Beoordelingen over Paris-Barcelone 2-sterren

6,2

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

ntwoordn

Kan vraag niet beantwoorden

Mevrouw, Mijnheer, Kon bovenstaande vragen niet beantwoorden. Door een vertraging van de TGV moest ik met een code de kamer betrekken. Heb de code doorgekregen maar door een slechte telefoonverbinding verstond ik un (frans) ipv A. Ik moest een ander hotel nemen. Dit was dus niet mijn fout en evenmin van de receptionist maar een misverstand. De kamer was al betaald. Ik heb een nieuwe reservering (zonder kosten) gevraagd maar heb nog geen antwoord gekregen. Dank U voor uw eventuele tussenkomst. vriendelijke groet. i

Traditioneel familiehotel met goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Het hotel ligt recht tegenover het station van Carcassonne. Het is een traditioneel Frans hotel. De bediening aan de balie is wat traag, maar wel zeer correct.

Handig voor op doorreis.

Eigenlijk viel niets me tegen. Alleen het boeken ging wat lastig, omdat ze blijkbaar het betalen via Booking.com nog niet zo gewend zijn. Oja. WiFi op de kamer te zwak, maar ging beneden goed.

Prima voor doorreis. Gelegen pal aan verkeersarm stationsplein. Wat oud en belegen, maar dat maakt het juist betaalbaar. Eigen toilet en bad aanwezig. Restaurant pal ernaast met menu rapide voor € 13,50. Prima geslapen (daar ging het om). Het leek overigens alsof ik (hoogseizoen!) de enige gast was, maar ik zal zes dienbladen met ontbijt staan, dus er zullen wel meer gasten zijn geweest. Ontbijt basic Frans, maar nix mis mee.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Het hotel is prachtig en heel sfeervol, ook de kamers vind...

Het hotel is prachtig en heel sfeervol, ook de kamers vind ik heel mooi, authentiek. Zou er zeker terug gaan als ik weer in Perpignan zou komen en kan het dan ook zeer aanraden.

zeer prettig verblijf goede servis en erg vriendelijk.

de route aanduiding naar het hotel via jullie site is niet erg duidelij.k

Zeer gastvrij frans en engelstalig heerlijk vers ontbijt, de fiets van mijn partner mocht veilig op een binnentrras gestald worden

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

eigenlijk niets,oud hotelletje,maar dat is wel gezellig.

vlak tegenover station,heel praktisch wanneer je in alle vroegte de tgv moet nemen.Bovendien niet ver van het centrum met genoeg drink/eetgelegenheid in de nabije omgeving.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Een hotel zonder faciliteiten met trieste kamers en een schamel ontbijt

Ongeloofelijk triest hotel in een bijzonder onaangename stationsbuurt

Zeer lage prijs

• Beoordeeld op: 4 oktober 2015

de lekkere croissant in ontvangst genomen van de bakker bij...

badkamer en kamer gedateerd uit de jaren '60 er waren gaten in het deken verborgen in een kast,verder was er enkel een laken aanwezig om te slapen...dit in oktober bij herfstweer ...tegen een kostprijs voor 2 pers met ontbijt van 99 euro.... misschien wel iets meer comfort gewenst tegen deze prijs !!! Dit is zeker GEEN aanrader !!! Er zijn helaas (van een hotelketen) véél betere hotels in de buurt ... géén 2 sterren waard

de lekkere croissant in ontvangst genomen van de bakker bij afwezigheid van personeel !!

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Prijs kwaliteit verhouding