Beoordelingen over Novotel Paris 17 4-sterren

34 Avenue Porte d'Asnières, 17e Arrondissement, 75017 Parijs, Frankrijk

#948 van de 1.578 hotels in Parijs

• Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

Heerlijk hotel, zeer goede service, vriendelijke bediening (zowel receptie als ontbijt). Centrum van Parijs heel bereikbaar met de metro. Aanrader. Bij voilgend ebezoek aan Parijs keren we zeker terug.

Ontbijt was prima!
    • Superior Kamer met Queensize Bed en een Bank

WiFi was matig. Ene keer wel WiFi, andere keer viel die weg en ging het internet automatisch door op internetbundel, dit moet beter.

Ontbijt was prima! Kamer was meer dan prima!

Geslaagd en voor herhaling vatbaar.

////

Ontbijt was naar Parijse normen in orde. Hotel met afgesloten parking. Bushalte bij het hotel. Aangenaam arrondissement en goede ligging voor uitstappen.

Mooi hotel, vriendelijk personeel, redelijk centraal
    • 2 Aangrenzende Superior Tweepersoonskamers

De metrohalte zit op ongeveer 15 minuten lopen, dan is het met de metro nog 15 minuten naar het centrum, wat de reistijd toch 30 minuten maakt.

Prachtige en ruime kamers, het personeel was erg vriendelijk en extreem behulpzaam. Parkeergarage was veilig en zat meteen onder het hotel.

Heerlijk weekend!
    • Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

Gezinskamer biedt geen ruimte om even te zitten, dit kan dan enkel op de bedden.

Ontbijt is voortreffelijk! Locatie is perfect, gezinskamer was ideaal.

Prima locatie om alle highlights van Parijs te bezoeken.
    • Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

De toilet was slecht gepoetst. We misten een toiletborstel. Het sofabed was eigenlijk te klein voor 2 personen en had een eenpersoonsdekbed.

Het ontbijt was perfect, veel keus. Personeel erg vriendelijk en servicegericht; Booking.com had niet doorgegeven dat we met 4 personen kwamen, er is meteen een sofabed bijgezet.

Gemakkelijk bereikbaar verblijf aan de rand van Parijs.
    • Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

Goede ligging aan de Périphérique met ondergrondse parking. Bus stopt voor de deur. Metrostation Péreire op 800m. Lekker en gevarieerd ontbijt. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Geweldige ervaring om op deze manier Parijs te ontdekken.
    • 2 Aangrenzende Superior Tweepersoonskamers

De airconditioning maakte te veel lawaai, hebben we regelmatig uitgezet. Had verwacht dat er in Frankrijk wel mooiere (lees grotere) croissants waren. De keuze uit broodjes tijdens ontbijt was voldoende, maar had voor dit (luxe) hotel iets meer verwacht.

Ontbijt was goed, niet overweldigend. De kamers waren goed ingericht en de bedden sliepen goed. Mooi uitzicht over Parijs. En je bent via de metro zo in hartje Parijs. Groot voordeel is dat de auto in de parkeergarage kan blijven staan, ook op de dag van vertrek. Zodoende kun je nog een dag genieten van Parijs. Zeker een aanrader.

Gezin 3 dagen Parijs
    • Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

Tussen 09.00 en 10.00 uur was erg druk bij ontbijt.

Alles was netjes en goed verzorgd en parkeren was zeer fijn onder het hotel. 10 minuten lopen naar de metro pereire

Heerlijk met de kinderen op ruime kamer genoten van ons verblijf.
    • Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

Lekker hapje garnituur in de hotel bar. Welke overigens gezellig was.

Heerlijk compleet ontbijt met gebakken ei, zelf te maken, lekkere kazen ennverse jus d'orange. Yoghurtjes in alle smaken en heerlijke koffie

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Was erg leuk en gezellig ook veel gezellige mensen in het hotel. Zou er zo weer heen gaan
    • Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

Wat me tegenviel is dat ik een kaartje pakte voor met de auto uit te rijden voor 18 euro en deze heb ik niet nodig gehad.

Het vriendelijke personeel. En alles was schoon dat is erg belangrijk

Heerlijk rustig en aangenaam verblijf in kraaknet hotel
    • Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

Enige nadeel: wel 15 min stappen naar dichtste metrostation, maar dat namen we er graag bij. Veel authentieke eetgelegenheden in de buurt dus die konden we tijdens het stappen verkennen.

Vriendelijk en bekwaam personeel, moderne nette kamer, rustig ondanks ligging naast Périphérique, zeer uitgebreid ontbijtbuffet, gevoel welkom te zijn, prima afgesloten parking!

• Superior Kamer met Queensize Bed en een Bank

Sateliet tv had meer zenders kunnen hebben zoals vlaamse maar helaas maar een 30 tal zenders

Het ontbijt was lekker en super vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamer was prachtig en in het drukke parijs geen last van verkeers lawaai dankzij de dubbele vensters. Alles in 1 woord perfect

Geslaagd.
    • Superior Kamer met Queensize Bed en een Bank

Aangenaam verblijf. Per auto makkelijk bereikbaar met ruime parkeergarage. Fijn ontbijt. Tof arrondissement. Hotel nabij bushalte. Parijs op zijn best.

Prima hotel.. onze slapeloze nachten kan ik het hotel nauwelijks aanrekenen.
    • Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

Wij hebben bijzonder slecht geslapen in kamer 411 omdat er in kamer 415 (direct ernaast) beide nachten werd geschreeuwd, en er kinderen over de gang renden, midden in de nacht. Dit wel gemeld bij de receptie, maar die konden hier weinig aan doen. Ook andere gasten hebben hier last van gehad. Ik heb het hier bij gelaten omdat we geen zin hadden in een verhuizing, maar zoals gezegd, nauwelijks geslapen.

Personeel erg vriendelijk en bekwaam. Faciliteiten prima. Ontbijt uitstekend. Bar / restaurant uitstekend.

Een fijn hotel voor een kort verblijf.
    • Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

Metro was te ver lopen helaas ( bushalte wel tegenover hotel) Kamer was aan de kleine kant.

Het ontbijt is voor Franse begrippen heel uitgebreid. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Iedere dag opgemaakte bedden en schone handdoeken. Bedden zijn prima.

Top.

Niks. Prima hotel!

Rustige, schone kamer met goede bedden. Grote TV met aansluitpaneeltje voor externe bronnen. Koelkastje op de kamer (met gratis flesje water). Bad met Douche en elke dag schone handdoeken. Personeel belde binnen 5 minuten om te melden dat we iets vergeten waren bij de uitcheckbalie.

Uitstekend verblijf in een prachtig hotel!
    • Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

De ontbijtruimte is naar mijn inziens te klein en daardoor was het rommelig omdat het personeel het maar amper bij kon houden. Ook de afstand naar de metro viel tegen.

We zijn maar 1 nacht geweest en hadden een 4 persoonskamer. Uitstekende kamer!!

Uitermate slecht
    • Executive Queen Kamer met uitzicht op de Eiffeltoren

Het ontbijtbuffet was een grote ramp; teveel mensen, te weinig personeel, we konden nauwelijks ergens zitten en toen er een tafeltje vrij kwam voelden we ons ergens tussengepropt. Door het grote aantal mensen was het een gevecht om bij het buffet te komen. Er was geen service, het personeel was alleen maar bezig met redden wat er te redden viel maar van enige aandacht voor de gast was absoluut geen sprake.

De kamer was oké

Ideale locatie van het hotel om de auto achter te laten net voor een bezoek aan het centrum
    • Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

De vloer van het restaurant plakte (mogelijk door gemorst fruitsap?). Het ontbijtmoment was een hel: veel te veel volk op een te kleine oppervlakte. Veel te weinig stokbrood (in Paris?), glazen voor vers en koud fruitsap waren warm! Er zijn maar 2 liften in het hotel, soms maakt die situatie grote opstopping.

Ideale locatie voor met de auto Parijs in te rijden. Vanaf het hotel is het gemakkelijk om op loopafstand een metro naar het centrum te nemen. Grote kamer voor Parijse normen. Zeer weinig geluidshinder desondanks vlak aan de ring gelegen. Het dinner in het restaurant was van goede kwaliteit: correcte prijs/kwaliteit.

Aangenaam verblijf.
    • Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

Metro is best een eindje lopen, maar niet onoverkomelijk, van daaruit wel makkelijk in het centrum te komen. Familiekamers is wel wat krap voor vier personen. Zeker met grote kinderen.

Goed ontbijt,zeer uitgebreid. Vriendelijk personeel. Nette kamer. Schoon. Alles aanwezig op kamer. Hotel makkelijk bereikbaar met auto.

Prima hotel, metro station net iets te ver voor kleine kinderen 6-8 jaar
    • Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

Locatie vonden wij voor kinderen net iets te ver van het metro station liggen (station Perreire Levallois >RER lijn). Er naartoe lopen gaat prima maar als je na een lange dag weer terug moet is het minder, ruim 20 minuten lopen. Heel Parijs is momenteel één grote bouwput (april 2017) zo ook bij het hotel, alles ligt open vanwege bouwwerkzaamheden.

Prima hotel, klantvriendelijk, kamer was prima, slaapbanken waren al keurig opgemaakt voor de kinderen. Laat in de avond konden de frietjes gewoon mee naar de kamer toen we na een lange dag Parijs in het hotel aankwamen, pizza werd door de receptie besteld en afgeleverd bij de kamer. Grote stortdouche, heerlijk bad. Parkeergarage €18.- per dag wat super was; de dag van uitchecken konden we de auto gewoon de hele dag in de parkeergarage laten staan zodat we de hele dag Parijs nog in konden, top! Vanaf het Louvre / Champs-Elysées de taxi terug naar het hotel genomen €11.- (4 losse metro kaartjes kosten €8.-)

Heerlijk weekend gehad
    • Superior Kamer met Queensize Bed en een Bank

Het ontbijt was aan de dure kant voor wat je kreeg. 2e dag lokaal ergens gezeten.

Parkeren onder het hotel. 12 minuten lopen naar de metro. Lokatie was perfect. Mooi schoon hotel.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Onderbezet in personeel, dus chaotisch.
    • Superior Kamer met Queensize Bed en een Bank

Onderbezet in personeel, dus chaotisch. Ontbijt was prima alleen moest ik zelf de tafel dekken. Koffiezetapparaat was niet gevuld. Personeel onvriendelijk.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Super leuk verblijf, kleine minder aangename verrasingen
    • Executive Queen Kamer met uitzicht op de Eiffeltoren

Duidelijk op de site aangeduid dat ik voor 2 personen wou reserveren maar ontbijt slechts voor 1 persoon. Parking volgens booking.com inbegrepen maar toch moetenb bijbetalen. (€18/dag).

Alle nodige comfort en alle gevraagd wensen ( rokerskamer, zicht op eifeltoren) waren in orde.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

correcte
    • Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

Te ver van eerste metrostation en ook te ver van het centrum. In de nabije omgeving van het hotel is er niets te doen. Tweepersoonskamer te klein om met 4 in te slapen. Je kan 's avonds ook eten in het restaurant maar dat is pas open vanaf 19u dus niet ideaal met kinderen, heel beperkte keuze en duur en was dan ook nog te weinig en niet lekker.

Propere kamers, goed voorzien. Uitstekende WiFi verbinding. Lekker en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Top vriendinnen weekend!
    • Superior Kamer met Queensize Bed en een Bank

Wij hadden een hele mooie moderne kamer met zalig queensize bed en badkamer met regendouche. Dat het toilet apart was, beviel ons heel hard! We vonden de kamer goed geluidsdicht, geen last van andere gasten of de straat. Het ontbijt was ook heel erg lekker en hiervoor moesten we ook niet speciaal vroeg opstaan! Het personeel was echt supervriendelijk. Omdat de lift naar de parkeergarage niet werkte, kregen we zelfs de helft korting op de prijs van ons parkingticket. TOP!

Goed hotel, direct aan periferique maar geen herrie door zeer goede geluidsisolatie!
    • Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

inchecken en uitchecken: dit duurde veel te lang. Ik heb meer dan 15 minuten op een groepje moeten wachten terwijl ik nog vroeg of ik niet even tussendoor kon uitchecken. Ik had namelijk al betaald enz. Nee was het antwoord. Na het groepje gaf ik mijn kamernummer op en kon ik vertrekken - binnen 10 seconden! Dat is wat mij betreft niet klantvriendelijk!

Kamer was keurig, ook de slaapbank was prima. Heerlijk geslapen! Door 2 x dubbele beglazing was er geen herrie van de periferique!

het was een heerlijk verblijf in Parijs. Een kwartier lopen van de metro , prima.
    • 2 Aangrenzende Superior Tweepersoonskamers

ontbijt was prima, kamers goed en netjes.

• Superior Kamer met Queensize Bed en een Bank

1. Prijs boeking was exclusief ontbijt, terwijl het leek dat dit er wel in zat. 2. Geen toilet borstel in de toilet.

Aanrader

afstand hotel tot metro : +/- 12 min wandelen

veilige parking. prima hotelkamer.

Vriendelijk personeel mooie kamer
    • Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

De ramen konden niet open

Vriendelijk personeel mooie kamer

De ruimte op de kamer en de schone faciliteiten

De ruimte op de kamer en de schone faciliteiten

Geen

Seperaat toilet

Voor mensen die van een wandeling door Parijs houden: heerlijke locatie, uitstekend hotel!
    • Superior Kamer met Queensize Bed en een Bank

Alles was weer uitstekend: jaarlijks voor herhaling vatbaar!

Bed

Personeel niet vriendelijk

Bed

Ontbijt was goed.

P

Ontbijt was goed. Voldoende variatie en keurig zag het eruit.

Prima ontbijt en prima kamer.
    • Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

De metrohaltes waren iets verder dan verwacht.

Prima ontbijt en prima kamer.

Prima verblijf.
    • Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

Het hotel ligt vrij ver van het metrostation.

Heerlijk gevarieerd ontbijt en schone, prima kamers. Fijne restaurants op loopafstand.

Correct en vlot.

Niets eigenlijk

Compleet, hygiënisch hotel met aangename surplus op Valentijn.

Bereikbaarheid

WiFi

Bereikbaarheid

Het was een prettig verblijf alleen vond ik het ontbijt niet naar wens.
    • Superior Kamer met Queensize Bed en een Bank

De prijs voor parkeren en het ontbijt vond ik minder en onder de maat.

De kamer was ruim en netjes

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Supper leuk 😀

Eten was heel goed , kamers waren super goed 😀,personeel vriendelijk 😀

• Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

Het hotel was heel schoon

zeer tevreden

Het blijft wat prijzig.

De bedden waren zeer goed.

De locatie was erg goed.
    • Superior Kamer met Queensize Bed en een Bank

Het personeel was erg onvriendelijk en niet behulpzaam.

De locatie was erg goed. Alles was goed en snel bereikbaar.

een prima verblijf.

niets.

heel goed.

Ervan genoten!!!!!
    • 2 Aangrenzende Superior Tweepersoonskamers

Het ontbijt was supperlrkker en de bedden waren echt goed zaaaaaaaalig geslapen😍

Super als tussenstop en goed bereikbaar!
    • Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

Prima bedden en goed ontbijt.

Top weekend!
    • Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

Vriendelijke ontvangst. Personeel behulpzaam. Ontbijt was lekker. Personeel was kind vriendelijk, zowel aan de receptie als bij het ontbijt.

Prima!!!

Alles oke

Goede parkeer gelegenheid.

Familie city trip
    • Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

Geluid van snelweg was duidelijk hoorbaar.

Grote kamer

Prima verblijf voor 2 nachten

Het bed

Lekker ontbijt! Niet heel veel keuze.

Ontbijt O K
    • Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

Service kleine snacks traag. Metro en RER nogal ver af. Nu veel werken in de buurt

Ontbijt O K Makkelijk te bereiken met de auto.

topvakantie
    • Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

Prima ontbijt. Kamer was vroeg bechikbaar en de parkeergarage is ideaal.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Een perfecte uitvalsbasis voor een verblijf in Parijs zeer goed ontbijt!

Zeer goed ontbijt

De Ligging
    • Superior Kamer met Queensize Bed en een Bank

Mogelijkheid tot eten buiten het hotel.

De Ligging

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Super vriendelijk personeel!
    • Superior Kamer met queensize bed en eenpersoonsslaapbank (3 volwassenen)

Super vriendelijk personeel! Ik vergat mijn pijama en deze werd mij per post nagestuurd.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Zouden er bij volgende gelegenheid zeker weer gebruik van maken
    • Superior Kamer met Queensize Bed en een Bank

Lounge niet echt gezellig om drankje te doen. Vloerbedekking kan een opknapbeurt gebruiken

Parkeergarage inpandig, WiFi perfect,sanitair prima

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Prima verblijf voor een trip naar parijs
    • Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

Geweldig ontbijt v vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Super!!!!
    • Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

Mooi hotel. Gunstig gelegen voor naar het centrum te gaan. Leuke wijk met leuke winkels op loopafstand. Absolute aanrader.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

De kamers hadden alle comfort met prachtig uitzicht op...
    • Executive Queen Kamer met uitzicht op de Eiffeltoren

Het diner in het restaurant is van zeer matige kwaliteit. Ontbijt is prima

De kamers hadden alle comfort met prachtig uitzicht op Eifeltoren.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

prima adres om Parijs te bezoeken

prijs ontbijt

Parkeren in garage onder het hotel, dichtbij de periferique, goede bedden, rust ondanks drukke stad

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Perfecte uitvalsbasis.
    • Superior Kamer met Queensize Bed en een Bank

Raam kamer kan niet open.

Ontbijt - locatie - parking

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Locatie en de ruime kamers alsmede behulpzaam personeel.
    • Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

Bar en restaurant bediening zeer matig.

Locatie en de ruime kamers alsmede behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Efficiënte locatie - dichtbij openbaar vervoer en prima parkeervoorziening.
    • Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

Voor 4 personen was de ruimte in de kamer te klein.

Kamer was rustig aan achterzijde.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Rustige kamer
    • Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

Muffe geur in kamer, geen verluchting mogelijk. Defecte lift naar ondergrondse parking

Rustige kamer

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Heel lekker ontbijt!
    • Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

Kapotte lift, geen bagagekarretjes... veel extra kosten...

Heel lekker ontbijt!

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Ideaal hotel om met de auto Parijs te bezoeken.
    • Executive Queen Kamer met uitzicht op de Eiffeltoren

De afstand tot de metro is +/- 1km (metro: Pereire) Dit is snel toch +/-15 min wandelen.

Ideaal hotel om met de auto Parijs te bezoeken.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Geslaagd!

Alles prima in orde, lekker ontbijt, prima kamers

• Beoordeeld op: 3 september 2016

Vriendelijk personeel en net hotel

Vriendelijk personeel en net hotel

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Vakantie met mijn dochters
    • Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

De locatie was iets verder weg van de metro en de buurt is voor jonge meiden om door te lopen een beetje afgelegen.

Het was eigenlijk allemaal prima

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

perfect
    • Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

we wilde een dag extra maar de prijs was teveel

kamer en parkeerplaats

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Het eten in het restaurant en het ontbijt waren heerlijk.
    • Superior Kamer met 1 Queensize Bed en een Slaapbank voor 2 Personen

Het eten in het restaurant en het ontbijt waren heerlijk.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Novotel Paris 17