Beoordelingen over Contact hôtel - Motel Les Bleuets 3-sterren

11 Rue Desseaux, La Riviere Saint Sauveur, La Riviere-Saint-Sauveur, 14600 Honfleur, Frankrijk

#4 van de 25 hotels in Honfleur

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Prijs/kwaliteit: echt O.K., maar afstand naar centrum toch behoorlijk ver... 30 min te voet.

Niets in het bijzonder.

Het ontbijt werd aangeboden, dus geen buffetvorm: 1 broodje van 20cm en 1 grote croissant en 1 snede ham/p.p. Nogal 'nipt' berekend voor goede eters, maar je kon wel wat extra camembert, confituur, fruit... nemen.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Gemakkelijk bereikbaar met auto en we hadden een prive...

Geen airo en het was een warme periode maar ze hebben wel een ventilator gebracht.

Gemakkelijk bereikbaar met auto en we hadden een prive garage (in confort kamer). Op een anderhalve km was er een parking waar men voor 4 euro ganse dag kon parkeren. Daarna gewoon brug over en je was in centrum honfleur. Dit was een tip van het onthaal. Personeel zeer vriendelijk

Rustig familiaal hotel in de nabijheid van het oude centrum van Honfleur
    • Familiekamer (5 Personen)

De gratis fietsen waren enkel voor volwassenen. Geen apart toilet ondanks de zéér grote ruimte.

Grote kamers met goede bedden. Aparte kamer voor onze kinderen. Vriendelijk onthaal en nuttige tips van de eigenaar. Goed ontbijt.

Voor herhaling vatbaar.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

In de handleiding in verband met het verblijf stond er dat er niets mocht gegeten worden in de kamers. Boete : 500€ bij inbreuk. Misschien wel bedoeld om kamers netter en geurloos te houden.

De kamers waren gezellig. Ruime badkamer en het ontbijt was goed.

Prima verblijf voor een aantal dagen om de omgeving te verkennen.

Kamer iets gehorig.

Ontbijtzaal is intiem, ruime keuze aan producten, erg vriendelijke personeel/eigenaar. Centrale ligging net buiten Honfleur. Auto voor de deur. Schone, ruime, iets gehorige kamer (bovenburen). Erg goede bedden.

Aangenaam en tevreden!

Niets .

Zeer vriendelijke mensen, absoluut behulpzaam !! Heel proper en rustig. Héél goed bed ! Eigen garage voor onze moto !Mss wat meer variatie in ontbijt. Keren zeker nog eens terug !

Perfect verblijf.

Eigenlijk niets. Alles was perfect geregeld en schoon en gezellige mooie kamer. Het enige wat ik kan beeenken dat je de douchekop in je hand moet houden tijdens het douchen.

De kamer is mooi en gezellig ingericht. Echt top gedaan. Rolluik tegen het licht. Heerlijk bed met veel kussens. Koelkastje op de kamer en perfect ontbijt geserveerd door de eigenaren. Niets is teveel. Eigen garage onder de kamer. Veilig gevoel met al je vakantie spullen er in. Fietsen zijn aanwezig om naar Honfleur te fietsen. Lopen kan ook. 20 min. Ik kijk er met een goed gevoel op terug. Ik zou zeker hier weer boeken. Niet in het centrum maar daar ben je zo. Eigenaar spreekt Engels.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Goed verblijf alles wat nodig is ,is er maar niets meer
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

De omgeving rond het hotel was wel iets minder . het hotel ligt net buiten de stad maar op wandelafstand . In de kamer alles verzorgd en netjes gezellig . Buiten vond ik dit niet terug

Het ontbijt was goed , eenvoudig maar lekker , wel was er geen afwisseling. De bediening was zeer vlot ,vriendelijk en behulpzaam.

Mijn verblijf was verrassend goed en vezorgd.

Omgeving was redelijk druk,naast rond punt met veel verkeer,waar gelukkig niets te horen van was op de kamer.

Ontbijt was prima en verzorgd met een attente bediening.Ook op de kamer ontbrak er weinig of niets,katoenen washandjes en badjassen,kluisje en drankvoorziening,tot prive terras en garage met afstandbediening.

geweldig
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

duidelijker informatie over de openingsuren van de bar

Over de hele lijn werden de verwachting ontbijt & logies overtroffen. Voor herhaling vatbaar.

voor herhaling vatbaar
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

als invalide ,de rol wc papier in een houder ,met een hand lukt het niet te best , maar 1 stoel op de kamer

grote kamer met parking voor de deur en en plaats om te zitten met tafel en stoelen

kamers

ontbijt: te stereotiep : 1 stuk brood en 1 croissant geen Belgische TV - zenders !!!! Wanneer zullen de Fransen dat eindelijk aanbieden?????!!!!!

kamers

Precies wat ik zocht en gehoopt had.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

De wifi had wat sterker mogen zijn en je moest diverse malen inloggen.

Er ontbrak werkelijk niets aan de inventaris die uitgezocht was door een persoon met maximale hotelervaring! Alles schoon en functioneel en compleet en alles functioneerde!

Lekker ontbijt.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

wifi is traag en valt regelmatig uit.

Lekker ontbijt. Voldoende aanbod. Vriendelijke gastheer. Nette kamer, wel beperkt in ruimte. Comfortabel bed, propere badkamer. Parkeerplaats aan de kamer is een pluspunt!

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Het ontbijt was in orde.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het ontbijt was in orde. De kamers zijn zeer proper. Er is parkeerplaats vlak voor de deur van de kamer. Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Het centrum van Honfleur is snel te bereiken. Men is tevens snel op een autosnelweg om uitstappen te doen.

Prima voorzieningen, weinig sfeer
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Net buiten Honfleur maar het stadje is per fiets (inbegrepen) heel eenvoudig bereikbaar. Kamer heel functioneel doch prima. Verder was het nogal sfeerloos maar dat hadden we voor 1 nacht niet nodig. Garage voor onze (sport)auto was top!

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Super accommodatie

Helemaal niets

Super grote kamer. Erg comfortabel met nog een apart zitje en ook zelfs een klein koelkastje op de kamer. Heerlijk bed met goede kussens en een erg fijn dekbed. Hele grote badkamer. 's morgens een super uitgebreid ontbijt. Deze locatie is zeker aan te raden.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Prima overnachtingsovernachtingshotel. Aardige eigenaren? Personeel.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Prima schone kamer met nieuw sanitair. Zag er keurig uit. Heerlijk bed, prima kussen. Fijn dat het raam open kon en blij met rolluik. Koffie/theefaciliteit en koelkastje op de kamer is ook altijd fijn.

Prima kamer en ontbijt voor een redelijke prijs, hele...
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Prima kamer en ontbijt voor een redelijke prijs, hele vriendelijke mensen en op loopafstand van het centrum (evt. zijn ook gratis fietsen beschikbaar). Hotel ligt langs de invalsweg naar Honfleur en is dus makkelijk bereikbaar. We hadden een kamer aan de weg, maar door de goede geluidsisolatie hadden we daar geen hinder van. Wij hadden een kamer met daaronder eigen garage, en een balkon. Er zijn ook kamers die op het terrein van het motel liggen, aan de besloten parkeerplaats.

desondanks toch een fijn verblijf gehad.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Ons viel tegen dat we geen gebruik konden maken van Wi-Fi het zou zowel aan onze telefoons als tablets liggen.o

Het ontbijt was goed maar we waren verrast dat dit niet inclusief was ,wat bij de boeking wel werd aangegeven.

Fantastisch verblijf om Honfleur te bezoeken

Een prima locatie om Honfleur te bezoeken, 5 min. met de auto, gemakkelijk parkeren op loopafstand van het Vieux Bassin, voor 4 euro per dag. Kamer, badkamer, zeer schoon. Een heerlijke douche, koelkastje, veel ruimte om je spullen op te bergen. Heel goed ontbijt, bijzonder vriendelijk personeel. Een zitje voor je accommodatie, waar we koffie konden drinken, welke op de kamer aanwezig was. Dit adres is een echte aanrader! 👍👍

Dit verblijf voldeed aan onze verwachtingen en de privé garage was top.

Er is geen mogelijkheid om een middag- of avondmaal te nuttigen ter plaatse.

Ruime privé garage waar naast de wagen ook onze fietsen konden gestald worden. Heel vriendelijk en gedienstig personeel. Goede uitvalsbasis voor Honfleur maar om tevoet te gaan toch iets te ver vonden wij. Kamers waren perfect.

Prima locatie, dicht bij het centrum van Honfleur.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Prima locatie, dicht bij het centrum van Honfleur. Honfleur is een heel mooi oud stadje waar allerlei activiteiten waren. De hotelkamer was voor een nachtje prima! Fijne bedden en heerlijk rustig.

Heerlijk verblijf!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Er was geen WiFi en we konden de douchekop niet ophangen.. maar dit viel weg bij de positieve punten.

Aan alles was gedacht en werd geregeld; van een babybedje voor ons kleintje, een balkon, een koelkast, en van een washandje tot een parkeergarage voor de auto (!) vriendelijke mensen, netjes en op loopafstand van honfleur. Echt een aanrader als je dit stadje wilt bezoeken of op doorreis bent.

Een aangenaam en rustig hotel, wij zijn tevreden.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Fietsen in de buurt is geen aanrader. Er zijn geen fietsroutes. De bar was 's avonds helaas gesloten, geen bediening aan de bar.

Het ontbijt was zeer goed. Hygiëne was ook zeker in orde. Een aanrader!

De zeer vriendelijke ontvangst en uitleg van de receptionist...

De zeer vriendelijke ontvangst en uitleg van de receptionist over Honfleur voor parkeren en eten was goed. Ook de accommodatie voor een gezin van 4 was perfect te noemen. Het ontbijt is goed.

Uitstekende ligging van het hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Vriendelijke bediening bij het uitgebreide ontbijt. De kamers waren zeer net alsook de bedden waren zeer goed. Uitstekende ligging van het hotel en dit op loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Goed hotel voor kort verblijf.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Appartement aan voorzijde ligt zeer dicht bij drukke verkeersweg (lawaai).

Beschikbaar terras (op 1ste verdieping), deur tussen slaapkamer en hall. Locatie makkelijk bereikbaar. Eigen afsluitbare parkeergarage.

Top locatie!
    • Familiekamer (5 Personen)

De zeer vriendelijke ontvangst en uitleg van de receptionist over de stad Honfleur. Ook de accommodatie voor een gezin van 5 was perfect te noemen. Het ontbijt prima!

Goede plek om uitstapjes te maken
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Er is 's avonds niks te doen.

Ruime kamer, fijne badkamer, parkeergelegenheid, goed ontbijt, Honfleur is een prachtige stad, verder is Normandie heel mooi.

Fijn verbljjf, net buiten de drukte vlakbij de Pont de Normandie
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Zeer vriendelijke gastheer!zeer persoonlijk, bezorgt de drankjes met wat lekkers aan je eigen terrasje!! Ontbijt heerlijk: fruit,yogert,broodjes, cake ed Fijn bed,zeer schone kamer, warme lekkere douche

vakantie Honfleur

alles was in orde

Alles was prima...ontbijt voldoende en gezellig....kamer met terras en afzonderlijke garage waar we ook onze fietsen konden stallen...goede ligging niet ver van Honfleur....

Prima verblijf, vriendelijke eigenaar
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

De accomodatie is werkelijk erg ruim, schoon en smaavol ingericht. Jammer dat er op het bed een (polyester) dekbed ligt (erg warm) en plokkerige (IKEA?)kussens die niet lekker liggen en ook erg warm zijn. Beide gaan echt ten koste van het slaapcomfort.

De gastvrijheid van de eigenaar is subliem. Vanaf het eerste moment van binnenkomen, tot aan het uitchecken. Eiganaar staat voor je klaar en denkt erg mee. Ondanks dat de locatie niet echt in de directe nabijheid is van Honfleur, is de afstand prima te overbruggen met de leenfietsen die beschikbaar zijn. Dat de auto onder de accomodatie in een garage met electrische deur gestald kan worden, is prettig en geeft een veilig gevoel. Het ontbijt is knus en voldoet prima.

Parkeerplaats vlak voor de deur, alles was schoon
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Beetje kamp gevoel en klein hokje met smaakloze inrichting. Gevoel dat er normaal geen reizigers afspreken maar eerder "koppeltjes" die een paar uur een bed nodig hebben. Maar goed geslapen en netjes ontbijt gehad.

Parkeerplaats vlak voor de deur, alles was schoon

Heerlijk overnachten in gezellig motel.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Supergezellig, rustig en proper motel met fris ingeric hte kamers. Privéparking vlak voor de deur. Vriendelijk personeel en lekker ontbijt. Heerlijke bedden! Ideale locatie om Honfleur te bezoeken. We reden er met de fiets naartoe in 10 minuten.

Aangenaam verblijf zonder meer
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

We voelden ons niet helemaal welkom en het contact met het personeel verliep eerder stroef.

Hoewel veel kamers/gasten is het toch mogelijk om rustig in het tuintje of terras te genieten. Parkeerplaats heb je vlak voor eigen deur.

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

De vriendelijkheid en behulpzaamheid alsook de locatie zeer goed en rustig gelegen slechts 5 minuten van Honfleur !er waren ook fietsen ter onze beschikking gewoon de max

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

City trip

Airco in de kamer.

Het was een mooie ruime kamer met een klein terrasje erbij. Alles was er zoals koffie kon men zelf maken, een kleine frigo. Centraal gelegen. Het ontbijt was goed, niet overdreven maar voldoende, kwamen niets te kort.

Ontbijt prima
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

De prijs. Via de GPS was het moeilijk te bereiken, het was een nieuwe locatie en wij hadden Honfleur ingetypt en dat moest zijn Les Sauveurs dacht ik, dat was verwarrend.

Ontbijt prima

SUBLIEM!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Hier is niets dat kan verbeterd worden , alles was prima, service, hygiene,gewoon weg uitstekend! pluspunt is de SPA

Het ontbijt was heerlijk, de gastheer was heel vriendelijk, kamers waren uitstekend, wehadden zelfs een garage!

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Zeker een aanrader.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het is een motel van komen en gaan. Wanneer je echter 7 nachten verblijft en elke morgen hetzelfde ontbijt voorgeschoteld krijgt valt dat wel een beetje tegen. Ondanks het goede ontbijt mocht er er voor ons wat mee keuze mogelijkheden zijn tijdens het petit dejeuner.

Mooie ruime kamer die elke dag grondig gereinigd werd. Het motel lag in een rustige buurt. De uitbaters en personeel waren steeds vriendelijk.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

geweldig

ontbijt was afgemeten, maar wel voldoende. we misten een gebakken eitje.

geweldige kamers en faciliteiten, zelfs garagebox ter beschikking, badkamer mss een beetje klein, maar weegt niet op tegen de goede dingen. informatie een beetje laat gekregen, maar was ook erg druk door mensen die aankwamen

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Ga hier naartoe als je in Honfleur moet zijn.

Het enige wat we zouden kunnen missen is een zwembadje.

Als je ooit in Honfleur wilt zijn, ga hiernaartoe! Op loop afstand van het centrum, rustig, alle gasten eigen parkeerplaats. Kamers superschool en gezellig ingericht. Mooi balkon met zitje. Ontbijt is half bediend, half buffet. Mensen laten je thuis voelen allemaal even aardig en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

KORT VERBLIJF MAAR ZEER AANGENAAM

De kamers uitstekend, zeer proper , alles erop en eraan helemaal niets van opmerkingen. ontbijt zeker ok alles was er . personeel heel vriendelijk zeker een aanrader als je HONFLEUR en omstreken wil verkennen. prijs kwaliteit zeker ok.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

GEWELDIG RUSTIG EN GOEDE BEDIENING EN ALLES MOOI SCHOON

NEE NIETS MIS

HET ONBIJT WAS GEWELDIG BEDIENING PERSONEEL HEEL GOED EN HIJ VROEG DAT ALLES NAAR WENS WAS OF JE MEER MOEST HEBBEN DE CROISONTS EN CHOCOLADE KOEKEN HEEL GOED

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Was ok tot zeer ok
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Internet / Wifi , weliswaar gratis , maar constante connectieproblemen . Zeer beperkt aantal buitenlandse zenders

Wat buiten centrum ( zo wel plus als min) , goede verbinding . Verzorgd , prijs - kwaliteit , parkeergelegenheid voor de deur , goed uitgeruste badkamer , kleine frigo Zeer correct personeel

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Aanrader!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Prachtige kamer en lekker ontbijt. Bovendien een prive garage voor de motorfiets. 20 minuten wandelafstand tot het centrum. Mac Donalds aan de overzijde van het hotel :)

• Beoordeeld op: 22 november 2016

mooie frisse kamers

ontbijt was goed maar had beter gekund bv vleeswaren,gekookt ei dat was er niet. Werd aan tafel geserveerd veel jam was er wel.

Kamers waren heel mooi en schoon

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Het was een kort maar aangenaam verblijf!
    • Familiekamer (5 Personen)

Het ontbijt is lekker maar mag gevarieerder. Een echt Frans stokbrood heb ik gemist. Er werd moeite gedaan om brood zonder lactose te voorzien. Dit hadden we op voorhand gevraagd toch was het op het moment nog eens navragen en bang afwachten of ze wel zou kunnen ontbijten.

Kraaknette kamer, iedere dag opnieuw. Bijzonder vriendelijk. Je had het gevoel echt welkom te zijn. Rustige plaats om te slapen. Geen nachtlawaai.

Ideale basis om de regio te verkennen met de wagen
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Ontbijt is ok voor 2 nachten, anders mag er wat variatie aangeboden worden...

Een voorbeeld van hoe je een druk motel een persoonlijke toets kunt geven en de nodige privacy kunt bieden aan ieder bezoeker. Alles wat je nodig hebt en verrassend proper.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Parkeren voor de deur, ruime kamer, heel fijne douche,...

Niet heel dicht bij het centrum van Honfleur, met de auto geen probleem maar op de fietsen zonder licht moest je wel erg vroeg naar huis om voor het donker terug te zijn.

Parkeren voor de deur, ruime kamer, heel fijne douche, gratis fietsen, snelle wifi, vriendelijk personeel en een lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Goed hotel met goede faciliteiten, waarvan je grotendeels gratis gebruik van kunt maken.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het hotel, althans mijn kamer lag aan een drukke weg waarvan je toch wel wat last ondervindt.

Bij aankomst voelde het direct prettig, het personeel bracht je naar de kamer, en legde alles uit. je kon tevens van alles vragen. Een mooie kamer, met koffie en thee mogelijkheid, en de volgende ochtend werd er een heerlijk ontbijt geserveerd.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

alles positief!!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

de ganse opzet van het hotel, kamers, parking heel gezellig plus de mogelijkheid tot privé garage (belangrijk voor reizigers met een oldtimer zoals wij); vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 25 september 2016

De moeite waard
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Kamers gelegen rond binnenplein met parking. Goede ligging aan uitvalsweg maar toch rustig - 20 min te voet van centrum Honfleur. Fietsen ter beschikking (5€) maar ook parking aan het reuzenrad voor 4€ per dag. Goede uitvalsbasis voor trips in de omgeving. Kleine, gezellige, kraakpropere welness. Ruime kamer met badkamer. Lekker en voldoende uitgebreid ontbijt. Vriendelijke, zeer bereidwillige uitbater, familiale sfeer.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Schitterende accomodatie in een schitterend stadje!

Echt waar niets!

uitstekende ligging, dicht tegen snelweg en dicht tegen centrum Honfleur en toch zeer rustig! Individuele garage onder kamer! Alle mogelijk comfort aanwezig : koelkast, kluisje, scheerspiegel met lichtje en om de graad van detail van dienstverlening te illustreren : tot wattenstaafjes toe!

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Uitstekend verblijf om Honfleur en omgeving te bezoeken.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het persoonlijk en vriendelijk onthaal. Je voelt je er onmiddellijk comfortabel. Dicht bij centrum Honfleur als je eigen voertuig hebt. Eigen parking voor het logement.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Zeer goed hotel.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het ontbijt kon iets gevarieerder

Is een goed hotel, rustig, netjes en goede bedden. De auto staat bij je kamer wat een pluspunt is,in Honfleur zijn de parkings heel duur. Super vriendelijk.

prima ontbijt, vriendelijk personeel

prima ontbijt, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 9 september 2018

heel vriendelijk personeel.

heel vriendelijk personeel. goeie uitvalsbasis

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

Heerlijk ontbijt , verse broodjes/ croissants, goed bed, prettige zeer schone kamer. Gastvrije ontvangst.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Goed. Alle verwachtingen werden ingelost.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Vlotte bereikbaarheid. Zeker vlot en beschikbaar personeel.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Zeer goed.

Er is niets wat tegen viel.

Zeer goed hotel en vriendelijk personeel hotel was top zeer goed gelegen voor naar honfleur te gaan te voet 20min.

Het is een eenvoudig hotel, maar alles is echt goed.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het is een eenvoudig hotel, maar alles is echt goed. Heel compleet ingericht en het ontbijt is ook meer dan goed. Mooi servies!!!

eigen garage onder de kamer, apart toilet, handige ligging...
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

eigen garage onder de kamer, apart toilet, handige ligging voor verkennen van de regio

fantastisch verblijf!

kunnen niets bedenken!

Werkelijk alles was aanwezig, geregeld, georganiseerd en schoon!

De mensen waren erg aardig

Het was ontzettend warm in de kamers

De mensen waren erg aardig

Uitstekend prijs/kwaliteit.

Er zijn geen negatieve punten.

Uitstekend prijs/kwaliteit. Eenvoudig ontbijt doch super! En heel vriendelijke uitbaters!

Aangenaam
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Geluidsisolatie vd kamers kon beter.

Goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Jongleur. Makkelijk te bereiken.

Aangenaam verblijf
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Gratis fietsen, gemakkelijk om Honfleur te bereiken Spa is ook een aanrader Ontbijt was super Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk.

Ontbijt was uitstekend en de familiekamer prima.

Ontbijt was uitstekend en de familiekamer prima. Fijn dat het dorp op loopafstand is.

Dicht bij het centrum, motel heeft gratis fietsen.

Dicht bij het centrum, motel heeft gratis fietsen.

Ruime nette kamers
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Niet zo vriendelijke ontvangst.

Ruime nette kamers

Super ligging i.v.m. uitstapjes!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Vriendelijk personeel, goed ontbijt , eigen garage!

Zeer vriendelijk

Zeer vriendelijk

Ideaal
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Ontbijt was lekker maar geen variatie

Personeel en ligging van de accommodatie