Beoordelingen over Hôtel Vacances Bleues Orhoïtza

1 rue des Oliviers, 64700 Hendaye, Frankrijk

#13 van de 46 hotels in Hendaye

5,6

Uitstekend ontbijt, schone kamer, goed bed.

Het is enigszins verouderd, kan een opknapbeurt gebruiken. Is echter geen belemmering om terug te komen.

Uitstekend ontbijt, schone kamer, goed bed. Uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel! Niemand uitgezonderd. Niet te ver van strand en stadje.

6,0
    Ik had meer verwacht.

Het was koud in de kamer. In de lobby daarentegen was het aangenaam warm. Ik vroeg of er verwarming in de kamer mogelijk was en men zei dat de verwarming vanaf deze maand ( we waren daar op 30/4 ) niet meer mogelijk was. Gezien het koude weer, niet aangenaam. Jammer.

Vriendelijk onthaal. Ik vroeg een kamer met één bed ipv twee en dat was mogelijk.

Gezellig familiehotel.

Er was veel lawaai s nachts. Daar kan het hotel denk ik weinig aan doen. Er waren zeer luidruchtige andere gasten. Om half vier rinkelen er nog bierflessen en er liepen in de nacht continu mensen stampend door de gangen. Een slecht puntje was verder de verlichting in het trapgedeelte. Het was voor mij daar te schemerig.

De kamer en de ligging was prima. Er was een gezellige salon. Die hadden we ook nodig, het was de enige plek waar internet was. Ook het eten, zowel diner als ontbijt, waren prima. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. We voelden ons echt welkom.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Gewoon een prima plek.

het weer is eigenlijk alleen in augustus standvastig te noemen. wij hadden niet zo heel veel geluk ermee.

Gewoon een prima plek. van hendaye uit kun je naar vele mooie steden zoals st sebastiaan, bilbao, biarritz, enz. en het strand is op 75 meter.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Goed hotel als je niet al te veel luxe verwacht.

Te druk bij het ontbijt, waardoor er weinig ruimte was, regelmatig artikelen op waren en we op een tafeltje moesten wachten. Weinig beenruimte bij het toilet in de badkamer.

Ruime kamer, goede bedden, fijne douche, aardige baliemedewerkers.