Beoordelingen over Novotel Lille Centre Grand Place 4-sterren

116 Rue De L'hopital Militaire, 59000 Lille, Frankrijk

#18 van de 53 hotels in Lille

Voor herhaling vatbaar , ook de vrienden vonden dit na meerdere hotels in Rijsel te hebben verbleven

Na de nachtrust ben ik gewoon om het raam open te zetten en dit was mijn inziens niet mogelijk , doch via de ventilatie boven het bed kwam er frisse lucht binnen, maar voelde wat onaangenaam aan. Ramen waren dubbel geïsoleerd voor de geluidshinder buiten te beperken vermoed ik.

Het ontbijt was meer dan voldoende en uitgebreid , voor ieders wat. Meer moet het echt niet. De kamers waren standaard en in orde, zelfs een verloopstekker was aanwezig en dit wordt in veel hotels vergeten. Zeker in tijden van de smartphones en tablets om deze op te laden.

Prima verblijf voor herhaling vatbaar.

Sfeer was wat plastic. Maar verder prima.

Prima kamer, niet overdreven luxe, maar precies dat wat je nodig hebt. Ontbijt was verrassend goed voor Franse verwachtingen. Locatie top. Echt midden tegen het centrum aan, alles lopend kunnen doen ondanks de warmte. Kortom prima hotel voor schappelijke prijs. Lekker de airco, toen het zo onwijs warm was.

Viel tegen
    • Executive Kamer

De verwarming noch airco deed het niet. Koffiezet deed het niet... Er waren nog haren op de douchewand van de voorganger. Duur voor hetgeen je ervoor krijgt . Verouderde kamer. Pluspunt is de minibar die inbegrepen is in de prijs .

Redelijk hotel met een goede ligging tov het centrum

Ik vind dat de kamers gedateerd zijn en echt wel een opnknapbeurt kunnen gebruiken.

Ik vond het een prima hotel, goed gelegen nabij het centrum. Het hotel voldeed maar voor een 4 sterren hotel vond ik het niet geweldig. De vloerbedekking van de kamers is echt aan vervanging toe, en het ontbijt was goed maar niet bijzonder.

De aanwezigheid van een fitnessruimte met voldoende variatie...
    • Executive Kamer

Ik had een boeking via booking.com geregeld en ik had een kamer voor drie personen gereserveerd. Toen ik aankwam, bleek het om een kamer van twee personen te gaan en moest ik nog een toeslag betalen voor de derde persoon en een extra ontbijt.

De aanwezigheid van een fitnessruimte met voldoende variatie en voorzieningen. De ramen die konden openblijven doordat ze beveiligd waren tegen te ver openwaaien.

Comfortabel stadshotel met perfecte ligging!

Spijtig dat in de kamer van onze vrienden de douche kapot was (geen handsproeier, barst in de douchevloer, en de kraan aan het bad lekte). Bij het uitchecken hebben we dit vermeld en dit zou bekeken worden. We hebben wel een compensatie hiervoor ontvangen, wat toch een goede klantenservice betekent! Dankuwel hiervoor!

De kamer was ruim en net. De badkamer was vernieuwd met douche en bad apart. De matras was van goede kwaliteit. De gordijnen waren perfect verduisterend en het was stil. We hebben heel goed geslapen. Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Het buffet werd ook constant aangevuld. De bar is gezellig met vriendelijke bediening. De ligging is super, pal in het centrum van Lille. Het verblijf was zeker voor herhaling vatbaar!

Ideale, rustig gelegen uitvalsbasis voor een citytrip naar Lille

Het hotel ontbreekt een beetje aan 'karakter'.

Prima gelegen hotel vlak bij de Grote Markt. Ideale uitvalsbasis voor een citytrip. Mooi, nette kamers met comfortabele bedden. Ruime openbare parking vlak achter de hoek. Gewoon maar goed ontbijt. Leuke bar.

Comfortabele kamers in een centraal gelegen hotel

Wachten in de bar. Personeel moest teveel verschillende rollen op zich nemen. Jammer voor een 4* hotel.

Locatie, comfortabele kamer, vriendelijk personeel. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Rustige straat en dichtbij het centrum.

Het aanbod van het restaurant en de roomservice. Hierdoor zijn wij niet in het restaurant gaan eten.

Rustige straat en dichtbij het centrum. Stil in het hotel.

Prettig verblijf in hotel dichtbij hartje centrum Lille.

Parkeren bleek behoorlijk lastig in een van parkeergarages (''complet''), maar dat kan te maken hebben met het feit dat we op zaterdagmiddag arriveerden.

Prima locatie dichtbij centrum Lille. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Goed ontbijt.

Aangenaam.

De snelheid waarbij de gerechten werden aangebracht. Iets rustiger had beter geweest.

Hebben oprecht genoten van de kamer alsook van de verscheidenheid van het ontbijt. Hebben ook éénmaal in het restaurant gegeten . Kwaliteit was in orde, zonder meer.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Prima voor een “vrouwenweekendje weg

De beperkte keuze in het restaurant

De ligging is ideaal voor het doel van het verblijf. Prima ontbijt. Kamer aan de kleine kant maar netjes. Het afzonderlijk toilet

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Het is ons weer uitstekend bevallen

Deze keer was het 's-middags haast onmogelijk om in de nabijgelegen parkeergarage te parkeren, maar overal in de stad was het haast onmogelijk om te parkeren. De receptionist gaf aan dat het inderdaad extreem druk was en dat zij dit zelden meemaken. Er was geen grote evenement of andere oorzaak bekend

Het was de 4e keer dat wij in dit hotel verbleven. dicht bij het centrum, meestal is het makkelijk parkeren in de nabijgelegen Nouveau Ciècle parkeergarage, vriendelijk personeel, kamers netjes, heerlijk uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Prima hotel als uitvalsbasis voor de stad, alles op...

Prima hotel als uitvalsbasis voor de stad, alles op loopafstand. Parkeergarage op 5 minuten lopen. Wij hadden geen ontbijt geboekt, is prima te verkrijgen in de omgeving van het hotel.

Perfecte uitvalsbasis voor een citytrip met lekker ontbijt en een goed bed.

De badkamer is ruim en van alles voorzien maar begint stilaan wat te verouderen.

Zeer goeie ligging midden in het centrum. Ruime kamer. Uitgebreid en lekker ontbijt.

Goed maar niet voor herhaling vatbaar

Spijtig dat ondanks een gesloten deur mijn vrouw haar ring en Bracelet werden gestolen in de kamer. Dus ben ik niet meer zo een voorstander voor dit hotel In Lille Frankrijk. En in de kamer heel veel lawaai dat volgens mij van de keuken kwam en je kon horen door de verluchting

Alles was oke in de kamer behalve s'avonds en s'nachts maar het ontbijt was top. De kamers waren prima in orde alleen wc was naar kleine kant. Het personeel was soms vriendelijk dat viel best mee: aan de balie werd je echt goed gehoplen

Het ontbijt was super!

Dat er niet genoeg opbergruimte was op de kamer. De overnachtingen in dit hotel is ideaal voor zakenlui die 1 of 2 nachtjes blijven. Het bed was voor mij persoonlijk iets te hard en de ramen konden alleen donker gemaakt worden met gordijnen waardoor er toch nog een beetje ligt binnenkwam.

Het ontbijt was super! Hiervoor zou ik al alleen naar dit hotel gaan. Je had de keuze tussen verse thee of zakjes thee, de verse was echt heerlijk. Alles wordt snel aangevuld en is gewoon vers. In koffie is er ook een ruim aanbod. Het personeel is heel vriendelijk. Ze zullen helpen waar dat ze kunnen.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

could it be better marked when hotels are closed and there is no staff but this is more to booking.c

de vloerbedekking mag wel vernieuwd worden

de servicebereidheid en vriendelijkheid van het personeel . de ligging , een paar minuten lopen van het centrum

Centrale en goedeplek in een echt goed hotel voor relatief weinig geld

ochtend van vertrek waren pasjes al onklaar gemaakt uur voor onze uitcheck tijd. Die vertrekochtend ook iemand aan de deur rond 8.10 van de TD?

rust binnen en gezelligheid en moois op loop afstand

Goede ligging.

Info over de prijs van het onbijt werd aan de receptie fout gegeven. Bovendien was het ontbijtaanbod beperkt en werd het niet vlot aangevuld.

Goede ligging. Nette kamers.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

goed bed, voldoende drank in minibar en lekkere koffie.
    • Executive Kamer

hadden 3 kamers geboekt dicht bij elkaar en we lagen elk op een ander verdiep. Qua grootte scheelden den kamers ook veel, ons bed was smal en smalle doorgang om naar badkamer te gaan. Om toiletdeur te kunnen sluiten moest men eerst naast wc gaan staan om dan de deur te kunnen opendoen. was hier in december ook en ik vond het ontbijt nu een beetje tegenvallen, ofwel had ik altijd pech dat alles op was toen ik iets ging nemen. Kamer 504 was dus groter dan de onze voor dezelfde prijs, wij sliepen einde gang 321 of zo iets. In december de standaardkamer genomen en die was ruimer dan de duurdere.

goed bed, voldoende drank in minibar en lekkere koffie. centrale ligging en kostprijs parking valt ook mee. apart toilet

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Prima hotel voor Lille-verkenners

Geen parking mogelijkheid bij het hotel, wel een openbare parking een blok verder aan 11 ,5 euro per dag.

Dit hotel ligt in het centrum en is ideaal voor een dagje Lille verkennen. Het ontbijt was prima , kost 16 euro. De bar is OK, maar sluit om 12 uur. Personeel heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Goeie ligging, uitgebreid ontbijt, stoffige kamer.

De kamers waren nogal gehorig. We hoorden echt alles wat er boven ons gebeurde. Ook de hygiene was niet top. De douche was niet helemaal schoon en ik vond zwarte strepen (make-up?) op de lakens, weliswaar weggestopt onderaan het bed. Hoewel ik normaal geen allergieën heb, werd ik niezend en snotterend wakker, vermoedelijk door het stoffig tapijt. De kamer was ook erg warm toen ik wakker werd.

Mooie grote kamer, uitgebreid en lekker ontbijt, vriendelijk personeel, goeie ligging.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Fijn verblijf gehad

De badkamer viel ietsjes tegen.

Het ontbijt was prima, zelf miste ik de gewone plakjes kaas er was wel kaas, maar dat was echt Franse kaas.voor de rest een goed ontbijt! De kamers zijn ruim en de bedden zijn absoluut goed! De badkamer is iets oud de tegels waren los op de grond. Maar opzich wel schoon. De ligging is ook super goed. Heel centraal je loopt de hoek om en je staat in het centrum.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

aangenaam verblijf in Novotel te Lille

kleine hygiëne opmerkingen : lichte rioolgeur bij aankomst in de douche (snel weggespoeld)+ enkele kringen van colaflesjes op 1 vd nachttafeltjes

zeer grote flatscreen TV, afzonderlijk toilet, badjas en pantoffeltjes, uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Super gelegen hotel met goede prijs kwaliteitsverhouding.

Ik had van te voren betaald, moest creditcard weer af geven. Na een paar weken staat nog steeds een bedrag gereserveerd op creditcard. Dit moet wel sneller opgelost worden.

Voor een weekendtripje was dit hotel uitstekend. Perfecte ligging, leuke restaurants in de buurt. Grote kamer met heerlijk bed. Badkamer wat gedateerd en klein, maar wel schoon

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Zou goedkoper moeten zijn gezien de kleine, afgeleefde kamers

De 'superior' room was niet superieur...Klein, beetje afgeleefd, leiding in de badkamer die je kon ruiken...

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Comfortabel

Toen we de kamer binnenkwamen rook het wat naar sigaretten, waarschijnlijk door de tapijten vloer maar al gauw verdween het luchtje. Het ontbijt was lekker maar basic, in vergelijking met andere hotels zeker geen 16 EUR/persoon waard, eerder 12 EUR.

Vriendelijk personeel. De kamer was zeer ruim met stevige bedden, propere badkamer en een grote televisie. Het hotel was op wandelafstand van de kerstmarkt (ideale locatie in het centrum) en wij kregen zelfs gratis ticketjes voor op het reuzenrad.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Comfortable hotel op loopafstand van het centrum.
    • Executive Kamer

De prijs was aan de forse kant.

Heerlijk hotel op loopafstand van het oude centrum. Goede restaurants in de buurt en dat geldt ook voor de winkels. Ontbijt was goed. Veel keuze. Fijne kamer. Rustig gelegen hotel.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Goede ligging.

Men adverteert aan receptie korting in parking in de buurt maar dit wordt niet aangekondigd (noch op site noch door personeel). Als je ernaar vraagt kom je te weten dat deze korting enkel geldt op 'nouveau Siècle' parking (en dus niet op de parking die wij gekozen hadden). Goede info hierover zou beter geweest zijn.

Goede ligging. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Prima hotel op handige centrale locatie

Klimaatbeheersing op de kamer was vervelend. Was er snikheet en kurkdroog (was buiten 10 graden dus daar lag het niet aan). Raam kan open, dus dat hielp.

Prima locatie om Lille te bezoeken, alles op loopafstand. Is vrij standaard hotel, prima bed, badkamer netjes, zitje op de kamer was fijn. Kamer was ruim. Ontbijt prima. Stil en rustig, zowel van buiten als andere gasten niet gehoord. Parkeergarage op loopafstand.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

De locatie, het personeel, het ontbijt, de relaxte sfeer, de...

1)In de badkamer is met name de hoogte van de douche zeer laag voor lange mensen. Ik ben 1.85 meter en moest in de badkuip op mijn knieën zitten om mijn haar te kunnen wassen. 2)Persoonlijk vond ik het bed erg hard. 3)Het bleef in de kamer nogal warm en de lucht was erg droog (ondanks airco en de temperatuurregelaar op 5 graden).

De locatie, het personeel, het ontbijt, de relaxte sfeer, de parkeerfaciliteit, de kamer, de hygiëne, de grootte van het bed ................ het was allemaal prima!

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Fijn hotel in het centrum

Het bed was vrij hard.

Goed ontbijt. Rustige, grote en schone (executive) kamer. Wc apart. Nespressso en waterkoker. Behulpzame receptie. Heel centraal gelegen.

Vasttapijt in de gang en slaapkamers is niet meer van deze...

Vasttapijt in de gang en slaapkamers is niet meer van deze tijd.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Onderweg naar Spanje

Dichtbij centrum

Onderweg naar Spanje

Het ontbijt was heerlijk.

Het ontbijt was heerlijk. De bedden waren erg comfortabel. Het feit dat de badkamer een bad had was erg handig met kleine kinderen.

Locatie dichtbij snelweg oprit

Verwarming/airco werkte niet goed, was niet koel te krijgen

Locatie dichtbij snelweg oprit Beveiligde parking

Ligging van het hotel en het personeel en de ruime kamer.

Harde bedden en beetje gedateerde kamer

Ligging van het hotel en het personeel en de ruime kamer.

Betere kwaliteit verwacht in verhouding tot prijs

Betere kwaliteit verwacht in verhouding tot prijs

Goed en verzorgd hotel met perfecte ligging om Rijsel te bezoeken.

Vrij smal 2-persoonsbed.

Zeer lekker en uitgebreid ontbijt. Mogelijkheid om buiten op het terras te eten. Uitstekende ligging.

Leuk hotel , pal in centrum vieux Lille.

Leuk hotel , pal in centrum vieux Lille.Lekker en verzorgd ontbijt , mooie kamers

leuk hotel goede ligging

badkamer beperkt

prima ontbijt ; kamer zeker OK

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

prima in orde

geen klachten

alles was goed in en netjes goede ligging en een uitstekend ontbijt

Geen kast op de kamer

Goede airco en de ligging in het centrum

Schoon, centrale ligging en goed ontbijt

Schoon, centrale ligging en goed ontbijt

We komen.met graagte terug

Ontbijt werd constant aangevuld. Cocktails in bar lekker, personeel attent en vriendelijk. Locatie top, prijs kwaliteit top

Bed was vrij hard

Bed was vrij hard. Ontbijt was prima, alleen gekookte eitjes ontbraken

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

prima ontbijt, vriendelijk personeel

prima ontbijt, vriendelijk personeel

goed hotel, aanrader

eigenlijk niets

gewoon goed hotel, en tot laat nog kunnen bestellen van kleine kaart

Vrij kleine kamer met weinig ruimte voor jassen e.d.

Perfect!

Niks viel ons tegen!

Alles was OK! Vlotte ontvangst, kamers zeer goed, ontbijt ruim en keuze van moment, avondmaal verzorgd en in buffetvorm

Diner

Restaurant :s avonds had een heel sober buffet en geen andere keuzes

Arustige kamer

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Twee dagen Lille

De lounge, bar te modern waardoor geen warme gezelligheid. Geen verwarming in de douche.

De ligging, vriendelijk personeel, goede kamer

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Prima hotel, goede locatie.
    • Executive Kamer

Prima hotel, goede locatie.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Goede locatie om het centrum van Lille te bezoeken.

Goede locatie om het centrum van Lille te bezoeken.

Goede ligging

Weinig licht om te lezen en de tegels in de badkamer lagen een beetje los.

Het vriendelijk personeel en de ligging.

Weekend met vrienden in gedateerd niet echt proper hotel

Hygiëne Service

Lokatie

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Heel lekker en uitgebreid ontbijt.

Heel lekker en uitgebreid ontbijt. Met ook streekproducten! Zeer goede ligging, tussen oud en nieuw Lille. Pal in het centrum. Verzorgde kamers.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Prima plek voor een city trip

Design beetje versleten

Lekker dicht in de stad

hotel om terug te komen

ruimte tussen badkamer en bed

heel goed naar ons zin gehad

Ontbijt en dan met name het brood en de koffie

Omgeving, personeel, kamer en sfeer van het hotel.

Aardig personeel, ruime kamer en goed ontbijt.

Bed mag iets zachter.

Aardig personeel, ruime kamer en goed ontbijt.

Centraal in centrum lille gelegen hotel

Geen eigen parking matig ontbijt

Centraal in centrum lille gelegen hotel

Ontbijt was goed

Oud hotel, laag plafond, te kleine doucehe en wc ruimte

Ontbijt was goed

Prima ontbijt

ontbijt weinig keuze beleg teveel zoetigheid

ontbijt weinig keuze beleg teveel zoetigheid

Centraal gelegen, comfortabel hotel.

Restaurant viel erg tegen! Gelukkig veel horeca in de buurt.

Goede ligging, comfortabele kamer, prima mindervalidenkamer.

De hotelkamer zag er verouderd uit, weinig comfort voor 4* Het hotel heeft een ster te veel naar mijn mening.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Tevreden voor herhaling vatbaar

Alles was naar wens

Centraal gelegen en toch rustig uitgangspunt voor een citytrip

Liever een inloopdouche dan douche in badkuip

Rust en ligging Prima bed