Beoordelingen over Novotel Marne La Vallee Noisy Le Grand 4-sterren

2 Allée Bienvenue, 93160 Noisy-le-Grand, Frankrijk

#6 van de 12 hotels in Noisy-le-Grand

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Ontbijt was goed maar niet voldoende, men had blijkbaar niet...
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Ontbijt was goed maar niet voldoende, men had blijkbaar niet op zoveel gasten gerekend. Fijn dat er een parkeergarage is. Zwembad klein maar toch lekker even ontspannen. Kamer was prima!

De kamer beviel erg goed.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Er werd op de website aangegeven dat het zwembad verwarmd was.. dit was niet het geval. Het water was ijskoud! Daarnaast viel het ontbijt in alle opzichten heel erg tegen. Er was te weinig personeel of het aanwezige personeel was niet goed op elkaar afgestemd. Bij aanvang van het ontbijt was er al een “wachtrij”. Vervolgens waren borden, glazen en mokken gewoon telkens op!! Mensen stonden letterlijk te wachten op een bord of glas. Ook duurde het erg lang tot bijv brood en stokbrood werd aangevuld en vond ik het aanbod erg beperkt.

De kamer beviel erg goed. Bedden waren prima en de douch was heerlijk! Verder was de locatie echt top. Op loopafstand een groot winkelcentrum.

Nette kamers, bedbank voor de kinderen al opgemaakt, zwembad...
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Geen airco op de kamer, erg warm op een zomerdag. Parkeergarage erg krap.

Nette kamers, bedbank voor de kinderen al opgemaakt, zwembad en veel vermaak in het hotel.

Weinig
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Op 8-hoog zonder airco in de zomer met alleen de mogelijkheid het raam naast de kinderbedden helemaal open te laten vond ik het grootste minpunt. Personeel was zeer onbeschoft. Service was echt verschrikkelijk. Hoewel geboekt werd ons bij aankomst verteld dat ze vol zaten. Foutje van het systeem. Onacceptabel. Er werd letterlijk geschreeuwd tegen mij. Restaurant is van 11-23 open, wij kwamen om 17 uur, we hebben 10 klanten zien vertrekken omdat ze niet geholpen werden. We zijn er allemaal ziek van geworden. Zeer, zeer teleurstellende ervaring. Absoluut geen 4 sterren waard.

Weinig

Teleurstellend, Nooit meer in dit hotel,
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Grootte van de kamer, geen airco en slechte koeling, stank uit de afvoerput, geen plek in het restaurant voor het ontbijt, ontbreken van bestek, servies, brood en beleg in het restaurant.

De instelling en hulpvaardigheid van het personeel

Ok voor een nacht
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Personeel is niet heel vriendelijk Parkeren is ingewikkeld, we betaalde 12 euro bij de receptie voor een nacht en vervolgens weer 2 euro bij het verlaten van de garage Ontbijt was chaos Veel dode dieren in het zwembad Zachte bedden

Kamer was goed

Uitstekend hotel voor deze prijs
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Eigenlijk niets. Hooguit het geluid van de snelweg.

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Fijne (wel wat kleine) bedden. Prima ontbijt. En lekker zwembad. Goede bereikbaarheid disneyland.

Bedrogen!
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Er staat in faciliteiten airco maar er is geen airco en op de klacht daarover kregen we een ventilator die niets deed dan de 36 graden warmte in de kamer circuleren de kinderen (3&5 jr) hebben op ons bed geslapen omdat de uitklap zitslaapbank te afgeleefd was en je elke veer erin in je lijf voelde prikken. Het zwembad was niet verwarmd en dus zeer koud voor de kinderen en niet vanaf 10 uur toegankelijk omdat er dan pas werd schoongemaakt. Je kon rechtstreeks bij het hotel kaartjes voor disney bestellen maar hadden na bestelling een uur later nog steeds geen kaartjes. Toen we ons geld terug wilde hebben om bij het park zelf te kopen omdat we al een anderhalf uur disney tijd kwijt waren kon dat niet omdat de manager pas rond 3 uur in de middag er was. Disney is met de metro niet binnen 3 haltes maar 7 haltes bereikbaar de reistijd is 55 minuten en geen 10 minuten zoals de site aangeeft. Er is op de 1ste dag van aankomst om 3 uur snachts voor 15 euro aan de bar extra besteld wij hadden niets besteld. En op onze vraag naar de bon was die nergens te vinden?. Het ontvangst en bar personeel was onbeschoft en onvriendelijk. Zeer teleurstellend omdat heel veel van de voorzieningen en faciliteiten díe op site staan aangegeven niet kloppen en/of waar zijn en dat weet het hotel want als je het aangeeft zeggen ze ja dat klopt maar.....smoesjes dus

Het schoonmaak en bedieningspersoneel was zeer vriendelijk.

Tegenvaller
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

We liepen naar de kamer en voor de kamer stond al een oud gebruikt kopje. Babybed zoals eerder aangegeven was niet aanwezig. We lagen tegen een ruimte aan waar de wc's geregeld werden ofzo want we hadden veel last van een irritant geluid dat we ook hoorden als wij zelf de wc doorspoelen. Zwembad ziet er ook groter uit dan dat het is

het weggaan

Handige lokatie tussen Parijs en Disney.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Duur ontbijt. We moesten op onze kamer wachten, ondanks dat we na 14.00 aankwamen. Eerst te weinig handdoeken. Werden wel later gebracht.

Handige lokatie tussen Parijs en Disney. Vlak bij de snelweg. Metro en groot winkelcentrum vlakbij. Leuk Zwembadje.

Goed hotel in de buurt van Disney met lekker ontbijt
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

De omgeving van het zwembad was niet mega-aangenaam en er waren geen handdoeken voorzien

Dicht tegen het disneypark, op slechts 10 minuten rijden, mooie bar, eetgelegenheid, uitstekend ontbijt

Niet tevreden en zeker niet voor herhaling vatbaar!
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Dat er 70 euro bijkwam bij het totale bedrag omdat we in cash betaalde!! En dat lieten ze twee uur voor het inchecken weten!!!

De mogelijkheid om nog laat in te checken

NOISY

Ontbijt is erg duur. 16,50 pp. Loop je naar centre commercial eet je bij een lekker bakkertje met z'n tweeën voor dezelfde prijs.

Lekkere douche, prima bedden

Wat een slecht ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Wat een slecht ontbijt. Weinig keus en het brood was kei hard. Alles leek wel de avond ervoor klaar gezet te zijn. Kaas was uitgedroogd. Weing fruit aanwezig alleen sinaasappel. Koffie niet te drinken uit de automaat. We waren liever naar de supermarkt gegaan om daar wat te halen. Wij zijn hier 4 keer eerder geweest en altijd tevreden geweest. De kamer was erg klein voor een gezin voor 4 personen de keren ervoor altijd een grotere kamer gehad. Maar hier konden wij onze kont niet keren. Door de kamer die wij hebben gekregen en het slechten ontbijt hebben wij besloten hier nooit meer te komen.

Receptioniste was erg onvriendelijk bij het inchecken.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Receptioniste was erg onvriendelijk bij het inchecken. Na een lange dag in Disneyland moesten we noodgedwongen onze kinderen in de Lobby te slapen leggen omdat we om 23u30 nog steeds niet in onze kamer konden. Toen we rond middernacht eindelijk toegang kregen tot de kamer, waren de bedden voor de kindjes niet gedekt. Om 8u ‘s morgens begonnen er werken in het hotel met boormachines. Zeer vervelend. Geen excuses van het personeel voor onvriendelijke behandeling ‘s nachts.

Kamer was niet echt fris. Tapijt smoezelig, bloedvlek op lakens en kamers gehorig.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Geluidsoverlast in de kamer! Hoorde deuren dicht slaan, stoelen schuiven ( kamer ws boven eetgedeelte, wel 3de verdieping). Kortom echt gehorig

Bed was erg goed

rustig hotel, lekker ontbijt
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

parking was vaak volzet waardoor er op de ibis parking moest geparkeerd worden. Deze is wel goedkoper dan de novotel parking.

rustig hotel, lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Prima voor de business meeting welke in het hotel werd gehouden.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Het was erg koud in de algemene ruimtes van het hotel [receptie/restaurant/meeting rooms]. Dit zou te maken hebben met een kapot verwarmingselement bij de ingang.

volgende keer ergens anders

Kamer is toe aan renovatie. Temperatuur was slecht regelbaar waardoor we het raam open moesten zetten. Net aan de snelweg slaapt dat natuurlijk niet zo goed. Er was geen restaurant maar er kan gebruik gemaakt worden van het naastgelegen Courtepaille. Dit is ronduit slecht. Trage bediening, ijskoude rode wijn en matig eten.

Prima ontbijt, er wordt hard gewerkt aan modernisering

Prima voor overbruggingsnacht
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

De kamer was erg warm en doordat je redelijk aan de weg slaapt doe je ook geen raam open. Het ontbijt viel erg tegen en ik moest eerst een stapel borden die erg smerig waren weg leggen voor wat schone borden. Personeel overdag bij de balie waren niet vriendelijk en straalde niet uit of ze het naar hun zin hadden.

Het ontvangst s 'avonds laat beviel ons erg goed, we hadden een boeking gedaan voor 2volwassene en 2kinderen maar de kinderen waren niet goed doorgekomen, dit was geen enkel probleem en de vriendelijke baliemedewerkster liep mee naar onze kamer om daar extra handdoeken klaar te leggen en de slaapbank gereed te maken . Tevens zijn kinderen onder de 16 jaar hier gratis voor hotel en ontbijt ;-).... De bedden sliepen erg goed.

Prima hotel voor een nacht.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

De kamer is wat gedateerd, vloerbedekking zag er vies uit. De prullenbak van de vorige bezoekers was niet geleegd. Het was erg warm in de kamers en als je het raam opendeed veel verkeerslawaai.

De locatie is eenvoudig aan te rijden, goede gratis parkeervoorziening, dicht bij de trein naar Eurodisney en een winkelcentrum.

Wij zouden niet zo snel kiezen voor dit hotel
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Personeel in ontbijtzaal zeer chagrijnig, ontbijt ene dag OK andere dag minder keuze. Hotel is verouderd, heel veel muggen in onze kamer, soda bed voor onze kinderen en geen gewone familie kamers met 4 bedden. Wij hadden een sleutel probleem, heel veel heen en weer geloop om de sleutel kaart weer te veranderen. Ook vinden wij de buurt niet echt veilig aan voelen, de avonden vanuit de metro terug is een rare loop langs de grote flats, zelfs ratten gezien in de buurt, Brrrr

Ontbijt was OK. Locatie OK

Vuil en geen comfort.
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

De pompbak in de badkamer was verstopt Geen airco op de kamer, was er stikheet. Weinig uitleg bij de incheque Wij hebben 6 jaar gewerkt bij novotel Airport Brussel en dit hotel was novotel onwaardig.

Ontbijt ,warm eten was koud Koudwater voor de thee Warme chocomelk was koud Warme worstjes kwamen uit de frigo ....

Lekker ontbijt, gemakkelijk te bereiken
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Het zwembad is kleiner en minder onderhouden dan op de foto's. Er zijn geen badjassen, en bovendien moet je via de lift, langs de receptie en de bar, om naar het zwembad te kunnen gaan. Wat niet zo leuk is, in je zwemkledij. De kamer heeft geen airco, en is superwarm om in te slapen. Eten in de bar is superduur. €15,85 voor een bordje zalm. (Zie foto)

Super ontbijt! Het zwembad was koud, maar op een warme dag is dit verfrissend.

goed voor 1 nacht
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

verouderde kamer - indeling kamer: aparte wc maar deur kon niet dicht zonder er met je knieën tegen te zitten, kleine badkamer voor gezin - oncomfortabele bedden!!! ontbijt: weinig keuze en totaal onlogisch ingedeeld

ligging

Het ontbijt was zeer lekker en uitgebreid!
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Bed van we kinderen was niet echt goed. Veldbedden met een dun matras. Kon beter.... was toch maar voor 1 nachtje

Het ontbijt was zeer lekker en uitgebreid! Daarvoor alleen zouden we teruggaan. Alles werd ook netjes bijgevuld.

verouderd hotel niet de moeite waard en zeker geen 4 sterren hotel.
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

De accommodatie staat als 4 sterren hotel aangegeven. Dit is echter niet het geval. Nu blijkt dat alleen in Frankrijk dit hotel 4 sterren heeft en internationaal dit een 3 sterren hotel is: dat is wat de dame van de receptie wist te melden! Hoe dan!? Hoe worden de sterren van een hotel dan beoordeeld. Worden klanten openlijk in de maling genomen! Het hotel is erg verouderd het heeft geen airco in de kamers; niet van deze tijd. kamer was intens heet moeilijk om in te slapen. Nergens bij de boeking staat aangegeven dat dit hotel niet over airco beschikt. super slecht. Als dit was aangegeven hadden wij dit hotel nooit geboekt. erg teleurgesteld

eigenlijk niets. waren blij dat de 2 nachten voorbij waren

Absoluut geen 4 sterren waard.

Absoluut geen 4 sterren waard..we hadden een kamer geboekt ipv een upgrade is het een kwaliteit minder geworden. Was met een jeep..kon niet ondergronds parkeren moest gebruik maken van de parkeerplek van de naast gelegen hotel doch deze was wel gratis ipv 12euro per dag

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Voor twee drie nachten een net hotel.
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Het ontbijt, brood was telkens op en duurde erg lang voordat het werdt aangevuld. Vleeswaren en brood mag best meer keuze hebben. Stokbrood was erg hard. De koffie vonden wij niet lekker.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Super prijs kwaliteit hotel
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Parkeren kan in garage onder het hotel en is praktisch. De ingang naar parking is via buiten trap (vrij toegankelijk dus verworden tot urinoir..)

Kamer is netjes, comfortabel en schoon. Ontbijt is heel goed. Alles okay geregeld

Verblijf gedurende het oude jaar 2016
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

De badkamer is naar mijn mening wat te klein. De hygiene over heel hotel heen kon nog ietsje beter. Maar was wel zeker voldoende.

De kamers bevielen mij het meest ze zijn groot als je er maar met 2 personen in slaapt. Dicht bij RER. Winkelcentrum op 3 min stappen van hotel.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Ik was alleen met mijn dochter van 4.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Het enige wat ik kan verzinnen: de route naar de parkeergarage is zeer onduidelijk. Ik heb twee keer om moeten rijden

Ik was alleen met mijn dochter van 4. Personeel was ontzettend behulpzaam en vriendelijk, prima hotel

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Net hotel maar niet in al te beste wijk en te ver van Parijs af.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Ligt in niet al te beste wijk. Ver naar Parijs met metro.

Schone ruime kamers Zwembad Ontbijt, niet heel uitgebreid

Slecht personeel
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Alles en vooral de personeel

Lokatie

Aangenaam, net, comfortabel hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

geen airco op de kamer

mooie inrichting van de receptie/inkomhal.

Dichtbij Disneyland.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Zeer slecht matras op slaapbank. IJskoud zwembad.

Dichtbij Disneyland. Vriendelijk personeel. Faciliteiten.

Prima hotel voor doorreis
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Nette en schone hotelkamers. Bij het zwembad was het een beetje rommelig, glazen en dergelijke niet opgehaald.

Hotel was goed.

Geen airco op de kamer

Hotel was goed. Personeel was heel erg vriendelijk.

De kamer was schoon en het personeel behulpzaam.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

De kamer was klein voor een 4 personen kamer. Er was haast geen ruimte om te bewegen.

De kamer was schoon en het personeel behulpzaam.

Beetje jammer zelfs voor 1 nacht
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

De kamer was extreem warm en bedden zacht. Bij ontbijt was veel op of niet werkend

Zwembad is fris en groot genoeg

Centrale ligging tussen Disneyland en Parijs.

Geen Airco.

Centrale ligging tussen Disneyland en Parijs. Goed ontbijt.

Prima ontbijt.

Koelkast en airco.

Prima ontbijt. Heerlijk bed en mooie kamer.

Heerlijke bedden en een heerlijk ontbijt

Geen airco. Bij 36 graden zou dat wel erg fijn zijn geweest op de kamer

Heerlijke bedden en een heerlijk ontbijt

Goed geslapen, nette kamer, mocht wel iets beter worden schoongemaakt.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Een aantal personeelsleden waren niet gelukkig met hun baan. Misschien dat daarom hun klantvriendelijkheid er van af was

De kamer de bed waren goed.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

De parkeer was onduidelijk en enkele personeel sprak niet goed engels.

De kamer de bed waren goed.

Restaurant extern

Praktisch. Maar ook niet meer dan dat.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Dicht bij Eurodisney maar deprimerende locatie.

Netjes

Voldoend

Ontbijt :Weinig keuze .

Normaals

Prima uitvalsbasis voor kort bezoek aan Parijs/Disney
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Best warm en actieve verlichting van slecht werkende koelkast

TV en kwaliteit bedden/bedbanken

Prijs/kwaliteit verhouding prima!
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Kamers mogen beter schoongemaakt worden

Ideale verblijfplaats als je Disnyland gaat bezoeken

Perfect, met een heerlijk ontbijt.

Mooi hotel, dicht bij Disneyland

Prima overnachting gehad

Ontbijt Prima ontbijt/koffie

Voldoende

Higiene

Goede uitvalsbasis

Ruime kamer. Goeie douche

Goed als doorreis hotel.dicht bij disneyland
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

In de kamer was het te warm

Goed ontbijt

Lawaai van auto’s

Kamer was top

Goed.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

De ontbijtzaal kwam wat onrustig over.

Redelijk dicht bij winkels en openbaar vervoer.

• Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Het ontbijt en de hygiëne rond het ontbijt en de ontbijtzaal

De kamer

• Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Dat de winkels op zondag dicht zijn.

Ruime kamer en netjes, centraal gelegen

Dichtbij openbaarvervoer en Disneyland

Winkelcentrum op zondag gesloten

Dichtbij winkel centrum en openbaar vervoer

Handig en niet shocking. Door lage prijs kan je met beperkingen en mindere punten omgaan
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Ontbijt was rommelig en sommige eten was op zoals fruit. Geen licht op gang

Geen bijzonderheden

Goede prijs kwaliteit verhouding. Nice Stay!
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Geen airco, Geen mineraal water op de kamer.

Ruime kamer, goede locatie tegenover shopping mall. 15 mins van disney

de vriendelijke ontvangst en het soepel in- en uitchecken

de vriendelijke ontvangst en het soepel in- en uitchecken

Dak boven het hoofd gehad
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Parkeren, kansloos zwembad en terras, agenebisch omgeving, kamers matig

redelijk

Zwembad tuin

Locatie vlakbij Disney

Route van het rer station naar hotel kan duidelijker worden...
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Route van het rer station naar hotel kan duidelijker worden aangegeven

Prijs ontbijt

Het bed uitstekend

Het ontbijt.
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Hygiene. Kamers mogen gemoderniseerd worden.

Het ontbijt.

Super!
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

De kamer zag er uitstekend en luxe uit!

Prima voor bezoekje Disney, of voor doorreia
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Geen airco, gekoelde lucht werkte niet goed

Lekker ontbijt, goede bedden

Super goed hotel
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Mooie ruime kamer, apart wc en badkamer wat altijd prettig is. Heerlijke douche .

• Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Het zetelbed voor de kinderen.
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Het zetelbed voor de kinderen.

• Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Rokerskamer/kan dit nog de dag van vandaag ?