Beoordelingen over ibis Styles Nancy Sud 3-sterren

#1 van de 5 hotels in Houdemont

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Ideaal hotel voor doorreis naar Zuid Frankrijk

Geen aanmerkingen.

Bed was heerlijk, er stond op verzoek een goed kinderbedje klaar! Ontbijt was uitgebreid en lekker. Erg vriendelijk personeel. Fijn dat de parkeerplaats goed bewaakt wordt.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Goed overnachtingshotel

Voor een internationaal hotel is het vreemd dat er alleen Franse kranten en lectuur was. Op de eerste ochtend druk ontbijt met slechts 1 personeelslid. Er waren teveel zaken op en werden veel te laat aangevuld. Slechte organisatie van het ontbijt. Veel plastic en ander afval van het ontbijt. Airco maakt veel herrie. Gelukkig kon er een raam opengezet worden dat voor een heerlijke koele kamer zorgde.

Bed en badkamer comfortabel en schoon. Vriendelijk personeel dat ook goed Engels sprak. Lekker gedineerd. Gratis koffie en thee bij de ingang voor de gasten. Meer dan voldoende parkeerplaats. Kamers aan de zwembadzijde zijn in het najaar heerlijk rustig.

Heerlijk relaxt hotel

Het ontbijtbuffet

Het zwembad, de relaxte sfeer en de centrale ligging t.o.v. winkels en restaurants. Alles is lopend te doen. De parkeergelegenheid was ook prima. Ook voor onze auto met aanhanger.

We hadden meer verwacht van dit hotel.
    • Familiekamer met Slaapbank

We hadden meer verwacht van dit hotel. Ontbijt was karig, deuren sloten niet goed waardoor mensen met deuren moesten gooien. Prijs te hoog voor deze kwaliteit.

Goede locatie op doorreis naar huis.
    • Familiekamer met Slaapbank

Airco bleek stuk snachts. Toen ik dat de volgende ochtend bij het uitchecken melde, reageerde het personeel alleen met ‘oke’. Er kwam geen excuses of enig begrip.

Goede locatie op doorreis naar huis. Mooie tuin en zwembad. Prima ontbijt.

Goed hotel voor tussenstop.
    • Familiekamer met Slaapbank

Het ontbijt zou beter kunnen.

Fijn dat het zwembad verwarmd was. Leuk dat er een tafelvoetbalspel stond en voor de kleinere kindjes een teken/kleurhoekje ingericht in de bar.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Perfect hotel voor op doorreis;
    • Familiekamer met Slaapbank

Ontbijt was druk en personeelsbezetting laag. Complimenten voor de beste man die in zn eentje het hele ontbijt buffet voor zn rekening nam.

Perfect hotel voor op doorreis; snel inchecken en een kindermeisje die onze kids vermaakte met knutselen en kleuren na een lange dag in de auto. Eten was ook helemaal goed en ontbijt niet slecht voor Franse begrippen

Zeker waar voor je geld!
    • Familiekamer met Slaapbank

Erg goed hotel, alleen het ontbijt viel toch wel tegen. Weinig keus en de eieren moest je zelf koken in het water. Water kookte niet dus overal lagen mislukte, snotterige eieren op tafel. Zonde!

Heerlijk bed, mooie ruimte en goed personeel.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Ook al ligt dit hotel kortbij autoweg en commercial center,...

te dikke dekbed!

Ook al ligt dit hotel kortbij autoweg en commercial center, eenmaal binnen merk je hier niets van. Goede sfeer mede door vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Familiekamer voor 3 personen gereserveerd maar het 1persoonsbed was nog niet gedekt.

Zeer netjes. Bijzonder vriendelijk personeel. Lekker gegeten en prima ontbijt. Zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Slecht tot matig zie boven

Alles!!! Gaten in de lakens schimmel in badkamer en slecht onderhouden kitranden. Mijn vrouw heeft nier transplantatie ondergaan hygiëne is erg belangrijk Wij moesten bijna 145 euro betalen veel teveel voor dit hotel

Niets eigenlijk

Prima voor doorreis
    • Familiekamer met Slaapbank

Ondanks mijn pogingen (via mail en telefoon) om te vragen of we een kinderbedje mochten plaatsen voor onze 1 jarige (wij reisden met 5 personen: 2 volwassenen en 3 kinderen onder de 12) kreeg ik nergens respons en ben ervan uitgegaan dat het akkoord was. Eenmaal op locatie werd mij verteld dat er maar 4 personen op 1 kamer mochten, dus we moesten er een kamer bij boeken. De kamer bevatte een tweepersoonsbed, -slaapbank en kinderbedje.... maar met 5 mocht je er niet op (?). Mijn vriend heeft in de auto geslapen. Karige handdoekvoorziening.

Goed bereikbaar op weg naar ons vakantieadres. Ruime kamer, goed ontbijt. Lekker zwembad.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Het zwembad was goed, personeel zeer vriendelijk, genoeg...

De prijs van de drankjes in de bar

Het zwembad was goed, personeel zeer vriendelijk, genoeg parkeer gelegenheid, ook met caravan. Ontbijt was genoeg en lekker

We komen zeker terug!

Het ontbijt werd verzorgd door 1 medewerker, dat was voor haar veel te weinig. Eieren moest je zelf koken, wat erg onhandig was, prullenbakken op tafel is misschien ook een optie?

De kamers waren prima voor de overnachting! Heerlijk gegeten, zeker een aanrader!

Prima no-nonsense hotel.

Prijzen bar en restaurant zouden wat schappelijker kunnen. Restaurant ziet er vooral 's avonds goedkoop uit door de felle TL-achtige verlichting.

Prima kamer en ontbijt. Goede locatie qua doorreis.

Fantastisch verblijf.

Wij hebben s avonds in het restaurant gegeten, maar er was alleen een Franse kaart aanwezig. De receptionist moest komen om te vertalen. Het zou handig zijn een menukaart te maken in meerdere talen.

Het gehele verblijf was heel aangenaam. De ligging, het comfort, heerlijk bed, goede hygiëne, aardig personeel. Ruime kamer en het is fijn dat beneden gezellig kunt zitten . Ook is er aan de kinderen gedacht, zodat kinderen zich niet hoeven te vervelen.

Leuk adresje voor doorreis.

Alles was eigenlijk ok.

Confortabele kamer en badkamer met apart toilet. Super ontbijt en leuk zwembad. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Goed hotel als doorreis adresje.

Goed hotel; met het centrum van de prachtige stad Nancy op een kwartiertje rijden.

Tijdens het ontbijt was er maar een koffieapparaat. Dat zorgde voor een file bij de koffie. Kleine moeite: een extra apparaat.

Lekker, maar simpel ontbijt. Wij konden lekker op het terras buiten eten.

Plastic ziekenhuis hoes over matras laat je lekker zweten

Airco heeft onvoldoende capaciteit en maakt erg veel lawaai Bed overtrek van plastic dus je zweet je rot. Het leek wel een formule 1 keten bed dus niet ibis style waardig Bureau is supersmal en je hebt alleen een poefje. Werken op de kamer kun je wel vergeten. In de lobby zijn voldoende plekken

Schoon. Heel goed ontbijt.

Lokatie dicht bij snelweg.

Ontbijt was rommeltje en erg beperkt. Kamers waren echt basis. Netjes maar basis uitgevoerd.

Lokatie dicht bij snelweg. Goed parkeren. En op loopafstand restaurants en winkels. Kamers netjes.

Locatie langs de snelweg.
    • Familiekamer met Slaapbank

De bedbank voor de kinderen was niet super.

Locatie langs de snelweg. Restaurant en supermarkt met tankstation om de hoek. Zwembad om af te koelen. Verder veel speel mogelijkheden voor de kinderen.

Mooie, schone kamer en faciliteiten, waar onder een mooi...

Te weinig personeel in het restaurant, waardoor we voor diner uitgeweken zijn naar elders (is er wel op loopafstand)

Mooie, schone kamer en faciliteiten, waar onder een mooi terras en zwembad

Een prima doorreis hotel met zwem gelegenheid.

De kamer was zeer warm. Nu was het weer ook zeer extreem. Buitentemperaturen gemeten van 38 graden C.

De locatie (een prima tussenstop voor een overnachting) met afgesloten parkeerterrein.

Aangename tussenstop!

Het hotel ligt niet in een wijk waar je leuk kan wandelen. Je moet nog een bus nemen om naar Nancy te gaan.

Ruime, rustige kamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt.

Fijn hotel voor tussen overnachting

Ontbijt viel tegen; kan veel meer variatie

Goed hotel voor tussen overnachting. Faciliteiten zoals zwembad en speeltuin aanwezig. Familiekamer was okay. Alleen noodzakelijk inrichting; badkamer, bedden en toilet, geen koelkast en weinig opbergruimte. Verwacht geen extra luxe.

Goed hotel dicht bij de autosnelweg.

Jammer dat het schemerlampje aan de rechterkant van het bed stuk was en dat de airco ‘s nachts uit moest omdat het erg veel lawaai maakte.

Goed hotel dicht bij de autosnelweg. Prima ontbijt en vriendelijke medewerkers.

Prima hotel voor een tussenstop.

De kwaliteit van het avondeten viel tegen. Er was te weinig personeel aanwezig bij het ontbijt, waardoor er niet werd afgeruimd en er geen schone/lege tafels beschikbaar waren. Ook het aanvullen van het ontbijt verliep hierdoor wat te traag. Iemand van de receptie sprong uiteindelijk bij toen we navraag deden.

Fijne kamers met prima bedden, een heerlijke douche. Goed ontbijt, lekkere koffie. Het is een prima plaats voor een tussenstop: dicht bij de snelweg. Tuin bij het hotel zodat je buiten kunt zitten. Klein zwembad, beperkte openingstijd.

Absolute Aanrader, zeker voor gezinnen met kinderen.

NIETS

Mooie kamers met uitstekende en grote bedden en een airco die ´uit´ kan worden gezet. Het ontbijt was zeer goed; verse jus en fruit en diverse soorten brood en beleg, waaronder lekkere kazen. Bewaakte parkeerplaats. De aanwezigheid van het zwembad, een grote tuin en terras maken het hotel helemaal af. Wij komen zeker een derde keer terug. KFC, de Burger King en een restaurant op 300m.

prijs / kwaliteit OK

De werking in de bar/restaurant in de late namiddag was wat hectisch ,waarschijnlijk nieuwe jobstudenten die nog niet zo goed ingewerkt waren . Bij het ontbijt was er tot 9 uur ook maar 1 persoon die al het werk allen moest doen !

Hotel ligt dicht bij een groot cora winkelcentrum en vele restaurants dus keuze genoeg om iets te halen voor te eten . Gezellig zwembad met terras open tot 20.00 u . ligt ook dicht bij de autosnelweg dus ideaal als doorreis hotel.

Nette kamer, snelle bediening, lekkere maaltijd

Een vreemd verkeersbord op de gang van de 1e verdieping. Weet niet zeker if ik het goed begrijp maar verbodsborden in hotels vind ik wat vreemd ...

Nette kamer, snelle bediening, lekkere maaltijd

Rustig, relaxed
    • Familiekamer met Slaapbank

Ontbijt buffet was OK, doch het was enkel mogelijk een gekookt eitje te krijgen. Geen roerei , noch spek , noch worstjes, wat volgens mij toch steeds bij een ontbijt buffet hoort.

Rustige kamer. Gratis flesje mineraal water elke dag.

Ik vertel dit verhaal aan mijn vrienden en raad hun aan NOOIT dit hotel te nemen !!!

Ik logeerde in dit hotel vier keer in vijf maanden. Ik was zeer tevreden. De vierde maal (nacht van 20 op 21 april) werd ik wakker om middernacht van lawaai in de aangrenzende kamer. Dit lawaai ging verder tot 02.00 uur. Toen verlieten 2 dames de kamer en ben ik naar de receptie gegaan. Ik heb de situatie verteld. 's Morgens heb ik opnieuw de situatie verteld. Antwoord: de slechte reputa-tie van deze mensen was al langer bekend.... Het spijt ons. De kans is groot dat ik dit hotel mijd !!!

Ik heb geen tijd gehad om te ontbijten.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Prima plek voor overnachting op doorreis

De kwaliteit van het diner was niet super (zeg maar kwaliteit wegrestaurant) en € 8,50 voor een glas chardonnay rekenen is echt belachelijk. Ontbijtbuffet was wel prima.

Prima hotel voor een overnachting op weg naar de wintersportbestemming. Fijn dat er een restaurant bij is voor een diner en een ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Prima hotel voor op doorreis.

Een beetje ver lopen om naar je kamer te gaan, met lift naar 3e etage dan weer met koffer een paar trapjes naar beneden, onlogische indeling

Prima hotel voor op doorreis.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Heel goed hotel met lekker ontbijt.
    • Familiekamer met Slaapbank

Heel vriendelijke receptie. Kids kregen direct een leuke attentie. Water, koffie en thee aan de receptie. Heel proper. Kamer was net voldoende plaats om met 4 te slapen. Heel goede douche. Het ontbijt was heerlijk en al vanaf 6u! Alles werd meteen aangevuld.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Snelle check in, goed parkeren.

Snelle check in, goed parkeren. Kamer basic maar functioneel. Onbijt was ok. Ook snel uitchecken. Voor 1 nacht op doorreis prima. Onhandige lampen op de kamer.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Vriendelijk personeel en goede service.
    • Familiekamer met Slaapbank

Te weinig zitplaats voor ontbijt en avondeten. Het eten zelf was niet echt top.

Vriendelijk personeel en goede service. Shuttle service. Lobby met pc en printers die je kan gebruiken

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Uitstekend doorreis hotel
    • Familiekamer met Slaapbank

Terras naast het zwembad was niet schoon. Er lag wat verpakkingsmateriaal. Zwembad is ook wat verouderd.

Schone, moderne kamer met een lekkere douche. In de buurt van een groot winkelcentrum met restaurants.

Een goed hotel voor een overnachting met ontbijt.

De aanwijsborden voor de locatie van het hotel. Er zijn namelijk een aantal mini-rotondes op de locatie en als je dan niet goed kijkt waar precies het hotel zich bevind,dan blijf je rondjes rijden.....

kamer was ruim genoeg en voorzien van alle gemakken.

Goed transithotel

Het zwembad is aan een opknapbeurt toe. MAAR het was wel open zonder openingsuren!

Kwaliteit voor een transithotel, vers sinaasappelsap, super croissants en chocoladebroodjes, grote bedden en goede matrassen.

Prima hotel voor 1 a 2 nachtjes en zeer kindvriendelijk
    • Familiekamer met Slaapbank

Kamers waren te warm, geen goede airco en raam kan alleen helemaal open niet in een kiepstand. Matras van bed leek wat ouder. We hadden allebei last van onze rug door te zacht matras, terwijl we normaal altijd heel tevreden zijn bij ibis styles!

Prima kamers, schoon, fris, familiekamers zijn heel handig. Ontbijt is super en uitgebreid en s avonds mogelijkheid om in het hotel te dineren van 19:00-22:00 Mega shoppingmall ligt tegenover het hotel dus genoeg winkels en restaurants in de buurt. Zwembad, speeltuin prima.

Prima hotel voor een goede prijs
    • Familiekamer met Slaapbank

Goed ontbijt. Alleen geen Goudse plakken kaas. Maar niet erg hoor. Super dat ze onze koel elementen in de vriezer wilde stoppen tijdens de nacht. Kamers waren prima, bedden lagen lekker.

Goed hotel maar ook niet meer.

Prijs/kwaliteit. Avondeten was minder. Enorm dure dranken.

Het ontbijt was zeer verzorgd en uitgebreid. Vriendelijk personeel met een persoonlijke touch hoewel het een grote keten is.

• Familiekamer met Slaapbank

In de kamer waren handdoeken etc voor 2 personen terwijl ze wisten dat we met ons vieren waren. Ontbijt viel me ook tegen qua keus voor de kinderen (banaan was aan het rotten, stokbrood op, keus beperkt ...).

Het zwembad beviel heel goed, bedbank was ook goed te doen en de locatie was goed te vinden.

heel goed uitgebreid ontbijt, uitstekend doorreishotel met...
    • Familiekamer met Slaapbank

heel goed uitgebreid ontbijt, uitstekend doorreishotel met zwembad tegenover grote shoppingmall, dinermogelijkheden in de omgeving (KFC Quick etc...)

Aanrader. Kom zeker terug

Ontbijt was top. Ook glutenvrij of andere allergiën. Ivm sterk aanwezige geur op kamers van verf, werd er uitvoerig gezocht naar kamer zonder overlast. Gevonden. Echt goed geregeld. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Top hotel, veilig, schoon en verzorgd.

Helemaal niets!

Waanzinnig hotel, veilige en afsluitbaar parkeerterrein, 24recepie, mooie schone kamers, goede douche en ruime badkamer en tenslotte een waanzinnig goed ontbijt voor jong en oud!

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Wij waren op doorreis naar Zuid Frankrijk. Prima hotel met zwembad en goed ontbijt.

De prijzen bij de bar.

De familiekamer was prima. Een goed 2-persoonsbed en 2 aparte bedden voor de kinderen. Verder was er een zwembad en een goed, uitgebreid ontbijt. Prima service bij de receptie en een afgesloten parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Prima hotel voor tussenstop richting huis.
    • Familiekamer met Slaapbank

Vorige jaar hadden we een grote familiekamer, nu ook geboekt maar kregen een twee-persoonskamer met twee extra bedden.

Snelle ontvangst, vriendelijk Engels sprekend personeel

Prima voor een overnachting op doorreis

Openingstijden zwembad ( vroeg in de avond dicht) Diner: de bediening en de keuken deden erg lang over opnemen bestelling en uitserveren. Het zag er naar uit dat er geen organisatie in de bediening zat. Receptie was vriendelijk maar 'deed-wat-hij-moest-doen' Geen welkom gevoel. Buitenkant is hard toe aan een opknapbeurt! Binnen is duidelijk gepimpt maar komt het hotel wel ten goede!

Ruime kamers, fijn bed en lekker ontbijt.

Goede prijs kwaliteitsverhouding.
    • Familiekamer met Slaapbank

alles was conform of boven verwachting

Goede prijs kwaliteitsverhouding. We verbleven op een schone ruime kamer met 1 tweepersoonbed en 2 eenpersoonsbedden (voor onze kinderen van 3 en 5 jr). Ontbijt was heel goed geregeld en personeel was buitengewoon vriendelijk. Een absolute aanrader voor een nacht wanneer je op doorreis bent.

Heerlijk hotel voor onderweg!
    • Familiekamer met Slaapbank

Alles was prima! Kinderen konden nog lekker even zwemmen, groot pluspunt (alleen zwembadstenen los en kapot, best gevaarlijk). Heerlijk gegeten (wel prijzig).

Locatie!
    • Familiekamer met Slaapbank

Wij hadden vorig jaar hier ook een familiekamer geboekt. Die was groter en had meer comfort dan die van die jaar. Er zit hier dus blijkbaar verschil in

Locatie! Dichtbij winkelcentrum met genoeg eetgelegenheden. Top ontbijt!

Het verblijf viel dus nu tegen. Toewijzen kamers moet sneller
    • Familiekamer met Slaapbank

Veel problemen bij het inchecken en toewijzen kamers. Niet naast elkaar en ook niet de moeite doen om dan in iedergeval de kamers op de zelfde verdieping te regelen.

Eten was goed

Prima hotel!
    • Familiekamer met Slaapbank

Personeel was vriendelijk en sprak zelfs de Engelse taal, dit is in Frankrijk niet direct voor de hand liggend. Prima familiekamers, heerlijke bedden! Prijs/ kwaliteitsverhouding was keurig!

Prima te doen.

Het hotel ziet er in eerste instantie netjes uit, maar als je even verder kijkt zijn er veel zaken die versleten zijn of gerepareerd moeten worden. Dan heb ik het voornamelijk over de vloeren en onderdelen van de badkamer.

De bedden zijn ten opzichte van de meeste hotels echt comfortabel te noemen.

Kwamen eerder aan dus en omdat de kamers nog niet schoon...

Kwamen eerder aan dus en omdat de kamers nog niet schoon waren gemaakt werden we maar achter in het hotel gedumpt. We hadden een familie kamer maar er was geen een persoonsbed erbij. Omdat wij moe waren hebben we hier niet overgeklaagd dus maar met z'n drieën in het 2 persoonsbed genesteld. Ontbijt was ook minder vergeleken vorig jaar.

volgende x weer

Goed ontbijt, zeer veel keuze (selfs glutenvrij) Ruime kamer met heerlijk bed en nette badkamer en groot led-tv Zwembad voor verkoeling, zeer behulpzaam personeel (engels sprekend) Speelruimtes voor kinderen, grnoeg parkeergelegenheid

Wij waren op doorreis.
    • Familiekamer met Slaapbank

Weinig. Zwembadrand zou wel aangepakt kunnen worden.

Wij waren op doorreis. Vriendelijk personeel, kamer netjes en schoon, Veel keuze bij het ontbijt. Kids konden na een lange rit even een lekkere duik nemen in het zwembad. Prima Hotel!

Prima doorreis hotel
    • Familiekamer met Slaapbank

Het hotel mag hier en daar wat beter onderhouden worden. Ook op de kamers. De bedbank lag niet echt lekker, zelfs voor onze kinderen.

Het is een prima doorreis hotel, vlakbij de snelweg. Het zwembad is vrij klein met een vreemd aflopen bodem, maar wel lekker om even een frisse duik te namen na een lange reis. Bij de prijs inbegrepen is een prima en uitgebreid ontbijt. Op de tussenverdieping waren spelletjes voor de kids aanwezig. Naast het hotel zit een groot winkelcentrum en de KFC zit ook om de hoek. De badkamer had een heerlijke stortdouche met massagestraal.

Prima hotel voor een tussenstop met de kinderen
    • Familiekamer met Slaapbank

Nette kamer, vriendelijk personeel en een goed ontbijtbuffet. Wij waren op doorreis met de kinderen, die vinden het zwembadje heerlijk na een dag achterin de auto

Doorreis

Eigenlijk niets

Wij hadden de familiekamer met 2 pers bed en een slaap bank. Prima voor 1 nachtje. Heerlijk verkoelend zwembad na lange autorit. Uitgebreid ontbijt was prima om de dag weer mee te beginnen. Zou dolgelukkig de keer weer voor deze locatie kiezen. Vlakbij de snelweg en benzinepomp om de hoek. Verder ook diverse winkels in de buurt..

Bij aankomst bleek er geen water te zijn.

Bij aankomst bleek er geen water te zijn. Direct omgeboekt. Dat was prima geregeld. Echter: hotel was juist (!) op zwembad geboekt. Overboekhotel had dit niet. Daarnaast was dit hotel gekozen opnde gratis parkeergelegenheid. Bij het overboekhotel moest 25 euro aan parkeerkosten betaald worden. Klacht ingediend via website, nooit meer wat van gehoord. Zelfs geen mail terug.

Heel prettig
    • Familiekamer met Slaapbank

De koffie uit de automaat

Het hotel was modern en fris. Fijn voor de kinderen dat er een zwembad, speeltuin en speelhoeken was. Na een hele dag in de auto was dit zeer welkom. De kamer was ook heel netjes. We hebben het aangeraden bij familie die er nu ook al een nachtje hebben geboekt.

Prima overnachtingshotel met fijn zwembad en lekker ontbijt!
    • Familiekamer met Slaapbank

De slaapbank in onze familiekamer was te smal voor onze kinderen. Zij zijn 7 en 5 jaar oud (en tenger van postuur) en bij het omdraaien kwamen ze dikwijls tegen elkaar aan. Je hebt ook slaapbanken (die heb je o.a. in Novotel) als je die uitklapt er 2 losse bedden tevoorschijn komen, dit is veel comfortabeler slapen. Het personeel (receptie) zou meer mogen glimlachen en je het gevoel moeten geven dat ze je graag als gast zien binnenkomen. Dit geldt ook voor het uitchecken. De man die er stond toen we aan het uitchecken waren vroeg bijvoorbeeld niet eens of alles naar wens geweest was. Hij zei helemaal niets op een 'au revoir' na dan. Meer hartelijkheid van het personeel verwacht je wel in dit type hotel.

De locatie van dit hotel is praktisch (dichtbij de snelweg) met veel eetgelegenheden in de buurt waaronder op 2 minuten afstand een Mac Donalds, wel zo fijn met kleine kinderen! Het ontbijt is goed met verse jus d'orange en voldoende variatie. Ook de koffie is goed. En het zwembad is na een dag rijden heel erg fijn! De kids kunnen ook goed en veilig rondom het zwembad spelen in de speeltuin (ligt gras). Oja, het grote tweepersoonsbed ligt echt heerlijk met een heel fijn groot tv scherm voor je neus!

Prima voor overnachting langs de Route du Soleil
    • Familiekamer met Slaapbank

De keuken; na een lange dag rijden vanuit Spanje verlangden we naar een goede Franse maaltijd, maar dat viel tegen.

Comfortabel bed, goede bad/douche, schoon, prima voor overnachting onderweg.

Zeer goed hotel voor tussenstop, kort verblijf. Uitermate kindvriendelijk. Een aanrader!

Komende vanuit het zuiden was het vanaf de afslag nog 23 km/20 minuten rijden. Echter, de volgende dag zaten we binnen twee minuten weer op de snelweg.

Alle personeelsleden waren vriendelijk. Ruime twee persoonskamer, schoon, met uitstekende, grote, bedden. Goed werkende airco op de kamer, die ook uit te schakelen is. Grote verlichte parkeerplaats met camerabeveiliging en de poort gaat 's nachts dicht. Het ontbijt was erg goed, het enige wat ontbrak waren de scrambled eggs met bacon. 's Avonds kon je er prima dineren, de drankjes waren duur, 4,10 euro voor cola. Er waren voor jongere kinderen veel speelmogelijkheden, zowel binnen als buiten in de grote tuin. Een klasse hotel met allure, wij komen zeker terug!

Heel groot bed en uitstekende douche.
    • Familiekamer met Slaapbank

In de buurt van het hotel drinkende mensen op straat. Dit gaf een beetje een onveilig gevoel.

Heel groot bed en uitstekende douche. Uitstekende wifi. Uitgebreid en lekker ontbijt.

Lekker ontbijt
    • Familiekamer met Slaapbank

Goed ontbijt maar niemand kreeg het voor elkaar om een eetbaar ei te koken. Kan echt veel beter. Ook waren 2 van de 3 speeltoestellen in de kinderboek buiten bedrijf.

Lekker ontbijt

Prettig kindvriendelijk hotel voor gasten die op doorreis zijn.
    • Familiekamer met Slaapbank

Vorig jaar kwamen wij hier min of meer toevallig op doorreis naar Zuid-Frankrijk met onze twee kleinkinderen. Dat is ons toen zo goed bevallen dat wij dat dit jaar, weer met de twee dametjes van 4 en 6 hebben herhaald. Zij verheugden zich al in de auto op het zwembad, de speeltuin en de computerspelletjes-hoek. Zeer kindvriendelijk hotel dat voor ons lekker dicht bij de snelweg lag, waar je ter plekke overigens nauwelijks iets van merkt.

voor herhaling vatbaar
    • Familiekamer met Slaapbank

Dat kan ik niet zeggen omdat ik eigenlijk geen minpunt op kan noemen

Het ontbijt was super en de kamers waren echt aan te raden.met andere woorden een super goed hotel,

Perfect hotel voor op doorreis naar Zuid-Frankrijk.
    • Familiekamer met Slaapbank

Hotel ligt op industrieterrein.

Dichtbij de snelweg, zeer praktisch als doorreisverblijf en net hotel, afgesloten parkeergelegenheid, zwembad, speeltuintje en speelhoekje voor de kids.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

vriendelijk personeel en de kamer

de menukaart kan toch wel in het Nederlands met zoveel Nederlandse gasten, dan valt het niet tegen wat er op je bord komt

vriendelijk personeel en de kamer

Zeer prettig hotel voor als je op doorreis bent!

Het ontbijt was erg lekker en heel erg gericht op kinder - met leuke bordjes voor kinderen en vanalles te kiezen - erg leuk gedaan! Verder waren de kamers erg schoon en alles was aanwezig. Ook het babybedje was erg netjes opgemaakt en klaargezet.

Goed bereikbaar en prettig hotel.

Geen negatieve punten ontdekt.

prima buffet ontbijt, goede bedden en redelijk ruime kamer. Fietsen konden probleemloos binnen worden gestald. 's avonds kon er zeer redelijk worden gedineerd. Afstand naar de stad met de auto goed te doen. Goede bereikbaarheid, met hulp navigatie.