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

de toegang tot de locatie (poort en code) kan veel beter uitgelegd worden vooraf.

5,5
    Kamers waren niet fris, vloerbekleding moet vervangen worden...

vloerbekleding en gordijnen

Kamers waren niet fris, vloerbekleding moet vervangen worden !

deugddoende dagen.

hoog bad met slecht afsluitende wand.

goed ontbijd en airco op de kamer.

aanrader voor iedereen

ontbijt + restaurant + personeel

Ontbijt was lekker

Afstand naar het ontbijt , bad lekt ,

Ontbijt was lekker

Het ontbijt was heel goed en vriendelijk personeel.

De parking bij aankomst.

Het ontbijt was heel goed en vriendelijk personeel.

uitstekende ligging met schitterend ontbijt

wifi werkte niet goed

uitstekend buffetontbijt

De ideale locatie voor een bezoek aan Mont St. MichelDe ideale locatie voor een bezoek aan Mont St.

OK zo

De ideale locatie voor een bezoek aan Mont St. Michel

Goed tot zeer goed

Het ontbijt was zeer goed, het comfort in badkamer was goed maar kon beter, de afstop dop in het bad sloot niet goed.

ideale lokatie voor goede kennismaking met de Mont Saint Michel !
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Toch wat duur, personeel gaf soms indruk ongeduldig te zijn.

Rustige kamers, ideale ligging

WC was extreem klein.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

WC was extreem klein. Er was bijna geen mogelijkheid om te eten tenzij zeer lange wachttijden werden asnvaard. Hiervoor was ook niet gewaarschuwd.

Alles goed verlopen

Het toilet is te klein

Het ontbijt was heerlijk

rustig

proper, vriendelijk, rustig

Aan de voet van de Mont-Saint-Michel

Parkeren is niet gratis, telkens je buiten het park gaat met de wagen kost een code om weer binnen te geraken 4€!

Aan de voet van de Mont-Saint-Michel

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

ideaal voor een kort verblijf

uitleg receptie uitleg om code parking te verkrijgen was nogal verwarrend

kamer netheid

behulpzaamheid personneel

locatie dicht bij toeristische attractie

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Prima voor een stedentrip

Qua hotel niks, omgeving is niet leuk alleen mont Saint Michel is super

Grote kamers, alles was prima geregeld

• Beoordeeld op: 27 september 2017

ontbijt en bedden waren gedateerd

ontbijt en bedden waren gedateerd

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Zeer goed ontbijt, ruime kamer, mooie badkamer.

Zeer goed ontbijt, ruime kamer, mooie badkamer. Mooie locatie.

Zeer goed

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Voor een bezoek aan Mont Saint Michel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Oude kamers maar verder alles wat je nodig hebt.

Vriendelijk personeel en goed bereikbaar. Mooie rustige omgeving.

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Weinig bars, vroeg dicht.

Het kasteel

Plaats was super maar hotel viel tegen voor een drie sterren

De klantvriendelijlheid in het restaurant

Receptie en het ontbijt

Personeel

De gehorige liefdes sessie van onze buren

Personeel

Heel uitgebreid ontbijt.

Heel uitgebreid ontbijt.

Uitstekende ligging, vlak bij de halte van de shuttle naar de Mont Saint Michel.

Het ontbijt was uitstekend: vers, grote keuze, aangename sfeer en gezellige ruimte.

Wat is er prima: ontvangst, de kamers, ontbijt.

Vaste vloerbedekking in gemeenschappelijke ruimtes en restaurant is allesbehalve proper !!

Wat is er prima: ontvangst, de kamers, ontbijt.

We hadden er meer van verwacht.

's Avonds na 22u kon je niets meer gaan drinken in de bar8 Tegenvaller!!!

het ontbijt was het best te apprecieren.