Beoordelingen over Holiday Inn Paris Marne-La-Vallée 4-sterren

2 boulevard du Levant, 93167 Noisy-le-Grand, Frankrijk

#5 van de 13 hotels in Noisy-le-Grand

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Ontbijt is heerlijk, het is de prijs zeker waard.

De slaapbank. Wij hadden een familiekamer geboekt met 1 tweepersoonsbed en een een slaapbank. De slaapbank is iets wat mij persoonlijk tegen viel, maar dat ligt dan weer aan de persoon zelf.

Ontbijt is heerlijk, het is de prijs zeker waard. Veel keuze,

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Geen vriendelijk, veilig hotel

De kamers waren niet op orde/ Geen handdoeken genoeg voor drie personen, bedden niet opgemaakt. Zeepjes en bekers voor koffie en thee ontbreekte. De lift is alleen te gebruiken met je kamerpas. Dat betekend dat je altijd bij elkaar moet blijven, anders kom je niet meer naar beneden/boven. Menig keren hebben we moeten bellen of iemand me wilde ophalen. Erg onveilig gevoel..!! Stel dat er brand uitbreekt. We kregen achteraf een extra rekening voor het ontbijt. Deze zou niet door booking.com zijn geboekt. Dit hotel nooit meer.

Het hotel ligt dichtbij het metro station!

• Beoordeeld op: 26 september 2018

prima hotel als overnachtingsplek voor een bezoek aan Disney
    • Standaard Familiekamer

Alleen uitchecken duurde vreselijk lang. Het was behoorlijk druk in het hotel en er stond slechts 1 dame die de receptie bemande. Dit had beter gekund.

we hadden een familiekamer geboekt. Voldoende ruimte voor onze 2 dochters van 1 en 3. Babybedje was snel voorzien. Ontbijt had voldoende keuze en was lekker.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Best staff ever!
    • Standaard Familiekamer

De uitklapbank waar 2 kinderen op sliepen was erg hard.

Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam. De schoonmakers zeiden altijd gedag. Het restaurant personeel zorgde voor een goed ontbijt (met lolly voor de kids)en snelle afruimservice. Het receptie personeel sprak meerdere talen en liet ons welkom voelen. Warm ontvangst en afscheid. Een plek om terug te keren.

Prima hotel..
    • Standaard Kamer

Openbaar vervoer en het winkelcentrum Arcades op loopafstand.. Toppie.. nette hotel, vriendelijk personeel, beveiligde parkeerruimte. Binnen een kwartier laatste halte van de metro ben je al bij Eurodisney.

Dichtbij Disneyland enorm kindvriendelijk!
    • Standaard Familiekamer

Het toilet in de kamer was erg smal. De deur kon niet dicht dat was wel erg vreemd. Niet iedereen zou dus in het toilet passen.😕

Personeel was enorm vriendelijk. Het hotel is kindvriendelijk en de receptie heeft nog de kaartjes voor Disney uitgeprint savonds laat. Het ontbijt was goed en prima verzorgd. Het restaurant was erg fijn om te eten met onze zoon van 1 jaar. Hij kreeg kleurtjes kleurplaten en vond het fantastisch. Het eten was goed en niet duur. Kinderen eten gratis mee echt top!

De bedden.
    • Standaard Familiekamer

Dat de keuken vroeg dicht was en dus niks te eten kon bestellen. Heb toen pizza kunnen bestellen maar ben toen opgelicht terwijl het hotel de pizza voor mij had besteld een simpele kaas pizza voor 19 euro dat is niet normaal. Vond dit heel jammer. De Starbucks was op zondag gesloten dit is ook super jammer. De parkeergarage was super smal was echt passen en meten je moet wel goed kunnen parkeren anders maak je zeker schade

De bedden. Goed dik matras. Aardig personeel.

Uitstekend verblijf
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en een Bank

Vieze toiletten naast coffeeshop bij de receptie.

De receptie die uitstekend was in raad en daad hoe het best te shoppen, naar Disney te gaan, Parijs te bekijken, en winkelcentra val de europe te bekijken. Hotel ligt erg strategisch naast metrostation noisy le grand Mont l'est

als ik morgen terug in deze regio kom zou ik het hotel opnieuw boeken wegens ligging en prijs
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en een Bank

oude vloerbekleding met veel vlekken geeft geen frisse indruk. Ontbijt te pover en schaars wegens de aanwezigheid van grote groepen kinderen waar ze blijkbaar geen ervaring mee hebben.

ligging dicht tegen het station en toch geen lawaai goeie bedden en bedlinnen

• Standaard Familiekamer

we hadden een gezinskamer geboekt voor 4 personen, 2 kinderen van 10 en 12. Het was een bedbank ipv bed. Maar die was maar voor 1 persoon. Er waren ook maar handdoeken voorzien voor 2 personen. Geen andere kamer beschikbaar. De kinderen konden amper liggen in dat bed, gevolg niemand heeft een oog dicht gedaan. 's morgens was het ontbijt een totale ramp. geen plaats, tafels niet afgeruimd, buffet leeg. inkomhal was mooi, maar kamers heel verouderd. zeker geen 4 sterren waard. we zijn dan ook maar 1 nacht gebleven ipv 2

Prima ligging, goed ontbijt en een Starbucks op begane grond.
    • Standaard Familiekamer

Ze maken reclame voor familiekamers maar deze kamers zijn heel klein, een (goed) tweepersoonsbed maar het andere bed is een heel beroerde slaapbank. En dit hadden ze in alle kamers. Voldeed niet aan onze verwachting als gezin.

Prima ligging, goed ontbijt en een Starbucks op begane grond.

Volgende keer op zoek naar iets beters!!!
    • Standaard Familiekamer

De sofa die als 3de en 4de slaapplek fungeert. Dat kan je niet als slaapplek aanbieden...ook niet voor kinderen!

De afstand naar Disneyland is goed te doen

Goede ligging lekker gegeten maar voor de rest tegenvaller
    • Standaard Familiekamer

Veel te koud overal (kamers + hotel zelf), niet proper in de gang, weinig hartelijke ontvangst aan receptie

Het restaurant, de bediening in het restaurant en ontbijt

Vrij luxe kamer voor het bedrag.
    • Standaard Familiekamer

Parkeren was 11 euro en er was geen plek om tijdelijk de auto te parkeren tijdens het inchecken. Dus alarm lichten aan op de doorgaande weg en snel inchecken...

Vrij luxe kamer voor het bedrag. Alles was schoon. En uitgebreid ontbijt

Weg teleurgesteld in het hotel
    • Standaard Familiekamer

Wij hadden een kamer voor 2 volwassen en 2 kinderen gereserveerd , bij het inchecken werd ons verteld dat onze kamer niet beschikbaar was en dat ze voor ons een andere hotel gaan zoeken, het was 24.00 uur kinderen waren moe en heb een zoontje van 6 met diabetes en we hebben en moeite een parkeerplaats kunnen vinden. Naar 1 uur hebben ze ons uiteindelijk 2 kamers gegeven een op de 5 en een de 6 de etage . Was er niet blij mee maar we moesten wel .

Ontbijt was perfect, werd telkens bijgevuld , vriendelijk personeel

We hadden een kamer waar er nog een extra deur was om naar...
    • Standaard Kamer

We hadden een kamer waar er nog een extra deur was om naar de kamer ernaast te gaan. Door die deur hoorde je heel veel lawaai. We hoorden de televisie van de gebuur en vonden het dan ook niet leuk dat de buur ons ook kon horen praten...

Uitstekend verblijf met een iets te duur ontbijt
    • Kamer met Queensize Bed

De prijs van het ontbijt was aan de dure kant, 16 euro per persoon vonden we zelf een beetje veel..

De kamers waren goed ingedeeld, vooral zeer fijn dat er een apart toilet was! Het ontbijt was ook zeer lekker.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Voldoet aan de verwachtingen. Goede prijs/kwaliteit en aanbevolen voor zakelijke overnachtingen.
    • Standaard Kamer

De kleine kamers waren toch wel een tegenvaller. Gratis minibar voorzien maar was enkel gevuld met 2 flesjes water een zakje chips.

Erg kleine kamers, bed was niet spectaculair maar kamers waren netjes. Ontbijt was in orde. Hotel is relatief modern en voldoet aan de verwachtingen van een Holiday Inn. Duidelijk gericht op zakelijke overnachtingen.

Zeker voor herhaling vatbaar !!!
    • Standaard Kamer

Parking vinden was wat moeilijk. Tip : beter vermelden op de website

Het personeel aan het onthaal was zeer vriendelijk en zeer behulpzaam. De kamers waren zeer netjes en ruim genoeg. We hebben ook zeer genoten van het ontbijt.. Er was zeker genoeg keuze !

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Het ontvangst was super en de kamers top.
    • Standaard Familiekamer

Er stond in de ochtend niemand bij het ‘eierstation’ dat was jammer.

Het ontvangst was super en de kamers top. Persoonlijk vond ik het matras wat aan de harde kant, maar mijn vriend vond het juist weer prettig. Smaken verschillen!

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Prima als overnachting tijdens een bezoek aan Disneyland Paris
    • Standaard Familiekamer

Ontbijtbuffet van krap en beperkt. Het tweede bed was erg klein/krap en hard. Echt klein logeerbed en dus niet comfortabel. Zelfs niet voor de kinderen (10 en 12 jaar)

Goed hotel, prima prijs, dicht bij Disney

Ligt vlak aan het RER station.
    • Standaard Kamer

Personeel heel traag en geboekte kamer met dubbel bed niet gekregen. Parking is super klein en bochten niet doenbaar voor grote auto’s.

Ligt vlak aan het RER station.

Dagje Disneyland
    • Standaard Familiekamer

Zeer propere kamers, kinderen onder 13jaar eten gratis een kindermenu, ontbijt was lekker en voldoende. Perfecte prijs-kwaliteit indien u een hotel zoekt voor Disneyland. Gratis parking.

Uitstekend, bij een volgend bezoek aan Parijs weer hier logeren.
    • Standaard Kamer

De pasjes deden het tot drie keer toe niet in de lift. Het personeel was echter zeer behulpzaam om het probleem op te lossen.

Het eten was uitstekend en de service ook erg goed.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

prima uitval basis voor Parijs voor acceptabele prijs

Parkeren niet in tarief.

De liggen is op loop afstand naar station Parijs met RER 25 min. Hotel is basic er is geen vermaak voor kinderen. Prima ontbijt en het is ee schoon.

Ondergrondse parking/hoek oprit/afrit te steil wat...
    • Standaard Familiekamer

Ondergrondse parking/hoek oprit/afrit te steil wat resulteerde in lichte beschadiging van de auto onderaan (bleef slepen) ; aan de ondergrond te zien was dit de eerste keer al niet ! De betongrond wat afschaven biedt hier de oplossing ; waarom doen ze dit niet ?

Slecht
    • Standaard Familiekamer

Onverwachte kosten van de parkeergarage de man rekende voor 2 dagen 40 euro af inclusief toeristenbelasting er nog overheen. Naar mijn weten betaal je geen toeristenbelasting over een parkeergarage.

Basic
    • Standaard Familiekamer

Basic hotel, wel geen 4* waard. Ietsje te ver van Disneyland. Je zit toch een 20-tal minuten op de trein. Droevige omgeving van het hotel. Niet echt iets lekkers gevonden om te eten.

Jammer dat we niet op voorhand werden ingelicht over de verbouwingswerken
    • Standaard Kamer

Wegens verbouwingen in het hotel (wat ons vooraf niet was gemeld), was het overal ijskoud. De bar was 's avonds niet toegankelijk wegens een privé-evenement waar we niet binnenbochten. Toe we toch vroegen om iets te kunnen drinken, verwezen ze ons naar een cola automaat rechttegenover de balie. Uiteindelijk plaatsten ze ons volledig alleen in een ouderwetse vergaderzaal waar we bediend werden met een warm (lauw) biertje. Het ontbijt 's morgens gebeurde ook al in vergaderzalen waar het verschrikkelijk koud was. De mensen zaten er te eten met mutsen en dikke winterjassen aan. Zoiets hebben we nog niet eerder meegemaakt.

Kamer was ok

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Schoon en goede uitvalsbasis voor Disneyland of Parijs
    • Standaard Kamer

De omgeving van het hotel. Het is een zakenwijk en bij het station moet je wel de goede uitgang nemen (uitgang 4).

Schoon, goede uitvalsbasis naar Parijs of Disneyland.

Prima voor kortdurend verblijf voor gezin met kinderen.
    • Standaard Familiekamer

Veel lawaai door renovatie. Ontbijt ok, maar heel klein opgezet. Vaak wachten op zaken die aangevuld moeten worden.

Ligging t.o.v. Disney en binnenstad is prima. Makkelijk te bereiken met de trein. Shoppingcenter naast hotel heeft goede faciliteiten. Supermarkt, foodcourt.

Niet voor herhaling vatbaar

Het hotel was met een renovatie bezig. De ene kamer stonk naar riool, de andere kamer stond onder de schimmel. Er kwam een lading zand uit de kraan. Babybedjes moesten nog op het laatste moment geregeld worden. Het parkeren was echt een ramp! De poort was elke keer stuk en de parkeergarage is veel te krap

Propere kamer
    • Kamer met Queensize Bed

Parking was ronduit slecht , plafond brokkelde naar beneden geen uitgang niet makkelijk in en uit te rijden parkeervakken waren veel te smal

Propere kamer

Voor tussenstop en goedkoper via booking.com prima. Normale prijs is dit hotel niet waard!
    • Standaard Familiekamer

Bed voor kinderen slechte slaapbank.. via booking goedkoop voor tussenreis maar anders echt niet zijn normale prijs waard. Zag de 4 sterren niet in dit hotel. (Ook door verbouwing heen gekeken) . Ontbijt was nu incl. Kon ook los voor 60€. Ontbijt was goed maar geen 60€. Wij geboekt voor 1/3de van normale prijs.

Badkamer en bed vowassenen goed.

De locatie, binnen 20 minuten met de auto in Disneyland (ook...
    • Kamer met Queensize Bed

Kleine en dure parkeergarage, 12 euro per dag. Er waren weinig parkeerplekken, die ook nog eens vrij krap waren (wij hadden een normaal formaat auto). Capaciteit van de ontbijtzaal ook te klein voor de grootte van het hotel, waardoor je soms even moest wachten tot er een plekje vrij kwam. Verder een prima hotel om als uitvalsbasis te gebruiken voor een bezoek aan Disneyland en Parijs.

De locatie, binnen 20 minuten met de auto in Disneyland (ook mogelijk om met de trein te gaan) en binnen 20 minuten met de trein in Parijs. Parijs zelf heeft een uitgebreid metronetwerk waar de metro's elke 4 minuten rijden. Dagkaarten zijn verkrijgbaar op elk station bij de ticketautomaten. Comfortabele bedden en nette badkamer.

Super lekker ontbijt, ruime keuze.
    • Standaard Familiekamer

Slaapbankje voor de kinderen was erg klein en piepte erg als ze zich omdraaiden.

Super lekker ontbijt, ruime keuze. Dicht bij de RER en een groot winkelcentrum met diverse restaurantjes.

• Standaard Familiekamer

We waren op doorreis en konden niet met de dakkoffer in de garage. De garage was te laag. Dit vonden wij een groot nadeel. We moesten nu de auto langs de weg parkeren een eind verder op.

Was een goed ontbijt.

Prima hotel! Aan te raden.
    • Standaard Familiekamer

Jammer dat parkeren zo duur is, 12 euro p/dag. Op beneden etage bij receptie wordt flink verbouwd maar geen hinder van ondervonden.

Mooie ruime en nette kamer, goede bedden voor ons maar ook voor de kinderen. Badkamer met bad was netjes en schoon. Ontbijt prima en voldoende. Wi-Fi voldoende bereik in kamer. Voldoende restaurants in de buurt voor diner. Winkelcentrum om de hoek en Parijs centrum met 20min te bereiken via metro. Op 5 min loopafstand van hotel.

kamer
    • Standaard Familiekamer

ontbijt was slecht qua ruimte, drukte en kwaliteit maar dat was waarschijnlijk ten gevolge van een verbouwing. het was vechten om iets te pakken te krijgen

kamer

Kat in de zak hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en een Bank

Ontbijt was een schaamteloze vertoning Dat ze dat durven te serveren Er was een verbouwing in het resturant Gasten zijn gewoon in een vergaderruimte Gezet met 2 kapotte koffieautomaten Na dit gemeld te hebben kregen we 1 thermo kan hoe verzin je het Dit was de eerste keer daar maar ook de laatste keer en ik raad het iedereen af

We kunnen niks bedenken behalve dat het personeel totaal niet geïntreseerd is in wat De gast vind

Disney trip

Wij hadden last van lekkage in onze kamer. De vloer was constant nat. De parkeergelegenheid was krap en lastig. Plekken waren er nauwelijks terwijl je er ook nog € 12,00 per dag voor koest betalen.

De douche was ruim en modern. Het ontbijt was uitgebreid en lekker.

geschikte overnachting tijdens een citytripje naar Parijs
    • Standaard Kamer

inchecken verliep moeizaam en duurde lang 16 euro is wat hoog voor het ontbijt ver van Parijs verwijderd

propere en ruime kamer en badkamer (verbleven op 6e verdiep) geluidsdichte kamer airco werkte goed ligt vlakbij RER-station winkelcentrum om de hoek

3,0
    no go
    • Standaard Kamer

service zeer slecht, voorzieningen niet toereikend voor de grootte van het hotel, personeel aan de balie uitermate onbehulpzaam en bot, verf bladdert vd muren, wachtrij bij ontbijtbuffet, lekkage in douche, al met al lijken ze zich te richten op EuroDisney bezoekers: totaal geen value for money dit hotel

Overnachting i.v.m. bezoek aan Disney
    • Standaard Familiekamer

Het personeel in de ontbijtzaal was niet erg vriendelijk. De dame in kwestie deed erg onaardig tegen de kinderen, dat was jammer.

Wij gingen naar Disneyland en wilden goedkoop overnachten. Wij hebben het hotel als helemaal top ervaren. Kamer was schoon en precies wat we nodig hadden, ontbijt was eenvoudig maar lekker.Het was maar 20 min. Rijden vanaf Disney. We zouden hier zeker weer heen gaan!

Goede uitvalsbasis.
    • Standaard Familiekamer

Eerste dag was het warm water na 1 bad al op. Omgeving is niet echt uitnodigend. Maar goed genoeg als uitvalsbasis naar Disney en centrum van Parijs.

Hotel ligt op steenworp afstand van de RER A. Binnen 20 min ben je in het hartje van Parijs. Kamers zijn goed. Ontbijtbuffet OK maar niet super bijzonder. Vlak naast winkelcentrum met grote Carrefour, bakkerij Paul en heel veel winkels.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Het was ok maar we komen hier niet meer terug.
    • Standaard Familiekamer

Kamer had niet echt warm water om te douchen, vandaar de kamer omgewisseld. Altijd problemen met de hoeveelheid handdoeken, en flesjes shampoo/douchegel. Bij het ontbijt was het niet echt goed georganizeerd, brood was niet altijd daar. Kan veel beter.

Een van de medewerkers, Francois, was echt geweldig. Voor de rest was het matig.

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

• Standaard Familiekamer

De schoonheid op de kussens van de bank/stoel (vol met vlekken), gordijnrails hing los en ging ook niet goed dicht. En de gordijnen waren niet breed genoeg om de ramen af te dekken.

Een ruime kamer, met apart toilet en badkamer. Ontbijt was goed, ruime keuze.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Personeel is vriendelijk.
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en een Bank

Ik schrok wat van de omgeving. Veel bedelaars. Weinig restaurants in de omgeving.

Personeel is vriendelijk. Bedden zijn goed. Ontbijt is goed verzorgd. Het is goed beveiligd en netjes. Kamer was groot maar prima voor overnachting. Wifi werkte goed. Winkelcentrum dichtbij.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Zeker een aanrader voor weekendje Disneyland.
    • Standaard Familiekamer

De matras van ons bed was jammer genoeg zo hard als een plank en het extra zetelend voor de kinderen was zeker aan vervanging toe. Het lag in een helling van bijna 20 graden volgens mij.

Ontbijt was uitstekend, personeel vriendelijk en behulpzaam. De afstand naar de RER en het shoppingcenter is zeker een pluspunt

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Wij hebben hier 1 nacht geslapen 2 volwassenen en 2 kinderen...
    • Standaard Familiekamer

Wij hebben hier 1 nacht geslapen 2 volwassenen en 2 kinderen (9 & 6). De Kids hebben heerlijk geslapen op de slaapbank. Prima kamer. Groot genoeg.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Doet zijn naam geen eer aan!
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en een Bank

Locatie leek net de getto, personeel slonzig gekleed, gang van de kamer rook erg muffig. Kamer die we kregen rook naar riool en zeer muffig terwijl net housekeeping was geweest. Na klacht bij receptie kregen we andere kamer ( met raam als verzocht), kon de kamer luchten, het leek overal te ontbreken aan frissigheid. In de "nieuwe" kamer waren de tegels afgebrokkeld in de badkamer, geen putje voor het bad, haardrogers deed t niet, maar ook geen stopcontact in de douche, koelkast koelt niet, airco was daar voor de sier en het ontbijt was bagger! Personeel deed zijn best, maar helaas was dat niet voldoende om de rest te compenseren. Nooit meer..

Niets, zware tegenvaller

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Mooi verzorgd hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en een Bank

Waar je moogt parkeren in garage voor hotelhouders, waren gereserveerde parkings die leeg stonden en de rest was vol of zeer klein.

Otbijt zeer goed tot verse fruitsappen vers fruit vlees ontbijspek enz...... Alles proper en georganiseerd Ligt op 15 min. Van disneypark

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Fijn hotel voor bezoek aan Parijs of DisneyLand Parijs
    • Kamer met Queensize Bed

Prima kamers, mooi uitgebreid ontbijtbuffet. Het hotel ligt op 2 minuutjes lopen van het treinstation, na 20 minuten met de trein stap je in het centrum van Parijs uit.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

fijn hotel, goede uitvalbasis eurodisney
    • Disney Transportarrangement: Familekamer

Doordat je zelf ei moet koken in een stoombadje, kan er verwarring ontstaan met andere hotelgasten waardoor je niet je eigen ei met de juiste hardheid uit het stoombad pikt. Afvalemmertjes op tafel bij ontbijt zou handig zijn. Mogelijkheid raam op hotelkamer te openen is fijner

Prima kamer met goed bed. Ontbijt absoluut goed.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Hotel nabij Disney en Parijs

Eerste kamer (nabij lift): geluidsoverlast... Na melding andere kamer gekregen. Gedrag van gasten tijdens ontbijt: er werd gehamsterd en er werden 'eieren gestolen' uit de eierkoker...

Ruime schone kamers, prima bedden, apart toilet, prima badkamer, super ligging tov rer a naar Disney of hartje Parijs

Algemene was prima;
    • Standaard Familiekamer

Algemene was prima; vriendelijk personeel, mooi royale kamer, goed ontbijt. Voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Ramp

Kamers, ontbijt achterstallig onderhoud. Verschrikkelijk

Plakkerige vloer in ontbijtruimte.
    • Standaard Familiekamer

Plakkerige vloer in ontbijtruimte. Geen koffie beschikbaar daar ze de sleutels kwijt waren en de automaten leeg waren.

Ligging, kamers, personeel receptie
    • Standaard Familiekamer

Netheid en bediening in het restaurant

Ligging, kamers, personeel receptie

Kamer

Kamer

Prima van kamer, ontbijt was een puinhoop, tafels niet afgeruimd je moest op zoek naar bestek
    • Kamer met Queensize Bed

De airco in de slaapkamer

• Standaard Kamer

De voor mij zichtbare hygiëne

Goede locatie
    • Standaard Kamer

Relatief kleine kamer en niet de meest comfortabele bedden

De locatie was perfect zo direct bij het treinstation

Alles was perfect

Alles was perfect

Het eerste indruk was heel anders dan hotel op de fotos.
    • Standaard Kamer

Personeel onaardig, minibar gratis (ze bedoelden twee flesjes water) die al tot de helft op waren waarschijnlijk door eerdere gasten.

Zeer tevreden
    • Standaard Familiekamer

Parking zeer smal voor grotere wagens

Ruime kamers en zeer goed ontbijt

Prima hotel voor uitstapjes Parijs en Disneyland
    • Standaard Familiekamer

Net ontbijt, vriendelijk personeel, schone kamer Dicht bij een RER station die naar Parijs of Disneyland gaat.

Mooi hotel je kan je makkelijk verplaatsten groot...

Parkeergarage was te klein

Mooi hotel je kan je makkelijk verplaatsten groot winkelcentrum pal naast het hotel

Redelijk
    • Standaard Familiekamer

Er is niks te doen voor kinderen en en weinig te doen in de avond

Goed ontbijt veel keuzen

slaapbank niet heel comfortabel, voor twee nachten net te...
    • Standaard Familiekamer

slaapbank niet heel comfortabel, voor twee nachten net te doen.

Prima hotel als uitvalsbasis naar Parijs of Disneyland

Omgeving is beetje desolaat en let op, parkeren wordt apart in rekening gebracht.

Prima hotel als uitvalsbasis naar Parijs of Disneyland

Handige plek om naar zowel Parijs als Euro Disney te gaan.
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en een Bank

Omgeving is wat vervallen.

Dicht bij station, in 30 minuten in hartje Parijs

Afstan tot metro station

Afstan tot metro station

• Beoordeeld op: 27 april 2018

prima voor tussenstop
    • Standaard Familiekamer

kleine slaapbank met gering comfort. heb veel betere gezien.

goede ontvangst. parkeer mogelijkheid onder hotel. prima ontbijt.

Prijs/kwaliteit oke
    • Standaard Familiekamer

Het zetelbed waar de kinderen in moesten slapen is dringend aan vervanging toe!