Beoordelingen over Pierre & Vacances Les Parcs de Grimaud 3-sterren

Les Parcs de Grimaud - Saint-Pons-les-Mures, 83310 Grimaud, Frankrijk

#14 van de 17 hotels in Grimaud

goed verblijf, niet meer of niet minder.
    • Standaardappartement met 2 Kamers (4-5 Personen)

de bar aan het zwembad had beter gekund, was niet erg professioneel, en de prijzen waren niet altijd correct ( varieerde soms ). Een prijslijst van de te verkrijgen dingen was er soms wel / niet en de rekening was altijd vluchtig met de hand geschreven .

heerlijk vers brood te verkrijgen s'morgens, mooie onderhouden domein, zwembad altijd keurig en netjes.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Waardevol en helemaal prima!
    • Standaardappartement met 2 Kamers (4-5 Personen)

1) ontvangst: wij hadden aangegeven "late arrival"; 2 x bevestigd gekregen maar bij aankomst was er niemand. Het opgegeven tel.nr. werd niet beantwoord. Na heel veel zoeken laat in de avond vonden we nog een tel.nr.; deze werd wel beantwoord. 2) de sleutel en info bleek in een kluisje te liggen; dit was vantevoren niet bekend. We hebben ons "rot gezocht". 3) de badkamer was goed en netjes, maar wel heeeel erg klein! Een douche zou ruimte geven en bovendien prettiger qua veiligheid. 4) airco zou het appartement helemaal TOP maken!

Praktische en toch ook sfeervolle accommodatie van alle gemakken voorzien.

Topligging, maar het veblijf ontbreekt beter comfort en faciliteiten.
    • Superior Appartement met 2/3 Kamers (6/7 Personen)

Voor een gezin met drie kinderen is een appartement gewoon te klein. Zelfs als je de beste kamer neemt krijg je enkel een beter uitzicht of locatie, geen grotere studio. Alles is op elkaar gepropt en niet geschikt voor goed comfort. Voor dergelijke ligging zouden er minstens ook vele grotere verblijven moeten aangeboden worden, gerust duurder, dan komt de topligging pas echt tot zijn recht. Zwembad steeds proper, maar overbevolkt. Wel tweede zwembad voor de kleine kinderen, wat goed was.

Mooie ligging, perfecte wandelafstand van zee.

teleurgesteld
    • Standaardstudio (4-5 Personen)

schandalig vies en vuil sleutel gekregen gaan kijken nr de studio en direct terug de sleutel aan het onthaal gaan afgeven na een rit van 10 u met een kind van 9 jaar en dan aankomen in een krot wij hadden onze vakantie anders voorgesteld onze zoon kreeg direct een allergieopstoot ge moet nie vragen en natuurlijk onze grootste dank is dat wij onze zuurverdiende centen niet terug krijgen foei foei

Een heel mooie vakantie had,de moeite waard
    • Standaardstudio (4-5 Personen)

De eerste nacht was echt niet wat wij verwachte van de kamer maar was geen receptie open om te reclameren dus een nacht echt niet goed geslapen maar de volgende dag was alles opgelost door een andere kamer te krijgen en ons mooie vakantie was begonnen ;)

Was een super vakantie :)

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Prima locatie , goede parking naast huisje , campingwinkel...
    • Standaardappartement met 2/3 Kamers (6-7 Personen)

Stapelbedjes echt enkel geschikt voor kinderen , kamer supirieur is aan zelfde kwaliteit als standaard bij vorige locatie's van P & V ??

Prima locatie , goede parking naast huisje , campingwinkel op 150 m lopen .

• Beoordeeld op: 7 september 2016

zonder kinderen een goede keus.
    • Standaardappartement met 2 Kamers (4-5 Personen)

Erg harde bedden. Kregen het allerlaatste complex boven op de berg ver weg van alles en nog geen uitzicht door de bomen in de tuin.

De locatie op 10 min. lopen van het strand. goed voor je kuiten. app. Wat gedateerd en toe aan onderhoud, maar wel compleet. mooi zwembad

Oude badkamer.

Oude badkamer...

De animatie van de naburige camping was spijtig genoeg te...
    • Standaardstudio (4-5 Personen)

De animatie van de naburige camping was spijtig genoeg te luidruchtig (zeer storend !!!)

Heerlijk verblijf gehad. Schitterende omgeving.
    • Standaardstudio (4-5 Personen)

Studio was erg klein. Kon groter.

Mooie locatie. Loopafstand zee en Port Grimaud. Uitvalbasis naar Gorges du Verdon, Saint Tropez, Saint Maxime.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

mooie ligging

uitzicht

mooi appartement

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Het uitzicht op zee was prachtig
    • Standaardappartement met 2/3 Kamers (6-7 Personen)

Het huisje was heel erg klein voor ons 5en

Het uitzicht op zee was prachtig

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Een toffe kleine studio in een prachtig vakantiedomein, vlak...

Booking.com bood de studio aan als een studio met een slaapkamer met een dubbel bed, en enkele zetels in de woonkamer die tot bed konden omgevormd waren. Tot onze grote verrassing was er in de slaapkamer geen dubbel bed, maar 2 enkele bedden boven elkaar. Om toch komfortabel samen te kunnen slapen hebben we dan de sofa-bedden tegen elkaar moeten zetten om een dubbel bed te vormen, met alle ongemakken van openingen tussen matrassen en te kleine lakens erbij. En de mensen in de receptie vertelden ons dat er geen enkele studio is met echte dubbele bedden. Voor de rest was alles dik in orde.

Een toffe kleine studio in een prachtig vakantiedomein, vlak bij de zee gelegen.

• Beoordeeld op: 8 september 2015

De locatie van het complex en het zwembad waren prima.

Zeer korte bedden en betalen voor wifi. Verder vonden wij onze studio voor 4-5 personen erg krap.

De locatie van het complex en het zwembad waren prima.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

zwembad

Te druk Gezinnen met kinderen en een groep jongeren naast ons huis, ze waren te druk en sliepen overdag en s ’nacht waren ze tot uur of 5 wakker; drinken, hard praten, zingen, schreeuwen geen respect voor de omgeving. Hier geef ik de schuld aan de beheerders van het vakantiepark, jongeren moeten niet samen in een park met gezin! Dit was absoluut niet prettig. Prijs in verhouding met de faciliteiten was te hoog, geen airco, geen ventilatie, ramen moesten open blijven, muggen, kleine badkamer, kleine slaapkamer van 3m² voor 2 personen, geen bed wel een harde slaapbank. Het Park was opzicht leuk, maar met deze nare ervaringen ben ik niet van plan om opnieuw te gaan.

zwembad

• Beoordeeld op: 4 juli 2015

De rust s'avonds .

Geen annimatie s'avonds. Moesten naar strand vopr een beetje muziek.

De rust s'avonds . Het zwembad en de terras van P et V waar we iets konden drinken.

• Beoordeeld op: 19 januari 2015

Rustige locatie, toch dichtbij winkels, zee, openbaar...

Rustige locatie, toch dichtbij winkels, zee, openbaar vervoer, natuurdomein, pittoreske dorpjes, ruime parking, goed toegankelijk met groot vervoer, alles proper bij aankomst,poetspakketje.

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

Onbijt goed , zwembad ok

Bed iets te klein schimmel in de kamer

Onbijt goed , zwembad ok

• Beoordeeld op: 2 september 2015

Prima Zwembad en op loopafstand naar de zee.

Geen airco en daardoor vreselijk warm.

Prima Zwembad en op loopafstand naar de zee.