Beoordelingen over Nimotel 3-sterren

152 Rue Claude Nicolas Ledoux, 30900 Nîmes, Frankrijk

#27 van de 34 hotels in Nîmes

Ligging aan de snelweg
    • Superior Driepersoonskamer

Super gehorig Zeer gedateerd Slechte WiFi Buitenkant gebouw zeer slecht aanzien Ontbijt slecht geen aandacht aan besteed.

Ligging aan de snelweg Even afkoelen in het zwembad

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij gingen aan tafel en hebben lang moeten wachten op onze hoofdschotel, wij zagen alle schotels van nog latere gasten voorbijkomen en wij bleven maar wachten... Totdat er iemand langs kwam en ons vroeg of wij onze hoofdschotel nog niet hadden gekregen.?! Het ontbjt wordt geserveerd van 7 tot?? , wij gingen tegen 7h10 naar de ontbijtzaal en er stond nog niet veel op het buffet. Dat werd met mondjesmaat aangevuld.. Als genius klant hadden wij zogezegd een verwelkomingsdrankje moeten krijgen, maar daar hebben ze niets van gezegd. De Bar was niet eens bemand!!

Mooi hotel, een beetje oud maar de kamers zijn mooi gerenoveerd. Lekker fris op de kamer, dankzij de airco, want het was buiten zeer zeer warm. Parking aan hotel is ook positief. Van zwembad hebben wij niet kunnen profiteren, zijn redelijk laat aangekomen en hadden net de tijd om ons op te frissen en aan tafel te gaan.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Goed genoeg voor een tussenstop, maar niet voor langer verblijf.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ligging is niet erg best, in een wijk met nog minstens 6 andere hotels. Het ligt zeker niet in een park, zoals er in een ander review te lezen was. Goed genoeg voor een tussenstop, maar eet dan niet in het hotel, maar bij Courtepaille, dat is vlak in de buurt (400 m).

Het personeel was erg behulpzaam. Bood ons een andere kamer aan, nadat bleek (na 1 overnachting) dat de airco niet goed werkte. Verder geen bijzonderheden, wel voldoende parkeergelegenheid.

Ontbijt was prima.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

't viel niet tegen maar 't volgende kan beter. Er was airco op de kamer maar deze deed 't heel zacht, kon niet harder gezet worden

Ontbijt was prima. Parkeren bij 't hotel plek genoeg. Kamer en douche schoon en netjes. Gewoon een goede overnachting gehad als tussen stop naar Spanje.

voor herhaling vatbaar
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

prima locatie op doorreis, dichtbij de A 9, zeker aan te raden voor de prijs. Vanwege de grote busgroep die ineens massaal neerstreek in het restaurant, duurde het bestelde wat lang, waarop geen kritiek. Wel heel aardig dat de bediening dit in de gaten had en een diner niet in rekening gebracht heeft. Waar vindt je zoiets nog?

Eigenlijk niets.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij waren met 5 personen op vakantie geweest, om op de terug reis in dit hotel een overnachting te maken. Bij 2 kamers die geboekt waren , was er gerookt door vorige huurders. De medewerker achter de balie wilde met een spuitbus de kamer schoonspuiten. Ook kon het hem weinig schelen dat er in die kamers gerookt was, in elke kamer stond zelfs een asbak. Na aandringen kregen deze personen gelukkig een andere kamer toegewezen.

Eigenlijk niets.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

nodig maar teleurstellend
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

na rotdag door blokkade op de snelweg was het restaurant gesloten en geen enkele mogelijkheid meer om iets te eten te krijgen. "Het probleem was niet hun fout" De hele zaak zag er nogal verwaarloosd en versleten uit.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Slecht
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bedden je.komt om uit te rusten en je komt er alleen maar moeier uit waren er al om 6 uur uit blij dat we erhet uit konden

Ontbijt perfect bedden heel slecht niet geslapen bikkelhard

Als doorreis hotel prima.

De vloer was niet schoon, lagen haren, vermoedelijk van een hond.

Comfortabele ruime kamer. Ligt vlak naast de snelweg dus volgende dag weer vlot op pad.

Prima hotel voor doorreis.

Beetje een karig ontbijt en terras buiten toch wel sterk verouderd.

Ideaal gelegen hotel voor onze doorreis naar Spanje. En mooie grote kamer met aangrenzende kinderkamer.

was bedoeld als overnachtings/doorreishotel maar 1 avondje in Nimes is te weinig zeer mooie stad met
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

hotel geeft gewoon waar voor zijn geld bedden en kamer zijn netjes beetje gadateerd maar niets op aan te merken

goed ontbijt, hotel goed bereikbaar jammer dat we niet eerder wisten hoeveel moois er in Nimes te zien is dan waren we er wel langer gebleven

Ben hier voor de tweede keer geweest. Het diner was voortreffelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De uitleg van de kaart cq. bord met het menu van de dag etc. Wij spreken geen Frans. De bediening sprak heel slecht Engels.

De airco op de kamer. Heel goed ontbijt. Plus vlakbij de grote weg.

goed overnachtingshotel voor een nacht

er was geen parkeergelegenheid voor invaliden, waardoor het omslachtig was om mijn man uit de auto te halen. Eerst voor de deur uitstappen, helpen met naar binnen gaan en dan de auto ergens verderop te parkeren

de combikamer waardoor de kinderen apart sliepen en toch erbij, was geweldig. Restaurant was minder. Lange wachttijden en onvriendelijk personeel.

Ligt dicht langs de snelweg, na 10 uur reizen is het wel...

Voor kinderen ( 2 tot 12 jaar) is er niet veel te doen. Geen speeltuin of voetbalveld en zwembad is erg koud. Ontbijt viel wel tegen, we waren er al eens eerder geweest dus we wisten het wel, maar de kamer zijn gewoon lekker ruim.

Ligt dicht langs de snelweg, na 10 uur reizen is het wel heerlijk dat je niet hoeft te zoeken. Mc Donald ligt er naast dus dat is ook ideaal. Bus naar het centrum van Nimes is naast het hotel. Indien je met volwassenen bent is het een erg leuk hotel. Maar mel kinderen is de locatie minder. De la,ers zijn heerlijk ruim!

leuke doorreisaccomodatie

in het restaurant probeerde men de inkomsten wel te maximaliseren door een dessert dat in een menu zat tot tweemaal toe aan te rekenen omdat iemand anders het had opgegeten.

lekker zwembad na een lange rit is altijd leuk voor de kinderen. het feit dat je ook daar kon eten was een bonus. bevat zich enkele honderden meters van de autostrade zonder dat je daar last van had

Prima verblijf voor op doorreis
    • Superior Driepersoonskamer

Zwembad is verouderd en water werd niet gezuiverd. Was niet helder en zijn elders gaan zwemmen. Airco maakte teveel lawaai. Ontbijt was magertjes.

Bedden waren super en kamer modern en erg schoon.

Wanneer je niet té veel verwacht is dit hotel goed voor een doorreis.

Het personeel is niet erg vriendelijk en de barman was moeilijk te bereiken ( andere bezigheden?) Douche was koud na een lange rit! De vele honden in het hotel.

De airco op de kamer was prima qua temperatuur De aparte (ruime)kamer voor de kinderen 2 x tv op de gezinskamer

om snel te vergeten

- hotel is afgeleefd - niet voldoende stopcontacten in de kamer - badkamer en toilet waren enorm verouderd - enorm veel mensen met huisdieren in het hotel // hygiëne ??? - prijs kwaliteit tov hotel over de grens in Spanje is duur

Heel goede locatie voor doorreis en beveiligde parking.

Prima hotel als je op doorreis bent
    • Superior Driepersoonskamer

Bedrijventerrein waar het ligt is niet heel gezellig maar prima als je op doorreis bent.

Voor doorreis een prima hotel. Goede bedden, ziet er allemaal netjes uit. Zwembad is klein maar wel even lekker na een lange reis. Ligt vlak bij de snelweg.

Ruime parkeerplaatsen.

De kamer was erg vies en gedateerd, dat vonden we niet erg want het is maar voor 1 nacht. Maar dat de kamer vies was, konden we niet waarderen.

Ruime parkeerplaatsen.

Geen warm water in de badkamer.

Geen warm water in de badkamer. Na melding hiervan reageerde de receptioniste geërgerd en deed er niks mee. Na enige discussie waarbij wij alle fatsoennormen in acht bleven houden, ging ze haar stem verheffen en kon ze ineens geen Engels spreken of verstaan. Ik moest maar een email naar de directie schrijven. Slechte ontvangst van- en langzame WiFI.

Heel verrassend leuk!

Wij hadden een familiekamer. We hadden echt dan ook twee slaapkamers op 1 kamer! Heel leuk! De kinderen konden eerde gaan slapen dan wij. Wij konden nog een boekje lezen en film kijken. Wat ook erg leuk was, was de vloerbekleding, dat was een laminaat, lekker proper!! (zelfs voor een kruipende peuter van 1 jaar)

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Kamer was prima!

Alleen een paar extra stopcontacten waren welkom geweest, met oog op telefoon, tablets e.d. Alleen de dame bij de receptie sprak goed Engels, op het terras sprak niemand Engels, maar met een beetje Frans kom je er wel uit. Verder helemaal prima!

Kamer was prima! Heel vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Wij hebben deze accommodatie geboekt omdat zij goed ligt op...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er was jammer genoeg geen ijskastje in onze kamer.

Wij hebben deze accommodatie geboekt omdat zij goed ligt op onze reisroute. Als tussenstop is deze ideaal.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Ontbijt slecht
    • Superior Driepersoonskamer

Veel kapot op de kamer niet toegankelijk met rolstoel er word onvoldoende rekening mee gehouden ook op de terugreis in Duitsland kon niet op de kamer komen wij hadden het wel aangegeven dat vonden we zeer vervelend

Ontbijt slecht

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Ongezellig
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slechte ontvangst, onbemande receptie, erg onpersoonlijk. Meisje achter de bar heeft geen zin in haar werk zo te zien. Geen gezellige sfeer om even wat te drinken nog savonds. Ontbijt was niet bijzonder.

Kamer is redelijk. Alleen wel vreselijke kussens op t bed. Voor een nachtje doorreis is t te doen, maar verder ook niet

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Nooit meer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Achterstallig onderhoud, voorbeeld. Niet mogelijk om gebruik te maken van het bad, kraan en badstof werken niet. Douchekop zakt telkens. Muffe kamer, die er smoezelig uit zag.

De bedden zijn goed.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Heel goed hotel voor doorreis
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Likje verf en nieuw tapijt in de gang zouden geen noodzaak zijn

Op doorreis naar Belgiê. Dicht bij de snelweg. Groot bed met goed matras. kamer en badkamer waren proper. De hondjes (3) werden met de glimlach toegelaten. Apparte w.c van de badkamer! Er is ook een zwembad aanwezig voor de gasten van het hotel. Heerlijke salade gegeten met geitenkaas en honing (11,50 €).

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Niet zoals de advertentie he laat denken.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

1. de gerenoveerde kamers waren niet gerenoveerd. 2. personeel zeer onvriendelijk. 3. geboekte duurder kamer niet gekregen omdat die niet rolstoel toegankelijk was, maar ook geen restitutie gekregen voor het verschil met de standaard kamer die we kregen. Daarnaast is alles outs dated en voel het niet aan als een verwelkomend hotel.

DE advertentie

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Prima hotel voor als je op doorreis bent.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de omschrijving wordt gesproken van een parkachtige omgeving. Het hotel is gewoon een "doorreishotel" gelegen naast enkele andere hotels op een terrein met veel winkels. Mac Donalds op 500 meter loopafstand. Zwembad niet echt uitnodigend om in te zwemmen

Prima hotel voor als je op doorreis bent.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Superior Driepersoonskamer

Schimmel in de douche. Zeepdispenser leeg. Thermostatische kraan verkeerd afgesteld op 38 graden kokend heet. Voor 3 personen ontbijt betaald terwijl we voor kinderen niet moesten betalen. Ze konden dit niet meer in mindering brengen.

Het bed was goed.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Niet opnieuw
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Waar is het 1,5 ha park? Met 2 hondjes speciaal hiervoor dit hotel gekozen, maar de honden enkel op de parking kunnen wandelen. ’s ochtends zeer vuile ontbijtzaal.

Dicht bij autostrade, Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Prima hotel voor overnachting op doorreis
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers lijken recent gerenoveerd. Goede bedden, prima badkamer. Alleen de waterdruk van de douche is aan de magere kant. De buitengewoon vriendelijke receptionist zorgde ervoor dat wij vanwege vroeg vertrek om 06.00 uur in plaats van 07.00 uur konden ontbijten. Top.

Nimotel is een fijn hotel voor doorreis, het is ons beter...
    • Twee Aangrenzende Superior Kamers

Nimotel is een fijn hotel voor doorreis, het is ons beter bevallen de campanille in Nimes.

Uitstekend overnachtingshotel.
    • Superior Driepersoonskamer

Makkelijk bereikbaar vanaf snelweg.

Vlak bij autosnelweg, rustig hotel, ideaal voor overnachting...

Vlak bij autosnelweg, rustig hotel, ideaal voor overnachting op doorreis.

Op doorreis

Enigszins verouderde accomodatie.

Op doortocht voor een nacht prima, ligging op industrieterrein niet geschikt voor een rustige vakantie.

Consumptie te duur

Redelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alles erg oud en gedateert gordijnen vielen bijna van de rails ontbijt redelijk geen eitje

Receptie personeel goede service

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Droevend !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Netheid van de kamer, stof overal. Schimmel en vocht in de kleerkast !! Badkamer niet proper en geen warm water (amper lauw water)

Dicht langs snelweg, toch rustgevend gelegen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dicht langs snelweg, toch rustgevend gelegen.

Was prima en voldoende.

Was prima en voldoende.

Grote parkeerplaats
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Haren op de vloer en in bad

Grote parkeerplaats

Komen zeker weer.terug

N.v.t.

Prijs en kwaliteit

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Ben hier al 4 keer geweest, maar meestal i de zomer. En dan is er pok meer keus wst het diner beytef
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Te weinig stopcontacten en een slechte wifi. Ook het diner was matig. Weinig keus.

Goed bed en ontbijt prima Ook ligging vlak bij de grote weg.

Voor een nacht op doorreis goed te doen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Reinheid van het hotel in het algemeen

De prijs

• Beoordeeld op: 14 november 2017

kamer was goed

ontbijt kan beter

redelijk

fes brood

kan beter

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Goed gelegen en lekker eten
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was iets minder.

's Avonds mogelijkheid om buiten te eten. Het eten was heerlijk en de wijn ook.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Heerlijk geslapen en heerlijk ontbeten

De sombere gangen.

Voor een doorreis een prima hotel. Iets gedateerd maar schoon en vriendelijk. Ontbijt was fantastisch

• Beoordeeld op: 14 september 2017

de douche maakte lawaai

de douche maakte lawaai

Ideale tussenstop op weg naar Spanje!

Heel lekker eten in het restaurant! Echt kwaliteit voor schappelijke prijs, complimenten voor de chef!

Goed .

Ontbijt .

Goede kamer , bed , zwembad , bar !

niet te beschrijven zo slecht

Alles van omgeving tot prijs en netheid. Zeer slecht 😈

Goed voor doorreisverblijf.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ligging! Booking suggereert dat de omgeving parkachtig Is, maar ligt op een industrieterrein.

Nette kamer. Groot bed

Goede accomodatie voor de doorreis

familiekamer is fijn en voldoende voor de doorreis

Op doorreis naar spanje. Kort bij de autobaan.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Voor de prijs kun je niet meer verwachten

Als doorreis hotel prima. Verder niet teveel van verwachten.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

goed voor een nacht

kamers waren vrij sober

kinderen konden zich in het zwembad ontspannen

Voldoende
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prijs kwaliteit verhouding erg slecht

Hygiene, bedden, ontbijt

Weinig

door reis

alles was niet goed

middematig ontbijt kan beter

goed als tussenstop tussen Belgie en Spanje
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer Bad enkel te vullen via douchekop Badkraan was anders niet bedienbaar (ontbrekend stuk) kamer 16

Ontbijt : ok. restaurant : ok

Prima nachtrust

Prima nachtrust

prima hotel voor een tussenstop.

Het bed lag heerlijk

Toilet op familie kamer was defect.

De deuren hoorden je te hard dicht gaan.

Toilet op familie kamer was defect. Er werd neteen een 2 keer 2 persoonskamer geregeld zonder extra kosten.

propere en comfortabele kamers
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ontbijt te duur in verhouding tot wat je krijgt

propere en comfortabele kamers

Dichtbij snelweg voor doorreis

Eten in het Restaurant zeer slecht en meisje in bediening had er duidelijk geen zijn in.

Dichtbij snelweg voor doorreis

Te doen

Zwembad

Dicht bij snelweg

zwembad

alleen geslapen

zwembad

Prima verblijf voor kort (doorreis) maar ook langer verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heerlijke kamer met ruime bedden en prima badkamer

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Heerlijk zwembad voor de kinderen na een lange autoreis.

Heerlijk zwembad voor de kinderen na een lange autoreis.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Alles aanwezig op buffet ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een garage voor de motor of een beveiligde plaats ontbrak.

Alles aanwezig op buffet ontbijt.

Prima voor onderweg
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Aan renovering toe, mechanisch lawaai (airco?)

Locatie dicht bij snelweg, parkeren, brasserie

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Goed hotel om te overnachten op doorreis vakantiebestemming.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Goed hotel om te overnachten op doorreis vakantiebestemming. Goed ontbijt. Restaurant met goed diner. Zwembad om bij te komen.