Beoordelingen over Ibis Styles Colmar Nord 3-sterren

49 Route De Strasbourg, 68000 Colmar, Frankrijk

#17 van de 33 hotels in Colmar

Ideaal hotel op doorreis voor verblijf met twee personen.
    • Standaard Driepersoonskamer

We hadden een driepersoonskamer gevraagd en wisten vooraf dat er voor de derde persoon een slaapbank voorzien was. Die was wel niet opgemaakt en er was ook geen hoofdkussen voorzien. Gelukkig hadden we zelf dekens en en hoofdkussen bij. Anders was dit uiterst vervelend geweest.

Hele goede ligging, vlakbij de autosnelweg. Zeer vriendelijk personeel. Ideaal voor een overnachting op doorreis.

Ibis Colmar
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Slaapbanken

Het zwembad voor de kids maar er mochten meer ligbedden zijn. Ontbijt was uitgebreid, kamer erg gerieflijke en proper!! Bedden sliepen heerlijk!

Iedereen vriendelijk

Nachts werden we opgebeld voor wagen dat alarm gaf. Dit tenkoste van nachtrust. Wemoesten de volgende dag nog enkele kilometers rijden.Was onze wagen niet. Beter per kamer noteren welke wagen erbij hoort.

Iedereen vriendelijk

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Heel modern, proper en stil.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ligging aan het vliegveldje baarde me wel wat zorgen maar uiteindelijk bleken er alleen maar sportvliegtuigjes op te stijgen. Heel modern complex, prachtige kamers. Ideaal doorgangshotel. Basic food in het restaurant.

Functioneel hotel met prima bedden
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Slaapbanken

Jammer dat vanwege het iets mindere weer het zwembad gesloten was, maar daar kan hotel niks aan doen. Locatie is niet heel geweldig, maar ook dit wisten we.

Uitstekend ontbijt, goede bedden.

Ruime vierpersoonskamer, goede bedden en geluidsarm.

Op piekmomenten bij het ontbijt kan het personeel mits inspanning het buffet niet tijdig aanvullen.

Ruime vierpersoonskamer, goede bedden en geluidsarm.

Rustig en ideaal gelegen
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Slaapbanken

Er was 1 personeelslid (vermoedelijk jobstudent) die tegen haar zin aan t werk was en dit was duidelijk bij de vraag naar wat help...

de locatie is ideaal op doorreis, de stilte en de mooi ingerichte kamer.

Mooi hotel voor doorreis vanuit / naar Italië.
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Slaapbanken

Eten was iets duurder in verhouding tot de Italiaanse prijzen (wij kwamen terug van Italië).

Mooi hotel voor doorreis vanuit / naar Italië. Leuk zwembad voor de kids. Kamer en bedden waren prima. Goed schoongemaakt. Veel (gratis) parkeergelegenheid.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Slaapbanken

We waren met het het gezin (2 volwassenen en 2 kinderen), kamer half pension geboekt. Uiteindelijk dienden we voor de kinderen bij te betalen (bleken niet inbegrepen te zijn bij de half pension). Het was voor ons goedkoper geweest om geen half pension te boeken dan). De kamer zelf was gelegen achteraan in een bijgebouw. De faciliteiten voor de kinderen was minimaal. Enkel van het zwembad en rode trampoline konden ze genieten. De andere speeltuigen en petanque baan waren overwoekerd door onkruid.

Heel mooie kamer, snoepjes en water op de kamer, heel vriendelijke bediening

Spijtig genoeg werkelijk niets !

Het voelt aan als een motel (alles gelijkvloers) terwijl de foto's dat totaal niet doen vermoeden. Na een supermooie vakantie hadden we dit gekozen als doorreishotel. Het gevoel dat je hier krijgt is een echte domper op het einde van je vakantie.

Spijtig genoeg werkelijk niets !

Ontbijt was prima;
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was prima; kon je al vanaf 06.30 uur nuttigen. Heerlijk ruime kamer met airco, prima badkamer en apart toilet Leuke omgeving; gefietst en in Colmar het Untertlinden museum bezocht met het beroemde altaarstuk van Grunewald

Airconditioning.
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Slaapbanken

Niet echt charmante plaats. Wel heel functioneel en goed bereikbaar. Echt hotel voor 1 nacht op doorreis.

Airconditioning. Prima restaurant en vriendelijk personeel. Verder goede parkeerplekken en perfect op onze route. Prima ontbijt.

gewoon top
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Slaapbanken

het ontbijt zeer uitgebreid en veel de kamer tiptop inorde het avondeten was een menu en was zeer lekker elke dag is er een andere menu dessert was een topper!!!

Perfecte hotel op weg naar het Zuiden met kinderen!
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Slaapbanken

Leuk zwembad. Schone, ruime kamers voor 4. Lekker ontbijt. Goed restaurant. Vriendelijk personeel. Dichtbij de snelweg (niet in het centrum dus). Parking voor de deur. Speeltuin, speelhoek in het restaurant, ...

Mooie kamer, kindvriendelijk
    • Standaard Driepersoonskamer

We hebben gegeten in het restaurant. We hebben meer dat 40 min moeten wachten. Het vlees van mijn dochtertje was verbrand en dus niet te eten. Het vlees van mijn echtgenoot en mezelf was taai (zo taai dat je het niet kon snijden) en vol vet. Toen we het personeel erover aanspraken kregen we als tegemoet koming een fles water en dessert kado terwijl we niets hebben gegeten! Slechtste ervaring op resto ooit! Totaal niet klantvriendelijk!

Mooie kamer, kindvriendelijk

Ontbijt goed.
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Slaapbanken

Kamer klein. Vloerbedekking op de vloer in een hotelkamer heeft niet mijn voorkeur. Prima hotel voor overnachting op doorreis.

Ontbijt goed. Vriendelijke bediening.

Op het eerste gezicht viel de locatie tegen (vlakbij een...
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Slaapbanken

In de inkomhal van ons verblijf in het 2de gebouw, stond de vuile was, gaf een slordige indruk en we konden amper passeren met onze valiezen. om 17u waren ze weg.

Op het eerste gezicht viel de locatie tegen (vlakbij een landingsbaan voor sportvliegtuigen) maar achteraf bekeken was het nog wel leuk om te zien als je op terras zat en 's avonds vlogen ze niet meer. Zwembad was een extra troef en zeer welkom bij de tropische temperaturen. Kamers waren proper en ruim genoeg. Eten was ook goed, specialiteiten van de streek.

Prima, ook met kinderen
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Slaapbanken

Het avondeten in het restaurant. Matige a la carte, idem voor het kindermenu.

Comfortabele en ruime gezinskamers, mogelijkheid om buiten te eten, ondanks luchthaven geen geluidshinder, ontbijt in orde, afgesloten parking, goede airco.

Wij boekten halfpension voor 2 volwassenen en 2 kinderen, ...
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Slaapbanken

Wij boekten halfpension voor 2 volwassenen en 2 kinderen, in het hotel moesten wij toch het avondmaal voor de kinderen betalen Met de verantwoordelijke kon hierover niet gediscussieerd worden en werd gewoon weggelachen dat dit normaal is Dan toch maar akkoord gegaan voor betaling voor het eten en dan laten ze ons 2 uur aan tafel zitten wachten op ons eten, als je hierover iets zegt krijg je als antwoord dat je toch al uw apperetief al hebt gekregen dit terwijl de andere gasten wel al hun maaltijden gekregen hebben Wij voelen ons in dit hotel bedrogen

Stinkende kamer!
    • Standaard Driepersoonskamer

De lavabo van de badkamer liep niet goed door. Dit zorgde voor een enorme stank in de kamer. We melden dit bij de receptie maar er werd weinig aangedaan (geen compensatie, andere kamer, ...). Enkel een "sorry" maar daardoor was de stank niet weg.

Goed doorreishotel. Kamers zijn voldoende ruim en de bedden zijn prima. Ontbijt is in orde.

Proper hotel lekker ontbijt
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Slaapbanken

Locatie niet direct gevonden Tip dichtbij vlieghaventje

Proper hotel lekker ontbijt Ideaal doorreis hotel. Koele plons na autorit, goede bedden. Ook Colmar bezocht. Leuk !

De kamer was proper en fris en geluiddicht.
    • Standaard Driepersoonskamer

Het ontbijt was basic en geen verse eieren ze waren echt niet lekker. De gordijnen waren niet dik genoeg om het licht buiten te houden

De kamer was proper en fris en geluiddicht.en centraal om een bezoekje aan de elzas

Goed hotel voor als je op doorreis bent

Wij zijn hier maar 1 nacht geweest. Het hotel ligt pal naast een klein vliegveldje maar daar heb je totaal geen last van, lekker zwembad. We hebben er 's avonds gegeten en dat was goed. Ontbijt is ook goed. De kamer was lekker ruim maar het bed is kei hard.

Tof

In restaurant lange wachttijden, gerechten zijn niet meer warm bij het opdienen. Wijn veel te warm.

Vriendelijk personeel. Verzorgd zwembad. Perfecte ligging bezoek stad.

Heerlijk doorreis hotel voor enkele dagen.

Je moet je wel steeds verplaatsen, want stadcentrum was niet vlakbij.

Heel stijlvol kamers met gloednieuwe inrichting. Ruim ! En ook de badkamer was verrassend netjes.

prima hotel voor de doorreis;

ontbijt had meer keuze kunnen bieden. kamers niet geluiddicht; dus last van lawaaiige buren

prima hotel voor de doorreis; goed avondeten, ontbijt in de orde

Doorreishotel van mindere kwaliteit.
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Slaapbanken

Ontbijt is zeer pover. Personeelsgebrek aan het ontbijt. 1 persoon moet alles voor 70 gasten regelen welke ongeveer allemaal op zelfde uur daar zijn, gezien het een doorreishotel is. Tafelgebrek voor de ontbijtgasten.

Afgesloten parking.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

goed diner en ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen tafel en stoel in kamer waardoor werken op laptop moeilijk/vermoeiend was. Verder stonk het in de gang van het hoofdgebouw

goed diner en ontbijt

Uitstekende accommodatie als je op doorreis bent!!
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Slaapbanken

Er waren geen minpunten, alleen tuin aan achterzijde restaurant mag nog wat aandacht hebben.

Schone / ruime hotelkamer, volgens mij pas gerenoveerd

Heerlijk hotel in een prachtige omgeving!

Ga je voor een bezoek aan de stad Colmar, dan moet je of per bus (wat prima te doen is á €2,50 p/p) of je auto pakken. Te voet gaat niet. Taxikosten zijn ongeveer €20,- enkele reis.

Mooi, schoon, compleet gerenoveerd hotel. Ruime kamers, ruime badkamer met toilet apart. Zeer uitgebreid ontbijt, goed verzorgd. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Fantastisch uitzicht op een klein vliegveld met voldoende bedrijvigheid. Geeft geen geluidsoverlast! Zeer centrale ligging als je zowel de stad Colmar en de zeer nabij gelegen wijndorpen wilt bezoeken. Neem de tijd om prachtige wandelingen te maken. De toeristenoffice in Riquewirh heeft goede (wandel)kaarten voor de omgeving.

Heerlijk, rustig verblijf gehad.

Niets kunnen vinden

Heerlijk bed, apart toilet,zwembad,goed ontbijt, prima gratis parkeren, geen geluidsoverlast van buiten, fijne badkamer. Niets kunnen vinden dat tegenvalt. Tweede bezoek en kom zeker terug als we weer in deze regio zijn.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Prima voor een kort verblijf en prima uitvalsbasis voor omgevingsbezoekjes

Zitplaats in de kamer, wij bleven 4 dagen en konden onze dochter niet even aan tafel in de kamer laten kleuren....bij gebrek aan tafel en stoel

De snelle respons op mails met bijkomende vragen.

Kindvriendelijk, dus ideale tussenstop op weg naar verre oorden.
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Slaapbanken

De website maakte melding dat er een speeltuintje aan het hotel aanwezig was. Dat viel wat tegen, dat bestond uit een klimrek en een (erg verweerd) schommelpaard. Er was dus niet veel gelegenheid voor buitenspelen voor kleine kindjes. In de bar en restaurant waren wel boekjes en spelletjes aanwezig.

Zeer kindvriendelijk: aparte bedjes in de kamer (hoewel op booking.com wordt vermeld dat dit niet mogelijk is, is dit wel mogelijk), speelmogelijkheden in bar en restaurant, buitenzwembad (voor grotere kinderen dan de onze weliswaar). Vooral het ontbijt was erg kindvriendelijk! Voor ons een ideale tussenstop op weg naar onze vakantiebestemming.

Prima doorreis Hotel!
    • Standaard Driepersoonskamer

Personeel restaurant kan vriendelijker.

Restaurant aanwezig in hotel! Menukaart beperkt maar voor ons prima. Receptiepersoneel zeer vriendelijk en behulpzaam. Hotel ligt dichtbij snelweg dus voor doorreis van noord naar zuid of andersom prima. Leuk ingericht zowel kamer als ook hotel. Zwembad.

Prima verblijf voor doorreis of bezoek aan Colmar.

Niets viel tegen.

Alles ziet er keurig netjes uit. Lekker dat er een Zwembad is. De stad ligt op ong 3 km afstand waar je heel makkelijk kunt parkeren.

perfect doorreishotel

Bed een tikje te hard.

De keuken was fantastisch. De bereidingen zijn basic, maar uitzonderlijk goed uitgevoerd met kwaliteitsvolle producten. De keuken is misschien wat onderbemand. De lokale wijnen zijn aan te raden. De kamers zijn erg geluidsdicht. De nabijgelegen vlieghaven veroorzaakt geen last.

Verse jus bij het ontbijt!
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Slaapbanken

We moesten buitenom naar de centrale ruimtes, kamer was in bijgebouw.

Verse jus bij het ontbijt! Wel zelf persen ;-). Kinderen hebben buiten achter het hotel veel speelruimte en fijn zwembad.

• Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Slaapbanken

Er hing wel een rioollucht in wc en badkamer maar daar werd aan gewerkt

Locatie en goed en comfortabel opgeknapt. Zwembad is ook lekker om na een lange reis even in te ontspannen

Een overnachting op doorreis
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het restaurant dat net naast het hotel gelegen is, is ons serieus tegen gevallen. De kip was eerder schapenvlees, zo rook het en ook de structuur was erg vreemd. De steak was niet gebakken zoals gewenst. Enkel de frieten vielen mee.

Het ontbijt zag er zeer verzorgd uit, de kamer was net en rustig. De mensen die ons ontvingen waren erg vriendelijk en open. Leuk zicht naar natuur en klein vliegveldje voor 1 nachtje (korte verblijven).

Prima doorreis hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De locatie en de drukte bij het ontbijt. Men kon het zelfs niet bijhouden met schone borden en bestek. Afstand tot Colmar centrum te groot en ongezellig gelegen naast klein vliegveldje op een industrie terrein.

Bedden sliepen heerlijk, zeer fijne douche. Mooie ruime kamer.

Top doorreis hotel voorzien van alle moderne faciliteiten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt viel wat tegen. Tevens ligt het hotel naast een klein vliegveld, wat het iets minder idyllisch maakt.

Moderne kamer, fijn zwembad en goede keuken.

Toplocatie voor families op doorreis.
    • Standaard Driepersoonskamer

Er waren duidelijk heel wat gezinnen die hier verbleven (op doorreis). Een uitgebreider aanbod aan buiten-speeltuigen voor (kleine) kinderen zou een extra bonus zijn.

Ideaal hotel voor doorreis. Prima kamer, restaurant en zeer goed en uitgebreid ontbijt.

* Het ontbijt was goed.
    • Standaard Driepersoonskamer

* Extra kinderbedjes zijn niet toegestaan. Wij hadden een driepersoonskamer geboekt, voor ons tweeën, en kinderen van 3,5 en 1,5. De jongste hadden we dus niet meegeteld, en voor hem hadden we een eigen reisbedje mee. Dat mocht blijkbaar niet, omwille van vezekeringsredenen of zoiets. Wel vreemd dat dit in Italië in Ibis Styles geen probleem is, noch in Hotel Roi Prestige aan de overkant van de straat waar we 2 jaar eerder de oudste ook op een 2-persoonskamer legden in een reisbedje. Gelukkig kon de receptioniste de kamer nog omboeken naar een familiekamer, die wel 10€ duurder was. Ach ja... * De kamers zijn op z'n Frans, m.a.w. eerder aan de kleine kant. De kamer die we in Ibis Styles Milaan boekten de week er voor was ook zogezegd 25m2, maar die was toch betrekkelijk ruimer.

* Het ontbijt was goed. * Goede douche (wel in bad, in kleine badkamer) * Parkeren achter een hek (weet wel niet wanneer het afgesloten werd). * Het nabije restaurant Courtepaille is zeker een aanrader.

Kan beter!

Eerste dag was het ontbijt chaotisch. Tassen waren op en tafels werden niet afgeruimd. Zwembad maar open tot 20 u. Op warme dagen zou het beter later open zijn zodat je na een daguitstap nog kan zwemmen. Onze kamer werd 2 dagen niet gepoetst en 1 dag niet van verse handdoeken voorzien.

Ontbijt Ok. Alles gelijkvloers! Airco

Desondanks de bevestiging door de accommodatie was het van...

Desondanks de bevestiging door de accommodatie was het van te voren gevraagde babybedje vergeten, en hebben we ook niet kunnen bekomen! Avondmaaltijd was ondermaats, 2 personen hadden zalm gevraagd die nog zeer rauw was bij het serveren en na melding werd deze dan ook terug mee naar de keuken genomen. Ondanks opnieuw in de oven gezeten te hebben, was de zalm daarna nog steeds rauw. Niet gecontroleerd door de "kok" ?

Goed adres voor 1 nacht onderweg.
    • Standaard Driepersoonskamer

Bedden waren niet opgemaakt. Dat is al de 2e keer (vorig jaar waren er nog vuile lakens op de bedden). Positief is wel dat ze ons onmiddellijk geholpen hebben.

Goed adres voor 1 nacht onderweg. Lekker ontbijt!

Prima doorreishotel
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Slaapbanken

De kamers werden reeds schoongemaakt nog voor we uitgechekt waren.

Super kamers met heerlijke bedden en leuke attenties voor de kids. Vlot bereikbaar en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel.

Goed gelegen doorreishotel.

Het zwembad was veel kleiner dan wat het lijkt op de foto op de website, ongeveer 5 bij 10m schat ik. In de kamer was geen kast om kleren op te bergen, niet zo leuk als je daar meerdere dagen verblijft, maar geen probleem als het maar voor één nacht is.

Typisch hotel voor doorreis. Wij verbleven er meerdere dagen om de mooie streek te verkennen. Lekker ontbijt, wel steeds hetzelfde, altijd stokbrood (geen afwisseling), ham (nooit eens een andere soort charcuterie), 2soorten kaas en wat konfituur en choco. Ook yoghurt en vers fruit. Ook nog lekkere ontbijtkoeken.

Kamer is goed maar ze slaan de plak behoorlijk mis bij het ontbijt en door de vele kapotte dingen!
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Slaapbanken

Hygiëne bij het ontbijt, apperatuur is vies en kapot. In de kinderhoek staan kapote elektronische kindercomputers!

Voor vragen en andere dingen is er altijd personeel beschikbaar.

Uitstekend doorreishotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ligging beetje saai, industriegebied. Uitzicht kamer voor ons in nieuw bijgebouw niet geweldig. Maar het was voor geboekt op doorreis naar huis. Het pittoreske Colmar centrum ligt dichtbij met de auto bereikbaar.

Grote kamer met aparte toilet. Alles zeer nieuw en schoon. Heerlijke en brede bedden. Niet zo heel belangrijk maar zeer goede smart tv, konden we even de tour de France volgens :-). Ontbijt prima, goede koffie (automaat) en versgeperste jus d'orange. Veel vers fruit. Zwembad om even af te koelen.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

De ruime en zeer verzorgde kamer.

Doordat de bezetting van het hotel vrij druk was, bleef de bediening van de maaltijden wat traag, een paar extra handen hadden dit kunnen verhelpen.

De ruime en zeer verzorgde kamer. De aangeboden maaltijden waren goed qua prijs.

Restaurant
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Slaapbanken

Verantwoordelijke restaurant verdween toen alles volzet was. Moest rekening aanpassen, ook vergeten. De juffrouw die de bediening deed, fantastisch

Kamer pas gerenoveerd

Perfecte stopplaats naar het zuiden
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Slaapbanken

gordijnen licht doorlatend airco kon kamer moeilijk koud krijgen op warme dag slechts 2 handdoeken op 4 persoonskamer

Recent gerenoveerd hotel, perfect als stopplaats naar het zuiden

Voor mij is het een doorreis hotel.

Dicht bij de snelweg. Een echt doorreis hotel. Alles is nog nieuw. Bij het ontbijt was het redelijk druk maar ze doen hun best om alles goed bij te vullen. Alles is aanwezig voor het ontbijt.

Geweldige comfort/luxe
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het restaurant duurde het een tijdje voor onze bestelling opgenomen werd.

Comfort van de bedden was top en een stortdouche. Dus voornamelijk de prijs/kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Mooie kamer

De badkamer was voorzien van een bad. Om onder de douche te gaan moest men in het bad gaan staan. Dat vinden wij niet prettig want men kan uitglijden.

Mooie kamer

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Prima overnachting "onderweg".

Grote nieuwe kamer met alles wat nodig is. Prima locatie voor overnachting tussen NL en Italie. Parking achter een hek (volle auto!). Ontbijtbuffet: prima.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Uitstekend (overnachtings)hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Nog niet helemaal af, maar al uitstekend! Supersnelle incheck, mooie en ruime kamers, kraakhelder, heerlijke bedden, afgesloten parkeerterrein (achter het 2e gebouw zijn nog extra parkeerplaatsen), enorm vriendelijk en behulpzame medewerkers en prima ontbijt. Gratis kranten en koffie/thee-hoek waar je gratis een bakkie kan halen. Aanrader!

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Sympathie van al het personeel en de positieve instelling...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

graag vuilbakjes op de kamer dagelijks ledigen ,thanks

Sympathie van al het personeel en de positieve instelling van iedereen zowel desk als dienster in restaurant ,proficiaat we hadden een perfect week-end

• Beoordeeld op: 14 november 2016

- nette kamers

- kleine kamers - geen koelkastje - ver van Colmar Centrum - diner

- nette kamers - kindvriendelijk - geschikt om dorpjes op wijnroute te bezoeken - ontbijt - goede parking

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Met ontbijt erbij ben je toch met z'n tweëen ruim 126...
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Slaapbanken

Het hotel was verder dan 20 minuten loopafstand, we moesten toch weer de auto nemen,dat hadden we niet verwacht, gezien de eerdere beoordelingen. Sfeerloze kale buitenomgeving met hondendrollen en achter gelaten bouwafval.

Met ontbijt erbij ben je toch met z'n tweëen ruim 126 euro kwijt!

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Kamer was top
    • Standaard Driepersoonskamer

Het eten in het restaurant was ronduit slecht.

Kamer was top

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Zakelijk reis

Kamer laken en kussen waren niet fris

Goed voor 1 nacht op doorreis.

Troosteloze omgeving.

Ruime, nette kamers, zeer vriendelijk personeel.

geurhinder vanuit de badkamer

geurhinder vanuit de badkamer

Aanrader

Keurige kamer, prima bed, idem douche. Zwembad

Perfect hotel op doorreis
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Slaapbanken

Comfortabele bedden, aparte slaapbanken voor kinderen. Buitenzwembad, helaas slecht weer Vlakbij autosnelweg, perfect op doorreis voor 1 nacht

Kort bij afrit autostrade, veel parking, ruime en...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kort bij afrit autostrade, veel parking, ruime en comfortable kamers

Kamers waren goed, maar niet echt schoon.

Hygiene van de kamers

Kamers waren goed, maar niet echt schoon. Rrestaurant goed, maar met een beperkte kaart. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Fijn dat de kinderen nog even konden zwemmen na een hele dag...
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Slaapbanken

Fijn dat de kinderen nog even konden zwemmen na een hele dag rijden. Prima ontbijt.

Het ontbijtbuffet was goed.

We hebben geen punten die zijn tegen gevallen.

Het ontbijtbuffet was goed. De kamers zijn ruim en proper. Er is een ruime afgesloten parking.

mooi, luxe modern comfortabel hotel met prima ontbijt en avondeten naar keuze
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ik kreeg na een kleine narekening doordat booking niet de goede prijs van mijn creditcard had afgheaald

supergoed bed, badkamer met wc apart

matig

matig

Prima doorreis hotel.

Prima doorreis hotel.

Goed voor doorreis.
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Slaapbanken

Het ontbijt. Te weinig eten en personeel. Zeer chaotisch.

Vriendelijkheid personeel