Beoordelingen over Novotel Paris Vaugirard Montparnasse 4-sterren

257, Rue De Vaugirard, 15e Arrondissement, 75015 Parijs, Frankrijk

#1100 van de 1.578 hotels in Parijs

Fantastische bedden.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Geen parking aanwezig aan het hotel. Wel een privé parking op 10' wandelen. Inchecken om 15u - kamers waren niet klaar. We hebben nog 30' moeten wachten tegen we op de kamer konden. Dakterras met prachtig zich maar jammer genoeg geen plaats om te zitten. Ook de drank was uitgeput... Gelukkig was er beneden een bar maar dan zonder zicht op de eifeltoren.

Fantastische bedden. Lekker ontbijt met heel veel keuze. Vlakbij de metro. Gezellige buurt met tal van restaurantjes, bars en winkeltjes.

Uitstekend hotel, goede ligging en ideaal ;
    • Executive Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Uitstekend hotel, goede ligging en ideaal ; de parkeergarage ondergronds. Heel vriendelijk personeel en onze familiekamer voldeed volledig aan onze verwachting. Het ontbijt is voor Franse begrippen meer dan uitstekend. Even wachten voordat wij naar binnen konden omdat het vol was, maar een supersnelle afhandeling en een schone tafel maakt alles weer goed. Volgende keer Parijs ? Opnieuw naar dit hotel !

Prima ligging.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Op zaterdag was het drukker aan het ontbijt en werden de eieren en wafels niet snel aangevuld.

Prima ligging. Vriendelijk personeel. Voetbaltafel voor de gasten. Uitzicht op de Eiffeltoren op de bovenste verdieping!

Goed hotel, leuke moderne hal met goede faciliteiten, leuke bar, leuk terras buiten, kamers redelijk
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Het viel niet echt tegen omdat we het op de foto's al hadden gezien maar het comfort van de kamer is goed maar de uitstraling heel eenvoudig. De kamers mogen wat mij betreft een opknapbeurt krijgen. Maar bedden sliepen prima, het uitklapbed van onze dochter mocht beter, veren voelde je zeer goed en dat is niet echt heel prettig.

Het ontbijt was voortreffelijk voor franse begrippen, vers en ruime keuze!

Volgende keer toch een ander hotel
    • Twee Familiekamers (5 Volwassenen)

Helaas personeel niet echt vriendelijk. Schoonmaken kamer laat ook te wensen over. Ontbijt redelijk. Mag iets sneller aangevuld worden.

Locatie is prima.

Wij hebben met ons gezin een paar heerlijke dagen genoten van dit hotel.
    • Executive Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het ontbijt was prima verzorgd en de baliemedewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam. Het uitzicht over Parijs vanaf het dakterras was overdag en 's avonds erg leuk. De bedden waren goed en we hebben heerlijk geslapen.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Goed ontbijt met uitgebreid aanbod, vriendelijk personeel,...
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Temperatuur op de kamer 's nachts, het was warm ook al hadden we de verwarming afgezet

Goed ontbijt met uitgebreid aanbod, vriendelijk personeel, ruime kamer naar Parijse normen, apart toilet op de kamer, goede prijs-kwaliteit verhouding

• Executive Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De kostprijs van de parking ! Voor deze tarieven, zou deze in de prijs van de reservatie inbegrepen moeten zijn !!!

Zicht op de Eifeltoren was Leuk ! Vanop de kamer en dakterras !

aangenaam
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Bar maar open tot een bepaald uur, geen minibar op de kamer, waardoor je naar de nachtwinkel moet indien dorst ;-) . Kamer enorm klein tov foto .

Super personeel . Zeer behulpzaam . Zeer proper .Maar om alleen te reizen zeker voldoende . Kort bij metro en leuke eetgelegenheden !

Geweldig weekend gehad hier!
    • Executive Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Betere uitleg van te voren hoe je de parkeerplaats kunt bereiken.nu was het even puzzelen...Maar je kunt ook niet alles hebben😉dus het viel niet echt tegen eerlijk gezegd..

Mooie ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Fantastisch!!
    • Executive Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ontbijt uitgebreid en lekker, kamers ruim genoeg voor een gezin en prima service met een lach!! Uitstekend bereikbaar maar ook een uitstekende uitvalsbasis om de mooie stad in te gaan zowel te voet als met de metro.

Prima verblijf, vriendelijk personeel.
    • Executive Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

In de hotelkamer mag wel een keer nieuwe vloerbedekking gelegd worden.

kamer was ruim genoeg voor ons gezin. Fijn dat het toilet apart van de badkamer gesitueerd is. De kinderen genoten van de fitnessruimte. Ontbijt was uitgebreid genoeg, lekker gegeten.

Op zicht oké, voor herhaling vatbaar.. heb ik me twijfels over
    • 2 Aangrenzende Kamers (6 Personen)

De kamers zijn een beetje gedateerd, erg smalle entree, deur is ontzettend zwaar. Het is heel erg gehorig. Weinig stopcontacten. Een lamp wat lawaai maakte.

Op zich is het een prima hotel om in te overnachten. Centraal gelegen. Wij hebben via booking.com twee aangrenzende kamers gereserveerd echter bij aankomst bleek dat niet het geval te zijn. Je hebt alleen zicht op de Eiffeltoren vanuit je kamer als je op een van de bovenste verdiepingen verblijft. Personeel is absoluut aardig. Op 1 medewerker, een jonge dame na, zij heeft ons en dan druk ik het zacht uit echt ronduit onbeschoft behandeld. Toen ik de manager hierop de volgende aansprak nam hij de medewerker in bescherming. Echter de ontvangstmanager was wel ontzettend vriendelijk en gaf ons het ontbijt gratis ter compensatie.

De kamers zijn prima.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Het ontbijt is een tegenvaller. Geen bestek, lang wachten op schone kopjes, schaaltjes, etc. De keycards waren na een paar steeds buiten gebruik waardoor we steeds terug moesten naar de receptie.

De kamers zijn prima.

Heerlijke periode in Parijs doorgebracht.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Geen idee. Was volgens verwachting en prijs kwaliteit.

Goede kamer. Toilet los van douche was super. Goed verzorgd ontbijt. Koelkastje op de kamer. Aardig personeel dat goed Engels spreekt.

peperduur hotel met vriendelijke mensen maar technische problemen
    • Classic Tweepersoonskamer

dag een geen stroom in de kamer. moest met gsm zelf verlichting maken. dag twee koelkast die permanent stond te "tikken en te kraken". moest met oordoppen in slapen. receptie kon niet doen!

Een leuk, gezellig uitje
    • Classic Tweepersoonskamer

Het ontbijt van 18 euro pp was wel wat overprijst. 10 euro was realistischer geweest.

De gunstige ligging van het hotel en het uitzicht vanaf het panorama dak.

Ik had meer verwacht van een 4 sterren hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank (3 Volwassenen)

De hygiëne in de slaapkamer.de slaapbank was een ramp. Alsof je op blote spiralen slaapt. Ik sliep daarom ook heel slecht. En ik kreeg een deken die vol gaten zat alsof er muizen aan hebben geknabbeld. En het zat vol met blonde haren.

Het personeel. Het waren ongelooflijk lieve en behulpzame klantvriendelijke werknemers. Je werd direct geholpen

Fijn hotel, dichtbij openbaar vervoer, leuke restaurantjes in de buurt en vriendelijk personeel.
    • 2 Aangrenzende Kamers (6 Personen)

Hier en daar wat achterstallig onderhoud in de kamers, maar hier hebben we weinig tot geen last van gehad.

Lekker ontbijt, erg dichtbij metrostation en de parkeergarage onder het hotel was ideaal. Je stapt beneden in de lift en boven in de lobby van het hotel stap je weer uit.

Vriendelijkheid onthaalpersoneel, vlot met de auto...
    • 2 Aangrenzende Kamers (6 Personen)

Hygiene Kamer, vooral tapijt was heel vuil. Zetelbed op de Kamer was niet proper opgemaakt. Vuile deken met vlekken en gaten. Door de onthaalbediende werd dit wel opgelost.

Vriendelijkheid onthaalpersoneel, vlot met de auto bereikbaar, je bent ook vlug met de auto uit de drukte van Parijs.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Teleurstellend - kwaliteit niet geleverd voor de te betalen prijs
    • Classic Tweepersoonskamer

Eerste kamer vies: natte vloerbedekking en vlekken op meubilair Tweede kamer ok, hoewel de menu kaart vol vlekken zat. Minibar die inclusief is bij de executive kamer en diverse soorten water en fris bevat werd helaas niet dagelijks bijgevuld. Hotelbar had een duidelijk tekort aan personeel - lange wachttijden waarbij de bediening tevens gasten stelselmatig negeerd. Kijk altijd de rekening goed na!! Een verkeerde bestelling die wij terugstuurden stond uiteindelijk alsnog op onze rekening. Volgens serveerster geen probleem omdat dit dezelfde prijs had als het gerecht dat we hadden besteld. We moesten zelf de menukaart erbij halen om aan te tonen dat het door ons bestelde gerecht minder duur was!

Lokatie Zicht op de Eiffeltoren vanaf de rooftop bar

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Paris see you again!
    • 2 Aangrenzende Kamers (6 Personen)

Om 10.00 begon men lichtjes te pushen om de kamers te ontruimen terwijl we normaal pas om 12.00 dienen uit te checken. Gezien we nog een bezoek gepland hadden was dit geen probleem en waren we reeds ingepakt. Maar kan mij voorstellen dat dit sommige mensen niet in dank aanvaarden.

goede ontvangst, bereidwillig en behulpzaam, zuiver kamers en vriendelijke bediening in het restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar. Goede locatie om met de metro Parijs te verkennen.

In tegenstelling tot wat ik hier lees vonden wij het...
    • Executive Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De airco in de kamers werkt gewoon niet voldoende. Ook de kamer van onze vrienden was eerder een sauna dan een hotelkamer. Het comfort in het hotel is over het algemeen matig te noemen. Onze 'gezinskamer' was eigenlijk even groot als een gewone kamer....

In tegenstelling tot wat ik hier lees vonden wij het personeel super vriendelijk en zee behulpzaam. De parking is ook zeer praktisch alsook de ligging naast het metrostation.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

heel basic, wat verouderd, maar vriendelijk personeel en goed ontbijt
    • Classic Tweepersoonskamer

de kamer, het bed, veel nachtlawaai door andere gasten op gang, geen douchegordijn, smal bed, oud meubilair, geen water bij aankomst op kamer alhoewel wel vermelding op frigo, geen welkomstdrankje of attentie

ontbijt, inchecken, uitchecken, parking, onthaal

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Zeer vriendelijk ontvangen in dit hotel!
    • Classic Tweepersoonskamer

Er ligt tapijt op de kamers (allergie en hygiëne!) en de airco kon je zelf wel aanpassen, maar niet uitzetten (droge lucht dus). Daarop moest je wachten tot 23u wanneer deze automatisch over heel het hotel werd uitgezet.

Het personeel is enorm vriendelijk en het ontbijt was voorzien van voldoende keuze.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Was beter geweest , als wij samen een kamer
    • 2 Aangrenzende Kamers (6 Personen)

Alleen jammer dat wij met 5 , moet met 2 kamers apart en waren een bed op een kamer , wij hebben heel slecht geslaap .

Ontbijten en parkeerplaat was heel goed

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Novotel Vaugirard supergoed!
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (2 Volwassenen)

We hadden inclusief ontbijt geboekt. Ontbijt werd toch apart berekend. Bij vertrek werd door personeel dit weer gecorrigeerd met parkeerkosten. Heel fijn. Geeft vertrouwen.

Alles was gewoon prima in orde, voor de derde keer op rij dus dat zegt ons wel wat...

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Heel proper
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank (3 Volwassenen)

Het 3e 'bed' is verschrikkelijk! Het is een zetel die je opentrekt met een superdunne matras waardoor je de metalen onderkant er volledig door voelt! Geen oog dichtgedaan

Heel proper Goede locatie Mooie badkamer Groot bed ligt super Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Op een steenworp afstand van alle bezienswaardigheden in Parijs
    • 2 Aangrenzende Kamers (6 Personen)

De prijs van het ontbijt. 18 euro per persoon vinden wij echt teveel geld! Wij zijn met z'n vijven! Dat zou 90 euro per dag geweest zijn! We hebben al vaker in hotels verbleven en eigenlijk was het ontbijt altijd inclusief.

Locatie. Je zit zo in Parijs!

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Tegenvaller!
    • Classic Tweepersoonskamer

Bij het inchecken viel ons op dat de binnenkomst hal er al anders uit zag dan op de foto's op Booking.com en het Engels wat ze spraken was ook niet bepaald denderend. Na het inchecken gingen wij naar onze kamer, de deur kon al niet helemaal open.. wat dus erg vervelend was! Vooral als je 3 dagen lang toch geregeld de deur in en uit gaat en met de koffer was dit al helemaal een drama!! De kamer zag er ook een stuk kleiner uit dan op de foto's, op de foto's zouden wij een bank hebben en een bureau en een volle minibar. Maar dit was totaal anders dus, een kleine kamer, met een lege mini bar. We hebben dit bij de receptie proberen uit te leggen en bij onze boeking zouden wij een gratis fles water krijgen die in de minibar moest staan. Wij dachten dat ze ons begreep want ze ging het aan de ''housekeeping'' doorgeven. Na een lange maar leuke dag Parijs dachten wij terug te komen in een kamer met een fles water. Dit stond er helaas niet! Hierdoor hebben wij maar geregeld room service gebeld aangezien ze ons toch niet begrepen bij de receptie. Ook de badkamer was erg klein, in het bad kon je niet voluit liggen omdat deze te klein was. Op Booking.com stond dat de kamers geluiddicht zou zijn, ook dit was niet waar, s'nachts werden we telkens wakker van de lift, deze had nogal een erg hoge piep als hij open ging ook de metro hoorde je van s'ochtends 5 uur tot s'nachts 1 uur rijden. Bij onze boeking hadden wij ook ontbijt gereserveerd, s'ochtends gingen wij naar het ontbijt op verdieping ES we vroegen hoe we op het dakterras kwamen om daar te ontbijten zoals de geweldige foto's, na 5 keer te proberen uit te leggen werden we uiteindelijk in een lelijke ruimte bij het raam weggezet. Dus geen dakterras gezien. Ook het eten van het ontbijt was niet doorbakken en eigenlijk niet bepaald lekker, ik werd hier helaas ook erg misselijk van en mijn darmen stonden op zijn kop.

De airco in de slaapkamer, en de bakker en de winkels in de straat.

Parijs is fantastisch. Hotel was prima en een veilig idee met een Politie buro aan de overkant!!
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

3-persoons kamer was klein. parkeergarage erg duur.

Locatie makkelijk te vinden, metro dichtbij. Eiffeltoren afstand verder dan verwacht.

Goed en vriendelijk behulpzaam perso neel

Hoge parkeerplaats kosten

Elke dag opgemaakte bedden/schone handdoeken en koffie aangevuld

• Executive Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ontbijt, eentonig. Redelijk netjes Novotel. Hier en daar achterstallig onderhoud. We hebben betere ervaringen met Novotel.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Prima hotel, prachtige locatie.
    • Classic Tweepersoonskamer

Kussens op de bedden hadden beter gekund.

Ontbijt was goed, service prima, vriendelijk personeel.

Ruime kamers

Ruime kamers

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

niet slecht, kan opknapbeurt gebruiken

prijs, achterstallig onderhoud

ruime kamer, vriendelijk personeel, locatie, ontbijt

Oud sanitair

Zeer dichtbij metrostation.
    • 2 Aangrenzende Kamers (6 Personen)

De kamers waren heel warm (verwarming stond op 25 toen we aankwamen).

Zeer dichtbij metrostation. Kamers naast elkaar. Mogelijkheid auto te parkeren.

zou daar nooit meer boeken
    • Classic Tweepersoonskamer

de bedden niet op gemaakt avonds om negen uur pas schone hand doeken de rekening 2 keer af geschreven van de credit card

Had meer van een Novotel verwacht!

Formaat bed. Erg klein!

Ligging tov metro

Heerlijk lang weekend op prima locatie

Uitstekende suite, heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Aanrader

Ontbijt redelijk duur.

Geschikt voor gezinnen met kinderen. Goede locatie. Goede Parking en in nabijheid van metro.

Redelijk
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Gedateerde kamer. Oud en slecht onderhouden. Veel beschadigingen schilderwerk.

Ontbijt goed. Prima locatie

We hebben een zeer goede en plezierige vakantie gehad.

Kamers waren erg warm.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. De bedden waren erg goed.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Lokatie is goed, dicht bij metro station.
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamers zien er wat gedateerd uit. Herrie van straat.

Lokatie is goed, dicht bij metro station. Dakterras is leuk.

Zoals alle vorige malen: super in orde!!
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden (2 Volwassenen)

Ontbijt super goed!! Accommodatie en verdere faciliteiten uitstekend. Schoon. Alles in orde. Zeer behulpzaam personeel. Vriendelijk enz.

Rustige kamer in rustige wijk
    • 2 Aangrenzende Kamers (6 Personen)

Zware deuren, veel deuren, kleine douche, wc apart en klein

Rustige kamer met comfortabel bed

liften maakten kraken en piepend geluid,kon je zelfs in de...
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

liften maakten kraken en piepend geluid,kon je zelfs in de kamer vlakbij de lift horen

Slaapbank

• Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Kleine kamer. Geboekt voor 3 pers maar geen extra bed, was een slaapbank.

Prima wijk in Parijs. Heel uitgebreid ontbijt buffet.

Gezellig
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank (3 Volwassenen)

Voor deze prijs had ik meer verwacht

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Kleine maar propere kamer.

Werking van de airco.

Het was warm in de kamers. Straatkant uiteraard veel lawaai.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Ontbijt ok

Kamers te klein.

Ontbijt ok

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Super familievakantie
    • Executive Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De vriendelijkheid en efficiëntie aan de receptie. Zeer behulpzaam. Alle uitstappen ed via hun geregeld.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Heerlijk ontbijt, nette kamer

Heerlijk ontbijt, nette kamer

Goed hotel

Ontbijt was lekker...kamers schoon

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Het restaurant
    • 2 Aangrenzende Kamers (6 Personen)

De kamer, geen vriendelijk personeel. Een koffie 5,20€!!

Het restaurant

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Leuk en aangenaam verblijf

Restaurant en ruime parking

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Kamerruimte

Gastvrijheid en parkeren

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Een leuk weekendje Parijs met een goed bed om in te slapen

ontbijt

Ondergrondse parking metrohalte dichtbij

• Beoordeeld op: 18 november 2016

Ontbijt was heerlijk.
    • 2 Aangrenzende Kamers (6 Personen)

Ontbijt was heerlijk. Kamers waren prima, ruim en schoon. Metro vlakbij.

Prima gezinshotel en goede ligging !
    • 2 Aangrenzende Kamers (6 Personen)

- prima (gezins) kamers - prima ontbijt (gratis voor kids !) - prima voor verblijft met kinderen

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

prima hotel
    • 2 Aangrenzende Kamers (6 Personen)

zijn prettig geholpen, en ondanks we pas laat aankwamen (22.30) konden we nog eten bestellen.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Tevreden!

Harde bedden.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

super verblijf binnenstad Parijs
    • 2 Aangrenzende Kamers (6 Personen)

Het hotel ligt dichtbij de metro. Het personeel is heel erg vriendelijk. Een prima locatie voor een stedentrip

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Fijne lokatie
    • 2 Aangrenzende Kamers (6 Personen)

Fijne lokatie....20 minuten lopen naar de eifeltoren. Alles was netjes en schoon. vriendelijk personeel en een super lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Super verblijf voor een paar dagen parijs!
    • Classic Tweepersoonskamer

Super locatie met een metro en supermarkt in de buurt! Geweldig uitzicht op de eifeltoren vanuit het daktaras.

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Badkamer vuil zeker de rooster
    • Klassieke Tweepersoonskamer met slaapbank

Badkamer vuil zeker de rooster Geen toiletborstel Tapijt naast bed kletsnat Airco petieterig klein rooster met wa lucht Ontbijtzaal vloer plakte

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Waterkoeler was leeg in de sportruimte en werd niet...

Waterkoeler was leeg in de sportruimte en werd niet bijgevuld. Sauna was buiten gebruik. Plafond bij de douche bladderde af. Geen vers flesje water op de kamer wanneer je meerdere dagen verblijft. Wifi verbinding verbrak regelmatig en moest je elke dag je e-mail adres invullen. De kamer was in werkelijkheid kleiner dan op de foto. Ondanks satelliet TV nagenoeg alleen maar Franse zenders.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam

Rookvrije kamer rook naar de sigaret en het ontbijt was te beperkt voor dergelijk hotel. Jammer dat sojamelk als alternatief voor zuivel nog altijd niet aangeboden kan worden

Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 25 januari 2016

Bereikbaarheid, parkeermogelijkheid, rekening gehouden met...

Diner was wat magertjes.

Bereikbaarheid, parkeermogelijkheid, rekening gehouden met onze vooraf opgegeven wensen, prettige ontvangst, heel hulpvaardig, alles super schoon, prima bedden enz.

• Beoordeeld op: 16 november 2015

Niets want we zijn niet kunnen komen door de noodtoestand...

dat ik op mijn mails van zaterdagmorgen ivm mijn reservaties nog geen nieuws gekregen heb... Alles werd wel op voorhand betaald met mijn visakaart.

Niets want we zijn niet kunnen komen door de noodtoestand vanaf vrijdagnacht...

• Beoordeeld op: 3 november 2015

Service van het personeel was uitstekend: vriendelijk en...

Het hotel ligt net buiten het centrum en is daarom iets te ver van de mooiste plekken van Parijs.

Service van het personeel was uitstekend: vriendelijk en hulpvaardig. Gemakkelijk en veilig parkeren. Kamer met zicht op de Eiffeltoren!

• Beoordeeld op: 28 oktober 2015

Goede service van t personeel

Ontbijt op zondag was chaotisch teveel mensen tegelijk aanwezig. Kan gebeuren maar los t dan netjes op, dat was niet t geval.

Goede service van t personeel

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Vriendelijk personeel, prima ontbijt, goede kamer, dicht bij...

het was warm in het hotel en de kamer. De airco in de kamer werkte niet.

Vriendelijk personeel, prima ontbijt, goede kamer, dicht bij metro station, incl. parkeergarage

Er zijn ook 51 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.