Beoordelingen over Appart’City Confort St Quentin en Yvelines – Bois d’Arcy 3-sterren

2A Rue George Méliès, 78390 Bois-dʼArcy, Frankrijk

#1 van de 1 hotels in Bois-dʼArcy

6,1

5,6

6,1

5,5

Tegenvallend
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De kamers waren veel onderhoudt nodig, slaapbank viel letterlijk uit elkaar, geen vervang bed aanwezig De totale afwerking liet te wensen over

bij problemen denkt men goed mee

Zeer teleurstellend, staat niet goed weergegeven op de site.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De accommodatie wordt aangeprezen als beste prijs / kwaliteit verhouding. Dat is ver naast de waarheid. De prijs was best aan de hoge kant en de kwaliteit ronduit slecht. Het appartement was niet schoon, zelfs schimmel in de koffiefilter. Het personeel kan het niets schelen. We hadden geen kussens op de bank in de kamer. Hier zouden ze iets mee doen en dat gebeurde dus niet. De bedden zijn te hard en sfeer ontbreekt al helemaal. Een grondige renovatie en verandering van mentaliteit is het enig dat dit complex nog kan redden. Ons advies is, niet boeken!

Nauwelijks iets

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

• Appartement met 1 Slaapkamer

De lattenbodem van de slaapbank was kapot. Er werd een andere kamer aangeboden, maar dan moesten we gescheiden slapen, 1 kind bij 1 ouder in aparte kamers....ik ben gaan kijken. Bleek dat daar de slaapbank ook kapot was.....De verwarming in de badkamer zat los, leeg bierflesje met peuken op het balkon. Al met al een hele lijst. Teveel om op te noemen, Ik en mijn partner hebben uiteindelijk op de grond geslapen en de 2 kinderen in het 2 persoonsbed......

Handige ligging om chateau Versailles te bezoeken
    • Studio voor 2 Personen

Handige ligging om chateau Versailles te bezoeken

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Het was erg slecht achteruit gegaan na 5 jaar. We schrokken werkelijk waar van de slechte staat.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Kakkerlakken, overal cigarettenpeuken, achterstallig onderhoud, kapotte meubilair, niet fris, eettafel smerig.

Ons bed was prima.

• Beoordeeld op: 13 juni 2015

Ruimte.

Zitbank bleek een slaapbank te zijn met incomplete set zitkussens. Keukeninventaris niet compleet.

Ruimte. Heerlijk rustig. Goede parkeergelegenheid, voor de deur van het appartement.

• Beoordeeld op: 7 april 2015

Prijs kwaliteitverhouding.

De faciliteiten op het terrein. De ligging; we hadden meer groen verwacht. De inboedel van het appartement liet te wensen over: oncorfortabele bedbank; geen voldoende zitplaatsen voor 6 personen; geen fauteuils aanwezig. Prullenbakken zonder of kapotte deksels; geen of onvolledige schoonmaakgerei aanwezig; een versleten bezem; geen stoffer en blik; geen raambekleding in de open keuken.

Prijs kwaliteitverhouding.

Nette studio goede douche

Airco kapot

Nette studio goede douche

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Deur van vaatwasser hing volledig scheef. Stoelen zwaar beschadigd. Toilet functioneerde slecht. Allemaal peuken om de accomodatie