Beoordelingen over Aparthotel Adagio Access Nice Acropolis

42 Boulevard Risso, 06300 Nice, Frankrijk

#303 van de 614 vakantiewoningen in Nice

Perfect gelegen voor Veille Nice, maar zeker voor Monaco. Wij hebben de Sentier Littoral gewandeld.
    • Standaard Studio (2 Volwassenen) met Douche

Het is niet ruim, maar wij hebben 6 nachten heerlijk doorgebracht.

De locatie is perfect. De combinatie met keukentje beviel ons goed. Bakker zit er bijna naast. Bus 100 naar Monaco en Sentier Littoral wandelgebieden maakt het ideaal.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Voor slapen ok, verder alles zo veel mogelijk buiten de deur uitvoeren.

Ontbijt en de badkamer

ONtbijt was niet erg goed. Weinig keuze. Heb bijna iedere dag mijn ontbijt overgeslagen. Voordeel was wel dat het tegenover mijn afspraken locatie bevond. De foto's over het hotel op de site waren niet overeenkomstig hetgeen ik aantrof. Oude kamer met een zeer kleine badkamer waarvan na het douchen de vloer blank stond..

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Erg genoten van omgeving
    • Standaard Studio (2 Volwassenen) met Douche

Appartement leek in verste verte niet wat op de foto s was te zien. Ipv kamer plus slaapkamer bestond het apoartement uit 1 kleine slaapkamer en erg kleine douche....

Locatie was prima!

Tegenvaller
    • Standaard Studio (2 Volwassenen) met Douche

- De kamers zijn enigszins gedateerd. - Voor een extra paar handdoeken betaal je €5 extra (per keer). Als je minder dan 8(!) nachten blijft wordt de kamer niet schoongemaakt (en de handdoeken dus ook niet verwisseld). - Er hing een weeë geur op de badkamer gedurende ons gehele verblijf - De koelkast op de kamer stonk gigantisch bij binnenkomst (deze werd wel verwisseld na een klacht van ons) - Het bestek en de borden die in de kast stonden waren niet schoon toen we aankwamen. - Slechts een paar ligbedden aan het zwembad terwijl er veel meer gasten zijn. - De lift is erg traag. - Op het balkon heb je geen tafel of stoelen Al met al: voor de prijs die je betaalt in het hoogseizoen voor deze accommodatie had ik er wel iets meer van verwacht

Personeel is aardig en behulpzaam. Wifi is prima. Airco is aanwezig.

Prima voor een weekje
    • Standaard Studio (2 Volwassenen) met Douche

Erg smalle douche. Als je op de wc zat kon je, je benen niet kwijt, je voeten zaten dan tegen de rand van de douche. Beetje onhandig dus.

Aardig personeel! Zwembad is fijn als je even iets anders wilt dan de zee. Mooi uitzicht vanaf de 7e verdieping. Ontbijt was ook prima, soort buffet, met voldoende keuze.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Ideaal hotel voor een city trip met veel privacy
    • Standaard Studio (2 Volwassenen) met Douche

Soms wacht je wat lang op de enige lift In het weekend is bagageopslag tussen 12 en 2 uur gesloten.

Alles klopte op de kamer. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Eenvoudig maar zeer efficiënt ingericht, zeer goede airco. Alles was aanwezig en werkte. Hotel ligt iets verder dan het eindpunt van bus 98 van af de luchthaven, als straks de tram wordt doorgetrokken naar de is dat helemaal ideaal. Stranden zijn op circa 30 minuten loopafstand. Sfeervol oud centrum met heel veel restaurants op 10-15 minuten.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Prijskwaliteit verhouding prima.

Douche oud , geen waterdruk Geen vleeswaren bij ontbijt

Prijskwaliteit verhouding prima. Bedden sliepen goed, snachts rustig buiten 4 handdoeken ,theedoek, zeep en afwasmiddel aanwezig Balkon fijn om savonds nog even te zitten

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

goed verblijf met prachtig weer!
    • Standaard Studio (2 Volwassenen) met Douche

ontbijt toch iets meer variatie krijgen,wat we kregen noem ik geen ontbijtbuffet

neen heel simpel en iedere dag hetzelfde,maar brood was vers en koffie heel goed receptie heel behulpzaam met bagage daar de lift stuk was bij aankomst en vertrek ontbijt: stukje ingepakt kaas ,gekookt ei(zelf te koken) en confituur

dicht bij de Oude Stad en de Place Massena. loopafstand naar Promenade. Prima locatie.
    • Standaard Studio (2 Volwassenen) met Douche

Geen koffieapparaat in foyer. Zwembad nog niet open in april (was warm)

Prima plek, heel centraal. (Al is de straat niet bijzonder aantrekkelijk). Ontbijt lekker, maar in het weekend was er om 9 uur al bijna niets meer over. Jammer. Verder alles toereikend. Goeie keuze voor verblijf in Nice.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Slechte kamers, goede locatie.
    • Standaard Studio (2 Volwassenen) met Douche

Had een kamer met 2 single beds gereserveerd, kregen een dubble bed bij aankomst (140 cm). Hoop gedoe om geweest en uiteindelijk na veel vragen een kamer met 2 single beds gekregen. Bedden zijn steenhard, matrassen super dun. Hierdoor allebei 4 nachten zeer beroerd geslapen. Verder erg gehorig in het complex en lift werkt 9 van de 10 keer niet. Handdoeken worden niet verschoond en kamers zijn niet bepaald schoon. Badkamer lijkt op de foto's van een behoorlijk formaat maar in praktijk is het een douchebak met een toilet, erg klein en geen ventilatie! Daarnaast was het zwembad gesloten (25 graden elke dag buiten).

Locatie is prima, is op circa 20 minuten te bereiken vanaf Nice airport. Parkeren kan in de kelder onder het complex. Hotel ligt in de nabijheid van een plein met voldoende horeca. Winkelstraten van Nice niet op loopafstand.

klantonvriendelijk
    • Standaard Studio (2 Volwassenen) met Douche

De parking is net na een rood licht. Om bij aankomst in de parking te geraken, moet je eerst in de volle straat (dubbel) parkeren, terug blokje om rijden en langs de voordeur een teken geven aan de receptionist zodat die de parkingdeur kan openen. Een parlofoon zou hier aangeraden zijn. We hadden voorkeur van aparte bedden doorgegeven maar bleek dat we een dubbel bed hadden. Bij navraag of dit eventueel gewijzigd kan worden, werd ons meegedeeld dat alles volzet is en geen mogelijkheid is tot extra bed in de kamer. Het personeel deed geen moeite om samen naar andere oplossingen te zoeken tot we zelf een oplossing voorstelden...namelijk dat we de 2 laatste nachten kostenloos konden annuleren zodat we naar een ander hotel konden verhuizen. Het kan best zijn dat we de kleine lettertjes over het hoofd hebben gezien, maar dat het personeel je voor blok zet zonder samen naar en oplossing te zoeken, is voor mij een nul voor klantvriendelijkheid.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Schoon en een fijne locatie!
    • Standaard Studio (2 Volwassenen) met Douche

Jammer dat er geen ligbedjes zijn bij het zwembad, waardoor je op de stenen grond moet liggen. Op de foto die gebruikt wordt staan wel stoelen, dit geeft een vertekend beeld.

De kamers waren goed schoon bij aanvang! Leuk personeel, ze konden ons goed informeren. De locatie is super, dicht bij het tramstation waardoor je overal makkelijk naar toe kan. Het is ook dicht bij oud Nice, hier kan je makkelijk lopend naartoe.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Heel aangename vakantie gehad.
    • Standaard Studio (2 Volwassenen) met Douche

Daar wij 8 dagen ter plaatse waren hadden we recht op onderhoud van de kamer, jammer was deze gepland voor de dag van ons vertrek. Maar op onze aanvraag hebben ze dit dan een dag vroeger gedaan.

De ligging van het hotel. De parkeerplaats voor de auto. De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Ideaal voor kort verblijf!
    • Standaard Studio (2 Volwassenen) met Douche

De foto's op de website gaven een ander beeld van de directe omgeving van het Aparthotel.

We konden onze bagage voor de incheck en na de uitcheck in een afgesloten ruimte van het Aparthotel laten, en de stad ondertussen verkennen. Hierdoor hoefde we niet met onze spullen te sjouwen.

Verbleven in juni 2016

Goede prijs

Het is wat verouderd

Goede prijs

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Betalen voor extra schoonmaak

Vriendelijk, goede prijs kwaliteit , goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Tegenvallend
    • Standaard Studio (2 Volwassenen) met Douche

De badkamer was verwaarloosd, vies en gevaarlijk door een openliggende kluwen elektra draden van de wand verwarming

De ligging is uitstekend

• Beoordeeld op: 16 november 2017

• Standaard Studio (2 Volwassenen) met Douche

Kamers waren schoon en netjes

Geweldig genoten
    • Standaard Studio (2 Volwassenen) met Douche

meubilair, geen makkelijke stoel binnen, geen terrasstoeltje

de locatie

Miste spiegel in kamer.
    • Standaard Studio (2 Volwassenen) met Douche

Miste spiegel in kamer. Alleen maar spiegel boven wastafel.

Prijs kwaliteit klopt
    • Standaard Studio (2 Volwassenen) met Douche

Uitzicht, te weinig ligstoelen.

Goede harde matras om op te slapen. Klein zwembadje om toch eens te ontsnappen uit de drukte van Nice.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

De deskundigheid van het receptiepersoneel.
    • Superior Studio met Bad en Balkon (2 Volwassenen)

De deskundigheid van het receptiepersoneel. Ontbijt buiten op het terras.

goede ligging, simpel naar in orde
    • Standaard Studio (2 Volwassenen) met Douche

geen enkele faciliteit bij het zwembad weinig warm water om te douchen door te kleine boiler

de locatie, ideale ligging

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Douche
    • Standaard Studio (2 Volwassenen) met Douche

Opgesloten gevoel...zelfs de trap kon je niet gebruiken om naar je kamer te gaan...

Douche

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Het was aangenaam
    • Standaard Studio (2 Volwassenen) met Douche

5 nachten geweest. Schone handdoeken tussendoor was prettig geweest.

Kamer aan de achterkant. Rust. Goed bed! Eigen ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Handdoeken
    • Superior Studio met Bad en Balkon (2 Volwassenen)

Ze hebben in 4 nachten tijd nul keer de handdoeken verschoond.

De locatie was goed.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Geen Belgische posten op de tv !
    • Standaard Studio (2 Volwassenen) met Douche

Geen Belgische posten op de tv !

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

• Standaard Studio (2 Volwassenen) met Douche

De kamers werden niet gekuist gedurende ons verblijf. Geen verse handdoeken. De airco stonk

De ligging Goed voor 5 nachten

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Nice is een gezellige stad voor een kort verblijf
    • Standaard Studio (2 Volwassenen) met Douche

opbrengst douchekraan was iets te zuinig afgesteld

Prima kamer met prima ontbijt

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

goede locatie matig comfort
    • Standaard Studio (2 Volwassenen) met Douche

Bed was slecht. Soort stretcher. Voor de prijs had ontbijt en parkeren wel inbegrepen kunnen zijn.

Locatie en vriendelijkheid personeel

Verbleven in juni 2016

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

Gesitueerd dicht bij centrum en havens.

Gesitueerd dicht bij centrum en havens. Goed bereikbaar met OV. Prima ontbijt. Zeer goede receptiemedewerkers. Kamer eenvoudig, maar goed en schoon. Keuken goed.heerlijk bed.

• Beoordeeld op: 23 mei 2016

De locatie;

Balkon was op het noorden; wat koud. Zwembad was nog dicht, waardoor geen mogelijkheid om bij het hotel in de zon te zitten. Wij hadden twee aparte bedden geboekt; dat was een vast bed en als tweede bed een onderschuifbed; erg simpel.

De locatie; midden in de stad; dicht bij stadspark en zee en terrassen.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

prima locatie, heerlijk bed, goede keuken

Het ontbijt viel wat tegen. Na één keer hebben we lekker zelf broodjes gekocht met lekkere kaasjes, gekookte eitjes, verse koffie... Maar dat ging ook prima, omdat er een fijne keukenunit was. koelkast, koffiezetapparaat, twee-pits kookstel enz. Het zwembad was nog niet open, alhoewel het wel 1 mei was geweest.

prima locatie, heerlijk bed, goede keuken

• Beoordeeld op: 29 oktober 2015

Ruime studio voor 2 personen, met airco, kitchenette en bad.

Miste een "lekkere" stoel/ bank om op te zitten en een wat sobere aankleding. In tegenstelling tot de kamer was gang minder schoon

Ruime studio voor 2 personen, met airco, kitchenette en bad.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2015

Lokatie dichtbij congres en stad, vriendelijk personeel

Faciliteiten basaal aanwezig, maar behoeven duidelijk verbetering (kapotte tegels, douchegordijn scheef, kapstok los)

Lokatie dichtbij congres en stad, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 10 september 2015

Qua prijs-kwaliteit best oké.

Extra bed was een gewone stretcher. Vroegere incheck was niet mogelijk, maar wel beloofd. Hotel was doelmatig schoon maar duidelijk erg oud. Let op! Geen schoonmaak of schone handdoeken bij verblijft 4-7 dagen.

Qua prijs-kwaliteit best oké. Locatie dicht in het centrum en dichtbij winkels en openbaar vervoer. Klein maar fijn zwembad op het dak!

• Beoordeeld op: 22 juni 2015

locatie tov congres centrum aan overkant

waardeloze matras, ook bij 2x navraag geen andere verkrijgbaar. Schoonmaak 1x in 2 wk, derhalve moest ik om de dag om een rol wc papier vragen.

locatie tov congres centrum aan overkant

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

lekker ontbijt

2 enkele bedden gevraagd maar was alleen nog kamer met dubbelbed. is een verouderd hotel maar voor 2 nachten klagen we daar niet over: ontbijt was perfect

lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

Vaste bed was prima.

Sanitair: zeer matig. Vieze geur. Geen schoonmaak. Geen stoelen bij zwembad

Vaste bed was prima. Genoeg hangertjes. Keukentje uitstekend. Airco werkt ook heel goed.

• Beoordeeld op: 23 maart 2015

locatie was super;

Een foute boeking kon niet meer een minuut er na worden verandert. Ze houden je aan de reservering ook als het duidelijk om een fout gaat. De studio was wel met de franse slag in elkaar gezet; dingen waren komr er in gezet, waardoor matige afwerking.

locatie was super; voor naar de stad te gaan, de bus naar Monaco te pakken en dicht bij het congresgebouw Acropolis.

• Beoordeeld op: 17 februari 2015

Het keukentje en de koelkast.

Het warm water was lauw. kon het bad er niet mee vullen. Douchekop kon niet vastgezet worden, dus zelf vasthouden. Laatste dag monteur voor de boiler en deze heeft hem hoog gezet.

Het keukentje en de koelkast.

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Bijna alles. Té kleine badkamer en toilet, geen schone handdoeken. Ergste: ik moest op een klapbed slapen, verschrikkelijk!!!

• Beoordeeld op: 24 februari 2016

locatie

niets eig

locatie

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Lekker zwembadje op het dak van het hotel

Lekker zwembadje op het dak van het hotel

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

De ligging van het hotel in vieux Nice, aanwezigheid...

De sanitaire voorzieningen, kleine kamer

De ligging van het hotel in vieux Nice, aanwezigheid kitchenette, airco op kamer

• Beoordeeld op: 17 juli 2015

Dat het erg centraal ligt

Dat het erg centraal ligt

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

Mogelijkheid om zelf ontbijt klaar te maken en de ligging

's avonds laat veel lawaai van andere gasten.

Mogelijkheid om zelf ontbijt klaar te maken en de ligging

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

rustige ligging, direct naast congrescentrum en op...

rustige ligging, direct naast congrescentrum en op loopafstand van oude en nieuwe centrum en zee.

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

bij een verblijf van 4 nachten wordt er niet schoongemaakt...

bij een verblijf van 4 nachten wordt er niet schoongemaakt en geen schone handdoeken

• Beoordeeld op: 27 mei 2015

Goede wifi

Ik vraag en betaal voor handicap room en kon de badkamer nog niet in.

Goede wifi

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Geen balcon deze keer

Vriendelijk personeel goede locatie

• Beoordeeld op: 24 maart 2015

Niet perfect maar prijs/kwaliteit maakt het bijna...

Niet perfect maar prijs/kwaliteit maakt het bijna perfect.

Er zijn ook 12 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.