Beoordelingen over Novotel Paris Gare De Lyon 4-sterren

2 Rue Hector Malot, 12e Arrondissement, 75012 Parijs, Frankrijk

#407 van de 1.578 hotels in Parijs

Nette kamer, schoon, lekker bed, fijne douche.
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Wij waren er 1 nachtje. Op dag van aankomst waren we wat aan de vroege maar we konden we de koffers in het bagagedepot neerzetten en zijn Parijs ingedoken. Het metro en treinstation is vlakbij, maar niet aan de overkant zoals deze site doet vermoeden. Uitzicht is niet spannend, wij hadden kamer aan de voorkant vh hotel, smal straatje met niks. De volgende dag wilden we gebruik maken van het zwembad, maar het zwembad was een paar dagen gesloten wegens onderhoud. Daar baalde ik van want de aanwezigheid van een zwembad had meegewogen in de keuze voor t hotel. Dit was een dag daarvoor medegedeeld middels een bordje op de balie. Dat vind ik rijkelijk laat!

Nette kamer, schoon, lekker bed, fijne douche. Parkeergarage. Vlakbij metrostation.

Top weekend in Novotel!
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank (2 Volwassenen)

Niets viel tegen. Het was goed verzorgd en het personeel was vriendelijk.

Het hotel ligt naast het treinstation, maar toch rustig. De bereikbaarheid is prima. Metrolijn 1 waar ook de meeste bezienswaardigheden aan grenzen. Verder prima ontbijt. Gastvrij. Zwembad op temperatuur. Goede bedden. Top weekend gehad.

Superfijn hotel, heel handig gelegen vlakbij Gare de Lyon.
    • Executive Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Geen enkele bezwaren, gewoon doen!

Superfijn hotel, heel handig gelegen vlakbij Gare de Lyon. Met de kinderen was het ook super vanwege zwembad en fijne kamer. We vergaten een scheerapparaat en die werd zonder problemen teruggestuurd naar Nederland. Superservice!

• Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank (2 Volwassenen)

Dat we kaartjes voor de eifeltoren bij de receptie wilde kopen al een werden we erg opgelicht gelukkig wist ik ene beetje rond welke prijs het was In het hotel moesten we voor 3 kaartjes € 175 betalen hebben we natuurlijk niet gedaan En bij de eifeltoren heb ik uit eindelijk maar €62.50 betaald. Dus weet niet waar het fout gaat. En met parkeren ging ook niet staat slecht aan gegeven die man van de receptie zei waar we nu geparkeerd stonden was € 50 per dag maar dat was ook niet waar we moesten veel meer per dag betalen. Hoop dat we hier een tegoed komming voor eventuele volgende boeking

uitstekend
    • Executive Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen)

prijzen voor drank in de bar en restaurant zijn duur, maar dit is nu eenmaal typisch voor Parijs

heerlijk ontbijt, lekkere koffie, enkel jammer dat het frans stokbrood bijna niet wordt aangevuld (maar er zijn voldoende alternatieven), heel vriendelijk personeel, we hebben éénmaal in het restaurant van het hotel gegeten (was lekker), het zwembad is een pluspunt voor de kinderen, goede ligging dichtbij metro, supermarkt en restaurantjes in de buurt

Ruime slaapkamer, wij konden prima met zijn vieren op 1...
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Personeel was niet heel vriendelijk en slecht Engels sprekend. Het plein achter het hotel was een hangplek dat gaf niet altijd een fijn gevoel.

Ruime slaapkamer, wij konden prima met zijn vieren op 1 kamer. Prima bedden. Metro was dichtbij.

Personeel vriendelijk en behulpzaam.
    • Executive Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Fitness, apparaten aan onderhoud toe. Een paar werkte niet of niet goed. Ontbijtzaal onhandig ingedeeld en wat krap voor aantal bezoekers.

Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt uitgebreid en goed. Kamer was ruim en stil. Goede bedden!

Het ontbijt was uitstekend, maar ze mochten wel iets sneller...
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Helaas was de laadpunt voor het laden van je auto niet geschikt met mijn stekker(mennekes). Kon wel als je je eigen thuis lader zou meenemen.

Het ontbijt was uitstekend, maar ze mochten wel iets sneller zijn net het bijvullen van het eten. De kamers waren netjes en schoon, modern ingericht. Zwembad en fitness tot beschikking maakt het af.

Goede ligging vlakbij het station Paris-Lyon (RER/metro)...
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Goede ligging vlakbij het station Paris-Lyon (RER/metro), ruime, zeer nette kamers en een naar Franse normen zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Het hotel beschikt ook over een fitness en zwembad.

Prima, best luxe en gelegen op een fijne locatie.
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De prijzen en muziekkeuze in het café. En dat het ontbijt niet inbegrepen is voor zo'n hoog bedrag is best stom.

Heerlijk stille kamer op een prachtige locatie. Top badkamer met een spacey blindeerbaar raam. Nice.

Prima hotel met kinderen, goede uitvalsbasis voor Parijs
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ontbijt is €18 per persoon. Het alternatief - bij een boulangerie een croissantje en koffie scoren - is vele malen aantrekkelijker. Het plein voor het hotel wordt veel bezocht door twijfelachtige types, maar er is ook een tweede uitgang als je hier niet langs wil. Hotel is verder beetje saai ingericht.

Vriendelijk personeel, warm binnenzwembad (wel veel chloor), voor Parijs ruime kamer en badkamer (familie kamer). Locatie prima uitvalsbasis voor geheel Parijs naast één van de grootste stations van Parijs. Eenmaal van het plein af richting viaduct is Bastille zelf ook echt de moeite waard. Geen last gehad van drukte buiten.

Heerlijke week in een prachtige stad en in een prima accomadotie 👍🏻
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Onze kamer lag aan de straat kant als je ‘ s nachts het raam open hebt is dit wel luidruchtig.

Prima hotel om de stad Parijs te bezoeken. Hotel ligt naast metro station Gare de Lyon. Nette kamers, met goede bedden en een mooie badkamer. Kamers zijn niet heel royaal maar wel van alle gemakken voorzien. Het Hotel heeft een zwembad wat erg leuk is (voor kinderen) om na een dagje stad gebruik van te maken.

Wij hebben zeer genoten van ons verblijf in Parijs en het Novotel Gare du lyon
    • Executive Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Het ontbijt. Het is druk, weinig ruimte en zelf eieren bakken.

De kamers zijn goed. Het ontbijt viel een klein beetje tegen. De locatie is goed. De service van het personeel is uitstekend.

Wat een super fijn hotel, heerlijke rustige kamers met fijne...
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het was enorm warm in de kamer, zelfs met het raam open. Het was gewoon niet koel te krijgen, maar dit is ook ons enige min puntje

Wat een super fijn hotel, heerlijke rustige kamers met fijne bedden. Een uitgebreid ontbijt buffet en voor kinderen zijn er allerlei faciliteiten. Met of zonder kinderen we komen hier graag terug.

Leuk, rustige kamers, vlakbij trein en metro
    • Executive Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Het gene ons enorm opviel en heel blij om waren was dat er niets geluidsoverlast was. Dat was een enorm plus punt. Ontbijt was ook lekker en voor ieders wat. Voor de kinderen wat afleiding in de computer/speelhoek ook leuk

Zalig.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank (2 Volwassenen)

Op dag 2 was het aanschuiven aan het ontbijt door een meeting van (zaken)personen die volgens mij niet bleven overnachten. Wij waren de rij voor maar dit kan best worden vermeden.

Uitgebreid ontbijtbuffet. Propere kamers. Vriendelijk personeel.

Ideale plaats om een city trip te doen met de kinderen.
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Haartjes van andere mensen op het toilet!

Alles was er wat we nodig hadden, niet meet of minder. Personeel in het restaurant heel vriendelijk zelfs bij hele drukke momenten.

Hotel op goede locatie met prima prijs/kwaliteitsverhouding.
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het was zo ontzettend warm in het hotel. Echt heel onaangenaam. Raam kon maar heel klein stukje open. Personeel heeft wel van alles gedaan om ons tegemoet te komen en dit is uiteindelijk gelukt. Complimenten. Ongezellige bar om na dagje Parijs nog even wat te drinken. Familiekamer is erg klein.

Locatie is goed. Vlak bij station en metro. Goede bedden.

Matig en teleurstellend

Kamers waren kleiner dan verwacht. Bed was te klein. Ontbijt was slecht verzorgd. Niet af gestemd op de capaciteit van het hotel. Onhygiënisch, slecht gesorteerd.

24-uur open zijn van het zwembad. De kamers waren schoon.

Een goed hotel die qua ligging uitstekend ligt om Parijs te verkennen en bezichtigen!
    • Executive Tweepersoonskamer

Tussentijdse reserveringsaanpassing was doorgebeld maar bleek niet goed over te zijn gekomen bij het hotelpersoneel waardoor kamer voor 3 net te klein was (werd een extra bed bijgezet in een kamer voor 2 personen).

Als je op pad bent in een vreemde stad, is vriendelijk en behulpzaam personeel alles bepalend. Ik ben dan ook uitermate tevreden over het personeel bij de receptie (Priscialia en Leonos) als ook in het restaurant! Deze mensen verdienen nmm echt een compliment!

Met onze dochters van 8 en 9 jaar een nachtje in dit hotel...
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Met onze dochters van 8 en 9 jaar een nachtje in dit hotel verbleven. Vooral het zwembad en de badkamer met ligbad en glazen doorkijk vonden ze geweldig. Hotel ligt heel centraal alles was makkelijk te bereiken met de metro. De meisjes kregen nog een leuk presentje bij aankomst. Volgende keer Parijs kiezen we weer voor dit hotel.

Het ontbijt was prima, soms even wachten op een tafel ivm...
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het ontbijt was prima, soms even wachten op een tafel ivm drukte. De kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad of in de 'game area' als we terug kwamen uit de stad. Overal goede wifi in het hotel en centraal gelegend naast Gare de Lyon. Het personeel was erg behulpvaardig.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Prima prijs kwaliteit verhouding, alleen jammer van de niet flexibele houding van het hotel!
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Bij het boeken waren ze mega inflexibel omtrent het omboeken van de laatste nacht, foutieve datum (mijn eigen fout) gekozen maar met de vraag of ik deze aub later een keer kon gebruiken en een extra nacht daar tegenover ook nog wilde boeken (heb je toch weer een extra nacht verkocht lijkt mij?) was de letterlijke tekst; je hebt gekozen voor de niet-flexibele rate en dus helaas... in mijn ogen kies je dan ook voor een niet-flexibele houding jegens je klant en dit is een keuze..... erg jammer, want dit zorgde toch voor een bitter-sweet gevoel... terwijl het voor de rest prima was... jammer, kan niet anders zeggen!

• Executive Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen)

De kamer was evht klein voor 4 personen. Het zwembad was klein, ontbijttuimte boven was net een kantine

Eerlijk gezegd was er niks wat echt heel goed beviel. De dame aan de receptie was heel aardig

Heerlijk!
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De toilet was niet helemaal goed schoon! Er ontbrak een kussen en twee handdoeken. Echter, toen wij hier melding van maakte werd dit direct opgelost!

Fijn hotel op een super locatie, tegenover het metrostation. Binnen 10 minuten ben je bij alle bekende bezienswaardigheden. De moderne kamer voldeed prima voor een nachtje. Het zwembad viel erg in de smaak bij de kinderen en was een goede afsluiter na een dag veel wandelen en bekijken. Het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd. Er is een speciale familie ontbijtruimte op de eerste verdieping. De mensen zonder kinderen ontbijten in het restaurant op de begane grond. Vlakbij het hotel zijn er diverse restaurants en café’s.

Superhotel, zeer comfortabel en centraal liggend.

Niks!

Goed en uitgebreid ontbijt en werd goed aangevuld als je later bent. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Moderne en schone kamers en fijne bedden. Vlakbij metro en treinstation en afgesloten bewaakte parkeergarage. Ondanks dat er veel gezinnen waren, zijn de kamers echt geluiddicht, heb geen kind gehoord. Superhotel!

Voor comfort en stijl, en korte afstand tot het centrum is dit echt het juiste hotel

Het zwembad lijkt wel wat groter op de foto dan dat het daadwerkelijk is

Het hotel ligt naast het station Gare de Lyon wat ontzettend fijn is, zo kwam ik binnen 10 minuten bij het de Eiffeltoren en andere grootse bezienswaardigheden

Aardig personeel ziet er mooi uit en een top locatie.

Badkamers kan beter.. de voegen bijwerken en de kit randen dat niet zo vies eruit ziet voor een mooie badkamer

Aardig personeel ziet er mooi uit en een top locatie...

Voor een kort verblijf oke
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De locatie, moeilijk te vinden. Parkeergelegenheid van het hotel zelf niet te vinden. Daardoor in de parkeergarage geparkeerd, heel erg duur. Voor de deur/ in de buurt liggen veel zwervers en ruikt het niet al te best.

De kamer was prima, van alle gemakken voorzien. Hier en daar wat slechte/vieze kitranden in de badkamer.

Fenomenaal

Beetje jammer dat alle kanalen op televisie Frans zijn. Beetje algemene kanalen kan geen kwaad, maar was zeker ook niet storend.

De kamers waren ruim, proper, modern en voorzien van kleine attenties zoals koffie, flesje water, enzovoort. Al bij al top!

De ligging was prima, naast Gare de Lyon.
    • Executive Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Kamers zijn vies en klein. We hadden 2 kamers waarvan een badkamer die gemoderniseerd was en op de andere kamer hadden we een badkamer die heel hard aan vervanging toe was. Het is er erg duur, een klein flesje water kost al meer dan 3 euro en parkeren is ook erg duur. Het zwembad is heel klein. Verder hadden we problemen met het boeken waardoor er gekeken moest worden naar een oplossing. Helaas geen medewerking. Voor ons geen Novotel meer.

De ligging was prima, naast Gare de Lyon.

Super dichtbij gare du Lyon
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Dekbed op slaap bank te kort en te smal Ontbijtzaal erg druk, ruimte waar eten opgesteld staat krap Bediening receptie bij aankomst afwezig en traag

Kids ruimte Moderne badkamer Keuze ontbijt prima Snel technische dienst aanwezig om deurlezer te repareren

Slechte service
    • Executive Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Het was vreselijk, ik ben nog nooit zo slecht behandeld. Ik had mijn been gebroken en heb een familie kamer bij novotel gereserveerd voor 246 euro voor 1 nacht. familie kamer was het niet, heel klein en de bed bank van de kinderen moest ik met mijn gebroken been zelf opzetten.Tussen mijn bed en die van de kinderen had ik amper plek om uit bed te stappen. ik had in de reservering aangegeven dat ik een gebroken been heb en niet ver kon lopen op krukken, hier werd rekening meegehouden maar met de kamer niet, ik kreeg een bad ipv een douch. Dit werd later opgelost met dat ik een kamer kreeg op een andere verdieping die ik kon gebruiken voor het douchen. Maar ik moest van van hem wel aangegeven hoe lang ik er over ging doen. Ik gaf aan dat ik dat nu nog niet kon zeggen, als ik geen tijd door kon geven dan kreeg ik ook geen andere kamer. Toen heeft de manager zich er mee bemoeid en gaf aan dat het geen probleem was en ik hem gewoon kon bellen als ik klaar zou zijn. ontbijt was ook niet echt fijn, als je een gebakken eitje wilt dan sta je een half uur te wachten voordat je aan de buurt bent. ik kom hier nooit meer terug

De Minions poppetjes.

Mooi hotel, nette en schone kamers en prima ligging

In de kamer die we eerst toegewezen kregen was duidelijk gerookt, ook al zijn alle kamers rookvrij. Gelukkig goed en snel opgelost door receptie. We kregen gelijk een andere kamer en excuses. Ontbijtzaal beneden is te klein. De eerste ochtend kwamen we daar en zat het vol. We werden naar de eerste verdieping gestuurd waar ook een eetzaal is; deze is volgens de mevrouw precies hetzelfde. Dat was niet het geval! Minder keus, minder gezellig en als je zonder kinderen reist heb je er echt niks te zoeken. De zaal was namelijk versierd met Minion ballonnen, en toen we zaten te eten kwam er een Minion (met harde muziek) de zaal in welke alle tafels langs ging. Ik heb zelf ook kinderen (waren nu niet mee), maar ik zit echt niet te wachten op een dansende Minion naast mijn tafel, zeker niet als ik net wakker ben ;-) Hij kneep nog in mijn nek ook. Bij de tafels zonder kinderen moet zo'n Minion gewoon lekker doorlopen. Dus laat je niet naar boven sturen als je daar geen zin in hebt :-) Tweede ochtend zaten we wel in de ontbijtzaal beneden en dat beviel 100 x beter.

Nette en schone kamer met prima badkamer. Geen last van geluiden van de straat. Ligging ook goed naast het station. 20 minuten met de metro naar het centrum. Vriendelijk personeel. Ontbijt was oké, maar had uitgebreider gekund voor dat geld. Goede WIFI verbinding in gehele hotel. Fijn dat er een parkeergarage onder het hotel zit. Wel wat krap voor een grote auto.

Great stay, highly recommended to families visiting Paris.
    • Executive Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Het is niet evident om met de auto tot bij de parkeerplaats van het hotel te geraken. De ingang van de parking ligt in een gemakkelijk te missen straatje net naast een hoofdweg onder het Gare de Lyon. Misschien kan het hotel een plan voorzien bij de reservatie?

Dit is een uitstekend hotel. Het personeel was erg behulpzaam. Het is zeer kindvriendelijk. Het ontbijt was erg lekker en de bedden waren comfortabel. De kinderen vonden het geweldig, vooral omdat het zwembad altijd open was, en er (tijdens ons verblijf althans) ook kinderanimatie voorzien was bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Ideaal verblijf voor een stedentrip met kinderen
    • Executive Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen)

kleine liften, vooral als het druk ik moet je lang wachten in de lobby om naar boven te kunnen

Fantastische locatie in Parijs, je parkeert je auto onder het hotel en je kan de hele dag met de metro door Parijs rijden. Goed personeel, was behulpzaam. we vroegen om extra beddengoed voor het klapbed en we konden de stad in gaan en toen we terug waren was het klapbed uitgeklapt en opgemaakt. Het hotel is goed ingericht op kinderen. Het personeel was enorm aardig voor ze en keek niet gek op wanneer ze door de lobby heen renden. De kamers waren echt geluiddicht. Je hoorde helemaal niet de drukke stad buiten en je hoorde ook geen ander bezoek op de gang.

Locatie is goed.
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Merkwaardige ontvangst: verplichting een borg te betalen, hoewel de kamer geheel vooruitbetaald was. Personeel (zowel balie, als schoonmaak, overig personeel) is (niet onvriendelijk, maar wel) onverschillig; gefocust op procedures en niet op klanten. Airco op de kamer slaagt er op warme dagen op geen stukken na in de kamer op een redelijke temperatuur te houden.

Locatie is goed. Ruime kamer; bedden en sanitair zijn prima.

• Executive Tweepersoonskamer

Weinig keuze in de minibar

Bij aankomst werd alles perfect uitgelegd, ook vragen omtrent vervoer binnen de stad waren goed uitgelegd. Het personeel is gewoonweg vriendelijk en behulpzaam, hygiëne is op en top in orde en de koffiemachine op de kamer is zeker een pluspunt. Het ontbijt was zeer uitgebreid en dus zeker de prijs waard, ook een ruime kamer die zeer netjes en elke dag werd gepoetst en bijgevuld. Onze eerste keer bij novotel was zeker de moeite waard en prijs/kwaliteit Zit zeker goed.

onmogelijk te vinden parking

De receptioniste antwoordde onvriendelijk op de vraag hoe we in de parking moesten geraken. Na een half uur zoeken kwamen we in de parking van het station i.p.v. de parking van het hotel en koste 10€ per dag meer . Niet aangeduid hoe we in de parking van het hotel geraken.

Lekker ontbijt, Mooie kamer maar een doorzichtig glazen raam tussen de kamer en de badkamer

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Prima verblijf met alleen minpuntje de locatie van de kamers erg ver bij elkaar vandaan

Geen Kamers bij elkaar in de buurt - hier was iets fout gegaan waardoor wij op de 6e verdieping en onze dochter en gezin (onze gasten) op de 3e verdieping zaten. Hotel deed voorkomen alsof dat onze schuld was.

Het zwembad was een van de voornaamste redenen om dit hotel te boeken - dit ivm onze 7 jarige kleinzoon. Kamers en ontbijt verder ook prima.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Correcte prijs-kwaliteit.
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ligt een beetje buiten het toeristische centrum en onze tgv kwam aan in het noordstation.

Correcte prijs-kwaliteit. Het personeel was heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Top Hotel.

Gratis WiFi al wordt gezegd dat het niet geschikt is voor Voip lukte dit wel via WhatsApp. Kamer waren heel netjes. Eerder inchecken geen probleem en baggage mag je voor inchecken en na het uitchecken nog stallen. Metrolijn 1 is vlakbij die je naar Het Louvre brengt. Echt een super hotel welke we zeker weer gaan bezoeken. Via Hal2 van Gare de Lyon is het Hotel makkelijk te bereiken en hoef je de weg niet over.

• Beoordeeld op: 7 april 2017

EEN ABSOLUTE AANRADER IN HET ABSOLUTE CENTRUM VAN PARIJS;

ONTBIJT IS NOGAL DUUR;

DE COMFORTABELE KAMERS WAREN UITERST NETJES, ERG RUSTIG EN NIET GEHORIG EN OOGDEN BOVENDIEN DESIGN en NIEUW. BOVENDIEN IS DE CENTRALE LIGGING EEN AANRADER;

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

not bad, not good !
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank (2 Volwassenen)

communicatie kan beter ! zaterdag avond brandalarm meermaals afgegaan maar niks van communicatie van hoe of wat. ook zwemruimte stonk naar schimmel en een stuk van het plafond kwam naar beneden.

ontbijt heerlijk ! kamers OK

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Prima hotel op een goede locatie.
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Voor een familiekamer was de kamer aan de krappe kant.

Prima hotel op een fijne locatie. De familiekamer waarin wij vier nachten verbleven met een gezin met twee kinderen was modern en goed uitgerust. Je kunt er uitstekend ontbijten en dineren. De kinderen vonden het leuk om na een dag Parijs even te kunnen zwemmen.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

goed gelegen hotel voor verkenning Parijs met openbaar vervoer
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

goede kamer maar krap voor 4 personen ontbijtruimte niet berekend op grote toevloed

renovatie badkamer, prima afzuiginstallatie, parkeer faciliteit onder hotel, nabijheid metro, geen storende geluiden noch van het hotel noch van de straat

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Leuk verbljf
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De kleedkamer zwembad is stonk naar urine. Ik weet ligt ook aan gasten

Personeel super vriendelijk en behulpzaam En water op de kamer en 't station naast 't hotel

Prima hotel in mindere buurt
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De buurt is niet echt geweldig. Veel zwervers en net te ver buiten het centrum. Receptie was bij in- en uitchecken wel erg druk

Hotel in het algemeen prima en parkeerfaciliteiten ideaal.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ontbijt aangerekend terwijl het niet gevraagd was. Wel rechtgetrokken na klacht

Goede prijs/kwaliteitsverhouding Toplocatie, vlakbij station en metro. Gezinsvriendelijk

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Kamer was goed.
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Parkeer gelegenheid van het hotel was niet te vinden. Niemand kon mij vertellen waar te parkeren voor 27.50 per dag bij de parkeerplaats van het hotel. Toen maar geparkeerd voor 39.50 per dag. Jammer personeel was niet erg behulpzaam op dit gebied.

Kamer was goed. Ontbijt was matig.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Als vier vriendinnen kregen we geen kamers langs elkaar!

Als vier vriendinnen kregen we geen kamers langs elkaar! Belachelijk!! Gebeld met booking.com en er werd mij verteld dat je dit aan dient te geven? Nog nooit meegemaakt! Er werd absoluut niet meegedacht. Een dag erna kregen we een kamer naast elkaar, jammer dat dit zo moet lopen! Laatste keer voor mij.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Modern comfort op een uitstekende lokatie

We waren vergeten te vragen voor een non-smoking room; dus het rook een weinig naar sigaretten.

Kamers waren modern ingericht. Leuke gadget om een transparante ruit (tussen douchecabine en slaapdeel) niet-transparant te maken .

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Goed verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank (2 Volwassenen)

Bed was niet erg comfortabel en het zwembad zie je liggen vanuit de receptie (het is een saaie ruimte waar je niet lekker kan liggen)

Uitgebreid ontbijt, ruime kamer, zwembad aanwezig

• Beoordeeld op: 27 september 2016

kamer van 3pers maar stopcontacten en handdoeken zijn maar...

kamer van 3pers maar stopcontacten en handdoeken zijn maar voorzien voor 2. douche in kleedhok zwembad enkel zeer heet water, niet koud. deur en slot zeer stroef (kleedhok zwembad) geen toiletpapier aanwezige (kleedhok zwembad)

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Uitstekend Familiehotel met goede WIFI en ontbijt

Geen opmerkingen!

De locatie, gemakkelijk bereikbaar met Metro en RER, goed ontbijt, Uitstekende WIFI en ondanks hittegolf van 36 C uitstekende Air Conditioning. Goed familie hotel.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Fijn kindvriendelijk hotel. Aandachtspuntje: schoonmaak.
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De kamer was niet zo goed schoongemaakt.

Het was een erg kindvriendelijk hotel, met extra faciliteiten voor de kinderen en een kleinigheidje voor ze bij het inchecken. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

goede familie hotel in Parijs
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

In onze laatste dag wilden we nog even zwemmen maar het zwembad werd schoongemaakt, en dat hadden ze niet gemeld. Kids waren teleurgesteld

kamer was prachtig. Supermooi

Op zich genoten.

Bij aankomt wilde dat ik direct 610 euro zou betalen, als een soort borg...??!! De pislucht door heel Parijs.

De metro

Goed hotel voor een weekend Parijs
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Goed ontbijt voor franse begrippen, vriendelijk en behulpzaam personeel, Eigen afgesloten parkeergarage onder hotel.

Heerlijk verblijf, ideaal met kinderen.

Frisse, prettige kamer, prima ontbijt, kindvriendelijk, metro in de buurt.

Prima hotel vlak bij Gare de Lyon.
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Lange rij voor het ontbijt. Zwembad en fitness heel basic.

Prima hotel vlak bij Gare de Lyon. Handig voor een nacht op doorreis.

ligging

ligging zwembad - fitnesszaal overvloedig ontbijt

Te weinig ruimte in ontbijtzaal.
    • Executive Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Te weinig ruimte in ontbijtzaal. Beetje aanschuiven.

Perfect verblijf op een uitstekende locatie in Parijs met klantvriendelijk personeel!
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank (2 Volwassenen)

De service van het personeel, de grootte van de kamer en de badkamer

Prijs , kan beter

Ontbijt en vriendelijk personeel

super!
    • Executive Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen)

Banken in lounge waren aan vervanging toe

Zeer schoon, netjes, modern ingericht. Minibar inclusief, kluis en 55 inch tv

• Superior Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Lastige mensen buiten bij het plein station rumoerig tot snachts

Zwembadje

Ontbijt was prima
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank (2 Volwassenen)

Ontbijt was chaotisch. Druk. Vieze tafels. Zwervers voor de deur. Stonk naar urine.

Ontbijt was prima

prima ontbijt

prima ontbijt

• Superior Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Zwembad, voor kinderen te diep en temperatuur water niet constant

Vriendelijk personeel. Mooie, praktische kamers

Alles was prima.
    • Superior Kamer met Queensize Bed en Slaapbank (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Alles was prima. Heerlijk ontbijt.

geweldig hotel voor gezinnen met een heerlijk zwembad en uitgebreid ontbijtbuffet.

aantal personeelsleden tijdens ontbijt waren behoorlijk onvriendelijk

heerlijk ontbijt, fijn zwembad, zeer goede service

Perfecte uitvalsbasis voor onze stedentrip
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank (2 Volwassenen)

Ontbijt goed. Kamer netjes en schoon. Restaurant in de avond was goed. Zwembad is plus.

prima maar niet echt een aanrader

gewoon out dated

kamers prima, ontbijt goed, gehele hotel een beetje oud

De grootte van de kamer

De grootte van de kamer