Beoordelingen over Relais Saint Michel

16 Rue Du Pré Vallet, 52190 Saint-Michel, Frankrijk

#1 van de 1 hotels in Saint-Michel

Goede locatie voor doorreis.

Beetje hard matras.

Prima locatie voor een nacht op doorreis! Rustige ligging. Enorm schoon! Heel vriendelijk personeel. Heerlijk eten in het restaurant.

Mooie locatie, restaurant is geweldig, personeel erg...
    • Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Mooie locatie, restaurant is geweldig, personeel erg vriendelijk. We hebben al veel overnachting hotels gehad naar en vanuit Zuid Frankrijk, deze is favoriet. Volgend jaar zeker weer!

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Lekker eten in een rustige omgeving, daarbij een fijne uitstap in de streek van Diderot.

Er wordt verbouwd en er zijn nog enkele to do's. Maar dat viel niet echt tegen.

Prachtig om Langres en de streek er rond te ontdekken. Vooral de heerlijke bourgondische keuken beviel ons

Makkelijk, duidelijk te bereiken.

Uiteraard spreekt men er beperkt Engels.

Makkelijk, duidelijk te bereiken. Prima zwembad. Speeltuintje stelt niet veel voor. Restaurant is voldoende tot goed. Motel is prima voor op doorreis, zeker met kinderen omdat deze zich kunnen vermaken na de autorit.

Hotel voldoet als prima overnachtingsplek op doorreis

Kamer voldoet aan alle functionele zaken, badkamer is wel heel klein en de kamer is volstrekt sfeerloos Geen WiFi ontvangst, na melding hierover geen oplossingsgerichte actie

Gratis parkeren en restaurant met terras bij het hotel

Was (gelukkig) maar een doorreis

Kamer was muf en stonk naar urine. Er was indirect een open verbinding met het toilet. Wel een schuifdeur maar is niet geur dicht. Douchegordijn was vies/geel.

Heerlijk zwembad en het avondeten was erg goed

De locatie was top, prima zwembad en een goed diner!

De kamers waren erg gehorig en andere vroeg vertrekkende gasten hielden hier weinig rekening mee!

De locatie was top, prima zwembad en een goed diner! Erg vriendelijke personeel!

Genoten - fijne stopover!

De kinderen vonden het bed wat te klein en matras te zacht. Wij vonden bed juist okay. Het was best warm op de kamer na lange tijd van droogte en hitte. Een draagbare fan op elke kamer zou een goede aanrader zijn. Raam open scheelde wel iets.

De koffie bij het ontbijt was echt heerlijk en ook de zelfgemaakte jams. Met croissants, baquets, yogurt, melk, sap, ei voldoende ontbijt om uren op te reizen. Pluspunt ook zeker de gezellige uitstraling en prijzen van het restaurant en heerlijk eten 's avonds. Heel fijn dat je daarvoor niet weer op pad hoeft. Een duik in het zwembad was even top. De kamers zijn klein maar schoon en functioneel en en met raam die open kan. Hele rustige nacht, geen geluid van buiten gehoord, alleen 's avonds en rond 7 uur 's morgens een enkele kamerdeur. Dat klinkt hol in de lange gang. Personeel spreekt vnl alleen frans maar wil je wel begrijpen - mijn koelelementen in en uit de vriezer en een thermos heet water de volgende morgen deden ze graag. Wij hadden 2 x 2 p kamers tegenover elkaar.

mij zien ze waarschijnlijk nog terug
    • Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet - Toegankelijk voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Jammer dat er geen airco op de kamer was, maar het waren dan ook toen wij daar waren extreme temperaturen .

Heel vriendelijk personeel, zeer lekker restaurant bij het hotel, ruime parking, proper zwembadje, mooie omgeving om met de motor rond te toeren.

De ligging is perfect.

Ze spreken geen Engels. Karig ontbijt wat brood betreft. Er staat geen karaf met water. Van thee hadden ze groene thee en munt. Je moet er maar maar houden. De kamer was erg gehorig. Je hoort buren plassen, doortrekken, douchen en de kraan van de wastafel. Ook hoor je iedereen praten. Kinderen rennen door de gang, maar ligt natuurlijk ook bij de ouders.

De ligging is perfect. Hotel staat los van het restaurant. Restaurant is erg mooi. Daar wordt ook het ontbijt geregeld. Zwembadje is aanwezig met omheining en een paar ligbedjes. Je kunt er fijn wandelen. De kamer was netjes en schoon. Mooie kamer. Klein, maar prima voor een overnachting. Echter de gang is verouderd en niet in de stijl van de kamers. Stofnesten en spinnenrag, incl. Spinnen hangen aan het plafond in de gangen. Daar wordt niet goed schoongemaakt. Het licht in devgang iscte zuinig. Die blijft maar even branden.

Ontbijt was simpel maar zeker voldoende. Prachtig afgelegen charmant hotel. Vriendelijk personeel. Mooie propere kamers met alle nodige voorzieningen. Goed gegeten in het restaurant aan het hotel. De Kids hebben nog laat in het zwembad gezeten en veel plezier gehad. Zeker de moeite waard.

we komen vast wel weer terug, maar de aanbevolen verbeteringen zijn echt gewenst.

De accommodatie is nogal gehorig, vooral het lopen door de gang van de andere gasten en het hard dichtklappen van de buitendeur was storend. Hier is met weinig kostbare ingrepen wel wat aan te doen: zachte vloerbedekking in de gangen en goede deurdrangers monteren!

Het eten was voortreffelijk, de kamer een beetje krap, maar de bedden waren dan weer erg goed en comfortabel

Heel goed verblijf voor op doorreis.

De kamers zijn eenvoudig van opzet en beginnen wat gedateerd te raken.

Het was heel fijn om, bij het warme weer, een zwembad ter beschikking te hebben. Het restaurant was prima van kwaliteit en het personeel heel sympathiek.

Lekker ontbijt en ook goed restaurant bij de locatie.

De kamers waren niet heel schoon en er waren veel muggen. Het zwembad was ivm waterkwaliteit gesloten (de ochtend erna weer goedgekeurd) en het speeltoestel is toe aan onderhoud.

Lekker ontbijt en ook goed restaurant bij de locatie. Vriendelijk personeel, ruime familiekamer.

Prima verblijf om 1 nachtje te blijven, niet meer.

Kleine kamers Ligging niet centraal, 15 min van snelweg af

Prima verblijf om 1 nachtje te blijven, niet meer. Super vriendelijk personeel. Volledig ge-restyled interieur.

doorreismotel mét zwembad én restaurant vlakbij de hoofdweg.

de organisatie in het restaurant verloopt chaotisch. We werden bediend door een jongedame die nog niet lang in dienst was, heel vriendelijk maar ze maakte soms een foutje. Ze werd echter niet bijgestuurd door de patron of zijn vrouw. De patron liep er wat verdwaasd bij en de echtgenote was meer bezig met 'socializen'. Op het toegangsbord staat 'nieuwe equipe', er is nog wat organisatorisch werk.......

doorreismotel mét zwembad én restaurant vlakbij de hoofdweg. Vriendelijk onthaal. Kleine kamer en badkamer maar het is dus een motel, de verwachtingen lagen sowieso niet hoog. het restaurant bied lekker eten. Ideaal voor 1 nacht

Zwembad ok,de ligzetels hadden wel degelijke poetsbeurd nodig of vervangen mogen worden,liefst ook opbergen in de sluitings periode of zeker afdekken,geen zicht voor start seizoen

Vriendelijk personeel,goede ontvangst,lekker eten

Redelijl.
    • Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Ontvangst maar vooral ontbijt. Ligging goed. Kamer net aan een voldoende. Zeer klein en geen stoel aanwezig.

Het ontbijt viel zeer tegen. Mandje met afgepaste croissants (2×) en 2 stukjes stokbrood. Geen ei of zoiets. Nurkse en stilzwijgende man. Geen herhaling voor ons.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Restaurant
    • Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Kamer was schandalig klein! Moest dwars langs het bed. Zeer gehorig! Licht in mini badkamer kapot. Bleek al drie dagen zo te zijn. Moest nu toch écht eens gemaakt worden, volgens de mevrouw bij de receptie??!??

Restaurant

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Goede overnachtingsmogelijkheid voor onderweg die niet teleurstelt.

Eerste kamer naast de entreehal heeft last van de tussendeur die steeds dichtklapt.

Gezellig hotel in landelijke omgeving met een verrassende keuken. Heerlijk gegeten op het terras. De meeste gerechten zijn huisgemaakt, ook het brood. Het ontbijt was ook goed verzorgd.

Het leek mooier dan het was. Wij gaan er niet weer heen.

Zeer lawaaierig want gelegen aan drukke weg. Zeer lawaaierig vanwege het in en uitlopen van gasten en het daardoor dichtslaan van een deur. Achteraf bleek de rekening ook niet correct en zijn er consumpties berekend die wij niet genuttigd hebben. Maar toen waren we al weer onderweg. Helaas.

Goede bedden, schoon

Dit was de tweede en laatste keer dat wij hier overnachten
    • Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Het slaan van de toegangsdeur in de late avond en nacht door de andere gasten. Het diner was matig van kwaliteit en het ontbijt van kwantiteit. Eén croissant en een stukje stokbrood is wel érg zuinig. De koffie was uit een automaat en redelijk.

De rustige ligging.

zie boven

zie boven

Door omstandigheden, een beenfractuur van mijn vrouw , moesten wij eerder vertrekken van onze vakantielocatie. hierdoor moesten wij eerder gebruik maken van het hotel. Gebeld met Relais Saint Michel of het mogelijk was om eerder te komen door deze omstandigheden, het was mogelijk en we kregen bij aankomst heel netjes de invalide kamer en een goede verzorging. De afrekening werd ook netjes geregeld en niets extra berekend. Daarom verdiend dit hotel een dikke 10.

Prima motel!

Wij komen hier al jaren op doorreis en de kamers waren gedateerd. Nu zijn de kamers recentelijk gerenoveerd en voorzien van nieuwe meubels en ziet het er weer goed uit. Het ontbijt en het diner zijn prima in orde. De locatie is prima en het buitenterras is ook dik in orde!

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Een uitstekende plaats om te overnachten als op doorreis bent.

De kleine kamer, voor doorreis prima maar om langer te verblijven niet. Ook de prijs vergeleken met andere accommodatie die wij bezochten was wel aan de hoge kant.

De ligging in een prachtige omgeving, heel landelijk en dat geeft volkomen rust, ook de dorpjes waar je door heen rijd, het is net als de tijd daar heeft stil gestaan. De vriendelijkheid van de eigenaar en zijn personeel.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Hopeloos!!!!

Zie boven.

Het ontbijt was matig, maar de kamers en het sanitair was zwaar onder maat!!! De klosetpot was zo krap opgesteld, dat ik met mijn voeten/benen in de douchebak stond. Ik ben 178 cm lang. De bedden waren voorzien van oude dekens! Smerig gewoon. Dus slecht geslapen en zodra er ontbijt kom worden, hebben wij daar gebruik van gemaakt en daarna snel weg gegaan. Hier gaan we nooit meer heen!!!!

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Prima verblijf voor 1 overnachting.
    • Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Erg gehorige kamers. Om de 30 seconde hoorde je een soort waterpomp. Redelijke bedden.

Erg vriendelijk personeel, zowel bij het inchecken als bij het uitchecken. Het eten in het restaurant was erg goed. Een goede prijs/kwaliteit verhouding. Prima badkamer in de kamer.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Voldoende
    • Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

De kleine kamer en badkamer. Maar daar we op doorreis waren hebben we er genoegen mee genomen.

De kamer was petit. Evenals de badkamer, maar schoon. Het diner was voortreffelijk, de bediening vriendelijk. Het ontbijt was prijs/kwaliteit correct.

goede prijs kwaliteit

het ontbijt was aan de karige kant

goede nachtrust, stille omgeving en goed restaurant en zeer goede prijs kwaliteit aanrader, wat veraf van de autostrade

Foto lijkt erg leuk, lokatie voor doorreis of langer verblijf niet geschikt, eens maar nooit meer
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

De kamer is erg klein, klein bed (noemt men een grand lit??) zeer kleine badruimte, met je voeten in de douchebak om op het toilet te zitten, douche gordijn kapot, lang wachten op drankje, stofrag aan plafond, vieze plinten, zeer klein wastafeltje, meer fontein voor toilet, ongeinterresseerde bediening

Ontbijt en diner redelijke kwaliteit.

De kamer was wel heel erg klein, het bed paste net tussen raam en badkamer, waardoor je aan één kant dus ook vlak naast de wc lag, die alleen via een schuifdeur kon worden afgesloten. Er lagen ouderwetse dekens op het bed, met haren erop, en de badkamer was aan de vieze kant.

Het ontbijt was goed.

matig, doch goed als doorgangshotel.
    • Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

toch wel kleine kamer! badkamer klein en niet erg proper. geluidsisolatie niet optimaal.

maaltijd ok ontbijt ok (keuze brood beperkt) gezellig restaurant mooie ligging

Simpel maar goed

Frans bedje. Wat te klein voor wat we gewend zijn Maar te doen

Fijn personeel. Goed eten in het restaurant. Goede ligging. Simpel maar goed hotel voor een nacht op de doorreis.

Prima voor overnachting op doorreis.

Kamers zijn zeer eenvoudig en we moesten vrij lang op ons eten wachten in het restaurant.

Locatie is redelijk dicht bij de snelweg. Rustig gelegen. Eten in restaurant en ontbijtbuffet smaakt goed.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Goed voor één nacht als doorreis-hotel.
    • Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Het hotel zelf. Op het tablet van de TV lag een dikke laag stof. Tussen het tafeltje en de muur lag nog een oorstokje. Na douchen heel de badkamer onder water. Matras leek nog met stro gevuld.

Het restaurant is in vgl met het hotel dag en nacht verschil. Lekker en voldoende en dat voor die prijzen, nog nooit gezien in Frankrijk. Vriendelijke bediening maar enkel Frans.

goed voor een tussenstop

de kamers zijn wel zeer eenvoudig en het water liep uit de douche in de badkamer

Eenvoudige kamer, goed voor doorreis naar Zuiden of terug. Netjes, vriendelijk, ontbijt was voor ons voldoende. Er is een goed restaurant met menu en een kaart. Ligt tussen Langres en Dijon, ruime parking en wandelgelegenheid voor de hond

Kleinschalige accommodatie met een redelijke prijs.
    • Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Kleine kamers voor twee personen en een babybed. Kon iets geluidsdichter zijn met de geluiden van de gang.

Kleinschalige accommodatie met een redelijke prijs.

We hebben alleen geboekt voor een overnachting als ik zie wat ik betaald heb kom ik er niet weer.

Dat personeel niet vakkundig is.

Ontbijt was voor de prijs middelmatig, eten zou ik niet aanbevelen dit omdat er biefstuk op de kaart staat maar niet wordt geserveerdd

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Voor één nacht voldoende
    • Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Kamer niet al te groot en badkamer erg klein douchegordijn nog met een douchegordijn. Bedden erg laag,smal, kort en nog voorzien van een ouderwetse deken. Kamers erg gehorig.

Restaurant en locatie waren prima

Mooie, rustige locatie vlak bij de R.
    • Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Onze kamer viel nogal klein uit maar was wel aan de achterkant gelegen, dus rustig met een mooie zicht op de tuin.

Mooie, rustige locatie vlak bij de R.N., dus ideaal voor een overnachting naar of van het zuiden. En er was een zwembad wat op die hete dag echt een pluspunt was!!

Goede prijs/kwaliteit

De douche is zeer glad ... Kamers mochten iets ruimer geweest zijn.

Goede locatie. Geheel is een beetje gedateerd maar is wel netjes. Restaurant OK. Alle personeel is vriendelijk en behulpzaam. Vlakbij Langres en de 4 meren.

Prima doorreishotel, met zwembad!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

de bedden lagen een beetje door, maar voor 1 nachtje prima

de locatie was perfect, klein stukje van de snelweg af, goed voor ons "doorreishotel". Zwembad was een plus voor de kinderen.

Vlak bij de snelweg A31, mooie locatie voor een overnachting...
    • Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Ontbijt was wat aan de karige kant. Hadden via de site van Booking.com aangevraagd of er een extra bed geplaatst kon worden. Kon ook volgens de site. Geen bericht terug gehad. Op de locatie bleek dit niet gelezen te zijn, waardoor er op het laatste moment nog een bed geregeld moest worden. Paste maar net in de kamer.

Vlak bij de snelweg A31, mooie locatie voor een overnachting onderweg naar het zuiden van Frankrijk (of de terugweg). Mooi terras met mooi uitzicht. Goed kunnen eten in het restaurant. Zwembad beviel de kinderen ook goed. Kamers waren wat aan de kleine kant, maar voor 1 nachtje was dat voor ons geen probleem.

Jammer van het geld en zullen we nooit meer hier doen !

Kamers slecht verzorgd, spinnenwebben en veel dode insecten op de muur. " Dekens " op het bed, er worden ook honden toegelaten, dus niet echt fris. Veel schimmel in badkamer. Vorig jaar een stuk beter, maar sinds nieuwe eigenaar erg slecht. Ontbijt ronduit slecht, stond niets klaar, niet aangevuld en we moesten overal om vragen.

Prima voor 1 nacht voor doorreis, maar voor de prijs had het wel iets netter en beter kunnen zijn

Geen deur naar de wc/badkamer, maar ern schuifscherm. Badkamer was er vies, veel schimmel en stonk. Geen dekbedden, maar muffe dekens.

De prijs was redelijk. Personeel aardig.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Prettig verblijf met vriendelijk personeel en goed eten.
    • Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Kom niet te vroeg in eerste instantie was de receptie gesloten de bar ging na vieren open.

Het diner was goed prettige bediening, ontbijt goed. Vriendelijk personeel.

Voldoende voor één nacht, op doorreis, maar ik zou er geen hele week willen verblijven.
    • Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Kamer erg klein. Rond 23u vroeg ik een tweede drankje maar dat werd geweigerd omdat ze gingen sluiten. Even later kreeg een grote groep op het terras wél nog een drankje. Toen ikzelf dan ook nog eens vroeg, werd het me wéér geweigerd! Kan niet!

Een accommodatie voor doorreis. Verwachtingen moeten niet te hoog gespannen zijn, dan is het wel oké

Personeel was niet in staat om overzicht te houden over de gasten in het restaurant. Na ruim een uur wachten nog geen menukaart gekregen. Vervolgens onbehoorlijk te woord gestaan door personeel. Zonder gegeten te hebben vertrokken.

De locatie is perfect.

Het ontbijt, geen borden beschikbaar, moesten we eerst om vragen. Geen hartig beleg en keuze van brood is minimaal. Het enige personeelslid is niet instaat om de vele klanten te bedienen

De locatie is perfect. In de buurt van de a31.

snel bij de tolweg

Douchecel was buiten de kamer en niet echt schoon. kamers zijn toe aan een goede renovatie. Kwaliteit diner was acceptabel.

communicatie was goed. Vriendelijke en klantgerichte balipersoneel.

minder dan vorig jaar
    • Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

we kregen een duurdere kamer dan afgesproken. in de badkamer was erg weinig ruimte, vooral als je gebruik moest maken van het toilet (voeten in de douchebak) de zeepautomaat was niet gevuld.

Zeker goed keus!

Zo fijn zijn toen hebben wij ventilator in de kamer met plus 35 is te warm om te slapen. Maar het zo warm is niet altijd, dus met andere dagen is netjes!

Rustig, mooi plaats, niet zo groot en precis wat voor ons nodig geweest!

Het restaurant en de sfeer maakte alles goed.
    • Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Wij vonden de bedden erg tegen vallen . Heel erg zacht en doorgezakt.

Mooie en goede ligging aan de route nationale. Heel gezellig restaurant met prima maaltijd.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Voor één nacht uitstekend.

Men spreekt voornamelijk de Franse taal en een klein beetje Engels.

Wij hebben er 1 nacht doorgebracht en het diner genoten. Verder hebben wij geen activiteiten ondernomen.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Prima hotel met een goede prijs kwaliteit verhouding
    • Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Dat men de afspraak om vroeg te kunnen vertrekken niet kon nakomen. Ons was belooft dat wij om 06.30 uur konden uitchecken en betalen. Echter er was niemand aanwezig. Dus zijn wij in goed vertrouwen vertrokken. En hadden verwacht een mail te zullen ontvangen met daarin het overzicht van de gemaakte kosten. Helaas tot op heden niets ontvangen.

Het diner en de hele sfeer waren uitstekend.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Voldoende Saint Michel geweest. Heb nog een nachtje staan volgende week en daarna maar niet meer.

De vriendelijkheid, service en bereidheid iets te doen voor je klanten is hier bij nieuwe eigenaren totaal onbekend. Jammer hoor. In de middag bij ruim 27 graden was het zwembad niet open; een gemiste kans. Kwamen aan bij de locatie om 15:50 uur en konden geen drankje krijgen van de medewerker. De bar ging pas vanaf 16:00 uur open. Tien minuten gewacht, er kwam in tussentijd geen klant of telefoon, toen wilde de zelfde medewerker wel de bestelling opnemen. Het was immers 16:00 uur geweest. Hier dus opnieuw Franse hoffelijkheid anno 2017. Ontbijt zeer beperkt, er werd niets aangevuld. Volgende week zonder ontbijt boeken. Is te duur voor hetgeen je krijgt.

Rustige ligging en groot vrij parkeren bij locatie.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Redelijk voor 1 nacht

Geen ontbijt genomen dit keer. Beter ergens anders voor bijna 9 euro te halen.

Het Motel is overgedaan aan nieuwe eigenaren. Vorig jaar hier geweest en een erg leuke ervaring er aan overgehouden. Dit jaar redelijk neutrale ervaring.

Klein, maar niet fijn!
    • Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Deur van het toilet, het comfort van de bedden.

Ligging prima voor onderbreking van reis naar het zuiden van Frankrijk of terug. Maar onze kamer was heel klein, de toilet/doucheruimte is heel klein en heeft geen goede deur (krakkemikkige lamellen schuifdeur) en de bedden zijn te hard en kraken. We handig dat er een (betaalbaar en redelijk goed) restaurant met groot terraas bij is. Het zwembad is heel klein.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Het was een gezellig hotel en goed voor dieren.

Het ontbijt kan beter. de kwaliteit van de koffie en de thee was slecht. Ook is onduidelijk waar alles staat. Er was bijv. geen bestek of borden. Dan ga je lopen zoeken. De mevrouw van de bediening begeleidt sommige mensen uitgebreid en onderdanig, maar ons en anderen hielp ze helemaal niet.

Het eten van de vorige avond was prima. de bediening was wat verstrooid, maar wel grappig. Er is een mooie grote parkeerplaats bij het hotel. Het hotel is wat oubollig, maar heel schoon en de prijs waard. Er is ook een klein zwembad.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Wij zullen hiet niet meer terugkomen.
    • Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

De kamer is te klein. Weinig loopruimte zeker als je met een hond bent. Helaas niet voor herhaling vatbaar. Kamer is gehorig waardoor slecht geslapen vanwege de andere gasten die in de gang liepen etc.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Als het ontbijt beter zou zijn: Toppie!

In het bad paste de bad-eend, meer niet. Het bed was voor mij te hard (voor mijn partner niet). Het zwembad was niet open. Het ontbijt, zelfbediening (behalve het brood) in een klein hoekje (je kon er je kont niet keren) weinig keus en alles was steeds op en er werd niet bijtijds aangevuld. De koffie ondrinkbaar! De 1e dag ontbeten wij nogal laat en moesten we het met wat restjes doen... De dame die 's ochtends bediende had er duidelijk geen zin in. De 2e dag ben ik koffie gaan vragen aan de bar en kreeg ik (niet van de dame dus) heerlijke espresso.

Het restaurant, we hebben heerlijk gegeten, zag er allemaal goed uit en smaakte ook zo. Er was aardige, leuke bediening, niets was teveel (in tegenstelling tot bij het ontbijt, zie tegenvallers) Een gezellig terras en binnen een gezellig zitje met comfortabele stoeltjes. Heerlijke douche!

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Goed hotel voor een stop op doorreis naar noord of zuid voor een redelijke prijs met prima eten
    • Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Kamers zijn in het algemeen klein en wat gehorig

Het bijbehorende restaurant is prima, en het is heerlijk zitten daar op het terras. Zijn hier al paar keer eerder geweest, maar het heeft nu een nieuwe eigenaar, die net wat meer de puntjes op de I heeft gezet lijkt het en het ietsje professioneler runt dan de vorige eigenaar.

Goede prijs kwaliteit verhouding
    • Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Petit dejeuner is afgemeten. Aan de andere kant een volle theemoskan met echte koffie meegekregen voor onderweg

Kamers eenvoudig maar alles wat je nodig hebt samen met het goede restaurant een aanrader voor de doorreis.

Verblijf toch goed bevallen.
    • Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Toestand badkamer wat betreft de naden en kieren tussen tegels. Voor franse begrippen goed ontbijt.

Locatie is prima en voor een keer lekker rustig. Drankjes en happen op het terras. Bereikbaarheid.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

heel jammer van de stank en vieze douche.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

stank in de slaapgedelte. badkamer te krap met een niet goed verlichte douche. vouwdeur van de badkamer oud en niet echt goed sluiten. douche gedeelte vies

Personeel was vriendelijk en attent.Restaurant en terras was goed

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Wij komen hier zeker terug. Goed overnachtingshotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Dat het ontbijt pas vanaf 7.30 uur beschikbaar was. Wij hebben derhalve geen ontbijt genomen in verband met vertrek om 7.00 uur

Het buitenterras waar we lekker hebben gegeten en de hond welkom was.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Gedateerd maar prima in orde en lekker eten

Heb een kamer moeten bij boeken voor de derde persoon omdat de rolstoeltoegangkelijke kamer maar 1 dubbel bed heeft.

Wij reisden met een gezin en onze dochter zit in een elektrische rolwagen. We boekten een aangepaste kamer en de voorzieningen waren prima in orde.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Een gastvrij hotel met leuk zwembad, goede menukaart en prima prijs/kwaliteit verhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Voor 1 nacht was het prima !!

Op doorreis naar zuid Frankrijk, was dit een uitstekende tussenstop met overnachting. Vriendelijke ontvangst, met leuk terras. Het weer was uitstekend, dus we hebben dankbaar gebruik gemaakt van het zwembad. Relaxte omgeving en prima parkeermogelijkheden. Zou een volgende keer weer gaan.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Goed voor één overnachting

Het ochtend ontbijt. Het buffet onwaardig voor zo een Hotel. 0 op 10

De kwaliteit van het restaurant is prima aan een zacht prijsje

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Goede locatie, fijn zwembad met ligbaden.

Kamers zijn erg gehorig.

Goede locatie, fijn zwembad met ligbaden.

Fijn
    • Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Het restaurant was mooi opgeknapt. Het had. U een lichte uitstraling.

Redelijk doorganghotel
    • Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Comfort (lange zeer gehorige gang) en weinig omgevingsbijzonderheden

Terras

De rustige omgeving en het restaurant

Wij hadden de kamer net aan de ingang en daar heb je dan last van luidruchtige gasten !

De rustige omgeving en het restaurant

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Op route
    • Tweepersoonskamer met Douche en Eigen Toilet

Etenin restaurant niet zo best

Op route

De ligging en de ruime parking.

Kleine kamertjes. Beetje achterhaald ondanks nieuwe schuifdeur voor douche. Klein krukje en verder geen stoelen.

De ligging en de ruime parking.