Beoordelingen over Novotel Lille Centre Gares 4-sterren

49 Rue De Tournai, 59000 Lille, Frankrijk

#23 van de 53 hotels in Lille

Prima voor 1 nacht.
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank (3 Volwassenen)

-Airco werkte niet (in het hele hotel bleek op navraag)bij 30° buiten - muggen in de kamer - uifzicht vanaf 2e verdieping achterzijde op plat dak met airco-units is minder.

Ontbijt was helemaal oke. Hotel lobby en bar hebben een frisse moderne uitstraling. Kamer uitrusting standaard voor grote hotelketen. Op loopafstand van oude centrum Lille.

* Goede ligging op wandelafstand van het centrum.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

* Goede ligging op wandelafstand van het centrum. * Voordelig parkeertarief in de nabijgelegen parking * Vriendelijk en behulpzame medewerkers * Verzorgd ontbijt

ideaal gelegen tov station en centrum
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

het was verschrikkelijk maar dan echt verschrikkelijk warm op de kamer !!!!! airco werkt absoluut niet gevolg : de eerste nacht bijna niet geslapen, de tweede nacht dan maar met het raam open, maar dan heb je veel lawaai (wij keken uit op het terras - dat was ok , maar dan heb je het lawaai van de machines op het dak) de kamer was wel goed, ruime, goede douche, maar door de airco heb ik de kamer dus als niet goed beoordeeld

uitstekende ligging van het hotel vlakbij station, op wandelafstand van het centrum zeer vriendelijke ontvangst de vrijdag middag voor comfort heb ik een lage score gegeven, maar dit verklaar ik hieronder

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Net hotel, gunstig gelegen
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Eigenlijk was alles ok, ik kan niets negatiefs bedenken.

De ontvangst was zeer vriendelijk, toevallig was de kamer nog niet klaar (16:00 u), wij kregen een gratis drankje aangeboden. Al het personeel was vriendelijk en voorkomend. De kamer (en badkamer) was verzorgd, netjes, en prima ingericht. Het ontbijt was zeer goed, je kon zelf een spiegeleitje bakken, er was ook roerei met spek of worstjes.... De ligging was ook uitstekend : op een kwartier van winkels, Euralille en vlakbij station.

Eenvoudig, maar goed hotel. Locatie is perfect
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

De kamer was aan de kleine kant. Kamer was slordig afgewerkt en zeer eenvoudig. Goed voor 2 nachtjes.

Ontbijt was prima! De locatie was perfect. Voor de kinderen waren er leuke spellen in de lobby.

Leuk binnenkomen en ideale uitvalsbasis voor Lille.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Het ontbijt, was heel druk en te weinig plaats. Wel de indruk dat iedereen op hetzelfde moment kwam. Hierdoor moeilijk voor personeel om alles tijdig aan te vullen.

Leuk binnenkomen en ideale uitvalsbasis voor Lille. 's avonds bij aankomst lekkere tapas snack genoten aan de bar. Vriendelijk personeel. Kamers zeker ok voor een kort verblijf, kindvriendelijk. Snel in het centrum.

Prijs/kwaliteitverhouding niet meer in orde...
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Hotel begint sleets te worden. Meubilair en diverse voorzieningen in openbare deel en kamer zijn versleten, niet in verhouding met de prijs.

Locatie ligt redelijk gunstig t.o.v. centrumvoorzieningen.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Prima hotel voor een weekendje Lille.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Het enige nadeel was de prijs voor het ontbijt. Dus wij hebben gekozen om ergens in het centrum te ontbijten.

De kamers waren netjes en schoon. Personeel sprak prima Engels.

Leuk weekendje met ons gezin.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Op de kasten in de gang lag een dik laagje stof. Ook in de glazen kast waar de souvenirs stonden lagen stof en vliegjes. Dit kan properder. De kamers en restaurant waren wel zeer proper!

Zeer vriendelijk personeel. Ook het ontbijtbuffet is ons zeer goed bevallen. Kindjes konden zelfs zelf hun eigen eitje bakken in een klein pannetje. Er was zeker voldoende variatie.

Heerlijk en aangenaam.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Het was erg warm in het hotel en op de kamer, de toiletten bij de receptie konden beter schoongemaakt zijn, het schoonmaakmiddel of het parfum van het hotel was vrij penetrant.

Leuke sfeer bij de receptie en ook vermaak voor kinderen, goeie bar met goed bieraanbod, moderne, frisse inrichting. Direct naast het station en via luchtbrug super dichtbij winkelcentrum. Ook oude winkelcentrum dichtbij. Kortom fijn en goed hotel op goede locatie en met goedkope parkeergelegenheid direct naast het hotel ! Aanrader.

Waterkoker, koelkast, kluisje en elke dag een flesje...
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Lawaai van de airco op het dak waarop we opuit keken. Je kunt s'avonds niet met het raam open slapen: te veel herrie.

Waterkoker, koelkast, kluisje en elke dag een flesje mineraal water. Schoonmaakpersoneel staat niet te vroeg voor je deur.

Accor hotel onwaardig. Zeker geen 4 sterren
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

- Oubollige gedateerde kamers - wc stuk (een keer gerepareerd; toch binnen 1 dag weer stuk) - douchekop kon niet worden opgehangen - eten stond erg hoog; niet kindvriendelijk

Weer naar huis gaan

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Via Booking hadden we een extra bed op de kamer gevraagd. Dat bleek niet te kunnen. Direct boeken via Novotel was in dit geval handiger geweest, omdat zij voor kinderen altijd een tweede kamer aanbieden voor de helft van de prijs. Heel fijn dat dat ter plaatse alsnog kon. Mooie service van Novotel. Capaciteit voor ontbijt is beperkt dus we moesten vrij lang wachten voor we konden gaan zitten.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Fijne kamers en service.

Goed verblijf centraal gelegen tegen een goede prijs.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Alles wat we nodig hadden was aanwezig..ik kan niets bedenken wat tegenviel.

Locatie van hotel is zeer goed alle highlights op loopafstand...en toch rustige ligging

Ideale uitvalsbasis dichtbij het station en op wandelafstand van het centrum
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

De bedden waren voor mij niet super comfortabel, maar dit is een puur persoonlijke mening, mijn vrouw vond vb van wel.

Mooi hotel en correcte kamers. We hadden 2 communicerende kamers gevraagd, en dat werd zonder probleem geregeld. De kamers waren proper en de badkamer zeer proper. Parking is via de ernaast gelegen ondergrondse parking. Wij betaalden via het hotel 20 euro voor 2 nachten, heel goedkoop dus!

Had het toch iets beter verwacht
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Het ontbijt kan stukken beter? het buffet is veel te klein voor als het hotel goed gevuld is en ook het eten zelf is niet om naar huis over te schrijven dus voor een hoetel met 4 sterren kan dit veel beter

Kamers waren goed en proper en is mooi hotel

Tegenvaller
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Doucheputje functioneerde niet goed. Water liep nauwelijks weg. Werd al snel een groot zwembad. Lastig douchen en gevaarlijk. Geen anti slip mat of beugel om aan vast te houden. Man moest erg lang wachten tot hij eindelijk kon douchen. Wat een armoede! Toilet trok ook nauwelijks door.

Bed was goed.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Al bij al zouden we zeker hetzelfde hotel boeken bij een volgend bezoek aan Lille!
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Onze kamer was prima. Onze vrienden hadden echter 2 2-persoonskamers een verdieping lager (5de verd.) waar de stank niet te harden was. Het zou om lijm gegaan zijn waarmee de tapijten (recent????) gelijmd waren??? Echt een grove vergissing om daar klanten te laten overnachten. Ze kregen wel bij navraag aan de receptie een nieuwe kamer aangeboden!

Het ontbijt was ok. De bordjes waren eerder klein en onpraktisch. Je moest echt steeds over en weer lopen om wat bij te halen en je had eigenlijk nergens plaats om even je bord neer te zetten om b.v. wat confituur bij te nemen.

Heel aangenaam!
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Parking best prijzig. Geen gekookt eitje aan ontbijt.

Propere kamer. Lekker ontbijt, veel variatie. Parking naast hotel. Het personeel was super vriendelijk!

Ontbijt met veel keuze.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Wij vonden de kamers wat aan de kleine kant, maar wel fijn dat er ook een bank in stond en dat er een waterkoker beschikbaar was en dat de twee kamers met een tussendeur met elkaar verbonden waren. Heerlijk bed. Al met al qua voorzieningen een redelijk basic hotel met een leuke moderne lobby.

Ontbijt met veel keuze. Parkeren in openbare parkeergarage, via het hotel 20,- Op loopafstand naar de stad en de musea.

Volgende keer weer!
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Slechts voor 2 personen koffie op een 3 persoonskamer.

Service. Het parkeren in de parkeergarage kon tegen gereduceerd tarief. Toilet gescheiden van de badkamer.

goed tot zeer goed
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Kamer slecht onderhouden: buiten een zetel niets om te zitten. De slaapbank was door en door versleten. Mijn partner vond dat de zuigers op het dak te veel geluid maakten om goed te slapen.

Ligging.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Aangenaam verblijf in Rijsel, maar één minpunt: constant soort machinegeluid.
    • Executive Tweepersoonskamer met Slaapbank

De kamer op zich was rustig, geen burengeluiden of geluiden in de gang. Maar we zaten op het bovenste verdiep, waar blijkbaar machines dag en nacht draaiden. Dat is het enige spijtige voor onze rust.

Vriendelijk personeel, zeer gemoedelijke aangename sfeer in receptie en bar. Lekker ontbijt. Op wandelafstand van station, restaurants, Zenith, winkelstraten. Voor de Vlamingen: er is Duvel.

Lekker hotel op een perfecte lokatie
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Ontbijt wat vreemd je moest je eigen eitje bakken of koken niet wat wij gewend zijn. Desk perfect wat een super behulpzame medewerker . Leuke eetgelegenheid met een lekker biertje . Heerlijke bedden en heerlijke douche . Super lokatie aan de rand van de braderie.

Prima hotel op een prima locatie.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Prijs-kwaliteitverhouding viel tegen, maar dat heeft misschien ook te maken met het feit dat het het weekend van de braderie was. Voor de prijs had ik wel iets meer luxe verwacht.

Heerlijk ontbijt. Perfecte locatie voor het bezoeken van de braderie én je auto kunnen parkeren.

Lekker ertussenuit voor een zeer redelijke prijs
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Klein detail: het koffie-apparaat (Nespresso, fijn) had een zwaar aangekalkt waterreservoir. Dat geeft een slechte indruk van de schoonmaak / onderhoudafdeling, die verder waarschijnlijk in orde is.

We kregen een ruime kamer met 2 persoonsbed + een aangrenzend vertrek met 2 opklapbedden aangeboden (geen meerpijs) in plaats van een 4 persoonskamer. Dat was welkom voor ons (vader + moeder + 2 tienerdochters).

Prima.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Het werd ons pas bij binnenkomst in het hotel duidelijk dat je goedkoop had kunnen parkeren in de naastgelegen parkeergarage. In de beschrijving van het hotel was dit niet te vinden. We hadden dit graag van tevoren geweten.

Prima hotel voor redelijke prijs. Het ligt bij het centrum van Lille, vlakbij het station. Leukste wijk vinden wij Vieux Lille en de volgende keer zouden we een hotel nemen dat daar dichterbij ligt.

Wij vonden het geen aanrader.
    • Executive Tweepersoonskamer met Slaapbank

Het ontbijt was teleurstellend. Zeer beperkte keuze van brood, brood niet vers, geen personeel aanwezig bij ontbijt.

Goed personeel bij de receptie was een pluspunt.

Positief verrast door de moderne, gezellige en kindvriendelijke inrichting.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Prima kamer, goede airco. Heel vriendelijk personeel. Gezellige en kindvriendelijke lobby met duplo,tafelvoetbal, wii, big screen tv, zitzakken, leeshoek, spelletjes. Leuke bar, goede kleine kaart.

Uitstekend hotel om te overnachten tijdens uw shoppingtrip!
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

De kamer was in orde alleen vond ik de douchekop wat vuil, die was wit van de kalk en je kon toch wat schimmel zien zitten.

Het ontbijt was in orde. Je had genoeg keuze en de koffie was lekker. Bij aankomst was de ontvangst ook zeer vriendelijk. Het personeel is ook zeer vriendelijk. De kamer was in orde, ook al zaten we boven het terras, we hadden hier geen last van. Uitstekend hotel als je dicht bij het shoppingcentra Euralille en de winkelstraten wil zitten. Is juit naast het station..

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Rustig. Prima ligging. Matige kwaliteit hotel.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Onze wens om aan de achterkant van het hotel een kamer te krijgen was niet verwerkt. Dat werd goed gemaakt door een wisseling nadat we hierover meteen contact met de receptie gezocht hadden. Veel te smal bed (rond 150, terwijl op onze bevestiging stond 151 - 180, dan verwacht je toch iets breder dan 151!!) Noodzakelijk om uitschuifbank te gebruiken. Daardoor hele kamer vol. In uitschuifbank muizenkeutels gevonden (in het bedgedeelte)! Lakens van uitschuifbed waren ook niet echt schoon! Receptie was geschokt. Men probeerde het goed te maken met dagelijks schone lakens en fruitschaal en gratis drankje.

De ligging. Vlak bij station en niet ver van centrum. Het was er ook echt stil.

Prima verblijf voor weekendje weg.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Klantvriendelijkheid van receptie hield eerst niet over, maar volgende dag was dit goed hersteld. Als je met auto aan komt rijden, rijd je door niet zulke nette straten, maar locatie van het hotel is verder prima.

Prima hotel voor weekendje Lille, de brasserie in het hotel heeft een eenvoudige maar goed verzorgde kaart en kwaliteit van gerechten is goed. Ontbijt is ook goed verzorgd. Locatie is prima, je loopt zo naar het centrum en shoppingcentre ligt zo'n beetje naast het hotel. Auto kan je parkeren in garage naast het hotel tegen schappelijke prijs.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Prima voor zakelijk verblijf. Zou het niet aanraden voor een weekendje weg.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

De behulpzaamheid van het personeel was wisselend. We moesten bijv. tot 3x terug naar de receptie omdat onze sleutel niet werkte. Een andere werknemer loste dat probleem wel in een keer op. Het - wat povere - ontbijt bleek tot 9:30 te duren in plaats van tot 10:30 zoals ons was verteld. De locatie en het uitzicht zijn niet erg inspirerend. Het is een nogal saai stuk lopen naar het mooie centrum.

De kamers waren heel schoon en werden elke dag netjes schoongemaakt, incl. nieuwe handdoeken.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Prima hotel, echter betseed meer aandacht aan het comfort op de kamer
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Het was erg warm op de kamer. Hoewel het hotel aangeeft over airco te beschikken bleek dit niet het geval. De temperatuur bleek niet te reguleren. Het advies van het personeel was het raam open te zetten: ongelooflijk!

Uitgebreid ontbijt, wel erg druk. Het lijkt erop alsof het hotel de toestroomniet aan kan.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

een mooi hotel,dicht bij station en centrum met ruime kamers en heerlijke uitgebreid ontbijt.

geen WC-borstel.

heerlijk ontbijt, ruime kamer, zeer dicht bij station en centrum. 's avonds in het hotel gegeten, lekkere hamburger, vriendelijk personeel.

prima locatie voor bezoek centrum. Parkeergarage direct naast hotel.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Novotel is bezig met een verbouwing. Daardoor was de ontbijtruimte te klein en ontstond er een rij voor het ontbijt. Maar personeel deed alles wat mogelijk was om de doorstroming te bevorderen. Overigens geen geluidsoverlast van bouwwerkzaamheden. Safe en ijskastje werkte niet. Safe was volgende dag gemaakt, ijskast nog niet toen we na drie nachten vertrokken.

Ligging vlak bij station en dus pal bij centrum. Naastgelegen parkeerkelder biedt een gereduceerd tarief voor hotelgebruikers. Achteraf bleek wel dat je dan dagelijks in- en uit- had moeten rijden. Dat hadden we niet gedaan maar kregen uiteindelijk toch de korting.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Ons verblijf was kort maar leuk.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Kamer misschien was te warm tijdens de nacht. Ontbijt ruimte was te klein. wij hadden er geen last van, maar andere mensen moesten wachten.

Locatie perfect, naast parking. Ontbijt was goed. Kamer was uitstekend.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Heel aangenaam verblijf gehad, hotel is gemakkelijk bereikbaar!
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Ontbijt was verzorgd en lekker. Hotel ligt op enkele minuten wandelen van station en shoppingcentrum, heel gemakkelijk! Kamers zijn ook ruim en comfortabel.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

locatie was goed ivm concert in Zenith en afstand stad ook...
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Het was 30 graden op de kamer en de kachel kon niet lager. Veel te warm om in de slapen. Kamer was verouderd, niet mooi en geen luxe.

locatie was goed ivm concert in Zenith en afstand stad ook perfect.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Stedentrip
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Ontbijt en parkeren erg duur. Geen gezellig hotel, een blok beton in een sobere wijk. Zeker geen 4 sterren waardig.

Locatie prima, 500 meter van centrum echter in sobere en vervallen wijk. Ontbijt prima helaas erg duur, 16,50 p.p. Parkeren naast het hotel in parkeergarage, helaas 20,-- per dag. Hotelbar met leuke binnentuin (terras).

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Een zeer aangenaam verblijf!
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Bij het ontbijtbuffet misten wij wel wat havermout of muesli.

De verzorgde kamers en de vriendelijkheid van het personeel. Een lekker ontbijt met een goede variatie in aanbod.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Uitstekende uitvalsbasis voor een stedentrip of een stukje geschiedenis over de 1e WW.

Geen.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreid ontbijt buffet en je kunt binnen of buiten zitten. Het hotel ligt op loopafstand van het Centraal station en het centrum is lopen goed bereikbaar. Hotel is ook geschikt voor jonge kinderen. Leuke winkels, lekker eten. Advies: neem een huurfiets van het fietsenplan van Lille. Veel bezienswaardigheden van Lille ligt wat ver uit elkaar en op de fiets zie je heel veel en kom je veel meer tegen dan met de auto. Voor de huurfiets heb je wel een creditcard nodig.

Fijn verblijf
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Airco werkt wel maar koelt niet genoeg.

Heel vriendelijk personeel. Goede ligging, mooie ruime kamers.

Personeel

Prijs kwaliteit verhouding

Personeel

Ok
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Op maan dag kwamen we om 09.40 ontbijten,maar t was maar tot 09.30🙁🤭 We mochten toch snel wat pakken😋

Ontbijt was super

Kamer was ruim
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Het ontbijt viel tegen. Niet veel keus

Kamer was ruim

Goed ontbijt

Goed ontbijt

Goed hotel voor een kort verblijf in Lille

Geen opmerkingen

Prima kamer, lekker ontbijt

Lobby met veel leuke nieuwentijdse speelmogelijkheden voor...
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Te warm in kamer 's nachts. Raam niet goed open te zetten.

Lobby met veel leuke nieuwentijdse speelmogelijkheden voor kinderen.

Vriendelijk onthaal, propere en ruime kamers

Vriendelijk onthaal, propere en ruime kamers

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Zeer kindvriendelijk
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Het was erg warm. Ook als de verwarming uit stond

Zeer kindvriendelijk

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Lille is een gezellige stad. Het hotel ligt gunstig ten opzichte van het centrum.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Zeer vriendelijk personeel. Mooie vernieuwde lobby met veel speelmogelijkheden voor kinderen/jongeren. Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Vriendelijkheid van het personeel

Vriendelijkheid van het personeel

OK, voor herhaling vatbaar.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Ontbijt was zeer goed. Jammer dat het restaurant niet geopend was op 25/12. Ook niet voordien verwittigd.

Goed ontbijt.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Badkamer had iets schoner gekund

Goed ontbijt. Prima kamer voor een gezin

Het ontbijt was goed het personeel erg vriendelijk

Het ontbijt was goed het personeel erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Super ontbijt, een suite gekregen ipv gewone kamer

Parkeerkosten zijn wel duur

Super ontbijt, een suite gekregen ipv gewone kamer

heerlijke tussendoorvakantie in kerstsfeer
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

ontbijt heerlijk en dichtbij het station en het centrum

Leuke ervaring
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Ruime propere kamers, goede locatie kortbij centrum, vriendelijk personeel Ruime keuze ontbijt v goede kwaliteit

Zeer leuk hotel.

Geen

Zeer leuk hotel. Goede ligging om de stad te verkennen. Proper. Alles wat je nodig hebt.

Supervriendelijk personeel

Het ontbijt op maandagochtend was maar tot 9u30

Supervriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 4 november 2017

goeie ligging, vriendelijk personeel , aan de bar moetn
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

de bar is koud , daar het in koude lucht van de voordeur ligt.

het was ok : gevarieerd ontbijt

Doen!

???

Vriendelijkheid

Zeer goed!
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank (3 Volwassenen)

Prima locatie en lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

• Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Het was is arme ontbijt vergelijking met prijs

De locatie Personeel

Ontspannen
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Ruime schone kamer Op loopafstand van het centrum

Leuke voor herhaling vatbare ervaring
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank (3 Volwassenen)

Super en uitgebreid ontbijt!

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Rustig weekend in een mooi kader met lekker ontbijt

Ontbijt en kamer

wij komen terug bij de volgende visit aan Lille

nvt

Jong enthousiast personeel aan de receptie. Kamers en voldoende bedden alles in orde en fijn opgemaakt.

Leuk familie hotel.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Duidelijkheid vooraf over het parkeren

Leuk familie hotel. Goede prijs -kwaliteitsverhouding

Ontbijt was wat simpel

Ontbijt was wat simpel

Je mag bij het ontbijt zelf je eitje klaarmaken.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Je mag bij het ontbijt zelf je eitje klaarmaken.

Een goed hotel is een aanrader en dicht bij het centrum op loop afstand
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Ontbijt was zeer goed en lekker vers.

Smerige vloerbedekking
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Smerige vloerbedekking Raam kon niet open door machinelawaai Al met al heel slecht geslapen @€130