Beoordelingen over Novotel Macon Nord 4-sterren

420 route de Saint Martin Belle Roche, 71000 Mâcon, Frankrijk

#13 van de 22 hotels in Mâcon

Novotel is niet zo nieuw meer...
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 2 aparte bedden

Slechte bedden. Bed 3 en 4 waren een verstelbare bank, dat was niet duidelijk gemaakt op de site. Ook wel een erg kleine kamer voor 4 personen. Ontbijtruimte klein, druk. Personeel liep in de weg en kon het bijvullen v h ontbijt, borden ed niet echt bijhouden. Niet echt schone kamer: toilet, wastafel...gewoon een keer kalkranden verwijderen.... 2 veel te grote handdoeken. Waarom? Liever 4 normale. Waarom de shampoi niet in dispenser bijj t bad/ de douche zelf? Bij ons uitchecken werd niet op of om gekeken.

Waterkoker en föhn

Hooguit voor een enkele overnachting.
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

Kamer enigszins gedateerd (grof gestuukte stoffige wanden). Diner zeer matig, slechte prijs/kwaliteit.

Voor overnachting op doorreis zeer goed gelegen nabij snelweg.

Prima prijs/kwaliteit- verhouding, jammer van het restaurant.
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

De keuken van het restaurant opent pas om 18:30, onbegrijpelijk voor een hotel waarvan 99% van de gasten op doorreis is.

De ligging van het hotel maakt het een ideale tussenstop voor een reis naar Spanje of Zuid-Frankrijk.

Bar en restaurant waren prima!
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

Hoge instap in bad/douche; toilet en badkamer kunnen wel een upgrade gebruiken; helaas geen lift

Bar en restaurant waren prima! Genoeg parkeerruimte.

5,5
    De totale accommodatie was gedateerd, verouderd en in...
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

De totale accommodatie was gedateerd, verouderd en in vergelijking tot b.v. Novotel Valence of Dijon niet waardig op het imago van de meeste andere Novotels, zijn gasten te “lokken”. De deceptie is dan onvermijdelijk.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Sterk verouderde, niet zo schone kamer met slecht bed. Prijs niet in verhouding met kwaliteit.
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

Kamer was zeer verouderd!! Dit hotel was waarschijnlijk 25 jaar geleden prima, maar is nu erg outdated. Afbladderende verf, vieze muren, aftandse meubels, spinrag aan het plafond. Badkuip was niet schoon. Bed was veel te zacht (kuil) en de vulling van het dekbed was slecht verdeeld (bulten met vulling en stukken zonder vulling). Personeel niet erg vriendelijk en sprak slecht Engels. Voor de hoge kamerprijzen had ik er veel meer van verwacht.

Hotel ligt dicht bij de snelweg. Kamer was ruim genoeg om een campingbedje op te zetten.

Tweepersoonsbed
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 2 aparte bedden

Slaapbank waardeloos Vieze lucht Verouderd Moet gerenoveerd worden Slaapbank i.p.v. 2 losse bedden zoals besteld. Personeel zegt dat ze deze kamers niet hebben Personeel receptie lomp. Alles is te veel. Zuchten. Onprofessioneel.

Tweepersoonsbed

Overnachtingshotel op weg naar het zuiden.
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

We waren op doorreis naar het zuiden. In nov was het hier prima, rustig in het restaurant. Nu in juni, was de bediening in het restaurant een ramp. Wij moesten 90 min wachten op ons gerecht, andere mensen nog langer. Spijts de verontschuldigingen van het personeel was dit toch geen meevaller.

Het zwembad waar we na de lange rit lekker konden chillen. Het vriendelijke personeel. De vlotte check in.

Lokatie
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

Bij de receptie personeel wat alleen maar onderling bezig was en niet met de gast. Echt Frans gericht. Ook de kaart voor het Diner alleen in het Frans. Een glas wijn voor € 7,-. Niet te geloven. De dag later in Barcelona bij het Ibis Hotel een glas wijn voor € 2,- en een betere kwaliteit.

Lokatie

Praktische locatie met een goede ligging en goed ontbijt. Verder wel een gedateerd hotel.
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 2 aparte bedden

Kamers erg warm terwijl de buitentemperatuur 14 graden was. Zelf met de thermostaat op 10 graden bleef het zeer warm op de kamer. Verder een erg zacht matras.

Ligging van het hotel voor doorreis bij afrit van de tolweg.

Positief
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

Door de vele wegenwerken in de buurt was het hotel moeilijk te bereiken.

Bij aankomst s’middags konden we onmiddelijk in het restaurant a la carte eten met vriendelijke en snelle bediening.Eveneens een heerlijk en uitgebreid ontbijt s’morgens om 6u45.

6,0
    Prijs kwaliteit niet goed
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

Prijs was echt veel te duur voor de kamer zonder ontbijt. 7 euro voor een rosé, avond eten viel tegen. Ik zou mensen adviseren om door te rijden tot na Lyon. Daarna zijn de prijzen goedkoper.

Ligging van de kamer

• Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 2 aparte bedden

Personeel was slecht geïnstrueerd. Vergat bestellingen en spraken geen woord Engels.

Ligging vlak langs de snelweg is prettig bij doorreis naar het zuiden.

Ideaal voor doorreis.
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

Het avondmaal dat we aten kon ons minder bekoren. Het vlees was van mindere kwaliteit.

De kamers waren net en ruim. Er was een ruime afgesloten parking. Het hotel is vlot bereikbaar. Ideaal voor doorreis.

Goed geslapen op doorreis naar zuid-frankrijk.
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

Meer personeel in de keuken zodat het de ontbijttafel gevuld blijft, zeker omdat hier veel mensen op doorreis zijn en weer snel willen vertrekken.

Het ontbijt was goed en gevarieerd, alleen kon men het niet op tijd aanvullen. Regelmatig was het op.

Kort
    • Superior Kamer met een tweepersoonsbed en een slaapbank

Het hotel. Wij komen er al jaren maar wij zijn allemaal ouder geworden alleen is nog net zo als 20 jaar geleden. Dit begint een schande te worden. Het eten was ook 20 jaar oud. Dit hotel moet echt een update. De bar had helemaal geen vloer was kaal geplukt beton

De locatie is perfect

Comfortabel overnachtingshotel op doorreis vlakbij de snelweg.
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

Nachtkastjes naast het bed.

Ruime kamer. Het hotel is vergane glorie, maar wel schoon. De bedden waren erg goed. Het ontbijt was uitgebreid. Wij hebben gedineerd. Het eten was heerlijk.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Prima doorgangs overnachting

Oud pand. Een deel is vernieuwd, zeker de helft is nog oud qua indeling en meubilair. Wel zijn de bedden allemaal nieuw.

Restaurant was prima, maar de rekening klopte niet. Er werd teveel doorberekend. Oplossing was goed, bedrag werd gelijk vergoed.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Prima overnachting voor Ob
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

Personeel was vriendelijk, we waren met 8 volwassenen en 3 kleine kindjes die nogal wat kabaal maakten maar ze stoorden zich er niet aan, de kinderen konden lekker rondrennen, ze hadden 8 uur in de auto gezeten. Kamers waren wat gedateerd maar de bedden waren heerlijk

Prima hotel voor overnachting met kinderen
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

Kamers zijn wat verouderd, en hier en daar mag er wel iets gerenoveerd worden.

Zeer vriendelijk ontvangst en lekker snel inchecken, we awren hier 1 nacht en op doorreis prima te doen

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Voldoende voor een overnachting onderweg maar ook niet keer dan dat.
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

Slechte bedden voor grotere kinderen. Ontbijt 16,50 pp. Veel te duur. Kamers zijn voorzien van oud meubilair. Voor alleen een overnachting kan het net.

Dicht bij de snelweg.

gewoon snel in uit en verder met de doorreis
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

Ontbijt prijzen en consumpties prijzen belachelijk hoog Kamers gedateerd, gangen vloerkleden, verf misarabel

dicht bij de snelweg, goed parkeren, goede matras

Passage van Spanje naar Belgie
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

Niets, wij komen hier al jaren.

Voor doorgaande reizigers is het belangrijk dat de keuken tot 2300 open is. Zelfs op zondag. Er zijn roken kamers, ik huldig dit (als niet roker) om het gedram van niet-roker lobbies te frusteren.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Wij zullen deze accomodatie niet meer boeken in de toekomst.
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

Het avondeten was zeer matig van kwaliteit. Restaurant ging niet eerder open dan 19.00 uur terwijl het personeel er allemaal al aanwezig was en er rijen van gasten stonden. Ontbijt was ook zeer matig van kwaliteit. Koude en zeer natte roerei en je moest zelf een ei bakken, Geen service. Douche werkte niet.

De grootte van de kamer met name omdat wij een grote hond hebben. DE bar is een gezellige ruimte.

Prijs/ kwaliteit

Helaas moesten wij zelf het extra bed voor de kinderen op maken. Airco maakt heel veel lawaai. Hebben we uit moeten zetten om s nachts te kunnen slapen. Hotel is voor Novotel standaard erg verouderd. Prijs voor diner in het restaurant niet in verhouding met de kwaliteit en service. Hotel heeft een grondige renovatie nodig.

Prima als hotel op doorrei
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

We hadden een kamer met 2 persoonsbed en 2 enkele bedden geboekt. Het was uiteindelijk een kamer met 2 persoonsbed en een bedbank met daaronder een matras die je er uit kon trekken. Voldeed wel, maar het is niet wat je verwacht als je dit boekt.

Buiten een groot grasveld met een schommel en glijbaan voor de kinderen

• Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 2 aparte bedden

wij zijn niet veeleisend en vonden de prijs kwaliteit op elkaar afgestemd in dit hotel. Het is geen 4 sterren dus voor de prijs was het verder een prima hotel op een leuke locatie.Viel niet echt iets tegen.

Kamer was prima en ontbijt ook goed verzorgt.

De faciliteiten zoals het zwembad
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

Ik heb daar gegeten en ben volgende dag enorm ziek geweest tijdens mijn reis naar spanje. Een heuse voedsel vergiftiging dus daar ga ik echt nooit meer naar toe.

De faciliteiten zoals het zwembad

Fijn doorreis hotel
    • Standaard Kamer met een tweepersoonsbed en een slaapbank

Prijs van drankjes vooral als je net uit Spanje komt waar we voor hetzelfde alcoholische drankjes de helft betaalden. Frisdrank was in verhouding helemaal duur € 4,5 voor glas fris

Ideaal gelegen op doorreis van en naar het

Uitstekend.
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

Het eten viel tegen. Het eten was lauw en de vis niet gaar. Op aangeven dat het eten niet warm was kregen we nieuwe. Dat was meteen geen punt. Er was 1 bediende ( jongen) die niet vriendelijk was en de sausjes min of meer , zonder iets te zeggen , op onze tafel hardhandig neerzette!

Het ontbijt was uitstekend en de kamer ook. heerlijk ruim voor gezinnen met kinderen. Heerlijk dat er een zwembad is! Fijn dat je meteenn gebruik kunt maken van tet restaurant en eventueel bar. Erg vriendelijk personeel!

Hotel gebruikt als overnachtingshotel, prima hotel, had...
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

Er is geen lift aanwezig, hadden op begane grond geboekt, maar kregen 1e etage. Drankjes aan de bar zijn wel duur.

Hotel gebruikt als overnachtingshotel, prima hotel, had alleen begane grond geboekt maar een kamer op de 1e etage gekregen (geen lift). Eten was nog mogelijk tot 22.30 uur. bediening was goed en vriendelijk. Ontbijt was niet heel uitgebreidt maar van alles wat en goed.

Kamer is prima.
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

Heel veel lawaai, slechte isolatie tussen de kamers. De tv's van de buren waren tot laat in de avond te horen. Evenals lawaai op de gang.

Kamer is prima.

Goed, maar het mocht wat meer zijn. Gelukkig behulpzaam personeel.
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 2 aparte bedden

Het hotel is verouderd en is dringend toe aan verfrissing of vernieuwing. Het hotel ligt in een industriezone waar geen typische restaurantjes, winkels of andere in de buurt zijn. Je dient dus de wagen te nemen om de omgeving te verkennen en ontdekken.

De ligging is ideaal wanneer je op doorreis bent naar het zuiden. De omgeving en de tuin zorgen voor rust. Ontspanning is mogelijk met zwembad en speeltuin. Ruime afgesloten parking.

goede locatie voor een tussenstop in uw reis niets meer niets minder
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

het ontbijt was veelste duur vandaar ook niet gebruikt, kinderen van 5 en 7 eten niet voor 15.- ontbijt er zaten geen extra stopcontacten in de kamer terwel iedereen tegenwoordig iets moet opladen. dit viel ons ook iets tegen.

de kamer was goed niet overdreven, alles zat er in er op en er aan,

Zie hier boven.
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 2 aparte bedden

Ontbijt had inclusief prijs mogen zijn.

Wij zijn bekend met novotel. Daarom kamer geboekt. Extra bedden zijn eenvoudig bij te zetten. Vlak bij de snelweg, dus snel weer op route. Geen geluidsoverlast vd snelweg. Wij gingen goed uitgerust weer op weg.👍

het ideale hotel voor een doorreis naar het zuiden.
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

Nadeel is dat de kindjes echt vlak naast ons op de kamer liggen, wat niet direct bevorderlijk is voor de rust. Als de kindjes gaan slapen heb je geen terras of aparte ruimte aan de kamer om nog wat verder te praten.

Voor ons hét hotel voor de doorreis naar het zuiden. Het hotel heeft een grote tuin, met speeltuin en zwembad, waardoor de kindjes nog wat energie kwijt kunnen.

Hotelovernachting op doorreis. Even bijkomen met een hapje/drankje en slapen in een comfortabel bed.
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 2 aparte bedden

De hygiëne van de openbare ruimtes mag beter. Vloerbedekking (hoogpolig) helpt daarbij uiteraard niet. Het was niet vies, maar net niet schoon genoeg naar onze smaak.

Lekkere bedden met uitstekende matrassen. Leuke besloten speelmogelijkheid voor de kinderen. Zwembad om even af te koelen. Uitgebreide ontbijtselectie.

Pal aan de snelweg, ideaal voor een tussenstop met gezin onderweg naar vakantiebestemming.
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

Hotel vlakbij de snelweg. Met een zwembad en kinderspeeltoestellen. Helemaal geweldig. Eten was erg lekker, personeel uiterst vriendelijk. Het onbtijt 's morgens was uitstekend.

Praktisch verblijf voor 1 nacht voor doorreis
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 2 aparte bedden

WC was in de ochtend niet te gebruiken, douchestang hing los.

Het meest beviel het avondeten. Familiekamer gehorig vonden we niet meteen in slaap vielen. Locatie prima. Prima om 1 keer te overnachten en dan weer snel weg.

Lekker en uitgebreid ontbijt
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 2 aparte bedden

Op de kamer lag tapijt, wat helaas niet ideaal was voor onze zoon met huisstofmijt-allergie.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en heel lekker, met zowel een koud als warm buffet. Het meest in trek waren de wafeltjes die je ter plekke kan opwarmen.

De kamers zijn verouderd maar de locatie is perfect om naar...
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

De kamers zijn verouderd maar de locatie is perfect om naar het zuiden te reizen. Zwembad is een pluspunt en het restaurant was ok. Heel vriendelijke bediening

personeel prima
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

Kamers oud en stinken.kregen gelijk een andere kamer omdat eij vinden dat het naar hond stonk.hotel niet novotel waardig.verdient upgrade!!

personeel prima

Super comfortabel hotel voor op doorreis!

Prijzen softdrinks

Zwembad was super, speel veldje erbij helemaal prima! Onze kinderen en wij hebben een heerlijke tussenstop gehad in dit hotel voor de heen en terug weg! Prijs kwaliteit verhouding ook heel goed zeker als je de deal van de dag kan boeken.Wij raden dit hotel zeker aan en zullen er absoluut vaker gebruik van maken!

Nooit en nooit weer
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

Wij zijn onbeschoft behandeld. Mijn jongste dochter van 7 kreeg allergische reactie op de kamer en iets later ook mijn oudste. Andere kamer aangeboden gekregen. Hier hetzelfde verhaal. Personeel lachtte ons vervolgens uit en nam ons niet serieus. Ik kreeg mijn geld niet terug en stond vervolgens om 12 uur s nachts midden in Frankrijk alleen buiten met mijn 2 dochters van 7 en 11.

Kan ik niet over oordelen

Goed als overnachtingshotel,
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

Drinken is duur Extra bedden op kamer zijn simpel Hotel is gedateerd, kamers ruiken muf, roosters zijn vies, verder wel netjes

Goed parkeren, 24 uurs receptie, zwembad, dicht bij autobaan

teleurstellend
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

Het was heel erg druk. In het restaurant een uur moeten wachten eer ze de bestelling opnamen. Er werden fouten gemaakt. Om water, wat normaal is hier, moest je vragen. En het brood kwam ook te laat....... Deze keer, na 15 jaar goede ervaringen, was duidelijk minder.. Wastafel erg verkleurd op de kamer. Gordijnen onder de motgaten!

Een geweldig ontbijt! prettig is dat het dicht aan de snelweg ligt. Geen geluid ervan te horen!

Personeel is vriendelijk, ontbijt is goed en de ligging...
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

Ruimte in de kamer was beperkt en het is wat verouderd.

Personeel is vriendelijk, ontbijt is goed en de ligging perfect zo dicht bij de snelweg. Prima voor een overnachting om daarna door te reizen naar Zuid Frankrijk.

Kunt u mij vertellen waarom het hotel in Maçon 4 sterren heeft in vergelijking met NH in Nice,
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

Waarom dit hotel 4 sterren heeft, is mij een raadsel. Wat een een groot verschil met het Nh hotel in Nice, dat ook 4 sterren heeft.

De kamers waren zeer gedateerd

Al met al een prima hotel als uitvalsbasis voor een lange autorit.
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

De kamers zagen er wat armoedig en oudblig uit. Grove structuur op de wanden, los zittende wc bril. Je betaald voor de faciliteiten zoals zwembad en kinder vertier. Qua prijs/kwaliteit verhouding hebben wij veel beter gezien.

Zwembad en speeltuin aanwezig. Goed diner en ontbijt.

Prima locatie
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

Vind de prijs net aan de hoge kant. Maar ja...hoogseizoen hé.

Zondermeer goed. Uiterst vriendelijk personeel. Goed bereikbaar. Dicht bij de snelweg.

Het was heel praktisch, maar voor de prijs weinig verdere benefits.
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 2 aparte bedden

Klantvriendelijkheid, kinderen kregen geen aardigheidje (bij Orleans wel), gedateerde speelplek, vies en koud zwembad. Weinig handdoeken. Lastig dat het restaurant pas om 19:00 open ging i.p.v. 18:00

Gemak qua locatie, goed bereikbaar.

Voor herhaling vatbaar.
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

Veel keus bij ontbijt, maar geen "gewoon bruin brood".

Dicht op de route du Soleil voor 1 overnachting. Zwembadje en veld om beperkt een balletje te trappen voor onze jongens 14 en 16. Ontbijt en 4pers. kamers prima. Restaurant voor avondeten. Na bevestiging van reservering tussen 1200 en 2400 inchecken.

Perfect hotel voor overnachting op doorreis met gezin.
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 2 aparte bedden

Drinken en eten kan zomaar op je kamernummer gezet worden. Wij kregen 2 rekeningen terwijl we daar niet gegeten en gedronken hebben. Er werd niet moeilijk over gedaan. Maar kaartje met kamernummer verplicht laten zien zou dit soort fraude kunnen voorkomen.

De sfeer, zwembad met speelweide was leuk. Familiekamer was ruim, tweepersoons bed was prima. Ontbijt was super!

prima plek om te verblijven onderweg. auto wordt bewaakt. Maar gebruik er geen consumpties.
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

de prijzen van de drankjes en dat de werkelijke prijs hoger was dan de adverteerprijs

Op booking.com wordt geadverteerd met 120 euro. Bij het afrekenen was het 140 euro!!!! Hier kan je op dit moment weinig aan doen denk. En 6 euro voor een wijntje vindt ik echt veel te duur.

Op doorreis naar Zuid-Frankrijk
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

De gangen en kamers zijn in tegenstelling tot de entree wat gedateerd. Tapijt op de vloeren oogt smoezelig en kan m.i. echt niet meer.

Direct gelegen naast de A6 dit maakt het hotel een uitstekende doorreis lokatie. Vriendelijk personeel met engels sprekende management. Goede comfortabele bedden.

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 2 aparte bedden

Het gebouw en de kamers zijn verouderd en zeker toe aan verfrissing. Voor mij zeker geen 4* waard dus de prijs/kwaliteit was niet in verhouding helaas. Zelfs geen toiletborstel aanwezig op het toilet. Ook de algehele hygiëne kan zeker beter.

De ontvangst was zeer vriendelijk en het ontbijt was ook in orde en voldoende.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Niet helemaal wat we gehoopt hadden
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

Waren niet 2 aparte bedden. Maar een bankbed die uitschuifbaar was ( wel twee aparte mattrassen) En een groot bed. Terwijl we op booking.com voor twee bedden kozen en dus losse bedden hadden verwacht.

Prijs en ligging

ideaal doorreis hotel
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

goed ontbijt, goed prijs kwaliteit verhouding. Vlakbij de snelweg, hoeft er amper voor om te rijden. Ga je met kleine kinderen dan ligt er nog een MCdonalds op 5 minuten.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Zeer matig
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 2 aparte bedden

Oud hotel. Prijs erg hoog. Ontbijt 16,50 op . Biertje 5 euro. Slechte bedden. Slecht onderhouden. Vier sterren wellicht 35 jaar geleden.

Parkeerterrein

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Ontbijt is goed, geen broodjes alleen stokbrood en vette...
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

Drank is duur. 7,50 Euro voor een groot glas Heineken, 6 euro voor een glas wijn. Misschien is de belasting op drank in Frankrijk hoog?

Ontbijt is goed, geen broodjes alleen stokbrood en vette croissant e.d.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Prima hotel voor doorreis naar het zuiden.
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

Prima hotel voor doorreis naar het zuiden. Auto staat op afgesloten parkeerplaats. Ontbijt was goed, kamer ruim en verzorgt. Interieur is wel gedateerd maar kan nog wel mee. De matrassen zijn dit jaar vernieuwd en slapen heerlijk. De medewerkers waren zeer vriendelijk. Hotel ligt op een soort van industrieterrein met voldoende groen erom heen. Er is ook een zwembad om af te koelen. Weinig speeltoestellen voor kinderen aanwezig. Wij zullen er als jong gezin bestaande uit 2 volwassen en kind van 1,5 zeker weer gebruik van maken.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Prima hotel, maar diner niet geschikt voor kleine kinderen.
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

Diner absoluut niet geschikt voor (Nederlandse) kinderen. Pas vanaf 1900 uur gaat het restaurant open en het duurt veel te lang voor het eten er is. We waren om 2130 uur pas klaar!

Over het algemeen vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

• Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

eigenlijk valt alles zwaar tegen, het is een oude versleten boel. Absoluut niet het niveau dat je mag verwachten van een Novotel. Zwaar teleurstellend

Hotel impossible. Helaas de enige kamer die er nog te krijgen was
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 2 aparte bedden

Alles was oud, goor en de ratten hadden aangevreten !

Hadden een premium. Stonk als de hel. Bed 1.40 mtr. Hotel impossible !! Afbreken en nieuw bouwen ! en dat voor 130,00 euro. Oplichting !!

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Uitstekend hotel.
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

Er was pas een mogelijkheid om het diner te gebruiken om 19:00 uur. Erg laat als je als gezin met jonge kinderen op doorreis bent. Ontbijt was in onze ogen iets te prijzig.

Uitstekend hotel. Mooi aan de snelweg. Prima voor een overnachting onderweg naar Zuid-Frankrijk.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Heerlijk doorreis hotel
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

Tijdens de reis via booking.com app geboekt, wat voor ons voor het eerst was. Maar super hotel. Centraal aan de peage, waardoor we snel heerlijk konden uitrusten. Mooie nette kamer met voldoende ruimte. Ontbijt netjes en voldoende verzorgt. Best druk bezocht hotel, maar toch rustig en niet gehorig. Aanrader voor de doorreis naar het zuiden.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

handig op de route, verder absoluut niet aan te raden
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

Oude vervallen indruk, personeel niet erg vriendelijk. Wij kwamen laat aan, net als een ander gezelschap. Het was 5 minuten na sluitingstijd van de bar en wij konden echt geen drankje meer krijgen. Andere Franse gasten die nog later binnen kwamen echter wel. Jammer.... Absoluut niet vergelijkbaar met ander Novotel accommodaties waar ik ben geweest.

Als dooreis hotel voldoende.
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

Geheel maakte een wat verlopen indruk.

Prima ontbijt. Soms was alles wat onpraktisch. svp minder leuke dingen en wat meer recht toe recht aan. Maar wel goed en uitgebreid eten..

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Echt overdreven prijs en het maximum uit de toeristen halen, zeker geen 4 sterren!!!
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

Kamers waren ouderwets veel stof op de muren . tapijt was niet fris, 1 stekker. Restaurant was heel duur, slechte kwaliteit smaakloos. Drinken zeer duur 6 euro glaasje wijn 'midden van de wijnstreek). Mijn dochter vroeg om mee mogen aan te schuiven aan de saladebar daar werd achteraf 16euro voor bijgeteld. Zeker geen 4 sterren, ze profiteren omdat er geen andere eetgelegenheid in de buurt is.

onthaal

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

De kamer was erg klein en ik had een kamer met 2 pers bed en...
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 2 aparte bedden

De kamer was erg klein en ik had een kamer met 2 pers bed en 2 apparte bedden.De apparte bedden waren 2 klapbedjes erg oud! Zo stond het niet in de beschrijving. Ventelatie maakt erg veel herrie.

• Beoordeeld op: 14 september 2016

De prijs kwaliteit van het Hotel zelf is prima maar als je...
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

De prijs kwaliteit van het Hotel zelf is prima maar als je gaat eten met 3 personen in het hotel wordt je geknipt en geschoren. mijn zoontje van 8 jaar een bordje spaghetti zonder saus. Mijn dochter een hamburger met friet en ik zelf een steakje met frieten. Ieder 2 drankjes even € 90,00 afrekenen

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Prima overnachtigingshotel
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

Het matras van de slaapbank was erg hard. 2 persoonsbed was prima.

Prima overnachtings hotel. Vriendelijk personeel. Geen geluidsoverlast van andere gasten of snelweg.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Dat de brandalarm afging snachts om 2.30uur en er niets aan de hand was!
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed, 2 aparte bedden

In het Restaurant het Diner,entrecote was nog gedeeltijk rauw en een deel doorbakken inplaats van medium.

Het ontbijt was goed,de kamers waren ruim en schoon.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Prima op de route maar de minste novote(van de 7)tot nu toe
    • Superior Kamer met 1 tweepersoonsbed en 2 aparte bedden

Oudbollig en smoezelig hotel. Wijze van communiceren en informeren...er was 's nacht's een(gelukkig loos)brandalarm maar we hebben niemand van het personeel gezien/gehoord.

Ontbijtbuffet was goed verzorgd

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Gelukkig waten we op doorreis
    • Standaardkamer - 1 tweepersoonsbed en 1 slaapbank

Personeel was kortaf bij ontvangst en niet erg behulpzaam. Uitstraling van de kamer en hotel armoedig zeker in deze prijsklasse. Gang was smerig en kamer smoezelig.

Het ontbijt was prima de bedden ook