Beoordelingen over Hôtel Eurocéan by Popinns 2-sterren

Zac De Villejames - 7 place de Kerhillier, 44350 Guérande, Frankrijk

#12 van de 14 hotels in Guérande

Een echte aanrader

De omgeving rond het hotel is niet zo interessant (stad Guérande niet te voet te bereiken), maar dit wisten we op voorhand. Voor de rest is dit een echte aanrader.

We werden zeer goed onthaald. We kwamen met heel wat bagage aan. Het personeel deed dan ook spontaan de deur voor ons ope. Daarnaast kregen we ook informatie over wat er in de streek te zien/doen was (we kregen zelfs een plannetje van de stad mee). Zeer goed bed, waarin we heerlijk geslapen hebben. Ruime keuze bij het ontbijt, en een faire prijs hiervoor.

10 minuten van de versterkte binnenstad van Guerande.

eenvoudig maar efficiënt hotel vlakbij het centrum van Guérande, gelegen in een ambachtszone. Lijkt op een Première Classe hotel, maar de eigenaars kleedden dit hotel sfeervol aan, met een persoonlijke "arty" touch. Hotel simple mais efficace près du centre ville de Guérande, dans un Z.A. Ressemble à un Hotel Première Classe, mais les propriétaires ont décoré le bâtiment d'une façon personelle, charmante et artistique.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Erg vriendelijke ontvangst en geheel personeel goed.

Enorm vriendelijke personeel.

mijn verblijf heb ik als aangenaam ervaren.

ontbijt en kamer op de begane grond waren goed. Het personeel alleraardigst en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

het bed is groot en goed

De muren bij de badkamer, (kamer 205)boven het bad waren niet netjes, verf was beschadigd door vocht.. Jammer dat het niet op tijd wordt hersteld , want de kamer en de rest van de badkamer is prima in orde. Ook jammer dat niet genoeg aandacht is gegeven aan de tuin. Moest nodig bijgewerkt worden bij de haag. Het is niet veel werk en je krijg meteen een andere en net uitstraling .,

het bed is groot en goed

• Beoordeeld op: 17 september 2015

Fijne kamer en badkamer

Het hotel ligt ver uit het centrum

Fijne kamer en badkamer