Beoordelingen over Mercure Paris Place d'Italie 4-sterren

25 Boulevard Auguste Blanqui, 13e Arrondissement, 75013 Parijs, Frankrijk

#924 van de 1.578 hotels in Parijs

Helemaal prima! Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Dit nette hotel aan het gezellige Place d'Italie voldeed ruimschoots aan onze verwachtingen. De kamers zijn klein, maar alles wat je nodig hebt zit erin; een koelkastje, ruime kast, koffie- en theefaciliteiten en een handdouche èn regendouche! We kwamen iedere dag weer terug in een schone en opgeruimde kamer! Het ontbijt wordt verzorgd door een gezellige franse dame, voor wie niets teveel is. Een heerlijk verzorgd ontbijtbuffetje met diverse franse lekkernijen!

Prima bedden en verzorgde kamer
    • Classic Tweepersoonskamer

Badkamer moet vernieuwd worden zijn echt slecht aan het worden. Plafond hing reeds bol en kan zo naar beneden komen, vlekken op de verwarming, douche beugel los, douche kop niet in gewenste stand te zetten.

Prima bedden en verzorgde kamer

4,0
    Moesten nood gedwongen in die buurt zijn voor afspraken !
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op de kamer gekomen, het stonk vreselijk naar rook ! Ben direct gaan klagen, werd er kots misselijk van ! U denkt en ik ook, andere kamer ? Nee, ze zou vragen of iemand met spray kwam spuiten ! Nou, s'avonds was het iets minder, maar stonk nog ! De hele middag de ramen open gehad , nog stank ! Daar moet je dan in slapen ! BAH ! Ontbijt was prima, lekkere koffie (nespresso ) ! Ontbijt gelegenheid, verschrikkelijk ! Blauw neonlicht langs de muren en plafond ! Als iets vreselijk ongezellig is, is dat het 😪

Niets beviel ! Zelfs de banken in de hal waren vreselijk om te zitten, pijn in mijn rug voel ik nog ! Receptie aardig !

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Parijs was leuk hotel oké voor standaard in Parijs
    • Classic Tweepersoonskamer

Parking was duur Ontbijt was schaars en in kelder Gangen en kamers zijn erg klein en geen uitzicht naar buiten ( het complex is net een bunker van binnen)

Vriendelijk personeel Dicht bij metro Hygiene was goed (wat in Parijs vaak een ramp is)

Lean and mean

Algemen kwaliteit

Openbaar vervoer Metro is vlakbij

• Classic Tweepersoonskamer

geen plek voor hotel om in en uit te laden.

kamers goed schoon.prettig personeel.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

Prima locatie.

Prima locatie. Dicht bij de bekende bezienswaardigheden. Wijk rondom Place d'Italie is ook leuk. Chinatown en Butte aux Cailles zijn in de buurt voor leuke restaurants.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

niks beviel me

de afstand naar centrum is ver. half uur met de metro. personeels waren niet klantvriendelijk. je praat tegen ze. als het ze bevalt geven ze antwoord anders niet. we hebben superior kamer gehuurd omdat we een kamer met bad wilde hebben. op fotos hebben ze hele mooie douche met bad en jacuzzi. we hebben het aan de personeel gevraagd en die zeiden dat ze geen kamer met bad of jacuzzi hebben. zo een kamer bestaat niet eens. ze hebben fotos geplaatst van een ander mercure hotel. jullie moeten niet naar de beoordelingen kijken want ze geven verkeerde informatie. Toen ik het hotel zag was ik al in shock. zo erg is het hotel. ik raad niemand aan om naar die hotel te gaan

niks beviel me

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

De kamers zijn erg netjes en worden ook netjes schoongemaakt!

De service aan de receptie was erg slecht en niet vriendelijk en er waren bouwwerkzaamheden waar ons niks over verteld was!

De kamers zijn erg netjes en worden ook netjes schoongemaakt!

• Beoordeeld op: 8 april 2016

locatie, vriendelijkheid en ontbijt

locatie, vriendelijkheid en ontbijt

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Rustig, Geen last van verkeer door goede isolatie

Toilet beneden niet in gebruik door renovatie. Moest op het laatst naar toilet bij de naburige cafe.

Rustig, Geen last van verkeer door goede isolatie

• Beoordeeld op: 14 maart 2015