Beoordelingen over Néméa Appart hotel Nancy 3-sterren

13 Rue Albert Lebrun, 54000 Nancy, Frankrijk

#16 van de 24 vakantiewoningen in Nancy

Goed voor één nacht, maar niet voor langer vanwege de warmte
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Er was helemaal geen airconditioning in het hotel en de kamer. De ventilator heeft de hele nacht aan gestaan, maar dat zorgde niet voor voldoende afkoeling. We zijn daardoor ook vroeg vertrokken in de ochtend.

Kamer was keurig schoon, goed bed en vooral fijn dat er een koelkast bij het keukentje aanwezig was.

Viel erg tegen

Zie hierboven

Heel klein, ontzettend heet, was geen airco. Heel gehorig door het gehele hotel. Alle deuren kraakten enorm, hebben we zelf maar wd40 voor gebruikt want hotel deed er niks aan

De locatie is goed om Nancy te bekijken
    • Studio

Het bed is niet meer van deze tijd. Te smal, te laag. Kamer snikheet en rumoerig aan de straat. 1 zielig blokje voor de vaatwasser.

De locatie, de garage voor de auto

Prijs/kwaliteitverhouding goed
    • Studio

De ligging van onze kamer tegenover het ziekenhuis.En de kamer was erg warm.Dus veel herrie ook door helikopters die op het platform landden.

Schoon,alles aanwezig

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Prima voor overnachting op doorreis of bezoek aan de prachtige stad Nancy.
    • Studio

Het ontbijt: € 10 pp is echt te veel voor wat aangeboden wordt.

Prima locatie voor een verblijf van 1 of 2 nachten. Ongeveer 1 km van het prachtige centrum verwijderd dus prijs-kwaliteitverhouding is prima. Wij hadden een rolstoelvriendelijke studio, met veel ruimte in gang en badkamer. Slaapkamer daarentegen was zeer krap. Keukentje niet gebruikt, wel compleet met koelkast en afwasmachine en tweepitskookplaat.

Fijn dat er een keukentje in het app zit.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Erg klein en gehorig. Er zaten andere gasten uit het raam te roken en dat roken wij binnen in ons app terwijl alles dicht zat. Alle deuren kraken mega erg, zwembad is van 10:00 tot 20:00 open. Heel warm binnen als het buiten ook warm is en geen airco. 2persoonbed in slaapkamer erg smal en in de woonkamer een slaapbank die mega kraakt zodra je beweegt.

Fijn dat er een keukentje in het app zit. Douche was prima.

Voor 1 overnachting prima
    • Studio

Douchekop hangt los, bad sluit niet goed af. Zwembad erge chloorlucht en alles gedateerd Parkeerkosten zijn te hoog.

Ruim appartement men kan zelf koken Alles schoon en vaatwastablet aanwezig. Aparte toilet goede bedden!

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Gedateerd en sleets, maar ruim en comfortabel en redelijk schoon
    • Studio

Erg gedateerd en intensief gebruikt; daardoor 'sleets' en niet zo fris meer. Ook werd er vroeger duidelijke gerookt in alle appartementen en dat is nog zeer goed te ruiken. Bank is matig; is een reservebed, maar als band niet erg handig of comfortabel.

Ruime kamers en goed uitgerust qua spullen (o.a. vaatwasser). Bedden prima.

Locatie, 10 minuten lopen naar het centrum (place...
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Geen airco, klein tweepersoonsbed, badkamer was niet goed geventileerd. Best gehorig als je een kamer aan de straatkant hebt

Locatie, 10 minuten lopen naar het centrum (place Stanlislas), privéparkeren, bereikbaarheid.

Ondanks landende en stijgende trauma helicopters toch lekker uitgerust.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Op de slaapkamer had nog een kast kunnen staan. Ontbijt in het weekend beetje aan de late kant. Pas om 09:15

Accomodatie was goed. Loopafstand stad uitstekend.

Alles was erg gebonden aan incourante tijden.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Alles was erg gebonden aan incourante tijden. Laat pas ontbijt in het weekend (er kwam pas om 09.00 uur iemand het hotel binnen), receptie vroeg s avonds weer dicht. Zwembad laat open (vanaf 10.00 uur) enz enz. Geen geweldige ligging, tussen allemaal betonachtige gebouwen. Wel op loopafstand van het centrum.

Geen nachtrust door geluidsoverlast
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Flinke geluidsoverlast van hotelgasten die dronken feest vieren op kamer. Er is niemand na 00:00 uur te bereiken van het hotel. Er zou nachtwaker aanwezig moeten zijn. Nu hebben we van 02:00-04:30 uur niet kunnen slapen door de herrie. Tevens is er naast het hotel een helicopterplatform aanwezig waar ongeveer elk uur een helicopter landt en opstijgt. (Tot 00:00 uur ‘s nachts) Kortom, zeer veel geluidsoverlast in dit hotel.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Prima faciliteiten, schoon, rusitg en op loopafstand van centrum
    • Studio

Even rekening mee houden dat er buiten aangegeven periodes niet ingecheckt kan worden omdat er niemand is en de deur dan ook op slot is. Feitelijk soort appartementshotel.

Nette kamers, goede ligging, prima ontbijt, vriendelijke medewerkers. Appartementshotel dus alle faciliteiten op kamer aanwezig.

Precies goede prijs/kwaliteit verhouding op loopafstand van het oude centrum
    • Studio

Informatie vooraf die ontbrak: parkeren kost 9 Euro per dag, Handdoeken worden éénmaal verstrekt.

Accommodatie heeft een keukentje waardoor het minder een hotelkamer lijkt en is. Ruim van opzet.

Fijn verblijf voor de prijs die gevraagd word.
    • Studio

vloer in badkamer versleten en kitranden en voegen hier ook verouderd. Schoonmaak in hoekjes en langs randen vloer zou hier beter moeten.

eigen keukentje en inrichting studio'tje

10 euro voor de garage

Top hotel. En dat voor een lage prijs. Wij kwamen na 20.00, maar na een belletje (de receptioniste​ sprak Engels ) kregen we een sms door met de code van de garage.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Aparte slaapkamer en keuken.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Personeel niet gastvrij. Voelde ons niet welkom. Kwamen laat aan en werden gesommeerd op te schieten. Geen vraag over hoe was de reis. Welkom in ons hotel. Ook de trauma helikopters in de nacht zijn een belevenis maar slecht voor de nachtrust. Ziekenhuis zit pal naast de deur dus de helikopter komt en gaat heel laag over het hotel. Veel herrie.

Aparte slaapkamer en keuken. Parkeergelegenheid.

Voor de zomer veel te warm. 2 persoonsbed is te krap.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

De receptie en de temperatuur in de kamer. Geen airco. Wij waren daar op een dag dat het 32 gr. was. De receptie gaat pas om 5 uur open. Temperatuur bij de receptie 32 graden. Bij opening lange rij. de 4e klant was pas na een uur wachten aan de beurt. Geen enkele toeristische informatie over de stad!

rustige kamers

Prima en betaalbaar hotel om te verblijven met kids.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

De openingstijden van de receptie. Kamers zijn wat gehorig

Gewoon een prima hotel, met goede prijs. Kamer met compleet uitgerust keukentje. Fijn dat er een aparte slaapkamer is, vooral als je met kids reist. Prima hotel voor doorreis al is het hotel wat lastig te bereiken (je moet een eind de stad doorrijden). Klein (binnen) zwembad, maar prima om even met de kids te zwemmen. Goede handdoeken, leuk presentje bij de handdoeken. Alleen een beetje jammer dat we het extra bed zelf op moesten maken en de receptietijden zijn wat summier. Verder is het wel wat gehorig, maar over het algemeen zeker eentje om te onthouden.

Bolgende keer zeker betere kwaliteit boeken
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

De bedden, en het lawaai van de straat.

De stad Nancy, het hotal is zeer 'basic' ...zeker geen 3 sterren waard. Alles aftands en aan verniewing toe. De bedden: veel te klein en de slechtste kwaliteit ever. Een slechte matras op planken. Het ontnijt viel redelijk mee. De ham en salami waren op tot we bertrokken. Her zwembad deed mij denken aan fe jaren 60, de trap om het zwembad te verlaten was een echt huzarenstukje...

Goede locatie tov binnenstad.

klein appartement, klein zwembad

Goede locatie tov binnenstad. Mogelijkheid voor ontbijt. Parkeren aan de straat mogelijk via parkeermeter a 4, 80 euro per dag.

Schoon hotel.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Niet erg servicegericht. Wij kwamen om tien uur 's avonds aan (na een lange dag in de auto) en moesten zelf de bedden van de kinderen op maken?! Klein tweepersoonsbed voor onszelf, warme kamers (geen airco), kleine badkamer. Kleine benauwde ontbijtruimte. Het lijkt alsof de man van de receptie alles alleen moet doen. Daarom moet je soms lang wachten als er iets van het ontbijt op is of als je wilt uitchecken.

Schoon hotel. Ontbijt was prima. Compleet.

Fijn appartement
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Parkeergarage is goed afgesloten! Familiekamer/ appartement is fijn. 2persoonsbed in aparte kamer en 2 persoons slaapbank in woonkamer. Keukenblok is prima, van alles voorzien. Ligging: op loopafstand van het centrum

slechte accomodatie !
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Een smerig goor Frans "hotel" ! Gore matrassen, bedden niet opgemaakt et cetera... 2 persoonsbed is slecht en te klein. Het betreft oude troep dat ca. 40 jaar geleden is ingericht en daarna nooit is ge-upgrade ! Wij hadden uitzicht nog erger dan de Berijnse muur ! Tussen 12 en 15 en na 18 uur geen personeel aanwezig en dus geen mogelijkheid om bijv in te checken ! Een "parkeergarage" met een hoogte van 190 cm..dus shake het maar met een SUV, bestelbus of auto met dakkoffer !! Ook een zwembad dat op de foto's eveneens een vertekend beeld laat zien. T is een raadsel dat dit soort "opvangcentea" op booking.com wordt aangeprezen !! Kortom, boek hier niet !!!

niks !

Heerlijk relaxr

Anderhalf uur wachten tot de receptie open ging bij 32 graden

Klein zwembad, bijna steeds voor ons alleen. Bad op de kamer was ook heerlijk. Prima gelegen, 12-15 min vanaf Stanislas en de markt, veel winkeltjes. Toeristentreintje bespaart veel wandelwerk.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Voor de prijs en als het echt niet anders kan, maar niet meer voor mij.
    • Studio

Raam aan straatkant op straatniveau moest opengezet om het met de warmte houdbaar te houden; dan slaap je niet. 's Avonds bij terugkeer ineens beveiligingsbeambten (in plaats van een bemenste balie) die checkten of je wel in het hotel had geboekt. Er kon met gemak aan de straat worden geparkeerd, terwijl de suggestie wordt gewekt dat je alleen kunt parkeren als je via de accommodatie een betaalde parkeerplaats boekt.

Prijs was relatief oké. Kamer zéér eenvoudig en snikheet vanwege een hittegolf. Geen airco, gelukkig wel een handmatig op te stellen ventilator in de kamer. Linnengoed en badkamer in orde. Geschikte locatie als je langere tijd in Nancy moet verblijven vanwege het aanwezige keukenblok, maar voor toeristen ... ???

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

slecht
    • Studio

Lekkage badkamer, bed c.q. matras, hotel was aan het renoveren/ zat onder verf, wandelgangen met verf zonder ventilatie. Ook onder faciliteit staat dat kamer is voorzien van een kluis. Was ook fout. Ook moesten we zelf de keuken schoon maken en vuilnes buit naar straat neer zitten.

Locatie van Hotel

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Er even tussenuit in Nancy!
    • Studio

Onze slaapkamer lag aan de straatkant, wat voor veel lawaai zorgde. We konden niet met onze venster open slapen.

Super locatie! Ideaal gelegen om Nancy te verkennen.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Heel goede prijs-kwaliteit verhouding!
    • Studio

De receptie is niet altijd open. Als je al ingecheckt hebt is dat geen probleem, maar hou er rekening mee bij aankomst!

Gunstig gelegen om naar het centrum te wandelen. Veilige parkeergarage. Prima ontbijt voor de prijs € 10 pp Ook nog 'n zwembadje!

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Wat een oplichters
    • Studio

We waren gelokt het zwembad, want het was snoeiheet. Blijkt zwembad net op die datum gesloten voor We waren gelokt het zwembad, want het was snoeiheet. Blijkt zwembad net op die datum gesloten voor werkzaamheden. Natuurlijk hadden we al betaald, anders waren we er niet heengegaan. Bovendien bleek de receptie "even " gesloten, uurtje wachten, ook geen pretje in de hitte van de dagwerkzaamheden. Natuurlijk hadden we al betaald, anders waren we er niet heengegaan. Bovendien bleek de receptie "even " gesloten, uurtje wachten, ook geen pretje in de hitte van de dag

Niets, puur slecht

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Vanwege de hitte en ontbreken van de airco zijn we na 3 uur verder gereden...
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

airco is een must met die temperaturen.

Alles wat je zou willen in een kamer.... Een belletje vanuit de receptie dat zij om 20:00u weg was, instructie ge-smsd (Engels).

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Goed schoon en fijn apparthotel
    • Studio

Dat er bij het bespreken van de parkeer plaats bij had moeten staan dat er maar beperkte parkeer plaats is voor voertuigen hoger dan 1.90 m

Fijn hotel met zeer goed personeel en een goede parkeer garage jammer dat hij maar 1.90 m hoog is en dat er maar 4 buiten parkeer plaatsen zijn dat had wel in de hotel informatie er bij mogen staan maar prima app hotel

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Voor ons geen tweede keer, ondanks de prijs. Internet heeft andere verwachting geschept.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 1 Kind of 1 Volwassene + 2 Kinderen)

Personeel was kort af, kamer was geboekt met 1 kind maar hier was geen bed voor aanwezig. Uiteindelijk opklapbed achter de deur geschoven en zelf op moeten maken. Kamer was erg verouderd evenals het zwembad. Ontbijt hebben we niet afgenomen vanwege het algemene beeld dat we gevormd hadden bij aankomst. Hotel ligt in een wijk met veel hangjeugd dat onprettig overkwam tijdens de wandeling naar het centrum.

Kitchenette was prettig

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Voor 1 nacht op doorreis oké.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Kinderbedden moesten we zelf opmaken. Bij 1 nacht moesten we ook zelf vuil buiten zetten. Zwembad omgeving was vies.

Ontbijt was prima. Ligging prima 15 minuten lopen naar centrum.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Valt tegen
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Het voelt aan als een kazerne. Voor meer dan 1 nacht niet geschikt. Hele kleine kamer voor 4 personen. De receptie is pas vanaf 17.00 uur open, praten geen Engels.

De accommodatie heeft een kleine receptie. De kamer had een kleine keuken en woonkamer en een slaapkamer voor 4 personen.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Net hotel slecht bed.

Het bed was zeer slecht

Net hotel alles netjes, alleen het tweepersoons bed was goed doorgezakt. Zeer slecht geslapen! Rest goed geregeld, goede afgeloten parkeergarage

Niet aan te raden
    • Studio

Geen airco, raam open = veel stank en herrie.

Personeel was aardig.

Vlakbij Place Stanislas
    • Studio

Heel erg warm en geen airco en een klein bed.

Vlakbij Place Stanislas

Proper, goede bedden
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Beginuur van het ontbijt was erg laat (09u15)

Proper, goede bedden

Op zich was het goed maar je gaat er dood door warmte een...

Geen airco

Op zich was het goed maar je gaat er dood door warmte een airco zou niet verkeerd zijn

Viel wat tegen maar niet slecht.

Klimaatbeheersing in de kamer

Prijs Locatie

Voor een onpersoonlijke snelle stop ok.
    • Studio

Klein bed, onpersoonlijke infra, alles via codes, vaal lawaai door helicopter ziekenhuis.

Prima ontbijt

Centraal en prettige kamer
    • Studio

Het ontbijt was veel te duur naar verhouding. Veel straatverkeergeluid inclusief een zeer luide helicopter

De ruime kamer en het zwembad

Ontbijt in het weekend pas vanaf 9u15 is veel te laat

Lekker in het centrum van de stad.
    • Studio

Wat krap bemeten plekken aan de ontbijttafel.

Lekker in het centrum van de stad. Parkeergelelgenheid.

Zwembad klein maar heerlijk voor de kleine om even zijn...
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Ontbijt was goed, alleen werd niet aangevuld.

Zwembad klein maar heerlijk voor de kleine om even zijn energie kwijt te kunnen na lange autorit.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Goed voor kort verblijf in Nancy

smal bed, krakende zetel

stapafstand (15 min.) van centrum, garage onder het gebouw

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Het ruime verblijf

Het ruime verblijf

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Zeer aangename kamer en heerlijk geslapen

Zeer aangename kamer en heerlijk geslapen

Goedkoop. Dus verwacht niet te veel.
    • Studio

Het bed was veel te smal.

Centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Prima als je op doorreis bent

Ongezellig, parkeren krap

Prijs kwaliteit

Leuk om op doorreis toch nog even in de oude stad te kunnen wandelen.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Bedden zijn iets te hard.

Ligging vlakbij centrum. Kamers ruim.

Aanrader voor korte verblijf

Geluid in de nacht

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Goed, hebben genoten.

Zwembad was niet open.

Kitchenette en een eigen badkamer
    • Studio

Jammer dat er niet langer iemand is voor de receptie

Kitchenette en een eigen badkamer

De locatie en het appartement met de keuken

De locatie en het appartement met de keuken

Dicht bij bijv.
    • Studio

Aankleding (bijv. Kale muren in de gangen) saai.

Dicht bij bijv. Place Stanislas

aangenaam verblijf

geen airco

ruime kamer

Kort maar goed

Omgeving

Eenvoudig maar goed, vriendelijke ontvangst

Kort en goed

Van het not it ....... Mijn test worst miscommunication!kort engoed

• Beoordeeld op: 16 september 2017

zeer matig.
    • Studio

IK heb nooit in een hotelkamer gelogeerd die qua afmeting zo minimaal was. Ook het bed was zwaar onder de maat:veel te klein voor 2 personen

Rust
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Wij hadden dit Hotel speciaal geboekt vanwege binnen zwembad. Deze bleek helaas defect.

Rust

perfect goed ontbijt vriendelijk personeel maar niet centraal gelegen
    • Studio

niks voor deze prijs super

kitchenette aanwezig ... zwambadje ...perfect personeel ....goed ontbijt.... prijs kwaliteit

Matig verblijf
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Kamer erg warm en niet geheel schoon. Bed in woonkamer van slechte kwaliteit.

Ontbijt was prima en vers.

Was op doorreis en was perfect om te overnachten, lekker gezwommen bij aankomst.

warmte in de kamer

Heel mooie kamer, spijtig dat er geen airco was of geen ventilator. Ontbijt was heel lekker.

We kwamen te laat aan door files, maar werden gebeld en kregen prima instructies via sms.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Het ontbijt was veel te duur voor wat we kregen. Ook kinderen moeten het volle pond betalen.

De uitstekende parkeerservice.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Alles perfect geregeld

Alles perfect geregeld

• Studio

Het bestek en de kopjes waren niet heel schoon en de badkamer was verouderd.

De keuken in de kamer was ideaal.

• Studio

fijne kamer en goede parkeergelegenheid

Goed als etappehotel of voor stadsbezoek. Enkel de prijs is aantrekkelijk.
    • Studio

De kwaliteit van de bedden is niet echt indrukwekkend; alles is stilaan aan renovatie toe.

de ligging, op wandelafstand van het centrum van de stad.

Kamers waren schoon en Zwembad

geen diner